Lach maarquote:
Je hebt niet met hem gesproken en sinds dat moment ben je gaan omslaan. Maar zo komt het op mij over, grote kans dat ik ernaast zit. Die nuance moet ik dan ook wel weer plaatsen. 'k Vind ook dat je iets teveel doorslaat voor iemand die nog steeds niet met de bron zelf heeft gesproken. En ja, dat klopt voor geen meter dat de mensen zelf niet aan het woord komen, maar dat is ook weer geen vrijbrief. Er is feitelijk gezien bitter weinig eerstehandsinformatie. Helaas, helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef Stenny het volgende:
[..]
Eenzijdig? Ik heb Robbert gebeld remember, ik heb vragen gesteld. Niemand uit de eerste bron wil meewerken, dan is het mijn schuld niet als ik kritisch ben en blijf.
Wat een kletskoekquote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Oei nu pik je een projecterende energie op
Zij is jaloers op Robbert , daarom pakt zij hem ook zo genadeloos aan!
Zij had nml hem willen zijn!
Snap je het dan niet?
Iemand die gelooft in het spirituele en dan iemand anders die erin gelooft en ermee bezig is afkraken, volgens mij is er dan iets niet in de haak!
Onderwijl 3000 keer je link plaatsen naar je websites vindt ik ook niet korrekt hier op Fok! Normaal mag dit niet eens
Robbert ten Broeke is een oplichter, snap je het dan niet? Hoe vaak moet dat nog aangetoond worden?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Snap je het dan niet?
Ga vooral door waar je mee bezig bentquote:Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het vreemde is dat het van anderen geduld wordt, maar als ik iets 'para'normaals kritisch beschouw, ben ik meteen een verrader. Ach ja, het kan verkeren. Veel is inderdaad jaloezie, omdat ik durf te zijn wie ik ben en daarbij recht door de zee ga. Veel mensen durven dat niet.
Nee ik ben niet gaan omslaan Jur, ik had vanaf het begin al sterke twijfels. Komop zeg, de nonfoto, hoe moet je iemand dan nog helemaal serieus nemen. Ik denk inderdaad dat hij astraal waarneemt, maar de bewijzen deugen niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:13 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Je hebt niet met hem gesproken en sinds dat moment ben je gaan omslaan. Maar zo komt het op mij over, grote kans dat ik ernaast zit. Die nuance moet ik dan ook wel weer plaatsen. 'k Vind ook dat je iets teveel doorslaat voor iemand die nog steeds niet met de bron zelf heeft gesproken. En ja, dat klopt voor geen meter dat de mensen zelf niet aan het woord komen, maar dat is ook weer geen vrijbrief. Er is feitelijk gezien bitter weinig eerstehandsinformatie. Helaas, helemaal mee eens.
Het is ook bizar hoe jij steeds verandert in een Calimero als iemand kritiek op Sten heeft.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Genverbrander het volgende:
Echt bizar om te zien hoe stenny hier iedere keer onterecht keihard wordt aangepakt...![]()
Kan er niets anders van maken dan gewoon jaloezie.
Trek het je niks aan hoor Sten!
Heel even ietsiepietsie off-topic. Dat boek van haar heeft zij gewoon weten uit te brengen omdat ze connecties in die wereld heeft. Als Sandra mijn bovenbuurmeisje, diezelfde uittredingen zou hebben kwam ze daar echt niet mee in Kopspijkers hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Snap je het dan niet?
Iemand die gelooft in het spirituele en dan iemand anders die erin gelooft en ermee bezig is afkraken, volgens mij is er dan iets niet in de haak!
Onderwijl 3000 keer je link plaatsen naar je websites vindt ik ook niet korrekt hier op Fok! Normaal mag dit niet eens
Jij denkt: aanval is de beste verdediging? Haha gelijk heb je.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef DionysuZ het volgende:
en mocht je bewezen hebben dat het met een lasershow ook te doen is, wil dat nog niet zeggen dat het in dit geval ook een lasershow is geweest
Ok. Ik geloof je op je woord. Mazzel dat ik je een beetje ken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee ik ben niet gaan omslaan Jur, ik had vanaf het begin al sterke twijfels. Komop zeg, de nonfoto, hoe moet je iemand dan nog helemaal serieus nemen. Ik denk inderdaad dat hij astraal waarneemt, maar de bewijzen deugen niet.
Anders werp je een complottheorie op dat ik een kloon van haar ben.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef Gorian het volgende:
[..]
Het is ook bizar hoe jij steeds verandert in een Calimero als iemand kritiek op Sten heeft.
Dank je, jij begrijpt mijn handelen idd.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga vooral door waar je mee bezig bent![]()
Zijn wie je bent is het beste wat je kunt zijn. Recht door zee is ook de beste oplossing.
Veel mensen schamen zich al snel. Schaamte omdat ze zichzelf niet durven te laten zien of wat dan ook.
En dan gaan ze al snel aanvallen of afkraken. Het liefst afkraken. En dat hoeft geen jaloezie te zijn, kan gewoon zo zijn dat mensen niet begrijpen dat er nog een enkeling is die trouw is aan haar of zijn hart.
Soms lijkt het wel een zonde te zijn om eerlijk en oprecht te zijn
Wat is daar de oorzaak van?
Oh, dus wanneer ik claim dat ik net een onzichtbare roze olifant voorbij zag vliegen, dan mag niemand mij vertellen dat ik misschien eens een paar happy-pills minder moet slikken?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:49 schreef pikki het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te insinueren /bewijzen (met woorden)dat het niet kan, ..wat je nu aan het doen bent....![]()
Wrong again, ik kon geen uitgever vinden (wat vaak voorkomt), en toen heeft mijn vriend Jos Scheerboom, die absoluut géén 'connecties in die wereld heeft' de uitgever gebeld en hem met zijn kennis van mijn boek een beetje warm gemaakt, zo'n vriend is Jos. Jos is docent en bioloog van beroep en kende die uitgever absoluut niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Heel even ietsiepietsie off-topic. Dat boek van haar heeft zij gewoon weten uit te brengen omdat ze connecties in die wereld heeft. Als Sandra mijn bovenbuurmeisje, diezelfde uittredingen zou hebben kwam ze daar echt niet mee in Kopspijkers hoor.
Dat is jouw afdeling toch, complottheorieen?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Anders werp je een complottheorie op dat ik een kloon van haar ben.![]()
Microsoft Spiritual Networkquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
oke voor 20 euro op de paranormale beurs
en dan heb je goeie en slechte hoe moet ik dat zien
de een gebruikt google en de andre msn search?
Velen oordelen alleen maar en kijken niet naar de inhoud.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dank je, jij begrijpt mijn handelen idd.![]()
![]()
Ow cool heey dat je dit zelf aangeeft! Thnksquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Anders werp je een complottheorie op dat ik een kloon van haar ben.![]()
Welke beide kampen ?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik stel een Fok-meet op een paranormale beurs voor. Beide kampen nemen dan hun eigen werpsterren, boksbeugels en Glock's mee. Ik ben er helemaal klaar voor.
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik stel een Fok-meet op een paranormale beurs voor. Beide kampen nemen dan hun eigen werpsterren, boksbeugels en Glock's mee. Ik ben er helemaal klaar voor.
![]()
![]()
Wrong again, ik kon geen uitgever vinden (wat vaak voorkomt), en toen heeft mijn vriend Jos Scheerboom, die absoluut géén 'connecties in die wereld heeft' de uitgever gebeld en hem met zijn kennis van mijn boek een beetje warm gemaakt, zo'n vriend is Jos. Jos is docent en bioloog van beroep en kende die uitgever absoluut niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Heel even ietsiepietsie off-topic. Dat boek van haar heeft zij gewoon weten uit te brengen omdat ze connecties in die wereld heeft. Als Sandra mijn bovenbuurmeisje, diezelfde uittredingen zou hebben kwam ze daar echt niet mee in Kopspijkers hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |