Lieve Jur, ik ben ook nog maar pas aan het zoeken.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:34 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Appelen en peren. Voldoet niet aan de gegeven omschrijving...![]()
Ik heb op de vorige pagina een plaatje toegevoegd:quote:Op maandag 16 januari 2006 17:38 schreef Stenny het volgende:
[..]
Lieve Jur, ik ben ook nog maar pas aan het zoeken.![]()
Wie zegt dat deze klopt, het is immers geen foto.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:34 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Heb je lasers zoals deze:
[afbeelding]
In 'Close encounters of the third kind' staat het allemaal op film heur!quote:Op maandag 16 januari 2006 17:38 schreef Stenny het volgende:
[..]
Lieve Jur, ik ben ook nog maar pas aan het zoeken.![]()
Jah nee, het is een tekening gemaakt op basis van getuigenverslagen. Iets beters in deze context is er niet. Tjah, als je dat al niets vindt dan houdt het snel op. Dan kun je er iedere gewilde lasershow aan koppelen.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:39 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wie zegt dat deze klopt, het is immers geen foto.![]()
En ja: deze is vast wel ergens te vinden, anders even een laserverhuurbedrijf bellen.![]()
Uhm, in photoshop wel ja..quote:Op maandag 16 januari 2006 17:34 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Appelen en peren. Voldoet niet aan de gegeven omschrijving...![]()
Heb je lasers zoals deze:
[afbeelding]
Nogmaals: dit is wat men ervan maakte na getuigenverklaringen. Als je dit niet meerekent dan kun je net zo goed zeggen dat er helemaal niets is gebeurd.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Uhm, in photoshop wel ja..
Ga jij de mogelijkheden checken aan de hand van een illustratie ?![]()
Hahaquote:Op maandag 16 januari 2006 17:04 schreef Agno_Sticus het volgende:
[..]
Goed punt. Lijkt me zeer plausibele verklaring.
Dank hiervoor. Ik was al bang dat ik m'n eigen hypothese onderuit aan het halen was...![]()
...dit geldt voor jou evenzeer, dat je wilt gelijk hebben, bewijs het dan , ....zonder sprookjes deze keer, en niet zoals jou held Nanniga, door 1 tje eruit te pikken en de rest te laten vallen .....quote:Op maandag 16 januari 2006 17:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niemand insinueert 'kost wat kost' ook maar iets, op de haast rabide verdedigers van Robbert na. die blijven maar doordrammen dat hij helemaal te vertrouwen is. Een aanname die ten eerste overduidelijk betwijfeld kan worden en ten tweede per definitie al uitsluit dat die lichtbollen die hij claimt gezien te hebben niet iets bovennatuurlijks zijn, maar gewoon op een normale manier verklaard kunnen worden.
En dat is niets anders dan op typisch fundamentalistische wijze je eigen sprookje tot waarheid verklaren, de vingers in de oren stoppen en hard roepen dat je gelijk hebt.
Verstuurd:quote:Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Jah nee, het is een tekening gemaakt op basis van getuigenverslagen. Iets beters in deze context is er niet. Tjah, als je dat al niets vindt dan houdt het snel op. Dan kun je er iedere gewilde lasershow aan koppelen.
Naar: http://www.geocities.com/laserfreaks/intro.htmlquote:Geachte lezer.
Ik wil in verband met paranormaal/wetenschappelijk onderzoek omtrent het medium Robbert van den Broeke graag de mening van een laserdeskundige. Ik zou het enorm op prijs stellen als u mij belt.
Vriendelijke groeten,
mevr. Sten Oomen
Net zoals op veel van je schrijfsels. Je wilt eigenlijk dat we jou ook wetenschapper gaan noemen he.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
En please, lees het dan niet he. Want er zal vast wel iets op aan te merken zijn.![]()
...als zij goede reclame willen maken zullen ze wel vlug zeggen dat ze dit allemaal kunnen , ....quote:Op maandag 16 januari 2006 17:44 schreef Stenny het volgende:
[..]
Verstuurd:
[..]
Naar: http://www.geocities.com/laserfreaks/intro.html
Nog een paar andere bedrijven aanschrijven! Ik zal de mening van een deskundige vragen naar de compositietekening van Nancy Talbott en Robbert...
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:44 schreef pikki het volgende:
[..]
...dit geldt voor jou evenzeer, dat je wilt gelijk hebben, bewijs het dan , ....zonder sprookjes deze keer, en niet zoals jou held Nanniga, door 1 tje eruit te pikken en de rest te laten vallen .....![]()
Hup, nog even op de man spelen en dan nog met onzin. Wie zegt dat? Jij toch? Ik wil niets genoemd worden, hou niet van titels of stempels. Heb je me ook nooit en te nimmer horen zeggen wat ik wil zijn. De term wetenschapper betekent voor mij persoonlijk namelijk heel weinig. Schiet eens in je eigen doel, misschien scoor je dan.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:46 schreef Mudman het volgende:
[..]
Net zoals op veel van je schrijfsels. Je wilt eigenlijk dat we jou ook wetenschapper gaan noemen he.
(Aaah, zelfmedelijden...)
Dan hoef je ook niet te insinueren /bewijzen (met woorden)dat het niet kan, ..wat je nu aan het doen bent....quote:Op maandag 16 januari 2006 17:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hey, ik maak geen claims van bovennatuurlijke fenomenen. Ik hoef helemaal niks te bewijzen.
Hahahaha prachtig hoor, al die laser-theorieën, maar gaan we nu niet veel te ver? Dit lijkt me een veel te complexe truc voor de van den Broekjes. Vergeet niet dat Robbert tot nu toe vooral heeft gewerkt met uitgeknipte poppetjes.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:17 schreef Stenny het volgende:
[..]
Lees de tekst hierboven eens. Een sprookjesachtig effect. De vader heeft genoeg cash om ze in te huren.
Ik zeg ook niet dat Robbert hiervan weet, mijn eerste ingeving was papaatje. Ik heb net nog een laserdeskundige gemaild: kopie:quote:Op maandag 16 januari 2006 17:50 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hahahaha prachtig hoor, al die laser-theorieën, maar gaan we nu niet veel te ver? Dit lijkt me een veel te complexe truc voor de van den Broekjes. Vergeet niet dat Robbert tot nu toe vooral heeft gewerkt met uitgeknipte poppetjes.![]()
Ik denk dat je het wat simpeler moet zoeken. Als die trien al lichtbollen heeft gezien heeft die pa vast wat heliumballonnen de lucht in gelaten, moeilijker zal het echt niet zijn.
Ik zie nu dat ik 'foto' schreef, dat is het natuurlijk niet. Nou ja, toch even afwachten of ik reactie krijg.quote:Geachte lezer.
Ik wil in verband met paranormaal/wetenschappelijk onderzoek omtrent het medium Robbert van den Broeke graag de mening van een laserdeskundige. Ik zou het enorm op prijs stellen als u mij belt of mailt als u deze foto bestudeerd heeft:
Mijn vraag aan u: is het mogelijk een dergelijk effect te bereiken met een lasershow?
Vriendelijke groeten,
mevr. Sten Oomen
(tel)
Mensen die zich inzetten voor onderzoek , al dan niet wetenschappelijk , zoals Nancy , ...kunnen héél wat meer bereiken , dan bekrompen wwetenschappers, met een diplomaatje dat hun tot eer strekt en om mee uit te pakken , dat boven hun bedje hangt te bengelen .........quote:Op maandag 16 januari 2006 17:46 schreef Mudman het volgende:
[..]
Net zoals op veel van je schrijfsels. Je wilt eigenlijk dat we jou ook wetenschapper gaan noemen he.
(Aaah, zelfmedelijden...)
Als 'wetenschappelijk onderzoek', zoals je het plaatst, moet je wel de volledige verklaring plaatsen en niet alleen maar de illustratie. Er is sprake van een bewegende spiraal in het midden en een neerwaartse beweging van 3 zuilen, dat vertellen de getuigen. Heb je dat ook geschreven of ben je selectief geweest in het verstrekken van informatie zodat je kon horen wat je wilde horen, of op zijn minst de kans daarop zo groot mogelijk maakte?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Robbert hiervan weet, mijn eerste ingeving was papaatje. Ik heb net nog een laserdeskundige gemaild: kopie:
[..]
Nee, dan nog denk ik dat het te ver gezocht is.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:55 schreef Stenny het volgende:
Ik zeg ook niet dat Robbert hiervan weet, mijn eerste ingeving was papaatje.
Jugen toch? Er waren toch maar een paar getuigen en het was midden in de nacht? Als ik iemand beet heb, zal ik je tekst voorleggen.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Als 'wetenschappelijk onderzoek', zoals je het plaatst, moet je wel de volledige verklaring plaatsen en niet alleen maar de illustratie. Er is sprake van een bewegende spiraal in het midden en een neerwaartse beweging van 3 zuilen, dat vertellen de getuigen. Heb je dat ook geschreven of ben je selectief geweest in het verstrekken van informatie zodat je kon horen wat je wilde horen?
Ik denk dat ik wel wetenschappelijk bezig ben als ik eerst denk aan aardse lasers in plaats van buitenaardse beamers.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee, dan nog denk ik dat het te ver gezocht is.![]()
Eh, ja en? Dat maakt een lichtzuil des te beter zichtbaar toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
Jugen toch? Er waren toch maar een paar getuigen en het was midden in de nacht?
Hoeft niet, ik lees het wel op fok.quote:Als ik iemand beet heb, zal ik je tekst voorleggen.
Ja, jij als drager van een 'wetenschapsdiploma' weet natuurlijk dat een universitair diploma alleen maar een papiertje is dat je zo krijgt als je wat boekenwijsheid opdreunt.quote:Mensen die zich inzetten voor onderzoek , al dan niet wetenschappelijk , zoals Nancy , ...kunnen héél wat meer bereiken , dan bekrompen wwetenschappers, met een diplomaatje dat hun tot eer strekt en om mee uit te pakken , dat boven hun bedje hangt te bengelen ........
Wie praat er over buitenaards?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:00 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel wetenschappelijk bezig ben als ik eerst denk aan aardse lasers in plaats van buitenaardse beamers.
Ik bedoel: ik zal de getuigenverklaring voorlezen, kijken wat zo'n expert daarvan zegt.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:00 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Eh, ja en? Dat maakt een lichtzuil des te beter zichtbaar toch?
[..]
Hoeft niet, ik lees het wel op fok.
Dat is zo, maar dan vul ik aan: beamershows door Robbert getriggerd of andere paranormaliteiten.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:00 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Wie praat er over buitenaards?
Helemaal niet .....een tesis hoeft niet vernieuwend te zijn hoor, wel voor een doctoraat .....quote:Op maandag 16 januari 2006 18:00 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ja, jij als drager van een 'wetenschapsdiploma' weet natuurlijk dat een universitair diploma alleen maar een papiertje is dat je zo krijgt als je wat boekenwijsheid opdreunt.
Op welk onderwerp ben jij eigenlijk afgestudeerd, Pikki? Bij een wetenschappelijk diploma hoort de voorwaarde dat je door wezenlijk onderzoek iets toevoegt aan de wetenschap. Ik ben wel benieuwd wat dat is.
Hee ben ik een sceptica? Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:02 schreef DionysuZ het volgende:
ik moet wel zeggen dat sommige sceptici hier te ver zijn doorgeschoten.
Ik zou eerder zeggen: effecten die ontstaan door een onbekende oorzaak. Meteen met die term paranormaal gaan slingeren is insinuerend.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:02 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dan vul ik aan: beamershows door Robbert getriggerd of andere paranormaliteiten.
heb ik je naam genoemd?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:03 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hee ben ik een sceptica? Dat heb ik nog nooit gehoord.![]()
precies.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:03 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen: effecten die ontstaan door een onbekende oorzaak.
Nogmaals: ik laat de compositie zien en zal de zinnen die je erbij gaf oplezen; morgen zal ik er meer werk van maken als ze dan nog niet gereageerd hebben. Dan bel ik ze zelf wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:03 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen: effecten die ontstaan door een onbekende oorzaak.
Ja, wat niet? Alles heeft een reden.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
En die onbekende oorzaak heeft een bekende reden die wij nog niet kennen.![]()
Wat mij betreft staat de verschijning van die lichtzuilen ook nog niet vast zolang er alleen maar verhalen over bestaan. Tot iedereen ze kan zien, kunnen ze net zo goed het product van een rijke fantasie zijn.quote:Dat is zo, maar dan vul ik aan: beamershows door Robbert getriggerd of andere paranormaliteiten.
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:49 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Schiet eens in je eigen doel, misschien scoor je dan.
Been there, done that. Ik heb uitgebreid contact met hem. En denk maar niet dat ik er iets over zeg want dan krijg ik weer een hoop verkapt cynisme of projectie naar mijn hoofd. Deze jongen heeft zijn lesje wel geleerd. Als ik gedoe wil stop ik mijn piemel wel in een vreemd gat. Als je teveel probeert te onderzoeken kom je meteen al over als een believer.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef Micheleangelo het volgende:
Schrijf een briefje naar die Haselhoff. Die is graancirkelexpert en laserdeskundige.
Wat lul jij nou over wetenschappelijk bezig zijn?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:00 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel wetenschappelijk bezig ben als ik eerst denk aan aardse lasers in plaats van buitenaardse beamers.
...of is het de negatieve sceptische invloed van VV ?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Wat lul jij nou over wetenschappelijk bezig zijn?![]()
![]()
Jij schrijft een verhaaltje over uittreden
hallo is dat dan wetenschappelijk bewezen en te bewijzen?
![]()
Ik blijf nog steeds benieuwd naar je afstudeeronderwerp. En voor wat voor 'niet- wetenschappelijk' instituut wordt je nog meer geacht een scriptie te schrijven?quote:Helemaal niet .....een tesis hoeft niet vernieuwend te zijn hoor, wel voor een doctoraat .....
Ik heb 2 tesissen gemaakt , ook een niet-universitaire en die was 5 maal zwaarder dan de universitaire,, .....
Ik vindt dat deze topics te langdradig worden inzake Robbert laat hij zichzelf nu maar eens bewijzen!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:16 schreef pikki het volgende:
[..]
...of is het de negatieve sceptische invloed van VV ?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:14 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Wat lul jij nou over wetenschappelijk bezig zijn?![]()
![]()
Jij schrijft een verhaaltje over uittreden
hallo is dat dan wetenschappelijk bewezen en te bewijzen?
![]()
Hhahahaha Pikki die een thesis schrijft aan de uni...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:02 schreef pikki het volgende:
[..]
Helemaal niet .....een tesis hoeft niet vernieuwend te zijn hoor, wel voor een doctoraat .....
Ik heb 2 tesissen gemaakt , ook een niet-universitaire en die was 5 maal zwaarder dan de universitaire,, .....![]()
Daar was toch een ander topic voor?quote:Helaas blijft die akelige Stenny volkomen buiten beeld als het die kritiek gaat. Vreemd genoeg slikt iedereen haar vage uittredingen als zoete koek!
bericht over de lichtzuilen via channeling:quote:Op maandag 16 januari 2006 18:25 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik vindt dat deze topics te langdradig worden inzake Robbert laat hij zichzelf nu maar eens bewijzen!
Dan praten we verder, iemand door de stront halen is geen kunst aan, dat kan elk mens.
Maar er positief mee omgaan en redelijk, daar is power voor nodig, ik heb dan ook respect voor het feit dat jij ook nog durft op te komen voor Robbert.
Ik moet het eerst nog zien of hij een bedrieger is.
Ik geloof pas iets als ik het zelf wil geloven niet omdat anderen ervan genieten dat jij hun gaat geloven nml
Ow mannen mogen gewoon sceptisch onderzoek doen en kritisch zijn, maar Sten Oomen, vrouw en iemand die uittredingen ervaart, mag dat niet? Nee, ik kom daar niet op klaar, Stoppeltje, ik doe gewoon een mini onderzoekje.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tuurlijk, nu weer een laser-expert. Je komt er wel echt op klaar he, dat aantonen hoe fake Robbert wel niet is.
![]()
![]()
Doe normaal.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
JUIST omdat je zelf uittredingen ervaart is het zo min van je om iemand anders in het wereldje zo onderuit proberen te halen, je snapt het nog steeds niet he?
Jij krijgt je straf hier nog wel voor, is het niet hier dan wel boven.
Je moet eens voor de gein haar website-bezoekersaantallen zien sinds ze haar linken hier poste...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
JUIST omdat je zelf uittredingen ervaart is het zo min van je om iemand anders in het wereldje zo onderuit proberen te halen, je snapt het nog steeds niet he?
Dat is niet zo (van het boek) en al zou het goed verkopen, dan nog verdien je er niets mee gezien de zes jaar die erin zit, een paar duizend euro in het totaal, daar kun je niet veel mee. Geld interesseert niet idealen wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Je moet eens voor de gein haar website-bezoekersaantallen zien sinds ze haar linken hier poste...
Het boek zal nu vast goed verkopen als je begrijpt wat haar bedoeling was
Hij doet volgens mij normaal, vroeg of laat denk je hieraan terug. Het viel me ook al op dat je heel erg eenzijdig je best doet. Dat noem ik geen onafhankelijk onderzoek maar iets bevestigd willen zien.quote:
ja idd wat hebben die mensen nou bereikt....quote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef pikki het volgende:
[..]
Mensen die zich inzetten voor onderzoek , al dan niet wetenschappelijk , zoals Nancy , ...kunnen héél wat meer bereiken , dan bekrompen wwetenschappers, met een diplomaatje dat hun tot eer strekt en om mee uit te pakken , dat boven hun bedje hangt te bengelen .........![]()
Het zou ideaal zijn als je anderen in hun waarde zou laten..quote:Op maandag 16 januari 2006 19:06 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat is niet zo (van het boek) en al zou het goed verkopen, dan nog verdien je er niets mee gezien de zes jaar die erin zit, een paar duizend euro in het totaal, daar kun je niet veel mee. Geld interesseert niet idealen wel.
Eenzijdig? Ik heb Robbert gebeld remember, ik heb vragen gesteld. Niemand uit de eerste bron wil meewerken, dan is het mijn schuld niet als ik kritisch ben en blijf.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:06 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Hij doet volgens mij normaal, vroeg of laat denk je hieraan terug. Het viel me ook al op dat je heel erg eenzijdig je best doet. Dat noem ik geen onafhankelijk onderzoek maar iets bevestigd willen zien.
Sorry, Sten. Dit zijn niet het soort dingen dat ik tegen je wil zeggen, dat weet je wel. Maar ach, ik kom over als een believer en jij als een scepticus. De waarheid ligt ertussen. Het kan verkeren, zei Bredero.![]()
Ik wijs geld af als de bron ervan niet deugt.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Het zou ideaal zijn als je anderen in hun waarde zou laten..
En wees eens eerlijk, welk mens wijst geld nu af?
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
Jij bent nog nooit bij een medium geweestquote:Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
ja idd wat hebben die mensen nou bereikt....
Ik weet niet of je weet maar kijk jij maar is goed om je heen wat al die bekrompte wetenschappertjes in jou ogen hebben bereikt zonder hun kon je dit geen eens typen..dus van die wetenschapers die zo bekrompen zijn kan jij nog heel wat leren...en omdat ze willen aantonen dat paranormale verschijningen nep zijn en dat kunnen aantonen omdat geen van de mediums of graancirkel makers kunnen aantonen dat het echt is zijn ze maar bekrompen yeah right
de enigste die hier bekrompen zijn die graancirkels en die mediums met een vage voorspellingen en lousy antwoorden waar je geen reed mee opschiet wat heeft die nancy nou bereikt waar ik me hoofd voor moet buigen helemaal niks....Zo vaak oop Discovery channel gezien hoe ze die graan cirkels gingen maken en dat soms de boeren boos achter hun aankwamen omdat het hele land naar de fuck ging......ze lieten ook zien hoe makkelijk beelden kondne worden gemanipuleerd...nee sorry maar graancirkels en mediums zijn echt om tel lache zo bekrompen
Het vreemde is dat het van anderen geduld wordt, maar als ik iets 'para'normaals kritisch beschouw, ben ik meteen een verrader. Ach ja, het kan verkeren. Veel is inderdaad jaloezie, omdat ik durf te zijn wie ik ben en daarbij recht door de zee ga. Veel mensen durven dat niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Genverbrander het volgende:
Echt bizar om te zien hoe stenny hier iedere keer onterecht keihard wordt aangepakt...![]()
Kan er niets anders van maken dan gewoon jaloezie.
Trek het je niks aan hoor Sten!
Oei nu pik je een projecterende energie opquote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Genverbrander het volgende:
Echt bizar om te zien hoe stenny hier iedere keer onterecht keihard wordt aangepakt...![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ha ha, wat flauw, alsof ik dat niet begrijp. Ik wilde het wat in aardsere termen, voor de zielig kortzichtigen onder ons neerpennen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Fout
Die straf krijg je niet, je leert. Straf van boven is ook niet mogelijk. Van bovenaf wordt je vrij gelaten om te zoeken en vinden. Je krijgt de vrijheid om op je bek te gaan maar dan straf je jezelf alleen maar mee. En op je bek gaan is geen straf maar een leerproces en persoonlijke groei. Af en toe gigantisch op je bek gaan is zelfs goed af en toe. Daar wordt je hard van.
En Stenny doet niets fout als je het mij vraagt.
Iemand die denkt kan niets fout doen, iemand die kritisch is ook niet.
Ik geloof niet zo in straffen van bovenaf. Eerder dat je mag leren van bovenaf. De vrijheden die je krijgt van bovenaf.
Als het gaat om onderling straffen dan is de enige die daar mee bezig is de mensheid.
20 euro op een paranormale beurs en ook daar heb je goeien en slechten!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
ik wil er best heen wat kost het 200 300 euro betaal jij
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Zij is jaloers op Robbert , daarom pakt zij hem ook zo genadeloos aan!
Zij had nml hem willen zijn!
Lach maarquote:
Je hebt niet met hem gesproken en sinds dat moment ben je gaan omslaan. Maar zo komt het op mij over, grote kans dat ik ernaast zit. Die nuance moet ik dan ook wel weer plaatsen. 'k Vind ook dat je iets teveel doorslaat voor iemand die nog steeds niet met de bron zelf heeft gesproken. En ja, dat klopt voor geen meter dat de mensen zelf niet aan het woord komen, maar dat is ook weer geen vrijbrief. Er is feitelijk gezien bitter weinig eerstehandsinformatie. Helaas, helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef Stenny het volgende:
[..]
Eenzijdig? Ik heb Robbert gebeld remember, ik heb vragen gesteld. Niemand uit de eerste bron wil meewerken, dan is het mijn schuld niet als ik kritisch ben en blijf.
Wat een kletskoekquote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Oei nu pik je een projecterende energie op
Snap je het dan niet?
Iemand die gelooft in het spirituele en dan iemand anders die erin gelooft en ermee bezig is afkraken, volgens mij is er dan iets niet in de haak!
Onderwijl 3000 keer je link plaatsen naar je websites vindt ik ook niet korrekt hier op Fok! Normaal mag dit niet eens
Robbert ten Broeke is een oplichter, snap je het dan niet? Hoe vaak moet dat nog aangetoond worden?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Snap je het dan niet?
Ga vooral door waar je mee bezig bentquote:Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het vreemde is dat het van anderen geduld wordt, maar als ik iets 'para'normaals kritisch beschouw, ben ik meteen een verrader. Ach ja, het kan verkeren. Veel is inderdaad jaloezie, omdat ik durf te zijn wie ik ben en daarbij recht door de zee ga. Veel mensen durven dat niet.
Nee ik ben niet gaan omslaan Jur, ik had vanaf het begin al sterke twijfels. Komop zeg, de nonfoto, hoe moet je iemand dan nog helemaal serieus nemen. Ik denk inderdaad dat hij astraal waarneemt, maar de bewijzen deugen niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:13 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Je hebt niet met hem gesproken en sinds dat moment ben je gaan omslaan. Maar zo komt het op mij over, grote kans dat ik ernaast zit. Die nuance moet ik dan ook wel weer plaatsen. 'k Vind ook dat je iets teveel doorslaat voor iemand die nog steeds niet met de bron zelf heeft gesproken. En ja, dat klopt voor geen meter dat de mensen zelf niet aan het woord komen, maar dat is ook weer geen vrijbrief. Er is feitelijk gezien bitter weinig eerstehandsinformatie. Helaas, helemaal mee eens.
Het is ook bizar hoe jij steeds verandert in een Calimero als iemand kritiek op Sten heeft.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Genverbrander het volgende:
Heel even ietsiepietsie off-topic. Dat boek van haar heeft zij gewoon weten uit te brengen omdat ze connecties in die wereld heeft. Als Sandra mijn bovenbuurmeisje, diezelfde uittredingen zou hebben kwam ze daar echt niet mee in Kopspijkers hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Snap je het dan niet?
Iemand die gelooft in het spirituele en dan iemand anders die erin gelooft en ermee bezig is afkraken, volgens mij is er dan iets niet in de haak!
Onderwijl 3000 keer je link plaatsen naar je websites vindt ik ook niet korrekt hier op Fok! Normaal mag dit niet eens
Jij denkt: aanval is de beste verdediging? Haha gelijk heb je.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef DionysuZ het volgende:
en mocht je bewezen hebben dat het met een lasershow ook te doen is, wil dat nog niet zeggen dat het in dit geval ook een lasershow is geweest
Ok. Ik geloof je op je woord. Mazzel dat ik je een beetje ken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nee ik ben niet gaan omslaan Jur, ik had vanaf het begin al sterke twijfels. Komop zeg, de nonfoto, hoe moet je iemand dan nog helemaal serieus nemen. Ik denk inderdaad dat hij astraal waarneemt, maar de bewijzen deugen niet.
Anders werp je een complottheorie op dat ik een kloon van haar ben.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef Gorian het volgende:
[..]
Het is ook bizar hoe jij steeds verandert in een Calimero als iemand kritiek op Sten heeft.
Dank je, jij begrijpt mijn handelen idd.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga vooral door waar je mee bezig bent![]()
Zijn wie je bent is het beste wat je kunt zijn. Recht door zee is ook de beste oplossing.
Veel mensen schamen zich al snel. Schaamte omdat ze zichzelf niet durven te laten zien of wat dan ook.
En dan gaan ze al snel aanvallen of afkraken. Het liefst afkraken. En dat hoeft geen jaloezie te zijn, kan gewoon zo zijn dat mensen niet begrijpen dat er nog een enkeling is die trouw is aan haar of zijn hart.
Soms lijkt het wel een zonde te zijn om eerlijk en oprecht te zijn
Wat is daar de oorzaak van?
Oh, dus wanneer ik claim dat ik net een onzichtbare roze olifant voorbij zag vliegen, dan mag niemand mij vertellen dat ik misschien eens een paar happy-pills minder moet slikken?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:49 schreef pikki het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te insinueren /bewijzen (met woorden)dat het niet kan, ..wat je nu aan het doen bent....![]()
Wrong again, ik kon geen uitgever vinden (wat vaak voorkomt), en toen heeft mijn vriend Jos Scheerboom, die absoluut géén 'connecties in die wereld heeft' de uitgever gebeld en hem met zijn kennis van mijn boek een beetje warm gemaakt, zo'n vriend is Jos. Jos is docent en bioloog van beroep en kende die uitgever absoluut niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Heel even ietsiepietsie off-topic. Dat boek van haar heeft zij gewoon weten uit te brengen omdat ze connecties in die wereld heeft. Als Sandra mijn bovenbuurmeisje, diezelfde uittredingen zou hebben kwam ze daar echt niet mee in Kopspijkers hoor.
Dat is jouw afdeling toch, complottheorieen?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Anders werp je een complottheorie op dat ik een kloon van haar ben.![]()
Microsoft Spiritual Networkquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
oke voor 20 euro op de paranormale beurs
en dan heb je goeie en slechte hoe moet ik dat zien
de een gebruikt google en de andre msn search?
Velen oordelen alleen maar en kijken niet naar de inhoud.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dank je, jij begrijpt mijn handelen idd.![]()
![]()
Ow cool heey dat je dit zelf aangeeft! Thnksquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Anders werp je een complottheorie op dat ik een kloon van haar ben.![]()
Welke beide kampen ?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik stel een Fok-meet op een paranormale beurs voor. Beide kampen nemen dan hun eigen werpsterren, boksbeugels en Glock's mee. Ik ben er helemaal klaar voor.
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik stel een Fok-meet op een paranormale beurs voor. Beide kampen nemen dan hun eigen werpsterren, boksbeugels en Glock's mee. Ik ben er helemaal klaar voor.
![]()
![]()
Wrong again, ik kon geen uitgever vinden (wat vaak voorkomt), en toen heeft mijn vriend Jos Scheerboom, die absoluut géén 'connecties in die wereld heeft' de uitgever gebeld en hem met zijn kennis van mijn boek een beetje warm gemaakt, zo'n vriend is Jos. Jos is docent en bioloog van beroep en kende die uitgever absoluut niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Heel even ietsiepietsie off-topic. Dat boek van haar heeft zij gewoon weten uit te brengen omdat ze connecties in die wereld heeft. Als Sandra mijn bovenbuurmeisje, diezelfde uittredingen zou hebben kwam ze daar echt niet mee in Kopspijkers hoor.
Mensen die heilig in hem geloven, zijn er hier maar een paar. Het is grappig om te zien hoe mensen alles als bedrog af willen doen, en er merkwaardige bewijslast voor aan willen dragen. En daarnaast iedereen die hem niet volledig afvalt of vragen bij de gegeven kritiek heeft wordt afgedaan als een der mensen die heilig in hem zouden geloven.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Robbert is echt al zovaak door de mand gevallen en nog steeds zie je mensen heilig in hem geloven en de wetenschapeprs en alle andere mensen afschilderen als bekrompen?
terwijl onder welke controlerende omstandigheden dan ook een medium nooit zijn werk kan doen en altijd door de mand valt
Even namen noemen dan, dat praat wat makkelijker. Wie gelooft dat Robbert 100% is wat hij beweert te zijn?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef Gorian het volgende:
[..]
Mensen die heilig in hem geloven, zijn er hier maar een paar. Het is grappig om te zien hoe mensen alles als bedrog af willen doen, en er merkwaardige bewijslast voor aan willen dragen. En daarnaast iedereen die hem niet volledig afvalt of vragen bij de gegeven kritiek heeft wordt afgedaan als een der mensen die heilig in hem zouden geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |