abonnement Unibet Coolblue
pi_34129428
Ik zal er wel vreselijk naast zitten, maar ik was in de veronderstelling dat die mevrouw uit Sten's mailtje het over die lichtbollen die RvdB op film had vastgelegd had..........
filmpje2 uit de OP



[ Bericht 7% gewijzigd door mamagaia op 16-01-2006 18:40:07 ]
pi_34129469
Klopt, ik viel alleen even DonnaNonna bij, er mag hier gerust af en toe wat tegengas worden gegeven. Volgens mij zijn er nog maar een stuk of vier mensen hier die Robbert nog steunen.
Gaap Goals rulezzz!
  maandag 16 januari 2006 @ 18:34:39 #153
137525 pikki
pok! pok !
pi_34129484
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:25 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Ik vindt dat deze topics te langdradig worden inzake Robbert laat hij zichzelf nu maar eens bewijzen!
Dan praten we verder, iemand door de stront halen is geen kunst aan, dat kan elk mens.
Maar er positief mee omgaan en redelijk, daar is power voor nodig, ik heb dan ook respect voor het feit dat jij ook nog durft op te komen voor Robbert.
Ik moet het eerst nog zien of hij een bedrieger is.
Ik geloof pas iets als ik het zelf wil geloven niet omdat anderen ervan genieten dat jij hun gaat geloven nml
bericht over de lichtzuilen via channeling:

[channelmodus]
Deze lichtzuilen die een spectaculair effect hebben , hebben tot doel de mens aan het "denken" te zetten.
Het ervaren van deze krachten moet de mens erop wijzen dat er "meer is tussen hemel en aarde" .
Robbert is getuige geweest van deze effecten , de onvoorstelbare energie die een overdracht is uit de andere dimensie kan wegens het verdichtingseffect maar korte tijd worden aangehouden , soms worden in de zuilen figuren en manifestaties uit de hogere wereld aangetroffen .
Het ontleden gebeurt via de aarde maar kan ook weer overgaan in een energie bol die plots verdwijnt .
Uitsluitend hogere intelligenties zijn in staat zulke zaken te visuliseren [/channelmodus]
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34129589
Ik heb een laserexpert gesproken! Er volgt verslag!
pi_34130072
Tuurlijk, nu weer een laser-expert. Je komt er wel echt op klaar he, dat aantonen hoe fake Robbert wel niet is.

Gaap Goals rulezzz!
pi_34130380
quote:
Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tuurlijk, nu weer een laser-expert. Je komt er wel echt op klaar he, dat aantonen hoe fake Robbert wel niet is.

Ow mannen mogen gewoon sceptisch onderzoek doen en kritisch zijn, maar Sten Oomen, vrouw en iemand die uittredingen ervaart, mag dat niet? Nee, ik kom daar niet op klaar, Stoppeltje, ik doe gewoon een mini onderzoekje.
pi_34130507
JUIST omdat je zelf uittredingen ervaart is het zo min van je om iemand anders in het wereldje zo onderuit proberen te halen, je snapt het nog steeds niet he?

Jij krijgt je straf hier nog wel voor, is het niet hier dan wel boven.
Gaap Goals rulezzz!
pi_34130562
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
JUIST omdat je zelf uittredingen ervaart is het zo min van je om iemand anders in het wereldje zo onderuit proberen te halen, je snapt het nog steeds niet he?

Jij krijgt je straf hier nog wel voor, is het niet hier dan wel boven.
Doe normaal.
pi_34130634
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
JUIST omdat je zelf uittredingen ervaart is het zo min van je om iemand anders in het wereldje zo onderuit proberen te halen, je snapt het nog steeds niet he?

Jij krijgt je straf hier nog wel voor, is het niet hier dan wel boven.
Je moet eens voor de gein haar website-bezoekersaantallen zien sinds ze haar linken hier poste...
Het boek zal nu vast goed verkopen als je begrijpt wat haar bedoeling was
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34130708
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Je moet eens voor de gein haar website-bezoekersaantallen zien sinds ze haar linken hier poste...
Het boek zal nu vast goed verkopen als je begrijpt wat haar bedoeling was
Dat is niet zo (van het boek) en al zou het goed verkopen, dan nog verdien je er niets mee gezien de zes jaar die erin zit, een paar duizend euro in het totaal, daar kun je niet veel mee. Geld interesseert niet idealen wel.
pi_34130725
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:02 schreef Stenny het volgende:

[..]

Doe normaal.
Hij doet volgens mij normaal, vroeg of laat denk je hieraan terug. Het viel me ook al op dat je heel erg eenzijdig je best doet. Dat noem ik geen onafhankelijk onderzoek maar iets bevestigd willen zien.

Sorry, Sten. Dit zijn niet het soort dingen dat ik tegen je wil zeggen, dat weet je wel. Maar ach, ik kom over als een believer en jij als een scepticus. De waarheid ligt ertussen. Het kan verkeren, zei Bredero.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  maandag 16 januari 2006 @ 19:07:31 #162
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_34130752
quote:
Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef pikki het volgende:

[..]

Mensen die zich inzetten voor onderzoek , al dan niet wetenschappelijk , zoals Nancy , ...kunnen héél wat meer bereiken , dan bekrompen wwetenschappers, met een diplomaatje dat hun tot eer strekt en om mee uit te pakken , dat boven hun bedje hangt te bengelen .........
ja idd wat hebben die mensen nou bereikt....
Ik weet niet of je weet maar kijk jij maar is goed om je heen wat al die bekrompte wetenschappertjes in jou ogen hebben bereikt zonder hun kon je dit geen eens typen..dus van die wetenschapers die zo bekrompen zijn kan jij nog heel wat leren...en omdat ze willen aantonen dat paranormale verschijningen nep zijn en dat kunnen aantonen omdat geen van de mediums of graancirkel makers kunnen aantonen dat het echt is zijn ze maar bekrompen yeah right

de enigste die hier bekrompen zijn die graancirkels en die mediums met een vage voorspellingen en lousy antwoorden waar je geen reed mee opschiet wat heeft die nancy nou bereikt waar ik me hoofd voor moet buigen helemaal niks....Zo vaak oop Discovery channel gezien hoe ze die graan cirkels gingen maken en dat soms de boeren boos achter hun aankwamen omdat het hele land naar de fuck ging......ze lieten ook zien hoe makkelijk beelden kondne worden gemanipuleerd...nee sorry maar graancirkels en mediums zijn echt om tel lache zo bekrompen
pi_34130771
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:06 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dat is niet zo (van het boek) en al zou het goed verkopen, dan nog verdien je er niets mee gezien de zes jaar die erin zit, een paar duizend euro in het totaal, daar kun je niet veel mee. Geld interesseert niet idealen wel.
Het zou ideaal zijn als je anderen in hun waarde zou laten..
En wees eens eerlijk, welk mens wijst geld nu af?
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34130792
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:06 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Hij doet volgens mij normaal, vroeg of laat denk je hieraan terug. Het viel me ook al op dat je heel erg eenzijdig je best doet. Dat noem ik geen onafhankelijk onderzoek maar iets bevestigd willen zien.

Sorry, Sten. Dit zijn niet het soort dingen dat ik tegen je wil zeggen, dat weet je wel. Maar ach, ik kom over als een believer en jij als een scepticus. De waarheid ligt ertussen. Het kan verkeren, zei Bredero.
Eenzijdig? Ik heb Robbert gebeld remember, ik heb vragen gesteld. Niemand uit de eerste bron wil meewerken, dan is het mijn schuld niet als ik kritisch ben en blijf.
pi_34130809
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Het zou ideaal zijn als je anderen in hun waarde zou laten..
En wees eens eerlijk, welk mens wijst geld nu af?
Ik wijs geld af als de bron ervan niet deugt.
pi_34130824
Echt bizar om te zien hoe stenny hier iedere keer onterecht keihard wordt aangepakt... Kan er niets anders van maken dan gewoon jaloezie.

Trek het je niks aan hoor Sten!
  maandag 16 januari 2006 @ 19:09:23 #167
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34130830
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef M_Schtoppel het volgende:


Jij krijgt je straf hier nog wel voor, is het niet hier dan wel boven.


Fout

Die straf krijg je niet, je leert. Straf van boven is ook niet mogelijk. Van bovenaf wordt je vrij gelaten om te zoeken en vinden. Je krijgt de vrijheid om op je bek te gaan maar dan straf je jezelf alleen maar mee. En op je bek gaan is geen straf maar een leerproces en persoonlijke groei. Af en toe gigantisch op je bek gaan is zelfs goed af en toe. Daar wordt je hard van.

En Stenny doet niets fout als je het mij vraagt.

Iemand die denkt kan niets fout doen, iemand die kritisch is ook niet.

Ik geloof niet zo in straffen van bovenaf. Eerder dat je mag leren van bovenaf. De vrijheden die je krijgt van bovenaf.

Als het gaat om onderling straffen dan is de enige die daar mee bezig is de mensheid.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34130833
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:07 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

ja idd wat hebben die mensen nou bereikt....
Ik weet niet of je weet maar kijk jij maar is goed om je heen wat al die bekrompte wetenschappertjes in jou ogen hebben bereikt zonder hun kon je dit geen eens typen..dus van die wetenschapers die zo bekrompen zijn kan jij nog heel wat leren...en omdat ze willen aantonen dat paranormale verschijningen nep zijn en dat kunnen aantonen omdat geen van de mediums of graancirkel makers kunnen aantonen dat het echt is zijn ze maar bekrompen yeah right

de enigste die hier bekrompen zijn die graancirkels en die mediums met een vage voorspellingen en lousy antwoorden waar je geen reed mee opschiet wat heeft die nancy nou bereikt waar ik me hoofd voor moet buigen helemaal niks....Zo vaak oop Discovery channel gezien hoe ze die graan cirkels gingen maken en dat soms de boeren boos achter hun aankwamen omdat het hele land naar de fuck ging......ze lieten ook zien hoe makkelijk beelden kondne worden gemanipuleerd...nee sorry maar graancirkels en mediums zijn echt om tel lache zo bekrompen
Jij bent nog nooit bij een medium geweest
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  maandag 16 januari 2006 @ 19:10:47 #169
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_34130894
ik wil er best heen wat kost het 200 300 euro betaal jij
pi_34130900
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Genverbrander het volgende:
Echt bizar om te zien hoe stenny hier iedere keer onterecht keihard wordt aangepakt... Kan er niets anders van maken dan gewoon jaloezie.

Trek het je niks aan hoor Sten!
Het vreemde is dat het van anderen geduld wordt, maar als ik iets 'para'normaals kritisch beschouw, ben ik meteen een verrader. Ach ja, het kan verkeren. Veel is inderdaad jaloezie, omdat ik durf te zijn wie ik ben en daarbij recht door de zee ga. Veel mensen durven dat niet.
pi_34130957
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Genverbrander het volgende:
Echt bizar om te zien hoe stenny hier iedere keer onterecht keihard wordt aangepakt... Kan er niets anders van maken dan gewoon jaloezie.

Trek het je niks aan hoor Sten!
Oei nu pik je een projecterende energie op
Zij is jaloers op Robbert , daarom pakt zij hem ook zo genadeloos aan!
Zij had nml hem willen zijn!
Snap je het dan niet?
Iemand die gelooft in het spirituele en dan iemand anders die erin gelooft en ermee bezig is afkraken, volgens mij is er dan iets niet in de haak!
Onderwijl 3000 keer je link plaatsen naar je websites vindt ik ook niet korrekt hier op Fok! Normaal mag dit niet eens
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34130983
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
JUIST omdat je zelf uittredingen ervaart is het zo min van je om iemand anders in het wereldje zo onderuit proberen te halen, je snapt het nog steeds niet he?

Jij krijgt je straf hier nog wel voor, is het niet hier dan wel boven.
Wat een heerlijk brevet van onvermogen
Helpt waar hij kan!
pi_34131002
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]



Fout

Die straf krijg je niet, je leert. Straf van boven is ook niet mogelijk. Van bovenaf wordt je vrij gelaten om te zoeken en vinden. Je krijgt de vrijheid om op je bek te gaan maar dan straf je jezelf alleen maar mee. En op je bek gaan is geen straf maar een leerproces en persoonlijke groei. Af en toe gigantisch op je bek gaan is zelfs goed af en toe. Daar wordt je hard van.

En Stenny doet niets fout als je het mij vraagt.

Iemand die denkt kan niets fout doen, iemand die kritisch is ook niet.

Ik geloof niet zo in straffen van bovenaf. Eerder dat je mag leren van bovenaf. De vrijheden die je krijgt van bovenaf.

Als het gaat om onderling straffen dan is de enige die daar mee bezig is de mensheid.
Ha ha, wat flauw, alsof ik dat niet begrijp. Ik wilde het wat in aardsere termen, voor de zielig kortzichtigen onder ons neerpennen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_34131013
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
ik wil er best heen wat kost het 200 300 euro betaal jij
20 euro op een paranormale beurs en ook daar heb je goeien en slechten!
Dus het valt best mee
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34131014
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Zij is jaloers op Robbert , daarom pakt zij hem ook zo genadeloos aan!
Zij had nml hem willen zijn!
pi_34131027
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:13 schreef Stenny het volgende:

[..]

Lach maar
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34131031
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:08 schreef Stenny het volgende:

[..]

Eenzijdig? Ik heb Robbert gebeld remember, ik heb vragen gesteld. Niemand uit de eerste bron wil meewerken, dan is het mijn schuld niet als ik kritisch ben en blijf.
Je hebt niet met hem gesproken en sinds dat moment ben je gaan omslaan. Maar zo komt het op mij over, grote kans dat ik ernaast zit. Die nuance moet ik dan ook wel weer plaatsen. 'k Vind ook dat je iets teveel doorslaat voor iemand die nog steeds niet met de bron zelf heeft gesproken. En ja, dat klopt voor geen meter dat de mensen zelf niet aan het woord komen, maar dat is ook weer geen vrijbrief. Er is feitelijk gezien bitter weinig eerstehandsinformatie. Helaas, helemaal mee eens.

Net zomin als het voor die 'raggaeton' een motivatie is om zijn ongemanierd taaltje telkens te botvieren. Een onbeschoft pubertje die wat vaker aan het piemeltje moet sjorren, naar mijn idee. Fucking dit, fucking dat. Jeez, mooi niveau hoor, daar kom je ergens mee. Dat toont aardig hoe iemand in elkaar zit en het is geen fijne schets. Lekker rammen op het klavier en eigen frustraties botvieren lijkt dat. Loop rukken, kerel. Doe je nog wat nuttigs. Tover lichtzuilen uit je ding en maak er foto's van. Bah...

Enfin... schieten we weinig mee op. Op den duur krijg je hier alleen maar onderlinge kijf. Balen...
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_34131041
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Oei nu pik je een projecterende energie op
Zij is jaloers op Robbert , daarom pakt zij hem ook zo genadeloos aan!
Zij had nml hem willen zijn!
Snap je het dan niet?
Iemand die gelooft in het spirituele en dan iemand anders die erin gelooft en ermee bezig is afkraken, volgens mij is er dan iets niet in de haak!
Onderwijl 3000 keer je link plaatsen naar je websites vindt ik ook niet korrekt hier op Fok! Normaal mag dit niet eens
Wat een kletskoek
pi_34131084
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Oei nu pik je een projecterende energie op
Zij is jaloers op Robbert , daarom pakt zij hem ook zo genadeloos aan!
Zij had nml hem willen zijn!
Snap je het dan niet?
Robbert ten Broeke is een oplichter, snap je het dan niet? Hoe vaak moet dat nog aangetoond worden?
Oplichter worden nu eenmaal aangepakt.
Helpt waar hij kan!
  maandag 16 januari 2006 @ 19:14:58 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34131087
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het vreemde is dat het van anderen geduld wordt, maar als ik iets 'para'normaals kritisch beschouw, ben ik meteen een verrader. Ach ja, het kan verkeren. Veel is inderdaad jaloezie, omdat ik durf te zijn wie ik ben en daarbij recht door de zee ga. Veel mensen durven dat niet.
Ga vooral door waar je mee bezig bent

Zijn wie je bent is het beste wat je kunt zijn. Recht door zee is ook de beste oplossing.

Veel mensen schamen zich al snel. Schaamte omdat ze zichzelf niet durven te laten zien of wat dan ook.

En dan gaan ze al snel aanvallen of afkraken. Het liefst afkraken. En dat hoeft geen jaloezie te zijn, kan gewoon zo zijn dat mensen niet begrijpen dat er nog een enkeling is die trouw is aan haar of zijn hart.

Soms lijkt het wel een zonde te zijn om eerlijk en oprecht te zijn

Wat is daar de oorzaak van?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')