abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34132605
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:46 schreef Mirage het volgende:

[..]

In een discussie over RvdB vind ik de achtergrond van iemand met een mening niet relevant.
Zijn onderbouwing wel.

Wat zou zijn opleiding nou vertellen ?
Al zou hij zowel scheikunde als voor mijn part rechten gestudeerd hebben... wąt zegt dat nou helemaal ?
Ben je dan opeens wel overtuigt ?
(ik niet... het blijft toch staan dat ik wat de foto's betreft imo zķe dat het niet echt is)
Ook een opgeleid iemand kan het mis hebben of van het pad afdwalen hoor. ( net als dat een niet opgeleid iemand een hele heldere kijk op bepaalde onderwerpen kan hebben)
als ik sommige argumenten hoor vermoed ik vaak dat het mensen zijn die weinig kritisch kijken. als ik weet hoe die persoon in elkaar steekt kan ik beter beoordelen vanuit welk oogpunt hij zijn opmerkingen maakt. ik vind het wat toevoegen, iemands achtergrond.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_34132611
Wat praat je toch lomp man, je lijkt wel een hip-hopper. Ik bedoel - want je snapt het met je kortzichtige mierenbrein weer eens niet - dat als dat stofdeeltjes zijn (die dus CONSTANT in de lucht hangen begrijpt u wel), waarom die orbs dan niet veel vaker te zien zijn!! Verklaar dat dan eens yo yo yo!
Gaap Goals rulezzz!
pi_34132640
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Meditrinea het volgende:

[..]

[..]

Wat zijn jullie toch een vals stelletje. Zodra iemand iets zegt wat je niet bevalt, dan gelijk bashen. En niet alleen jullie, dat geldt door iedereen die gewoon maar iets neerpent hier om een ander neer te halen. En dan zoiets erbij halen als je krijgt je straf ooit wel, wat een zwaktebod.
Het toont natuurlijk wel jullie intellgentieniveau.

DonnaNonna, jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag om de horfoscoopgegevens te verstrekken van Robbert.
Dank voor je opsteker, lieve C., je verwoordt wat ik ook denk.
pi_34132651
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik ben volkomen onschuldig, ik doe niet aan witte of zwarte voodoo. Dat je beschermngel je even een (liefdevol) tikje gaf, of wellicht iemand anders die mijn eerlijkheid kent, kan ik ook niet helpen.
Er zijn er meer
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  maandag 16 januari 2006 @ 19:50:53 #255
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this”
pi_34132662
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef Genverbrander het volgende:
Ik wil nog effe de aandacht vestigen op de RTL Boulevard-uitzending van 6 september 2004, dus ver voor de hele toestanden rondom Er is zoveel meer. De bewuste videoclip is hier te zien.

Er wordt in het clipje gezegd dat ze Robbert foto's hebben laten maken met een zelf meegebrachte wegwerpcamera:

[afbeelding]

In het clipje zeggen ze vervolgens dat er aliens op deze foto's zijn verschenen toen ze het later ontwikkelden. Ze laten in totaal 8 foto's hiervan zien:

1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3
[afbeelding]

4
[afbeelding]

5
[afbeelding]

6
[afbeelding]

7
[afbeelding]

8
[afbeelding]

Eerder deed hier het verhaal de rondte dat Robbert zich zou hebben teruggetrokken in zijn mediteerkamer om de foto's te maken. Deze beelden laten echter zien dat dat niet klopt: zo te zien zijn alle foto's in dezelfde kamer genomen. Alleen van foto 6 en 7 is dat niet met 100% zekerheid te zeggen, maar hoe dan ook heeft ie ook foto's met alien genomen in de ruimte waar de opnames waren.

Wat we echter ook zien is dat er op foto 1 een cameraman te zien is, maar uitgerekend op deze foto staat geen alien! Het is dus heel goed mogelijk, en in mijn ogen zelfs hoogstwaarschijnlijk, dat er tijdens het nemen van de andere foto's, waarop wel een alien te zien is, GEEN mensen in de kamer waren.

Dit vermoeden wordt bevestigd door het feit dat de deur in foto 1 nog dicht is, maar vanaf foto 2 niet meer. Blijkbaar zijn er mensen uit de kamer gelopen.

Wellicht heeft pa of ma Van den Broeke de cameraploeg afgeleid door ze mee naar binnen te vragen om in de fotoalbums te kijken. In die tijd heeft Robbert snel zijn papieren alien uit zijn zak gehaald en is hij aan het wapperen geslagen. Wellicht had hij voordat de cameraploeg wegging al de illusie gewekt dat hij het fototoestel had volgeschoten door wat 'nepfoto's' te schieten.

De boel bedriegen kan zo makkelijk zijn.
Ja idd....op televisie en met foto's kan je de boel zo makkelijk bedriegen

waarom denk je dat ze op foto's verschijnen en waarom kian robbert niet gewoon een soort van interview houden met die personen waar ze te zijn zijn op video en waar uitgesloten is dat het fake is dat doen ze dus niet het blijft altijd vaag en in a way...dat het altijd nep kan zijn...waarom doen ze het niet een keer goed dat het in 1 keer duidelijk is..Juist omdat het nep is waarom willen sommige dat nog steeds niet geloven....Robbert hoor je nu niks meer van....die komt ze homies niet eens bijstaan en terug vechten met keiharde proof of wacht die nog even tot ze paintshop updates gereed zijn
pi_34132674
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dank voor je opsteker, lieve C., je verwoordt wat ik ook denk.
wat denk je dan?
7 mei 1980
pi_34132706
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef Genverbrander het volgende:
Ik wil nog effe de aandacht vestigen op de RTL Boulevard-uitzending van 6 september 2004, dus ver voor de hele toestanden rondom Er is zoveel meer. De bewuste videoclip is hier te zien.

Er wordt in het clipje gezegd dat ze Robbert foto's hebben laten maken met een zelf meegebrachte wegwerpcamera:

[afbeelding]

In het clipje zeggen ze vervolgens dat er aliens op deze foto's zijn verschenen toen ze het later ontwikkelden. Ze laten in totaal 8 foto's hiervan zien:

1
[afbeelding]

2
[afbeelding]

3
[afbeelding]

4
[afbeelding]

5
[afbeelding]

6
[afbeelding]

7
[afbeelding]

8
[afbeelding]

Eerder deed hier het verhaal de rondte dat Robbert zich zou hebben teruggetrokken in zijn mediteerkamer om de foto's te maken. Deze beelden laten echter zien dat dat niet klopt: zo te zien zijn alle foto's in dezelfde kamer genomen. Alleen van foto 6 en 7 is dat niet met 100% zekerheid te zeggen, maar hoe dan ook heeft ie ook foto's met alien genomen in de ruimte waar de opnames waren.

Wat we echter ook zien is dat er op foto 1 een cameraman te zien is, maar uitgerekend op deze foto staat geen alien! Het is dus heel goed mogelijk, en in mijn ogen zelfs hoogstwaarschijnlijk, dat er tijdens het nemen van de andere foto's, waarop wel een alien te zien is, GEEN mensen in de kamer waren.

Dit vermoeden wordt bevestigd door het feit dat de deur in foto 1 nog dicht is, maar vanaf foto 2 open staat (te zien op foto 3 en 5). Blijkbaar zijn er mensen uit de kamer gelopen.

Wellicht heeft pa of ma Van den Broeke de cameraploeg afgeleid door ze mee naar binnen te vragen om in de fotoalbums te kijken. In die tijd heeft Robbert snel zijn papieren alien uit zijn zak gehaald en is hij aan het wapperen geslagen. Wellicht had hij voordat de cameraploeg wegging al de illusie gewekt dat hij het fototoestel had volgeschoten door wat 'nepfoto's' te schieten.

Opvallend is dat de foto's meestal onscherp zijn. Een alientje van papier hoeft niet groter en enkele millimeters te zijn. Je kunt hem als het ware voor de lens plakken, als je dan de andere kant opdraait kunnen de anderen dit niet zien. En vooral afleiden met veel bewegingen.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_34132742
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

vals stelletje? nou ja zeg jij maakt hem helemaal mooi
zijn horoscoop gegevens kun je zelf ingeven bij een astrologische website
zoek zijn geboortegegevens eventjes op via Google
Zijn geboortegegevens zijn behalve de dag (7 mei 1980) verder niet openbaar. Zonder woonplaats en tijd kom je niet ver, tenzij je een ervaren astroloog bent en een correctie kunt toepassen, hetgeen jij overduidelijk niet bent. Kortom, je snapt er geen hol van en bent hier maar wat aan het blaten
pi_34132795
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:51 schreef Tulio het volgende:

[..]

Opvallend is dat de foto's meestal onscherp zijn. Een alientje van papier hoeft niet groter en enkele millimeters te zijn. Je kunt hem als het ware voor de lens plakken, als je dan de andere kant opdraait kunnen de anderen dit niet zien. En vooral afleiden met veel bewegingen.

Tulio.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij de truc heeft kunnen doen met een cameraploeg erbij, en de foto's geven dus ook duidelijke aanwijzingen dat er niemand was, zoals ik in mijn post al beschreef.
pi_34132832
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Er zijn er meer
Als iemand mij opstoppers stuurt, worden ze altijd liefdevol door de kosmos gebounced. Zou je ook eens moeten proberen, ik was het in ieder geval niet.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:54:16 #261
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this”
pi_34132837
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat praat je toch lomp man, je lijkt wel een hip-hopper. Ik bedoel - want je snapt het met je kortzichtige mierenbrein weer eens niet - dat als dat stofdeeltjes zijn (die dus CONSTANT in de lucht hangen begrijpt u wel), waarom die orbs dan niet veel vaker te zien zijn!! Verklaar dat dan eens yo yo yo!
nu zijn in eens hip-hoppers weer mensne met een kortzichtige mierenbrein nounou

ik kan dat moeiliijk gaan verklaren toch maar omdat jij zegt dat het waar is moet ik het maar aannemen
en die orbs wat dus lichtbolletjes zijn wtf boeit dat als date r opstaat moet ik nu geloven dat er zoveel meer is omdat je zus een paar bolletjes heb gefotografeerd na 100 keer schieten.
en je geen eens verder onderzocht heb moet ik maar een zweverig type als jou geloven die helemaaal hystirisch word als die gene onzin wilt geloven die jij zegt

je ziet een paar dingetje die niet op de foto horen die door ik weet niet hoeveel omstandigheden zouden kunne worden verklaard en jij geloofd meteen maar dat het iets paranormaals is iets hogers oke yeah right
pi_34132838
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Meditrinea het volgende:

[..]

[..]

Wat zijn jullie toch een vals stelletje. Zodra iemand iets zegt wat je niet bevalt, dan gelijk bashen. En niet alleen jullie, dat geldt door iedereen die gewoon maar iets neerpent hier om een ander neer te halen. En dan zoiets erbij halen als je krijgt je straf ooit wel, wat een zwaktebod.
Het toont natuurlijk wel jullie intelligentieniveau.

DonnaNonna, jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag om de horoscoopgegevens te verstrekken van Robbert.
pi_34132846
foto nr 1 laat naast de cameraman die er recht voorstaat wel een wezen zien, onder de klok kijk maar goed
pi_34132863
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:51 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

wat denk je dan?
7 mei 1980
Kijk bij mij 'ns, 9-4-1969, 16:15 uur te Enschede.

Mail het resultaat maar door als je wil.
Gaap Goals rulezzz!
pi_34132898
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef Meditrinea het volgende:

[..]

Zijn geboortegegevens zijn behalve de dag (7 mei 1980) verder niet openbaar. Zonder woonplaats en tijd kom je niet ver, tenzij je een ervaren astroloog bent en een correctie kunt toepassen, hetgeen jij overduidelijk niet bent. Kortom, je snapt er geen hol van en bent hier maar wat aan het blaten
pardon als je er verstand van had gehad zou je weten dat je alsnog de horoscoop zonder geboortetijd op 12 uur smiddags zet, hiernaast heb je behalve de indeling van de huizen, wel alle aspecten onderling
dus blaat niet te hard liefje
pi_34132933
Het verslag van de laserexpert doe ik in het volgende deel.
  maandag 16 januari 2006 @ 19:56:09 #267
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this”
pi_34132938
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef DonnaNonna het volgende:
foto nr 1 laat naast de cameraman die er recht voorstaat wel een wezen zien, onder de klok kijk maar goed
oke je hebt de wereld visie op hjet paranormale voorgoed verandert
pi_34132949
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef DonnaNonna het volgende:
HAHAHAH jij bent wel HEEL erg naļef en makkelijk te overtuigen zeg!!

Dat is een stopcontact, ook te zien op foto 8
pi_34132987
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

hahahahahhahah
nee jij bent niet zielig want jij zag lichtbolletjes op 1/100 foto's nou eh vette shit da theb ik ook wel tijdens een gemiddelde vakantie vette shit man en die ufo ja dat was echt een ufo zonder twijfel
en ja een wetenschapper zegt dat een vogel was wat een nerd wetenschappers zijn zo dom....gaan ze beethje medicijnen tegen ziektes maken en shit terwijl daar buiten gewoon dagelijks ufo's overvliegen die gewoon geen herkenning krijgen je ziet ze altijd maar die wetenschapeoprs blijven maar dom doen en met nieuwe technologische ontwikkelingen komen...echt zonder die wetenschappers waren we veeeeelll verder

gelukkig hebben we je zus nog die gaat tenminste honderen foto's maken tot dat die vette dope orbs verschijnen
AMS_FUE_Reggaeton,
Ik krijg een beetje genoeg van jouw manier van posten binnen truth.
Pas het aan !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34133022
Sten, maak jij het volgende deel? Plus wat verse RobbArt?
pi_34133027
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Kijk bij mij 'ns, 9-4-1969, 16:15 uur te Enschede.

Mail het resultaat maar door als je wil.
http://www.astro.com/
pi_34133068
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef Stenny het volgende:

[..]

Als iemand mij opstoppers stuurt, worden ze altijd liefdevol door de kosmos gebounced. Zou je ook eens moeten proberen, ik was het in ieder geval niet.
Ik verkoop geen opstoppers maar stuur ze wel terug naar de afzenders als ze dit soort geintjes uitproberen
pi_34133089
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

pardon als je er verstand van had gehad zou je weten dat je alsnog de horoscoop zonder geboortetijd op 12 uur smiddags zet, hiernaast heb je behalve de indeling van de huizen, wel alle aspecten onderling
dus blaat niet te hard liefje
Zo betrouwbaar ook.... kun je echt wat mee
  maandag 16 januari 2006 @ 19:58:58 #274
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this”
pi_34133093
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

AMS_FUE_Reggaeton,
Pas het aan !
die gast noemt mij een hip-hopper met mieren brain dat kan wel?
pi_34133143
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

HAHAHAH jij bent wel HEEL erg naļef en makkelijk te overtuigen zeg!!

Dat is een stopcontact, ook te zien op foto 8
vergroot hem uit, dan is deze foto bewerkt als dat een stopkontakt is
dat zie je aan alle randjes om het gezicht heen
pi_34133191
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

die gast noemt mij een hip-hopper met mierenneukende brain dat kan wel?
1 dat was daarna pas, zover was ik nog niet met lezen
2 jij hebt deze manier van posten niet alleen in die éne post...eigenlijk zijn 8 van de 10 posts binnen truth zo.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34133198
quote:

[..]

die gast noemt mij een hip-hopper met mierenneukende brain dat kan wel?
Nooit geweld met geweld aanpakken

Nee dat heb ik dus geleerd door het verleden. Kalm blijven is beter. Als je je opwindt gaat je bloeddruk omhoog. Als je rustig blijft is er niets aan de hand.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34133211
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef Meditrinea het volgende:

[..]

Zo betrouwbaar ook.... kun je echt wat mee
Hm dus jij hebt verstand van astrologie zo te lezen
pi_34133214
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

vergroot hem uit, dan is deze foto bewerkt als dat een stopkontakt is
dat zie je aan alle randjes om het gezicht heen
Hahaha wat zit jij te kletsen zeg! Nonnadonna de foto-expert.

Jij hebt thuis zeker ook veel aliens thuis als je ieder stopcontact al voor alien aanziet
pi_34133226
quote:
Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef Mirage het volgende:

[..]

AMS_FUE_Reggaeton,
Pas het aan !
Ach, we weten toch allen wat te denken van types die anderen zielig noemen? Beetje problemen langs de binnenkant, compensatie langs de buitenkant. Standaard psychologie.
Maar heel goed dat je een opmerking maakt want alleen een moderator kan waarschijnlijk enigszins doordringen. Op den duur word je er zelf bot van, van dit soort gedrag. Ik kreeg alvast reeds de neiging en dat gedoe met elkaar aanvallen onderling komt de zaak zeker niet ten goede.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_34133281
Ik ebn ook al een tijdje mee aan het lezen op dit forum. Zelf geloofde ik altijd heilig in het "hiernamaals" en geloofde ik alles, van char, tot van den broeke. Nu geloof ik nog steeds, maar moet je toch vaststellen dat Robbert een psychopaat is. Zelf wordt ik gek van al die mensen die kritiek hebben op de sceptici, maar zelf ondanks alles, aan hun eigen standpunten blijven vasthouden. Ook wil ik even reageren op het volgende. Dit schreef iemand vanochtend.

Niet alles is te verklaren. Het staat wel als een pijl boven water dat die circels niet door mensen kunnen zijn gemaakt.

Ik weet niet of jij een de documentaire " is it real" hebt gezien op nationale geographic? Hierin werd een uur lang alles over graancircels verteld, en hoe mensen die konden maken. Er werden zelfs in 1 nacht drie circelmakers het veld ingestuurd om de mooiste formaties te maken. Hiermee is aangetoond dat mensen wel degelijk circels kunnen maken.

Groeten football manager11
  maandag 16 januari 2006 @ 20:04:01 #282
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this”
pi_34133337
Mirage als je al mijn post leest weet je dat ik naast mijn droge niets inhoude post ook zat keren heb gepost waar ik de argumenten van de paranormale heb weerlegt waar ik uitlegde waarom ik er niet in geloof en heb genoeg gedisccuseerd vaak met het tegen argument dat er ik te kortzichtig was en dat skeptische mensne domme lompe mensen zijn.

oke maar zij kwamen nooit met harde bewijzen of betrouwbare bronnen. ik heb zovaak aangeven dat als eht echt was het een normaal wereldwijd fenomeen zou zijn
pi_34133361
mensen toch.... is het nou echt nodig dat ik een emmer koud water over jullie heen gooi ?

stelletje

Ik heb hier verdorie een hele dierentuin...
kemphanen, viswijven.......
Sir Winston Churchill
pi_34133397
quote:

[..]

die gast noemt mij een hip-hopper met mieren brain dat kan wel?
Chill brother, my ass was whooped quite a few times as well.

Peace
Gaap Goals rulezzz!
pi_34133439
Er zit in ieder geval veel tijd tussen de foto's meer dan een uur. Op de eerste foto is het een paar minuten voor half één en op de twee foto is het ff voor tweeėn.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_34133450
WEER EEN ONTDEKKING!!!

Nog heel effe mijn post van zonet:
quote:

1

2

3

4

5

6

7

8

Dit vermoeden wordt bevestigd door het feit dat de deur in foto 1 nog dicht is, maar vanaf foto 2 open staat (te zien op foto 3 en 5). Blijkbaar zijn er mensen uit de kamer gelopen.

Check dit.... ER IS WEER EEN KLOK IN BEELD! Zowel op foto 1 (waar de cameraploeg nog aanwezig is) en op foto 8 is er een klok te zien.

Ligt het aan mij of zit er meer dan een uur tussen foto 1 en foto 8???????
pi_34133458
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:02 schreef footballmanager11 het volgende:
Ik ebn ook al een tijdje mee aan het lezen op dit forum. Zelf geloofde ik altijd heilig in het "hiernamaals" en geloofde ik alles, van char, tot van den broeke. Nu geloof ik nog steeds, maar moet je toch vaststellen dat Robbert een psychopaat is. Zelf wordt ik gek van al die mensen die kritiek hebben op de sceptici, maar zelf ondanks alles, aan hun eigen standpunten blijven vasthouden. Ook wil ik even reageren op het volgende. Dit schreef iemand vanochtend.

Niet alles is te verklaren. Het staat wel als een pijl boven water dat die circels niet door mensen kunnen zijn gemaakt.

Ik weet niet of jij een de documentaire " is it real" hebt gezien op nationale geographic? Hierin werd een uur lang alles over graancircels verteld, en hoe mensen die konden maken. Er werden zelfs in 1 nacht drie circelmakers het veld ingestuurd om de mooiste formaties te maken. Hiermee is aangetoond dat mensen wel degelijk circels kunnen maken.

Groeten football manager11
Dat klopt, maar je hebt 2 soorten cirkels: de neppe en de echte. De neppe kunnen prachtig zijn maar in de cirkel zelf is weinig vreemds te bespeuren. Terwijl in diegene waarvan men vermoedt dat ze echt zijn, onverklaarbaar dus, er vreemde dingen worden gevonden. Ik noem vliegen die aan de stengels kleven, halmen met gaten in alsof ze van de binnenkant uit ontploft zijn, silliciumsporen (puur) in de cirkel e.d.

Dus bij graancirkels gaat het niet zozeer om het maken zelf want dat is inderdaad te faken. Dat weet iederen, soms zelfs met verbazingwekkende visuele resultaten. Kunstwerken. Het gaat om de anomalieen in de cirkel zelf. Dat bepaalt of men vermoedt of het echt is of niet.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_34133480
Hahah Tulio, great minds think alike.
  maandag 16 januari 2006 @ 20:07:17 #289
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this”
pi_34133498
heel grappig man....maar waar het opneer komt is dat robbert overduidend een bedrieger is wat meedere malen is aangetoond en jullie nog steevast in hem geloven en geen enkel objectief bewijs hebben dat hij echt is
pi_34133512
Alweer pleit de tijd tegen hem, wat een giller
pi_34133550
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hahaha wat zit jij te kletsen zeg! Nonnadonna de foto-expert.

Jij hebt thuis zeker ook veel aliens thuis als je ieder stopcontact al voor alien aanziet
Vind je het niet gezellig dan? Ik hou jullie lekker bezig!
Dan beroven jullie in ieder geval niet mijn lieve oma die nu naar huis gaat!
pi_34133578
ik zie een Jan de Bouvrie klok... dat is zowieso al niet goed.
Sir Winston Churchill
pi_34133582
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:07 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
heel grappig man....maar waar het opneer komt is dat robbert overduidend een bedrieger is wat meedere malen is aangetoond en jullie nog steevast in hem geloven en geen enkel objectief bewijs hebben dat hij echt is
dat jij er kwaad om wordt dat mensen nog in robbert geloven dat is pas grappig
pi_34133597
Mensen, mag ik jullie erop wijzen dat we zojuist weer een baanbrekende ontdekking hebben gedaan? Dit staat in no-time weer op skepsis.nl
  maandag 16 januari 2006 @ 20:10:50 #295
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this”
pi_34133639
IDan beroven JULLI in ieder geval niet mijn lieve oma die nu naar huis gaat!

eerst ben ik een kortzichtige hip-hopper met ene mierenbrein
dan wil k donnanonna oma beroven (neem aan dat je met jullie ook mij bedoeld)

waarom komen jullie niet de argumenten weerlegen met feiten en objectieve bronnen inplaats van onzin te verkopen dat ik je oma wil beroven....jullie weten niks beters te zeggen dan dat soort dingen
  maandag 16 januari 2006 @ 20:11:43 #296
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this”
pi_34133679
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

dat jij er kwaad om wordt dat mensen nog in robbert geloven dat is pas grappig
wie zegt dat ik boos word k vond het alleen heel grappig van hem dat er nog in geloofde
pi_34133685
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef Mirage het volgende:
ik zie een Jan de Bouvrie klok... dat is zowieso al niet goed.
Hahahhaaaahahah
pi_34133704
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Hm dus jij hebt verstand van astrologie zo te lezen
Zeker, maar jij niet.
  maandag 16 januari 2006 @ 20:12:36 #299
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34133730
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef Genverbrander het volgende:
WEER EEN ONTDEKKING!!!

Nog heel effe mijn post van zonet:
[..]

Check dit.... ER IS WEER EEN KLOK IN BEELD! Zowel op foto 1 (waar de cameraploeg nog aanwezig is) en op foto 8 is er een klok te zien.

Ligt het aan mij of zit er meer dan een uur tussen foto 1 en foto 8???????
igg een half uur
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34133760
Jammer dat de believers het keer op keer laten afweten als het een reactie op de zoveelste onthulling betreft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')