als ik sommige argumenten hoor vermoed ik vaak dat het mensen zijn die weinig kritisch kijken. als ik weet hoe die persoon in elkaar steekt kan ik beter beoordelen vanuit welk oogpunt hij zijn opmerkingen maakt. ik vind het wat toevoegen, iemands achtergrond.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
In een discussie over RvdB vind ik de achtergrond van iemand met een mening niet relevant.
Zijn onderbouwing wel.
Wat zou zijn opleiding nou vertellen ?
Al zou hij zowel scheikunde als voor mijn part rechten gestudeerd hebben... wąt zegt dat nou helemaal ?
Ben je dan opeens wel overtuigt ?
(ik niet... het blijft toch staan dat ik wat de foto's betreft imo zķe dat het niet echt is)
Ook een opgeleid iemand kan het mis hebben of van het pad afdwalen hoor. ( net als dat een niet opgeleid iemand een hele heldere kijk op bepaalde onderwerpen kan hebben)
Dank voor je opsteker, lieve C., je verwoordt wat ik ook denk.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch een vals stelletje.Zodra iemand iets zegt wat je niet bevalt, dan gelijk bashen. En niet alleen jullie, dat geldt door iedereen die gewoon maar iets neerpent hier om een ander neer te halen. En dan zoiets erbij halen als je krijgt je straf ooit wel, wat een zwaktebod.
![]()
Het toont natuurlijk wel jullie intellgentieniveau.
DonnaNonna, jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag om de horfoscoopgegevens te verstrekken van Robbert.
Er zijn er meerquote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ben volkomen onschuldig, ik doe niet aan witte of zwarte voodoo. Dat je beschermngel je even een (liefdevol) tikje gaf, of wellicht iemand anders die mijn eerlijkheid kent, kan ik ook niet helpen.![]()
Ja idd....op televisie en met foto's kan je de boel zo makkelijk bedriegenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef Genverbrander het volgende:
Ik wil nog effe de aandacht vestigen op de RTL Boulevard-uitzending van 6 september 2004, dus ver voor de hele toestanden rondom Er is zoveel meer. De bewuste videoclip is hier te zien.
Er wordt in het clipje gezegd dat ze Robbert foto's hebben laten maken met een zelf meegebrachte wegwerpcamera:
[afbeelding]
In het clipje zeggen ze vervolgens dat er aliens op deze foto's zijn verschenen toen ze het later ontwikkelden. Ze laten in totaal 8 foto's hiervan zien:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
7
[afbeelding]
8
[afbeelding]
Eerder deed hier het verhaal de rondte dat Robbert zich zou hebben teruggetrokken in zijn mediteerkamer om de foto's te maken. Deze beelden laten echter zien dat dat niet klopt: zo te zien zijn alle foto's in dezelfde kamer genomen. Alleen van foto 6 en 7 is dat niet met 100% zekerheid te zeggen, maar hoe dan ook heeft ie ook foto's met alien genomen in de ruimte waar de opnames waren.
Wat we echter ook zien is dat er op foto 1 een cameraman te zien is, maar uitgerekend op deze foto staat geen alien! Het is dus heel goed mogelijk, en in mijn ogen zelfs hoogstwaarschijnlijk, dat er tijdens het nemen van de andere foto's, waarop wel een alien te zien is, GEEN mensen in de kamer waren.
Dit vermoeden wordt bevestigd door het feit dat de deur in foto 1 nog dicht is, maar vanaf foto 2 niet meer. Blijkbaar zijn er mensen uit de kamer gelopen.
Wellicht heeft pa of ma Van den Broeke de cameraploeg afgeleid door ze mee naar binnen te vragen om in de fotoalbums te kijken. In die tijd heeft Robbert snel zijn papieren alien uit zijn zak gehaald en is hij aan het wapperen geslagen. Wellicht had hij voordat de cameraploeg wegging al de illusie gewekt dat hij het fototoestel had volgeschoten door wat 'nepfoto's' te schieten.
De boel bedriegen kan zo makkelijk zijn.![]()
wat denk je dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dank voor je opsteker, lieve C., je verwoordt wat ik ook denk.![]()
Opvallend is dat de foto's meestal onscherp zijn. Een alientje van papier hoeft niet groter en enkele millimeters te zijn. Je kunt hem als het ware voor de lens plakken, als je dan de andere kant opdraait kunnen de anderen dit niet zien. En vooral afleiden met veel bewegingen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef Genverbrander het volgende:
Ik wil nog effe de aandacht vestigen op de RTL Boulevard-uitzending van 6 september 2004, dus ver voor de hele toestanden rondom Er is zoveel meer. De bewuste videoclip is hier te zien.
Er wordt in het clipje gezegd dat ze Robbert foto's hebben laten maken met een zelf meegebrachte wegwerpcamera:
[afbeelding]
In het clipje zeggen ze vervolgens dat er aliens op deze foto's zijn verschenen toen ze het later ontwikkelden. Ze laten in totaal 8 foto's hiervan zien:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
7
[afbeelding]
8
[afbeelding]
Eerder deed hier het verhaal de rondte dat Robbert zich zou hebben teruggetrokken in zijn mediteerkamer om de foto's te maken. Deze beelden laten echter zien dat dat niet klopt: zo te zien zijn alle foto's in dezelfde kamer genomen. Alleen van foto 6 en 7 is dat niet met 100% zekerheid te zeggen, maar hoe dan ook heeft ie ook foto's met alien genomen in de ruimte waar de opnames waren.
Wat we echter ook zien is dat er op foto 1 een cameraman te zien is, maar uitgerekend op deze foto staat geen alien! Het is dus heel goed mogelijk, en in mijn ogen zelfs hoogstwaarschijnlijk, dat er tijdens het nemen van de andere foto's, waarop wel een alien te zien is, GEEN mensen in de kamer waren.
Dit vermoeden wordt bevestigd door het feit dat de deur in foto 1 nog dicht is, maar vanaf foto 2 open staat (te zien op foto 3 en 5). Blijkbaar zijn er mensen uit de kamer gelopen.
Wellicht heeft pa of ma Van den Broeke de cameraploeg afgeleid door ze mee naar binnen te vragen om in de fotoalbums te kijken. In die tijd heeft Robbert snel zijn papieren alien uit zijn zak gehaald en is hij aan het wapperen geslagen. Wellicht had hij voordat de cameraploeg wegging al de illusie gewekt dat hij het fototoestel had volgeschoten door wat 'nepfoto's' te schieten.
Zijn geboortegegevens zijn behalve de dag (7 mei 1980) verder niet openbaar. Zonder woonplaats en tijd kom je niet ver, tenzij je een ervaren astroloog bent en een correctie kunt toepassen, hetgeen jij overduidelijk niet bent. Kortom, je snapt er geen hol van en bent hier maar wat aan het blatenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
vals stelletje? nou ja zeg jij maakt hem helemaal mooi
zijn horoscoop gegevens kun je zelf ingeven bij een astrologische website
zoek zijn geboortegegevens eventjes op via Google![]()
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij de truc heeft kunnen doen met een cameraploeg erbij, en de foto's geven dus ook duidelijke aanwijzingen dat er niemand was, zoals ik in mijn post al beschreef.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:51 schreef Tulio het volgende:
[..]
Opvallend is dat de foto's meestal onscherp zijn. Een alientje van papier hoeft niet groter en enkele millimeters te zijn. Je kunt hem als het ware voor de lens plakken, als je dan de andere kant opdraait kunnen de anderen dit niet zien. En vooral afleiden met veel bewegingen.
Tulio.
Als iemand mij opstoppers stuurt, worden ze altijd liefdevol door de kosmos gebounced.quote:
nu zijn in eens hip-hoppers weer mensne met een kortzichtige mierenbrein nounouquote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Wat praat je toch lomp man, je lijkt wel een hip-hopper. Ik bedoel - want je snapt het met je kortzichtige mierenbrein weer eens niet - dat als dat stofdeeltjes zijn (die dus CONSTANT in de lucht hangen begrijpt u wel), waarom die orbs dan niet veel vaker te zien zijn!! Verklaar dat dan eens yo yo yo!
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch een vals stelletje.Zodra iemand iets zegt wat je niet bevalt, dan gelijk bashen. En niet alleen jullie, dat geldt door iedereen die gewoon maar iets neerpent hier om een ander neer te halen. En dan zoiets erbij halen als je krijgt je straf ooit wel, wat een zwaktebod.
![]()
Het toont natuurlijk wel jullie intelligentieniveau.
DonnaNonna, jij hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag om de horoscoopgegevens te verstrekken van Robbert.
Kijk bij mij 'ns, 9-4-1969, 16:15 uur te Enschede.quote:
pardon als je er verstand van had gehad zou je weten dat je alsnog de horoscoop zonder geboortetijd op 12 uur smiddags zet, hiernaast heb je behalve de indeling van de huizen, wel alle aspecten onderlingquote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Zijn geboortegegevens zijn behalve de dag (7 mei 1980) verder niet openbaar. Zonder woonplaats en tijd kom je niet ver, tenzij je een ervaren astroloog bent en een correctie kunt toepassen, hetgeen jij overduidelijk niet bent. Kortom, je snapt er geen hol van en bent hier maar wat aan het blaten![]()
oke je hebt de wereld visie op hjet paranormale voorgoed verandertquote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef DonnaNonna het volgende:
foto nr 1 laat naast de cameraman die er recht voorstaat wel een wezen zien, onder de klok kijk maar goed
HAHAHAH jij bent wel HEEL erg naļef en makkelijk te overtuigen zeg!!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef DonnaNonna het volgende:
foto nr 1 laat naast de cameraman die er recht voorstaat wel een wezen zien, onder de klok kijk maar goed
AMS_FUE_Reggaeton,quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
hahahahahhahah
nee jij bent niet zielig want jij zag lichtbolletjes op 1/100 foto's nou eh vette shit da theb ik ook wel tijdens een gemiddelde vakantie vette shit man en die ufo ja dat was echt een ufo zonder twijfel
en ja een wetenschapper zegt dat een vogel was wat een nerd wetenschappers zijn zo dom....gaan ze beethje medicijnen tegen ziektes maken en shit terwijl daar buiten gewoon dagelijks ufo's overvliegen die gewoon geen herkenning krijgen je ziet ze altijd maar die wetenschapeoprs blijven maar dom doen en met nieuwe technologische ontwikkelingen komen...echt zonder die wetenschappers waren we veeeeelll verder![]()
gelukkig hebben we je zus nog die gaat tenminste honderen foto's maken tot dat die vette dope orbs verschijnen
http://www.astro.com/quote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Kijk bij mij 'ns, 9-4-1969, 16:15 uur te Enschede.
Mail het resultaat maar door als je wil.
Ik verkoop geen opstoppers maar stuur ze wel terug naar de afzenders als ze dit soort geintjes uitproberenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef Stenny het volgende:
[..]
Als iemand mij opstoppers stuurt, worden ze altijd liefdevol door de kosmos gebounced.Zou je ook eens moeten proberen, ik was het in ieder geval niet.
Zo betrouwbaar ook.... kun je echt wat meequote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
pardon als je er verstand van had gehad zou je weten dat je alsnog de horoscoop zonder geboortetijd op 12 uur smiddags zet, hiernaast heb je behalve de indeling van de huizen, wel alle aspecten onderling
dus blaat niet te hard liefje![]()
die gast noemt mij een hip-hopper met mieren brain dat kan wel?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
AMS_FUE_Reggaeton,
Ik krijg een beetje genoeg van jouw manier van posten binnen truth.
Pas het aan !
vergroot hem uit, dan is deze foto bewerkt als dat een stopkontakt isquote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
HAHAHAH jij bent wel HEEL erg naļef en makkelijk te overtuigen zeg!!![]()
![]()
![]()
Dat is een stopcontact, ook te zien op foto 8![]()
1 dat was daarna pas, zover was ik nog niet met lezenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
die gast noemt mij een hip-hopper met mierenneukende brain dat kan wel?
Nooit geweld met geweld aanpakkenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
die gast noemt mij een hip-hopper met mierenneukende brain dat kan wel?
Hm dus jij hebt verstand van astrologie zo te lezenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Zo betrouwbaar ook.... kun je echt wat mee![]()
Hahaha wat zit jij te kletsen zeg!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:59 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
vergroot hem uit, dan is deze foto bewerkt als dat een stopkontakt is
dat zie je aan alle randjes om het gezicht heen
Ach, we weten toch allen wat te denken van types die anderen zielig noemen? Beetje problemen langs de binnenkant, compensatie langs de buitenkant. Standaard psychologie.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
AMS_FUE_Reggaeton,
Ik krijg een beetje genoeg van jouw manier van posten binnen truth.
Pas het aan !
Chill brother, my ass was whooped quite a few times as well.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
die gast noemt mij een hip-hopper met mieren brain dat kan wel?
Check dit.... ER IS WEER EEN KLOK IN BEELD!quote:Ik wil nog effe de aandacht vestigen op de RTL Boulevard-uitzending van 6 september 2004, dus ver voor de hele toestanden rondom Er is zoveel meer. De bewuste videoclip is hier te zien.
1![]()
2
3
4
5![]()
6
7
8
Dit vermoeden wordt bevestigd door het feit dat de deur in foto 1 nog dicht is, maar vanaf foto 2 open staat (te zien op foto 3 en 5). Blijkbaar zijn er mensen uit de kamer gelopen.
Dat klopt, maar je hebt 2 soorten cirkels: de neppe en de echte. De neppe kunnen prachtig zijn maar in de cirkel zelf is weinig vreemds te bespeuren. Terwijl in diegene waarvan men vermoedt dat ze echt zijn, onverklaarbaar dus, er vreemde dingen worden gevonden. Ik noem vliegen die aan de stengels kleven, halmen met gaten in alsof ze van de binnenkant uit ontploft zijn, silliciumsporen (puur) in de cirkel e.d.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:02 schreef footballmanager11 het volgende:
Ik ebn ook al een tijdje mee aan het lezen op dit forum. Zelf geloofde ik altijd heilig in het "hiernamaals" en geloofde ik alles, van char, tot van den broeke. Nu geloof ik nog steeds, maar moet je toch vaststellen dat Robbert een psychopaat is. Zelf wordt ik gek van al die mensen die kritiek hebben op de sceptici, maar zelf ondanks alles, aan hun eigen standpunten blijven vasthouden. Ook wil ik even reageren op het volgende. Dit schreef iemand vanochtend.
Niet alles is te verklaren. Het staat wel als een pijl boven water dat die circels niet door mensen kunnen zijn gemaakt.
Ik weet niet of jij een de documentaire " is it real" hebt gezien op nationale geographic? Hierin werd een uur lang alles over graancircels verteld, en hoe mensen die konden maken. Er werden zelfs in 1 nacht drie circelmakers het veld ingestuurd om de mooiste formaties te maken. Hiermee is aangetoond dat mensen wel degelijk circels kunnen maken.
Groeten football manager11
Vind je het niet gezellig dan? Ik hou jullie lekker bezig!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hahaha wat zit jij te kletsen zeg!![]()
Nonnadonna de foto-expert.
Jij hebt thuis zeker ook veel aliens thuis als je ieder stopcontact al voor alien aanziet![]()
![]()
![]()
dat jij er kwaad om wordt dat mensen nog in robbert geloven dat is pas grappigquote:Op maandag 16 januari 2006 20:07 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
heel grappig man....maar waar het opneer komt is dat robbert overduidend een bedrieger is wat meedere malen is aangetoond en jullie nog steevast in hem geloven en geen enkel objectief bewijs hebben dat hij echt is
wie zegt dat ik boos word k vond het alleen heel grappig van hem dat er nog in geloofdequote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
dat jij er kwaad om wordt dat mensen nog in robbert geloven dat is pas grappig![]()
Hahahhaaaahahahquote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef Mirage het volgende:
ik zie een Jan de Bouvrie klok... dat is zowieso al niet goed.
Zeker, maar jij niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Hm dus jij hebt verstand van astrologie zo te lezen
![]()
igg een half uurquote:Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef Genverbrander het volgende:
WEER EEN ONTDEKKING!!!
Nog heel effe mijn post van zonet:
[..]
Check dit.... ER IS WEER EEN KLOK IN BEELD!Zowel op foto 1 (waar de cameraploeg nog aanwezig is) en op foto 8 is er een klok te zien.
Ligt het aan mij of zit er meer dan een uur tussen foto 1 en foto 8???????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |