Ha Moks!quote:
Super!quote:Op maandag 16 januari 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha Moks!Ga je hier vertellen hoe je tweede kerstdag is geweest, of is het niet voor alle ogen geschikt?
![]()
Daar neem ik dus geen genoegen mee he... Namen, feiten en details... Ik neem 'm even mee naar achteren...quote:Op maandag 16 januari 2006 08:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Super!![]()
En de rest van het weekend vrijwel een kopie van jouw vorige weekend...
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik de enige van de drie ben die wel succesvol is!![]()
Je krijgt op deze plek van mij net zoveel namen, feiten en details als jij hier vorige week hebt gegeven... Naar achteren lijkt mij een prima plan dus!quote:Op maandag 16 januari 2006 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar neem ik dus geen genoegen mee he... Namen, feiten en details... Ik neem 'm even mee naar achteren...![]()
Het kostte wat moeite, maar het scheelt iig die fucking Piet smiley!quote:
Check je mail. Maar waarschijnlijk ben je al druk bezig met een uitgebreid verslag...quote:Op maandag 16 januari 2006 08:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je krijgt op deze plek van mij net zoveel namen, feiten en details als jij hier vorige week hebt gegeven... Naar achteren lijkt mij een prima plan dus!![]()
Goedemorgenquote:
Ik voel me vereerd... Een speciale goedemorgen van mij. Het is niks geworden hoor met dat ImageReady...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goedemorgen. En goedemorgen AirwiN
.
Ach, je moet toch een uitlaatklep hebben voor al die hitsigheid die je hier opbouwt!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
Singles en versieren of spannende weekenden
Het blijft vermakelijk
Je moet ook geen ImageReady gebruikenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:22 schreef AirwiN het volgende:
Ik voel me vereerd... Een speciale goedemorgen van mij. Het is niks geworden hoor met dat ImageReady...![]()
Technisch gezien heb ik daar tot op heden aan voldaan. Wat is een goed alternatief?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:30 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je moet ook geen ImageReady gebruiken
Very true!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
Singles en versieren of spannende weekenden
Het blijft vermakelijk
Schande!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd... Een speciale goedemorgen van mij. Het is niks geworden hoor met dat ImageReady...![]()
Het wordt nog veel erger... Ik heb darten gekeken...quote:
Animation Shop natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Technisch gezien heb ik daar tot op heden aan voldaan. Wat is een goed alternatief?
Hoe heb je jezelf zo kunnen verlagen?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt nog veel erger... Ik heb darten gekeken...![]()
Ik wilde kunnen meepraten met de lunchgesprekken op het werk...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe heb je jezelf zo kunnen verlagen?
Ik heb overigens een hele leuke foto van een hele leuke dikke kat gemaaktquote:Op maandag 16 januari 2006 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat Jelle zo'n lekker ding is enzoquote:Op maandag 16 januari 2006 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde kunnen meepraten met de lunchgesprekken op het werk...![]()
Ik schrijf 'm op de lijst. Mocht ik nou echt niks te doen hebben dan ga ik misschien wel eens tijd besteden aan die 'dood aan de Piet' smiley. Of ik ga ook zo'n epilepticon ŕ la MissMSX maken!quote:
Ik ook hoor. En ik heb ervan genoten. Niets om je voor te schamen...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met z'n chocoladesnor en z'n verzilverde puist op z'n onderlip. 't Is maar net wat je lekker vindt...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat Jelle zo'n lekker ding is enzo
Die stamt nog uit de tijd dat ImageReady gewoon goed werktequote:Op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm op de lijst. Mocht ik nou echt niks te doen hebben dan ga ik misschien wel eens tijd besteden aan die 'dood aan de Piet' smiley. Of ik ga ook zo'n epilepticon ŕ la MissMSX maken!
Hey, jij hier!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:45 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen....
Darten is iig leuker om naar te kijken als bv voetbal.. (tenminste gisteren wel)
en nu![]()
Sylvie Meis danquote:Op maandag 16 januari 2006 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met z'n chocoladesnor en z'n verzilverde puist op z'n onderlip. 't Is maar net wat je lekker vindt...![]()
Die verdient wel een keer een goede slettenbehandeling!quote:
Hoi...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hey, jij hier!
Wat ben je stilletjes de laatste tijd?
Voor de onoplettende lezer lijkt het net of dat genieten slaat op het darten kijken...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En ik heb ervan genoten. Niets om je voor te schamen...
Dikke katten zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb overigens een hele leuke foto van een hele leuke dikke kat gemaakt
Dat is de point nietquote:Op maandag 16 januari 2006 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die verdient wel een keer een goede slettenbehandeling!![]()
Op m'n telefoon, waar ik'em nu niet af kan halen. Hopelijk vanavond dusquote:Op maandag 16 januari 2006 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dikke katten zijn![]()
Waar te bewonderen?
Verder reikt mijn oppervlakkige interesse in de bewuste dame niet...quote:
Je kan het tussen-de-regels-doorlezen ook overdrijven schat.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de onoplettende lezer lijkt het net of dat genieten slaat op het darten kijken...![]()
Gelukkig dan maar voor mijquote:Op maandag 16 januari 2006 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder reikt mijn oppervlakkige interesse in de bewuste dame niet...
Hij bedoelde denk ik z'n eigen regelsquote:Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kan het tussen-de-regels-doorlezen ook overdrijven schat.
Ik bedoelde precies wat er stond: het was een top-wedstrijd!
Sylvie kan zich in geen enkel opzicht meten aan jou.... Jij prachtvrouw!quote:
Ik ben ook een meester in het verzinnen van complottheorieën...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kan het tussen-de-regels-doorlezen ook overdrijven schat.
Waarbij dit met voldoende achtergrondkennis uiteraard niet dubbelzinnig op te vatten isquote:Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef Mokster het volgende:
Ik bedoelde precies wat er stond: het was een top-wedstrijd!
Ik moet zeggen, het professionele commentaar van de SBS verslaggever droeg daar in hoge mate aan bij!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:02 schreef MissMSX het volgende:
En het was idd een top-wedstrijd. Spanning alom!!
Prutsers zonder kabelquote:Op maandag 16 januari 2006 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het professionele commentaar van de SBS verslaggever droeg daar in hoge mate aan bij!![]()
Zucht... Ik geef op... Hoe ondubbelzinniger kan ik het nog maken dan...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij dit met voldoende achtergrondkennis uiteraard niet dubbelzinnig op te vatten is.
Dank je! Met jou kan ik praten!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef _Cara_ het volgende:
(nu is het wel een mooie meid, dat dan weer wel)
Lieverd, jij hebt in alle opzichten de schijn tegen!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zucht... Ik geef op... Hoe ondubbelzinniger kan ik het nog maken dan...![]()
ik ben je kwijtquote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef Frezer het volgende:
Ik zou bijna de indruk krijgen dat er hier een aantal mensen hebben ge-kwartet.
![]()
Als dat jouw definitie van 'mooi' is dan kun je me op dat vlak geen complimentjes meer maken vrees ikquote:
quote:
Is het een mooie meid?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef _Cara_ het volgende:
Silvie Meis...dat is waar volgens mij veel mannen van dromen.. maar niet om echt "bij te zijn" of om je leven mee te delen.." maar voor oppervlakkige dingen..lijkt me..
![]()
(nu is het wel een mooie meid, dat dan weer wel)
Zij is ordinair lekker, jij bent stijlvol mooi!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat jouw definitie van 'mooi' is dan kun je me op dat vlak geen complimentjes meer maken vrees ik
gek... op wie doelde je met je kwartetjequote:
Niet in de zin van "ze heeft klasse".... maar ze heeft toch wel een leuke snoet...dacht ik..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het een mooie meid?
Trailer trash bedoel je
- MissMSXquote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
gek... op wie doelde je met je kwartetje
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
- MissMSX
- AirwiN
- Moks
- Litpho
Of het is mijn zieke geest natuurlijk.
Exact, het is een gratis bijgeleverde extra bij een zeker imagoquote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, jij hebt in alle opzichten de schijn tegen!![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
hoezo? ik was er ook een beetje.. en jij ook...en Ynske ook...en marc ook..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
- MissMSX
- AirwiN
- Moks
- Litpho
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoezo? ik was er ook een beetje.. en jij ook...en Ynske ook...
Dat is het grootste deel van mannelijk Nederland vast wel met je eensquote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet in de zin van "ze heeft klasse".... maar ze heeft toch wel een leuke snoet...dacht ik..![]()
(in die reclamespot vindt ik haar wel "leuk"...in dat dirndel-jurkje)
ben weer weg..![]()
Niet dat jouw zieke geest me verder stoort, maar ik wilde in ieder geval mezelf uit bovenstaand lijstje verwijderenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
- MissMSX
- AirwiN
- Moks
- Litpho
Ik denk dat Frezer doelt dat bovengenoemde personen afgelopen weekend ook fysiek actief zijn geweest buiten het forum om...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoezo? ik was er ook een beetje.. en jij ook...en Ynske ook...
Het is al mooi dat je zo ver bent gekomen dat je het zelf erkent.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
- MissMSX
- AirwiN
- Moks
- Litpho
Denial... Waar ben ik dat meer tegengekomen vandaag?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat jouw zieke geest me verder stoort, maar ik wilde in ieder geval mezelf uit bovenstaand lijstje verwijderen.
Ah.. ok sorry.. dat had ik ff gemist..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat Frezer doelt dat bovengenoemde personen afgelopen weekend ook fysiek actief zijn geweest buiten het forum om...![]()
Ik sluit mij volledig bij deze opmerking aan trouwens. Dat het overgrote deel van mannelijk nederland vervolgens trailer trash aantrekkelijk schijnt te vinden is hun gebrek aan smaak, niet de mijne.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het een mooie meid?
Trailer trash bedoel je
10 punten, u gaat door voor de koel-vries combinatie!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat Frezer doelt dat bovengenoemde personen afgelopen weekend ook fysiek actief zijn geweest buiten het forum om...![]()
ik ben ook fysiek bezig geweestquote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat ik duidelijker zijn. Ik heb géén van de mensen in het lijstje gemeet, laat staan er het halve weekend mee in bed doorgebrachtquote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denial... Waar ben ik dat meer tegengekomen vandaag?
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is al mooi dat je zo ver bent gekomen dat je het zelf erkent.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik sluit mij volledig bij deze opmerking aan trouwens. Dat het overgrote deel van mannelijk nederland vervolgens trailer trash aantrekkelijk schijnt te vinden is hun gebrek aan smaak, niet de mijne.
Ikke niet hoor, echt nietquote:Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoezo? ik was er ook een beetje.. en jij ook...en Ynske ook...en marc ook..
Nee, we hadden het over jou en ik wil je alle aandacht geven die je nodig hebt.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
, we zullen het maar niet gaan hebben over oude Grieken in dit kader...
Kom op!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is al mooi dat je zo ver bent gekomen dat je het zelf erkent.
En ik met een poging tot hockeyenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben ook fysiek bezig geweest
met beter te worden
poging tot?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik met een poging tot hockeyen
En ik heb gesport en hardgelopen op het strand!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik met een poging tot hockeyen
Dit is vast niet de tijd om op te merken dat dit specifiek over Sylvie gaat he?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:23 schreef Ynske het volgende:
[..]je bent geweldig
ik snap echt niet dat mannen (en genoeg vrouwen) zo lopen te geilen op bekende mensen die alleen maar beter uit zien doordat ze gelift en gevuld zijn
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is vast niet de tijd om op te merken dat dit specifiek over Sylvie gaat he?.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over jou en ik wil je alle aandacht geven die je nodig hebt.![]()
Res 5e klasse, echt te triest voor woorden. En dan ben ik niet fit genoeg om dat in mijn eentje te kunnen doenquote:
Wat is er nep aan Sylvie? Volgens mij is die (nog) wel puur natuur...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
wat is er nou mooi aan iemand die nep is
Wat blijft er over als die laag plamuur eraf is?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er nep aan Sylvie? Volgens mij is die (nog) wel puur natuur...
Dat kan ik in geslaagde gevallen net zo goed bewonderen als dat ik een standbeeld bewonder. Meer het werk van de artiest dan van het model dusquote:Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
wat is er nou mooi aan iemand die nep is
De steigers die de rest bij elkaar houden vermoedelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat blijft er over als die laag plamuur eraf is?
das idd een poging tot...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Res 5e klasse, echt te triest voor woorden. En dan ben ik niet fit genoeg om dat in mijn eentje te kunnen doen
Geen idee... Dat hoeft van mij ook niet overigens...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat blijft er over als die laag plamuur eraf is?
Eens, ze is gewoon niet vervelend om te zien (mits geluid uit).quote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee... Dat hoeft van mij ook niet overigens...
Ieder mens is op z'n eigen niveau heel waardevol.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
ik baal zo ontzettend dat ik niet eens kan gaan trainen laat staan wedstrijden spelen.
maar res 5e klasse zo diep ben ik nog nooit gezonken
Inderdaad behoorlijk ziek...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou ja zeg!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebbert
Je wil gewoon beide mannen voor jezelf hebben![]()
En dat terwijl AirwiN en ik juist zo bekend staan om onze gulheidquote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebbert
Beide mannen als in Litpho en ik? Trek maar een nummertje, dan ben je niet de enige!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebbert
Ik baal er mega van zelf. Alleen denk niet dat ik nog in staat ben om hoger te gaan komen fysiek gezien. Ik merk wel dat als ik iets beter in vorm ben ik zo goed als in mijn eentje de wedstrijd kan winnen en dan baal ik nog meer.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd een poging tot...
baal je daar niet van?
ik baal zo ontzettend dat ik niet eens kan gaan trainen laat staan wedstrijden spelen.
maar res 5e klasse zo diep ben ik nog nooit gezonken
Waarom moet ik een nummertje trekken?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beide mannen als in Litpho en ik? Trek maar een nummertje, dan ben je niet de enige!
Kwartetten is toch gewoon leuk!quote:
overstappen naar een andere club dus!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik baal er mega van zelf. Alleen denk niet dat ik nog in staat ben om hoger te gaan komen fysiek gezien. Ik merk wel dat als ik iets beter in vorm ben ik zo goed als in mijn eentje de wedstrijd kan winnen en dan baal ik nog meer.
Het wordt of tijd voor echt gaan hockeyen nog even en dus een andere club of stoppen.
Ik weet maar al te goed hoe je je moet voelen, dat je niet spelen kan. Is er al iets meer bekend over je pols?
van de categorie:quote:
je warme trui?quote:
Altijd beter dan de koude winterhandenquote:
Warme bruine trui waar Ynske om vraagt?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uit de sectie anaal straffen de dikke vette.....
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd beter dan de koude winterhanden.
Godtje toch! Foei!!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uit de sectie anaal straffen de dikke vette.....
De winter is nog geen vier weken oud.quote:
jah enquote:Op maandag 16 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De winter is nog geen vier weken oud.![]()
OK, ik zal je voorpret verder niet bederven.quote:
Op het gevaar af Godt's anale fixatie nog verder te voeden, hoop doet leven.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De winter is nog geen vier weken oud.![]()
Toen zat ik al op het werk! Dus dat valt wel weer mee dan toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen
Laat op vandaag. Beetje vaak moe 's ochtends nogIk trek het echt niet om om 8 uur op te staan
Geen enkele zichzelf respecterende student staat om acht uut 's ochtends op.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen
Laat op vandaag. Beetje vaak moe 's ochtends nogIk trek het echt niet om om 8 uur op te staan
Als modt ga je het toch niet over anaal straffen hebben! Jij dient hier het goede voorbeeld te geven!quote:
Ben ik weer een nep-student.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen enkele zichzelf respecterende student staat om acht uut 's ochtends op.
En wat is daar een verkeerd voorbeeld aan?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als modt ga je het toch niet over anaal straffen hebben! Jij dient hier het goede voorbeeld te geven!
Zeker waar. Om een of andere reden heb ik het 3 jaar wel redelijk vaak volgehouden (lang niet elke week, maar er waren echt wel weken waarin ik steeds om 8 uur opstond). Maar een van m'n huisgenoten is nu flink aan het ver'burgerlijk'en en staat zodoende om 8 uur op, is om 5 uur terug van de faculteit voor zijn bacheloropdracht. Vind het wel een bizar grote bacheloropdracht, als dat twee kwartielen al zo gaat. Nu moet ik eerlijk zeggen dat hij daar niet alléén maar bezig is. Een uur pauze nemen enzo tussendoor, en een boel lopen klooien. Dan sta ik liever twee uur later op en werk ik wat harder door de hele dagquote:Op maandag 16 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, een echte student maar dan zonder zelfrespectquote:
Ik heb meestal dat ik in de lente/zomer/herfst aardig vroeg op kan staan, maar de drie wintermaanden december, januari, februari TREK ik het gewoon ECHT NIET om zo vroeg op te staan om één of andere redenquote:
Geen van beide echt lekker dus. En die MRI duurt te langquote:Op maandag 16 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
overstappen naar een andere club dus!
moet de 21e feb voor een mri scan
ze spreken nu over een scheur in de polsband of pees
wanneer t dat eerste is kunnen ze wat doen
bij dat tweede niet
maar ik ga hoe dan ook weer hockeyen hoor
wacht maar tot je moet werken, en op een bepaald tijdstip bij je baas moet verschijnenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb meestal dat ik in de lente/zomer/herfst aardig vroeg op kan staan, maar de drie wintermaanden december, januari, februari TREK ik het gewoon ECHT NIET om zo vroeg op te staan om één of andere reden![]()
En ja je bent een nepstudent. Studenten horen enigszins uit te slapen
![]()
Een straf van een mod verwacht ik in de vorm van een ban of zo'n note-ding.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wat is daar een verkeerd voorbeeld aan?![]()
Ik heb het inderdaad ook met periodes en als het echt moet kan ik wel vroeg opstaan, maarals ik de keus heb lig ik zeker tot 9.30 uur in bed.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
En ja je bent een nepstudent. Studenten horen enigszins uit te slapen
![]()
ik moet nietsquote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen van beide echt lekker dus. En die MRI duurt te lang
Ze gaan er gewoon wat aan doen hoor, jij moet weer hockeyen blijkbaar
ook dat gaat goed komenquote:Een andere club is alleen een optie als ik fysiek ook nog wat zaken op orde krijg (dan zou ik ook bij mijn huidige in het eerste kunnen gaan spelen, al lijkt me dat gezien de vorige jaren niet echt een goed idee)
Dat heb ik jaren gedaan en ik realiseer het me maar al te goed. Helaas komt het einde in zicht.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht maar tot je moet werken, en op een bepaald tijdstip bij je baas moet verschijnen
dan realiseer je je pas hoe fijn het studentzijn was
Dat geloof ik graag. Maar zoals aangegeven: Ik KAN het wel maar alleen als het echt moet. Ik vind het veel fijner om een beetje uit te slapen...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht maar tot je moet werken, en op een bepaald tijdstip bij je baas moet verschijnen
dan realiseer je je pas hoe fijn het studentzijn was
Hou eens op met je schuldig voelen.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga maar eens ontbijten. Ik hoop niet dat ik me schuldig ga voelen dat ik zo laat opsta in de winter -
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, een echte student maar dan zonder zelfrespect.
tuurlijk is dat fijnerquote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Maar zoals aangegeven: Ik KAN het wel maar alleen als het echt moet. Ik vind het veel fijner om een beetje uit te slapen...
Er wordt gewoon van je verwacht dat je openstaat voor alternatieven. Je twijfelt tenslotte toch niet aan het kundig gezag van de mods?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een straf van een mod verwacht ik in de vorm van een ban of zo'n note-ding.
De periode van twijfelen ben ik al lang gepasseerd.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er wordt gewoon van je verwacht dat je openstaat voor alternatieven. Je twijfelt tenslotte toch niet aan het kundig gezag van de mods?
Waar kan ik solliciteren?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er wordt gewoon van je verwacht dat je openstaat voor alternatieven. Je twijfelt tenslotte toch niet aan het kundig gezag van de mods?
Ergens kijk ik er ook wel naar uit. Het is een mooie mijlpaal, en natuurlijk ook wel heel fijn om eens fatsoenlijk geld te gaan verdienen i.p.v. op kosten van de staat te leven (stufi/lening in burger-taal).quote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik jaren gedaan en ik realiseer het me maar al te goed. Helaas komt het einde in zicht.![]()
Althans in dit opzicht helaas, in z'n geheel genomen is dezesmiley passender.
Wat is er mis met promoveren?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ergens kijk ik er ook wel naar uit. Het is een mooie mijlpaal, en natuurlijk ook wel heel fijn om eens fatsoenlijk geld te gaan verdienen i.p.v. op kosten van de staat te leven (stufi/lening in burger-taal).
Vooral financieel zou het voor mij een pure noodzaak zijn. Bovendien ben ik dan van het gezeik van m'n pa af. Of hij moet willen dat ik ook nog ga promoveren. Dan krijgt ie van mij toch echt 'de vinger' [afbeelding]
Ik weet het. Dat doe ik omdat ik denk dat mijn huisgenoot beter bezig is door van 8 tot 5 bezig te gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou eens op met je schuldig voelen.![]()
Er is niks mis mee, ik kan het alleen niet aan om nog eens vier jaar door te studeren (financieel gezien). Ik zeg niet dat het slecht is. Ik wil het gewoon niet doen om hem een plezier te doen. Als ik het al ga doen is het voor mezelf. Maar van mezelf weet ik dat het niet lukt om het financieel rond te krijgenquote:
Mijn huisgenoten voeren gelukkig geen barst uit wat betreft hun studie.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik weet het. Dat doe ik omdat ik denk dat mijn huisgenoot beter bezig is door van 8 tot 5 bezig te gaan. Dat had ik met mijn vorige huisgenoot ook al die zo verburgerlijkte.
daar is niets mis mee zolang je het doen omdat je het zelf wilt en er achter staatquote:
Ik zou niet durven...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Promovendi worden betaald.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Er is niks mis mee, ik kan het alleen niet aan om nog eens vier jaar door te studeren (financieel gezien).
Dat zou inderdaad een heel foute reden zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar is niets mis mee zolang je het doen omdat je het zelf wilt en er achter staat
en niet om iemand anders te plezieren
Een flexibele instelling. Ik zie zo al dat je naadloos op de rest van het team zal aansluitenquote:
Als je er maar voor zorgt dat je niets zodanig beschadigd dat je er last van blijft houden.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moet niets
het is belangrijker dat ik geen last meer heb
hockeyen gaat met brace ook, maar zonder zou natuurlijk fijner zijn
Tweede elftallen zijn vaak beter dan het eerst hoorquote:ook dat gaat goed komen
lekker toch om in t eerste te spelen
hoewel ik er voorheen voor gekozen heb om in t tweede te spelen omdat ik het voor mijn lol en niet persee voor de prestatie deed
vooral leuk als t tweede dan gaat promoveren
en t eerste degraderen
en dus van klasse omruilt
Nee, idd, vorige week was het half 7.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
ho stopquote:Op maandag 16 januari 2006 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je er maar voor zorgt dat je niets zodanig beschadigd dat je er last van blijft houden.
[..]
dat was bij ons juist niet, de 1e wilden persee in t eerste blijven spelen, nah veel plezierquote:Tweede elftallen zijn vaak beter dan het eerst hoorvooral als er een heel aantal oud eerst elftal spelers in spelen.
idd een goed doelsaldoquote:Ik heb dit jaar geweigerd om in het 2e te spelen. Het eerst was toch al niet echt een goede actie. Ben 2 seizoenen terug gedegradeerd met de heren. Toen was ik trainer coach. We hebben precies 0 punten gehaald met een doelsaldo van -160 ofzo![]()
Als ik ga wil ik minimaal res 1e of 2e standaard gaan spelen, moet dat alleen nog wel kunnen
Misschien ga ik wel weer trainen en coachen![]()
Dat is dan weer erg laat.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, idd, vorige week was het half 7.
Honnepon!quote:
nerdjequote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef PhaE het volgende:
[..]
Honnepon!
Levenslicht!
Schattebout!![]()
![]()
[sub]De snelheid van deze reactie is een goede maatstaaf voor mijn geestelijke staat vandaag..[/usb]
Blijf je wel uit de oude haven jaquote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef GF het volgende:
Zo![]()
Lessen ging goedIk zit straks tegen m'n praktijk aan volgens die gast. 8 lessen gehad
Maar eens beginnen met m'n theorie
En nu ga ik naar Rotterdam met een vriend. 'Shoppen'![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf je wel uit de oude haven ja![]()
Dus gaan ze er wat aan doen in het ziekenhuis en heb jij straks geen last meerquote:Op maandag 16 januari 2006 11:21 schreef Ynske het volgende:
ho stop
dat kan al niet meer want het is al beschadigd en ik heb er continu last van
Zijn het nog steeds niet de beste speelsters in het 1e. Was bij ons ook, vandaar dat wij toen gedegradeerd zijn (was het jaar nadat het volledige 1e was opgestapt)quote:dat was bij ons juist niet, de 1e wilden persee in t eerste blijven spelen, nah veel plezier
Bijspringen in het 2e kan zo ook wel, blijf ik nog in de res 3e. Eerst maar eens zorgen dat ik fitter word en dan kijken. En als Eindhoven komt moet ik toch naar een nieuwe clubquote:idd een goed doelsaldo
maarjah het seizoen duurt niet meer zo heel lang
anders volgend seizoen weer in t 2e spelen?
of bijspringen in t 2e?
Sorry, trap ik niet inquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gosh... ik word er helemaal verlegen van...![]()
je gelooft het zelf hequote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus gaan ze er wat aan doen in het ziekenhuis en heb jij straks geen last meer
[..]
daar heb je gelijk inquote:Zijn het nog steeds niet de beste speelsters in het 1e. Was bij ons ook, vandaar dat wij toen gedegradeerd zijn (was het jaar nadat het volledige 1e was opgestapt)
[..]
eindhoven, Oranje-Zwart of EMHC?quote:Bijspringen in het 2e kan zo ook wel, blijf ik nog in de res 3e. Eerst maar eens zorgen dat ik fitter word en dan kijken. En als Eindhoven komt moet ik toch naar een nieuwe club
ja, en jij ook nog steeds hoorquote:
Altijd tochquote:daar heb je gelijk in
Eindhoven en OZ heb ik al gespeeld, dus zal nu wel EMHC worden. Of een club in de buurt van, misschien HOD wel ofzo.quote:eindhoven, Oranje-Zwart of EMHC?
aangezien Donquishoot voor studenten is
owquote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, en jij ook nog steeds hoor![]()
[..]
EMHC is gezellig, zelf veel tegen gespeeld.quote:Altijd toch![]()
[..]
Eindhoven en OZ heb ik al gespeeld, dus zal nu wel EMHC worden. Of een club in de buurt van, misschien HOD wel ofzo.
HOD is Valkenswaard. Eindhoven was ook altijd heel leuk (al heette het nog Racing toen ik er speelde).quote:Op maandag 16 januari 2006 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
[..]
EMHC is gezellig, zelf veel tegen gespeeld.
HOD? ken ik niet
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
HOD is Valkenswaard. Eindhoven was ook altijd heel leuk (al heette het nog Racing toen ik er speelde).
Ik weet dan niet veel van hockey, maar smakelijke wervings posters hebben ze wel,quote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef Ynske het volgende:
aangezien Donquishoot voor studenten is
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet dan niet veel van hockey, maar smakelijke wervings posters hebben ze wel,.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]nog altijd met die vrouwenlijven erop?
de grap is dat dat geen leden zijn
* aanmeldingsformulier verscheurtquote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]nog altijd met die vrouwenlijven erop?
de grap is dat dat geen leden zijn
Leuke club ook wel, maar goed dat toch pas als ik in Eindhoven woon. Eerst dit seizoen maar eens afmaken en toernooien spelenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef Ynske het volgende:
[..]Valkensweerd
daar wonen mensen die ik ken
In onze poulle zaten meestal EMHC, O-Z, Donquishoot, Nuth, "iets in Roermond", "iets in Sittard", MHC, "iets in Cadier en Keer" en Sjinborn.
jah die bedoel ikquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
, mijn fantasie, wat doe je! Ik neem aan dat je de zelfde bedoelt ja; van achteren gefotografeerd.
waar speel je nu?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuke club ook wel, maar goed dat toch pas als ik in Eindhoven woon. Eerst dit seizoen maar eens afmaken en toernooien spelen
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah die bedoel ik
maarjah vind je het gek, heb je ooit op de Uni daar meiden gezien die er uitzien zoals die wat op die posters staan?
smakelijk okquote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
, er lopen best smakelijke dames rond. Al is het percentage vrouwen natuurlijk niet echt groot.
Dat valt ook wel mee hoor, ligt er maar aan welke hockeyster je neemtquote:
hahahahhahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor, ligt er maar aan welke hockeyster je neemt![]()
Speel nu bij berkel en rodenrijs, klein clubje, net als Fletiomare.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar speel je nu?
ben hier in Utrecht mee gaan trainen met Maarssen maar dat beviel me niet, nu een paar keer meegetraind met Fletiomare in Vleuten dat was wel gezellig.
en Kampong is niets voor mij
Zelfs in de dames elftallen is het percentage vrouwen geen 100%quote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
, er lopen best smakelijke dames rond. Al is het percentage vrouwen natuurlijk niet echt groot.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
smakelijk ok
maar zo geil als die posters
dacht t niet
de meiden waren wel gezelligquote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speel nu bij berkel en rodenrijs, klein clubje, net als Fletiomare.
En is het daar echt leuk? Heb er 2 keer gespeeld en 2 keer klappen gehad
Moet je ook maar niet zomaar de dameskleedkamer inlopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speel nu bij berkel en rodenrijs, klein clubje, net als Fletiomare.
En is het daar echt leuk? Heb er 2 keer gespeeld en 2 keer klappen gehad
Nee.. daar moet natuurlijk een spannend muziekje bij en een striptease-actquote:Op maandag 16 januari 2006 12:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet zomaar de dameskleedkamer inlopen.
Je hebt ze bewaard voor ons? Wat liefquote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik heb idd nog geen dames in hockey rokje en zonder topje zien rondlopen.
![]()
Tijd dat jij een keer op het 'oud Eindhoven' gaat kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik heb idd nog geen dames in hockey rokje en zonder topje zien rondlopen.
![]()
Ik kreeg pijn in mijn rug van het kijken naar de 1500m mannen EKquote:Op maandag 16 januari 2006 12:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hockey zou niks voor mij zijn eerlijk gezegd. Ik krijg al pijn in m'n rug als ik ernaar kijk.
Als je pijn in je rug krijgt van darten moet je beter leren mikken.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef nixxx het volgende:
Schaatsen is toch veel mooier dan darten
T is een jaar of 10 terug dat ik er was. Kan dus zomaar wel gezellig zijn nuquote:Op maandag 16 januari 2006 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
de meiden waren wel gezellig
alleen is er erg snel sprake van woordenwisselingen
ik vind t alleen lastig om een club te vinden waar ik me echt thuis voel
en bij mijn weten zijn er hier maar 4 in de buurt
dat zegt meer over jou en je spieren dan over hockeyquote:Op maandag 16 januari 2006 12:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hockey zou niks voor mij zijn eerlijk gezegd. Ik krijg al pijn in m'n rug als ik ernaar kijk.
Hoewel sommige hockeydames natuurlijk ergzijn
Ik heb ook iedere keer na een winterstop ofzo weer pijn in mijn rug hoor als ik ga hockeyen. De 1e 2 keer danquote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou en je spieren dan over hockey
Zo ben ik,quote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt ze bewaard voor ons? Wat lief.
en daarna geen last meerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook iedere keer na een winterstop ofzo weer pijn in mijn rug hoor als ik ga hockeyen. De 1e 2 keer dan
Oud Eindhoven? Ik weet niet of ik dat wel wil...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd dat jij een keer op het 'oud Eindhoven' gaat kijken
Vast wel, heel groot hockeytoernooi met veel dames elftallen enzoquote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oud Eindhoven? Ik weet niet of ik dat wel wil...![]()
Daarna probeer ik weer met een holle en niet een bolle rug te spelenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
en daarna geen last meer![]()
zie je een man die zijn bekkenbodemspieren weet toe te passen
Ik heb redelijk sterke spieren, maar mijn rug kan niet constant gebogen zijn, dan gaat ie helemaal naar de klote. Hoewel ik bij breakdance soms ook de meest onmogelijk lijkende dingen voor elkaar krijg waarvan ik achteraf dacht: Had ik daarbij niet eigenlijk iets moeten breken?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou en je spieren dan over hockey
wist je trouwens dat vrouwen die hockeyen (mannen ook hoor) juist heel goed gebruik weten te maken van hun bekkenbodemspieren?
ik heb er ooit over gehoordquote:Op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel, heel groot hockeytoernooi met veel dames elftallen enzo
Gewenning hoor, zou je hockeyen is dat vrij snel over (of je kan direct weer stoppen)quote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb redelijk sterke spieren, maar mijn rug kan niet constant gebogen zijn, dan gaat ie helemaal naar de klote. Hoewel ik bij breakdance soms ook de meest onmogelijk lijkende dingen voor elkaar krijg waarvan ik achteraf dacht: Had ik daarbij niet eigenlijk iets moeten breken?![]()
En over die bekkenbodemspieren, ik hoef die niet zo nodig te trainen. Als mijn toekomstige vriendin dat maar heeft, dan mag zij bovenop
![]()
die moet ook niet bol staan. maar rechtquote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb redelijk sterke spieren, maar mijn rug kan niet constant gebogen zijn, dan gaat ie helemaal naar de klote. Hoewel ik bij breakdance soms ook de meest onmogelijk lijkende dingen voor elkaar krijg waarvan ik achteraf dacht: Had ik daarbij niet eigenlijk iets moeten breken?![]()
En over die bekkenbodemspieren, ik hoef die niet zo nodig te trainen. Als mijn toekomstige vriendin dat maar heeft, dan mag zij bovenop
![]()
Wrijf het er maar weer inquote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die moet ook niet bol staan. maar recht
en geloof me, tis voor jou ook heerlijk als jij die spieren weet toe te passen
maarjah daar heb jij nog geen weet van
quote:
En dat is slechts één van de vele overheerlijke mogelijkhedenquote:
geven mensen je eens tips, wijs jij ze afquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat is slechts één van de vele overheerlijke mogelijkheden.
Over dubbelzinnig gesproken...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je pijn in je rug krijgt van darten moet je beter leren mikken.
Een goede voorbereiding is idd het halve werk.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
geven mensen je eens tips, wijs jij ze af
vind je het gek dat het er dan ingewreven word
Ik heb er zelf een beeld vanquote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
geven mensen je eens tips, wijs jij ze af
vind je het gek dat het er dan ingewreven word
samen getraind zijn is natuurlijk nog lekkerderquote:Op maandag 16 januari 2006 12:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is idd het halve werk.
dubbelzinnigheid is zooo 2005quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat is slechts één van de vele overheerlijke mogelijkheden.
Het schijnt wel dat hockeydames veel neukenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
samen getraind zijn is natuurlijk nog lekkerder
Het nuttige met het aangename combineren is ook nog eens praktisch.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
samen getraind zijn is natuurlijk nog lekkerder
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat hockeydames veel neuken
*Jaloers is![]()
Alsof ik dan ineens rond ga neukenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
hockey is goeeeeed
waarom jaloers, word lid
dat zeg ik nietquote:Op maandag 16 januari 2006 12:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Alsof ik dan ineens rond ga neuken![]()
ja echt heel erg hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
maar je hebt wel meer kansom een relatie daar te vinden
nee ff normaal
t is gewoon ontzettend leuk
Die kans loop je wel hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Alsof ik dan ineens rond ga neuken![]()
Kom op zeg! Je kunt je eigen trends toch wel zetten?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
dubbelzinnigheid is zooo 2005toch? trendgoeroe?
bij ons was dat echt erg, er waren daar vrouwen die ongeveer een heel team gehad hadden, en dan was t nog een kleine club ook nogquote:
Damn! Blijkt mijn geest toch weer zieker te zijn dan de jouwe...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Frezer het volgende:
[..], zo had ik het nog niet bekeken, valt toch weer mee met mijn zieke geest.
Ik ben jaren coach van dames en meisjes teams geweest, weet hoe het echt werktquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ons was dat echt erg, er waren daar vrouwen die ongeveer een heel team gehad hadden, en dan was t nog een kleine club ook nog
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw belevenissen dan!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ons was dat echt erg, er waren daar vrouwen die ongeveer een heel team gehad hadden, en dan was t nog een kleine club ook nog
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben jaren coach van dames en meisjes teams geweest, weet hoe het echt werkt![]()
Verfrissend direct na alle bovenstaande dubbelzinnigheidquote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw belevenissen dan!
braafquote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw belevenissen dan!
Zeg dat nou niehiet, straks ga ik weer aan mezelf twijfelenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Van een tweeling in een B-team (niet mijn team gelukkig) die samen op een toernooi een wedstrijd houdenquote:
Wat een verrassingquote:Op maandag 16 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn! Blijkt mijn geest toch weer zieker te zijn dan de jouwe...
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn! Blijkt mijn geest toch weer zieker te zijn dan de jouwe...
dat ga je nietquote:Op maandag 16 januari 2006 13:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiet, straks ga ik weer aan mezelf twijfelen![]()
Braaf in vergelijking met die dames die een heel team onder handen hebben genomen bedoel je dan, toch?quote:
Ik zie ineens briljante scene uit de film Simon voor me...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben jaren coach van dames en meisjes teams geweest, weet hoe het echt werkt![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van een tweeling in een B-team (niet mijn team gelukkig) die samen op een toernooi een wedstrijd houdenDe winner kwam tot precies 1 heel elftal (en nog allemaal uit hetzelfde elftal ook). Tot op de 4e dag van een toernooi naar mijn team lopen en er dan 8 naast elkaar zien zitten op een balk. Alle 8 hard jankend.
tuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Braaf in vergelijking met die dames die een heel team onder handen hebben genomen bedoel je dan, toch?![]()
Wat ziek zegquote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van een tweeling in een B-team (niet mijn team gelukkig) die samen op een toernooi een wedstrijd houdenDe winner kwam tot precies 1 heel elftal (en nog allemaal uit hetzelfde elftal ook). Tot op de 4e dag van een toernooi naar mijn team lopen en er dan 8 naast elkaar zien zitten op een balk. Alle 8 hard jankend.
Iets met wens, vader en gedachte.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Braaf in vergelijking met die dames die een heel team onder handen hebben genomen bedoel je dan, toch?![]()
Je houdt open huis?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Staat voor vrijdag op de agenda natuurlijk:
"Een kijkje in Moksy's zieke geest"
![]()
quote:
Wat een feescht!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Mijn wensen zijn wel iets vunziger dan dat kan ik je vertellen...quote:
Een soort kienen maar dan anders,quote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach t is altijd leuk om te zien hoe trots die mensen daarna zijn als ze weer een rijtje gemaakt hebben
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een soort kienen maar dan anders,.
"Kien!!!"
Mwah, dat 2e was even wat minder als coach hoorquote:
Hoezo ziek, je moet iets op een toernooi als je je verveeldquote:
Nog niet in mijn agenda, maar kan ik het noteren?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Ik las 'ritje'quote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach t is altijd leuk om te zien hoe trots die mensen daarna zijn als ze weer een rijtje gemaakt hebben
tournooi waarbij vriendin en ik mijn tent deeldenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, dat 2e was even wat minder als coach hoor
Een jaar of 3 terug ben ik nog door 1 van die dames terug mijn tent in gesleept omdat ik niet echt meer kon lopen. Dat krijg ik nu nog steeds te horen![]()
Twist is de baas vrijdagquote:Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nog niet in mijn agenda, maar kan ik het noteren?
ook dat natuurlijkquote:
Van jou verwacht ik meer!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo ziek, je moet iets op een toernooi als je je verveeld
* naar Twist met wimpers knippert *quote:
Mooi. Stel die verwachtingen maar weer heel gauw bij naar de maandagquote:
hmmm * nixxx zoekt Cc's catwoman smileyquote:
Ik weet het niet. Misschien heb ik toch echt verkeerde keuzes gemaakt. Zo moeilijk moet het dus kennelijk niet zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 13:16 schreef Ynske het volgende:
[..]enkels breken is ook een optie
dan maar rondneuken
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm * nixxx zoekt Cc's catwoman smiley
Die smiley zou ook prima passen bij de post van Cara!quote:
werken? eehm nee.. niet echtquote:Op maandag 16 januari 2006 13:25 schreef _Cara_ het volgende:
Jeminee wat gaat dit weer snel zeg.. wordt hier wel gewerkt?
ffzoeken... en mn lenzen uitdoen...aarrgghh!
Geen koffie hier hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef _Cara_ het volgende:
hoi Bttden de rest dan.. ben hier maar ff .. alleen voor de koffie..
![]()
Met Moksterquote:
.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb helemaal geen oma!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |