Sylvie kan zich in geen enkel opzicht meten aan jou.... Jij prachtvrouw!quote:
Ik ben ook een meester in het verzinnen van complottheorieėn...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kan het tussen-de-regels-doorlezen ook overdrijven schat.
Waarbij dit met voldoende achtergrondkennis uiteraard niet dubbelzinnig op te vatten isquote:Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef Mokster het volgende:
Ik bedoelde precies wat er stond: het was een top-wedstrijd!
Ik moet zeggen, het professionele commentaar van de SBS verslaggever droeg daar in hoge mate aan bij!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:02 schreef MissMSX het volgende:
En het was idd een top-wedstrijd. Spanning alom!!
Prutsers zonder kabelquote:Op maandag 16 januari 2006 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het professionele commentaar van de SBS verslaggever droeg daar in hoge mate aan bij!![]()
Zucht... Ik geef op... Hoe ondubbelzinniger kan ik het nog maken dan...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij dit met voldoende achtergrondkennis uiteraard niet dubbelzinnig op te vatten is.
Dank je! Met jou kan ik praten!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef _Cara_ het volgende:
(nu is het wel een mooie meid, dat dan weer wel)
Lieverd, jij hebt in alle opzichten de schijn tegen!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zucht... Ik geef op... Hoe ondubbelzinniger kan ik het nog maken dan...![]()
ik ben je kwijtquote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef Frezer het volgende:
Ik zou bijna de indruk krijgen dat er hier een aantal mensen hebben ge-kwartet.
![]()
Als dat jouw definitie van 'mooi' is dan kun je me op dat vlak geen complimentjes meer maken vrees ikquote:
quote:
Is het een mooie meid?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef _Cara_ het volgende:
Silvie Meis...dat is waar volgens mij veel mannen van dromen.. maar niet om echt "bij te zijn" of om je leven mee te delen.." maar voor oppervlakkige dingen..lijkt me..
![]()
(nu is het wel een mooie meid, dat dan weer wel)
Zij is ordinair lekker, jij bent stijlvol mooi!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat jouw definitie van 'mooi' is dan kun je me op dat vlak geen complimentjes meer maken vrees ik
gek... op wie doelde je met je kwartetjequote:
Niet in de zin van "ze heeft klasse".... maar ze heeft toch wel een leuke snoet...dacht ik..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het een mooie meid?
Trailer trash bedoel je
- MissMSXquote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
gek... op wie doelde je met je kwartetje
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
- MissMSX
- AirwiN
- Moks
- Litpho
Of het is mijn zieke geest natuurlijk.
Exact, het is een gratis bijgeleverde extra bij een zeker imagoquote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, jij hebt in alle opzichten de schijn tegen!![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
hoezo? ik was er ook een beetje.. en jij ook...en Ynske ook...en marc ook..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
- MissMSX
- AirwiN
- Moks
- Litpho
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoezo? ik was er ook een beetje.. en jij ook...en Ynske ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |