Ha Moks!quote:
Super!quote:Op maandag 16 januari 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha Moks!Ga je hier vertellen hoe je tweede kerstdag is geweest, of is het niet voor alle ogen geschikt?
![]()
Daar neem ik dus geen genoegen mee he... Namen, feiten en details... Ik neem 'm even mee naar achteren...quote:Op maandag 16 januari 2006 08:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Super!![]()
En de rest van het weekend vrijwel een kopie van jouw vorige weekend...
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik de enige van de drie ben die wel succesvol is!![]()
Je krijgt op deze plek van mij net zoveel namen, feiten en details als jij hier vorige week hebt gegeven... Naar achteren lijkt mij een prima plan dus!quote:Op maandag 16 januari 2006 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar neem ik dus geen genoegen mee he... Namen, feiten en details... Ik neem 'm even mee naar achteren...![]()
Het kostte wat moeite, maar het scheelt iig die fucking Piet smiley!quote:
Check je mail. Maar waarschijnlijk ben je al druk bezig met een uitgebreid verslag...quote:Op maandag 16 januari 2006 08:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je krijgt op deze plek van mij net zoveel namen, feiten en details als jij hier vorige week hebt gegeven... Naar achteren lijkt mij een prima plan dus!![]()
Goedemorgenquote:
Ik voel me vereerd... Een speciale goedemorgen van mij. Het is niks geworden hoor met dat ImageReady...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goedemorgen. En goedemorgen AirwiN
.
Ach, je moet toch een uitlaatklep hebben voor al die hitsigheid die je hier opbouwt!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
Singles en versieren of spannende weekenden
Het blijft vermakelijk
Je moet ook geen ImageReady gebruikenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:22 schreef AirwiN het volgende:
Ik voel me vereerd... Een speciale goedemorgen van mij. Het is niks geworden hoor met dat ImageReady...![]()
Technisch gezien heb ik daar tot op heden aan voldaan. Wat is een goed alternatief?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:30 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je moet ook geen ImageReady gebruiken
Very true!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
Singles en versieren of spannende weekenden
Het blijft vermakelijk
Schande!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd... Een speciale goedemorgen van mij. Het is niks geworden hoor met dat ImageReady...![]()
Het wordt nog veel erger... Ik heb darten gekeken...quote:
Animation Shop natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Technisch gezien heb ik daar tot op heden aan voldaan. Wat is een goed alternatief?
Hoe heb je jezelf zo kunnen verlagen?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt nog veel erger... Ik heb darten gekeken...![]()
Ik wilde kunnen meepraten met de lunchgesprekken op het werk...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe heb je jezelf zo kunnen verlagen?
Ik heb overigens een hele leuke foto van een hele leuke dikke kat gemaaktquote:Op maandag 16 januari 2006 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat Jelle zo'n lekker ding is enzoquote:Op maandag 16 januari 2006 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde kunnen meepraten met de lunchgesprekken op het werk...![]()
Ik schrijf 'm op de lijst. Mocht ik nou echt niks te doen hebben dan ga ik misschien wel eens tijd besteden aan die 'dood aan de Piet' smiley. Of ik ga ook zo'n epilepticon ŕ la MissMSX maken!quote:
Ik ook hoor. En ik heb ervan genoten. Niets om je voor te schamen...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met z'n chocoladesnor en z'n verzilverde puist op z'n onderlip. 't Is maar net wat je lekker vindt...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat Jelle zo'n lekker ding is enzo
Die stamt nog uit de tijd dat ImageReady gewoon goed werktequote:Op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm op de lijst. Mocht ik nou echt niks te doen hebben dan ga ik misschien wel eens tijd besteden aan die 'dood aan de Piet' smiley. Of ik ga ook zo'n epilepticon ŕ la MissMSX maken!
Hey, jij hier!quote:Op maandag 16 januari 2006 09:45 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen....
Darten is iig leuker om naar te kijken als bv voetbal.. (tenminste gisteren wel)
en nu![]()
Sylvie Meis danquote:Op maandag 16 januari 2006 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met z'n chocoladesnor en z'n verzilverde puist op z'n onderlip. 't Is maar net wat je lekker vindt...![]()
Die verdient wel een keer een goede slettenbehandeling!quote:
Hoi...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hey, jij hier!
Wat ben je stilletjes de laatste tijd?
Voor de onoplettende lezer lijkt het net of dat genieten slaat op het darten kijken...quote:Op maandag 16 januari 2006 09:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ook hoor. En ik heb ervan genoten. Niets om je voor te schamen...
Dikke katten zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 09:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb overigens een hele leuke foto van een hele leuke dikke kat gemaakt
Dat is de point nietquote:Op maandag 16 januari 2006 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die verdient wel een keer een goede slettenbehandeling!![]()
Op m'n telefoon, waar ik'em nu niet af kan halen. Hopelijk vanavond dusquote:Op maandag 16 januari 2006 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dikke katten zijn![]()
Waar te bewonderen?
Verder reikt mijn oppervlakkige interesse in de bewuste dame niet...quote:
Je kan het tussen-de-regels-doorlezen ook overdrijven schat.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de onoplettende lezer lijkt het net of dat genieten slaat op het darten kijken...![]()
Gelukkig dan maar voor mijquote:Op maandag 16 januari 2006 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder reikt mijn oppervlakkige interesse in de bewuste dame niet...
Hij bedoelde denk ik z'n eigen regelsquote:Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kan het tussen-de-regels-doorlezen ook overdrijven schat.
Ik bedoelde precies wat er stond: het was een top-wedstrijd!
Sylvie kan zich in geen enkel opzicht meten aan jou.... Jij prachtvrouw!quote:
Ik ben ook een meester in het verzinnen van complottheorieën...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kan het tussen-de-regels-doorlezen ook overdrijven schat.
Waarbij dit met voldoende achtergrondkennis uiteraard niet dubbelzinnig op te vatten isquote:Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef Mokster het volgende:
Ik bedoelde precies wat er stond: het was een top-wedstrijd!
Ik moet zeggen, het professionele commentaar van de SBS verslaggever droeg daar in hoge mate aan bij!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:02 schreef MissMSX het volgende:
En het was idd een top-wedstrijd. Spanning alom!!
Prutsers zonder kabelquote:Op maandag 16 januari 2006 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het professionele commentaar van de SBS verslaggever droeg daar in hoge mate aan bij!![]()
Zucht... Ik geef op... Hoe ondubbelzinniger kan ik het nog maken dan...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij dit met voldoende achtergrondkennis uiteraard niet dubbelzinnig op te vatten is.
Dank je! Met jou kan ik praten!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef _Cara_ het volgende:
(nu is het wel een mooie meid, dat dan weer wel)
Lieverd, jij hebt in alle opzichten de schijn tegen!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zucht... Ik geef op... Hoe ondubbelzinniger kan ik het nog maken dan...![]()
ik ben je kwijtquote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef Frezer het volgende:
Ik zou bijna de indruk krijgen dat er hier een aantal mensen hebben ge-kwartet.
![]()
Als dat jouw definitie van 'mooi' is dan kun je me op dat vlak geen complimentjes meer maken vrees ikquote:
quote:
Is het een mooie meid?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef _Cara_ het volgende:
Silvie Meis...dat is waar volgens mij veel mannen van dromen.. maar niet om echt "bij te zijn" of om je leven mee te delen.." maar voor oppervlakkige dingen..lijkt me..
![]()
(nu is het wel een mooie meid, dat dan weer wel)
Zij is ordinair lekker, jij bent stijlvol mooi!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat jouw definitie van 'mooi' is dan kun je me op dat vlak geen complimentjes meer maken vrees ik
gek... op wie doelde je met je kwartetjequote:
Niet in de zin van "ze heeft klasse".... maar ze heeft toch wel een leuke snoet...dacht ik..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het een mooie meid?
Trailer trash bedoel je
- MissMSXquote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
gek... op wie doelde je met je kwartetje
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
- MissMSX
- AirwiN
- Moks
- Litpho
Of het is mijn zieke geest natuurlijk.
Exact, het is een gratis bijgeleverde extra bij een zeker imagoquote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, jij hebt in alle opzichten de schijn tegen!![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
hoezo? ik was er ook een beetje.. en jij ook...en Ynske ook...en marc ook..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
- MissMSX
- AirwiN
- Moks
- Litpho
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoezo? ik was er ook een beetje.. en jij ook...en Ynske ook...
Dat is het grootste deel van mannelijk Nederland vast wel met je eensquote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet in de zin van "ze heeft klasse".... maar ze heeft toch wel een leuke snoet...dacht ik..![]()
(in die reclamespot vindt ik haar wel "leuk"...in dat dirndel-jurkje)
ben weer weg..![]()
Niet dat jouw zieke geest me verder stoort, maar ik wilde in ieder geval mezelf uit bovenstaand lijstje verwijderenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
- MissMSX
- AirwiN
- Moks
- Litpho
Ik denk dat Frezer doelt dat bovengenoemde personen afgelopen weekend ook fysiek actief zijn geweest buiten het forum om...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoezo? ik was er ook een beetje.. en jij ook...en Ynske ook...
Het is al mooi dat je zo ver bent gekomen dat je het zelf erkent.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
- MissMSX
- AirwiN
- Moks
- Litpho
Denial... Waar ben ik dat meer tegengekomen vandaag?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat jouw zieke geest me verder stoort, maar ik wilde in ieder geval mezelf uit bovenstaand lijstje verwijderen.
Ah.. ok sorry.. dat had ik ff gemist..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat Frezer doelt dat bovengenoemde personen afgelopen weekend ook fysiek actief zijn geweest buiten het forum om...![]()
Ik sluit mij volledig bij deze opmerking aan trouwens. Dat het overgrote deel van mannelijk nederland vervolgens trailer trash aantrekkelijk schijnt te vinden is hun gebrek aan smaak, niet de mijne.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het een mooie meid?
Trailer trash bedoel je
10 punten, u gaat door voor de koel-vries combinatie!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat Frezer doelt dat bovengenoemde personen afgelopen weekend ook fysiek actief zijn geweest buiten het forum om...![]()
ik ben ook fysiek bezig geweestquote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat ik duidelijker zijn. Ik heb géén van de mensen in het lijstje gemeet, laat staan er het halve weekend mee in bed doorgebrachtquote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denial... Waar ben ik dat meer tegengekomen vandaag?
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is al mooi dat je zo ver bent gekomen dat je het zelf erkent.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik sluit mij volledig bij deze opmerking aan trouwens. Dat het overgrote deel van mannelijk nederland vervolgens trailer trash aantrekkelijk schijnt te vinden is hun gebrek aan smaak, niet de mijne.
Ikke niet hoor, echt nietquote:Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hoezo? ik was er ook een beetje.. en jij ook...en Ynske ook...en marc ook..
Nee, we hadden het over jou en ik wil je alle aandacht geven die je nodig hebt.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
, we zullen het maar niet gaan hebben over oude Grieken in dit kader...
Kom op!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is al mooi dat je zo ver bent gekomen dat je het zelf erkent.
En ik met een poging tot hockeyenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben ook fysiek bezig geweest
met beter te worden
poging tot?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik met een poging tot hockeyen
En ik heb gesport en hardgelopen op het strand!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik met een poging tot hockeyen
Dit is vast niet de tijd om op te merken dat dit specifiek over Sylvie gaat he?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:23 schreef Ynske het volgende:
[..]je bent geweldig
ik snap echt niet dat mannen (en genoeg vrouwen) zo lopen te geilen op bekende mensen die alleen maar beter uit zien doordat ze gelift en gevuld zijn
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is vast niet de tijd om op te merken dat dit specifiek over Sylvie gaat he?.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over jou en ik wil je alle aandacht geven die je nodig hebt.![]()
Res 5e klasse, echt te triest voor woorden. En dan ben ik niet fit genoeg om dat in mijn eentje te kunnen doenquote:
Wat is er nep aan Sylvie? Volgens mij is die (nog) wel puur natuur...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
wat is er nou mooi aan iemand die nep is
Wat blijft er over als die laag plamuur eraf is?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er nep aan Sylvie? Volgens mij is die (nog) wel puur natuur...
Dat kan ik in geslaagde gevallen net zo goed bewonderen als dat ik een standbeeld bewonder. Meer het werk van de artiest dan van het model dusquote:Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
wat is er nou mooi aan iemand die nep is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |