Dat valt ook wel mee hoor, ligt er maar aan welke hockeyster je neemtquote:
hahahahhahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor, ligt er maar aan welke hockeyster je neemt![]()
Speel nu bij berkel en rodenrijs, klein clubje, net als Fletiomare.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar speel je nu?
ben hier in Utrecht mee gaan trainen met Maarssen maar dat beviel me niet, nu een paar keer meegetraind met Fletiomare in Vleuten dat was wel gezellig.
en Kampong is niets voor mij
Zelfs in de dames elftallen is het percentage vrouwen geen 100%quote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
, er lopen best smakelijke dames rond. Al is het percentage vrouwen natuurlijk niet echt groot.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
smakelijk ok
maar zo geil als die posters
dacht t niet
de meiden waren wel gezelligquote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speel nu bij berkel en rodenrijs, klein clubje, net als Fletiomare.
En is het daar echt leuk? Heb er 2 keer gespeeld en 2 keer klappen gehad
Moet je ook maar niet zomaar de dameskleedkamer inlopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speel nu bij berkel en rodenrijs, klein clubje, net als Fletiomare.
En is het daar echt leuk? Heb er 2 keer gespeeld en 2 keer klappen gehad
Nee.. daar moet natuurlijk een spannend muziekje bij en een striptease-actquote:Op maandag 16 januari 2006 12:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet zomaar de dameskleedkamer inlopen.
Je hebt ze bewaard voor ons? Wat liefquote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik heb idd nog geen dames in hockey rokje en zonder topje zien rondlopen.
![]()
Tijd dat jij een keer op het 'oud Eindhoven' gaat kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik heb idd nog geen dames in hockey rokje en zonder topje zien rondlopen.
![]()
Ik kreeg pijn in mijn rug van het kijken naar de 1500m mannen EKquote:Op maandag 16 januari 2006 12:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hockey zou niks voor mij zijn eerlijk gezegd. Ik krijg al pijn in m'n rug als ik ernaar kijk.
Als je pijn in je rug krijgt van darten moet je beter leren mikken.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef nixxx het volgende:
Schaatsen is toch veel mooier dan darten
T is een jaar of 10 terug dat ik er was. Kan dus zomaar wel gezellig zijn nuquote:Op maandag 16 januari 2006 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
de meiden waren wel gezellig
alleen is er erg snel sprake van woordenwisselingen
ik vind t alleen lastig om een club te vinden waar ik me echt thuis voel
en bij mijn weten zijn er hier maar 4 in de buurt
dat zegt meer over jou en je spieren dan over hockeyquote:Op maandag 16 januari 2006 12:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hockey zou niks voor mij zijn eerlijk gezegd. Ik krijg al pijn in m'n rug als ik ernaar kijk.
Hoewel sommige hockeydames natuurlijk ergzijn
Ik heb ook iedere keer na een winterstop ofzo weer pijn in mijn rug hoor als ik ga hockeyen. De 1e 2 keer danquote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou en je spieren dan over hockey
Zo ben ik,quote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt ze bewaard voor ons? Wat lief.
en daarna geen last meerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook iedere keer na een winterstop ofzo weer pijn in mijn rug hoor als ik ga hockeyen. De 1e 2 keer dan
Oud Eindhoven? Ik weet niet of ik dat wel wil...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd dat jij een keer op het 'oud Eindhoven' gaat kijken
Vast wel, heel groot hockeytoernooi met veel dames elftallen enzoquote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oud Eindhoven? Ik weet niet of ik dat wel wil...![]()
Daarna probeer ik weer met een holle en niet een bolle rug te spelenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
en daarna geen last meer![]()
zie je een man die zijn bekkenbodemspieren weet toe te passen
Ik heb redelijk sterke spieren, maar mijn rug kan niet constant gebogen zijn, dan gaat ie helemaal naar de klote. Hoewel ik bij breakdance soms ook de meest onmogelijk lijkende dingen voor elkaar krijg waarvan ik achteraf dacht: Had ik daarbij niet eigenlijk iets moeten breken?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou en je spieren dan over hockey
wist je trouwens dat vrouwen die hockeyen (mannen ook hoor) juist heel goed gebruik weten te maken van hun bekkenbodemspieren?
ik heb er ooit over gehoordquote:Op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel, heel groot hockeytoernooi met veel dames elftallen enzo
Gewenning hoor, zou je hockeyen is dat vrij snel over (of je kan direct weer stoppen)quote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb redelijk sterke spieren, maar mijn rug kan niet constant gebogen zijn, dan gaat ie helemaal naar de klote. Hoewel ik bij breakdance soms ook de meest onmogelijk lijkende dingen voor elkaar krijg waarvan ik achteraf dacht: Had ik daarbij niet eigenlijk iets moeten breken?![]()
En over die bekkenbodemspieren, ik hoef die niet zo nodig te trainen. Als mijn toekomstige vriendin dat maar heeft, dan mag zij bovenop
![]()
die moet ook niet bol staan. maar rechtquote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb redelijk sterke spieren, maar mijn rug kan niet constant gebogen zijn, dan gaat ie helemaal naar de klote. Hoewel ik bij breakdance soms ook de meest onmogelijk lijkende dingen voor elkaar krijg waarvan ik achteraf dacht: Had ik daarbij niet eigenlijk iets moeten breken?![]()
En over die bekkenbodemspieren, ik hoef die niet zo nodig te trainen. Als mijn toekomstige vriendin dat maar heeft, dan mag zij bovenop
![]()
Wrijf het er maar weer inquote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die moet ook niet bol staan. maar recht
en geloof me, tis voor jou ook heerlijk als jij die spieren weet toe te passen
maarjah daar heb jij nog geen weet van
quote:
En dat is slechts één van de vele overheerlijke mogelijkhedenquote:
geven mensen je eens tips, wijs jij ze afquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat is slechts één van de vele overheerlijke mogelijkheden.
Over dubbelzinnig gesproken...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je pijn in je rug krijgt van darten moet je beter leren mikken.
Een goede voorbereiding is idd het halve werk.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
geven mensen je eens tips, wijs jij ze af
vind je het gek dat het er dan ingewreven word
Ik heb er zelf een beeld vanquote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
geven mensen je eens tips, wijs jij ze af
vind je het gek dat het er dan ingewreven word
samen getraind zijn is natuurlijk nog lekkerderquote:Op maandag 16 januari 2006 12:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is idd het halve werk.
dubbelzinnigheid is zooo 2005quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat is slechts één van de vele overheerlijke mogelijkheden.
Het schijnt wel dat hockeydames veel neukenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
samen getraind zijn is natuurlijk nog lekkerder
Het nuttige met het aangename combineren is ook nog eens praktisch.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
samen getraind zijn is natuurlijk nog lekkerder
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat hockeydames veel neuken
*Jaloers is![]()
Alsof ik dan ineens rond ga neukenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
hockey is goeeeeed
waarom jaloers, word lid
dat zeg ik nietquote:Op maandag 16 januari 2006 12:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Alsof ik dan ineens rond ga neuken![]()
ja echt heel erg hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
maar je hebt wel meer kansom een relatie daar te vinden
nee ff normaal
t is gewoon ontzettend leuk
Die kans loop je wel hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Alsof ik dan ineens rond ga neuken![]()
Kom op zeg! Je kunt je eigen trends toch wel zetten?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
dubbelzinnigheid is zooo 2005toch? trendgoeroe?
bij ons was dat echt erg, er waren daar vrouwen die ongeveer een heel team gehad hadden, en dan was t nog een kleine club ook nogquote:
Damn! Blijkt mijn geest toch weer zieker te zijn dan de jouwe...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Frezer het volgende:
[..], zo had ik het nog niet bekeken, valt toch weer mee met mijn zieke geest.
Ik ben jaren coach van dames en meisjes teams geweest, weet hoe het echt werktquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ons was dat echt erg, er waren daar vrouwen die ongeveer een heel team gehad hadden, en dan was t nog een kleine club ook nog
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw belevenissen dan!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ons was dat echt erg, er waren daar vrouwen die ongeveer een heel team gehad hadden, en dan was t nog een kleine club ook nog
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben jaren coach van dames en meisjes teams geweest, weet hoe het echt werkt![]()
Verfrissend direct na alle bovenstaande dubbelzinnigheidquote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw belevenissen dan!
braafquote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar jouw belevenissen dan!
Zeg dat nou niehiet, straks ga ik weer aan mezelf twijfelenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Van een tweeling in een B-team (niet mijn team gelukkig) die samen op een toernooi een wedstrijd houdenquote:
Wat een verrassingquote:Op maandag 16 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn! Blijkt mijn geest toch weer zieker te zijn dan de jouwe...
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Damn! Blijkt mijn geest toch weer zieker te zijn dan de jouwe...
dat ga je nietquote:Op maandag 16 januari 2006 13:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiet, straks ga ik weer aan mezelf twijfelen![]()
Braaf in vergelijking met die dames die een heel team onder handen hebben genomen bedoel je dan, toch?quote:
Ik zie ineens briljante scene uit de film Simon voor me...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben jaren coach van dames en meisjes teams geweest, weet hoe het echt werkt![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van een tweeling in een B-team (niet mijn team gelukkig) die samen op een toernooi een wedstrijd houdenDe winner kwam tot precies 1 heel elftal (en nog allemaal uit hetzelfde elftal ook). Tot op de 4e dag van een toernooi naar mijn team lopen en er dan 8 naast elkaar zien zitten op een balk. Alle 8 hard jankend.
tuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Braaf in vergelijking met die dames die een heel team onder handen hebben genomen bedoel je dan, toch?![]()
Wat ziek zegquote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van een tweeling in een B-team (niet mijn team gelukkig) die samen op een toernooi een wedstrijd houdenDe winner kwam tot precies 1 heel elftal (en nog allemaal uit hetzelfde elftal ook). Tot op de 4e dag van een toernooi naar mijn team lopen en er dan 8 naast elkaar zien zitten op een balk. Alle 8 hard jankend.
Iets met wens, vader en gedachte.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Braaf in vergelijking met die dames die een heel team onder handen hebben genomen bedoel je dan, toch?![]()
Je houdt open huis?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Staat voor vrijdag op de agenda natuurlijk:
"Een kijkje in Moksy's zieke geest"
![]()
quote:
Wat een feescht!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Mijn wensen zijn wel iets vunziger dan dat kan ik je vertellen...quote:
Een soort kienen maar dan anders,quote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach t is altijd leuk om te zien hoe trots die mensen daarna zijn als ze weer een rijtje gemaakt hebben
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:09 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een soort kienen maar dan anders,.
"Kien!!!"
Mwah, dat 2e was even wat minder als coach hoorquote:
Hoezo ziek, je moet iets op een toernooi als je je verveeldquote:
Nog niet in mijn agenda, maar kan ik het noteren?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Ik las 'ritje'quote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach t is altijd leuk om te zien hoe trots die mensen daarna zijn als ze weer een rijtje gemaakt hebben
tournooi waarbij vriendin en ik mijn tent deeldenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, dat 2e was even wat minder als coach hoor
Een jaar of 3 terug ben ik nog door 1 van die dames terug mijn tent in gesleept omdat ik niet echt meer kon lopen. Dat krijg ik nu nog steeds te horen![]()
Twist is de baas vrijdagquote:Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nog niet in mijn agenda, maar kan ik het noteren?
ook dat natuurlijkquote:
Van jou verwacht ik meer!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo ziek, je moet iets op een toernooi als je je verveeld
* naar Twist met wimpers knippert *quote:
Mooi. Stel die verwachtingen maar weer heel gauw bij naar de maandagquote:
hmmm * nixxx zoekt Cc's catwoman smileyquote:
Ik weet het niet. Misschien heb ik toch echt verkeerde keuzes gemaakt. Zo moeilijk moet het dus kennelijk niet zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 13:16 schreef Ynske het volgende:
[..]enkels breken is ook een optie
dan maar rondneuken
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm * nixxx zoekt Cc's catwoman smiley
Die smiley zou ook prima passen bij de post van Cara!quote:
werken? eehm nee.. niet echtquote:Op maandag 16 januari 2006 13:25 schreef _Cara_ het volgende:
Jeminee wat gaat dit weer snel zeg.. wordt hier wel gewerkt?
ffzoeken... en mn lenzen uitdoen...aarrgghh!
Geen koffie hier hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef _Cara_ het volgende:
hoi Bttden de rest dan.. ben hier maar ff .. alleen voor de koffie..
![]()
Met Moksterquote:
.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb helemaal geen oma!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |