ik heb er ooit over gehoordquote:Op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel, heel groot hockeytoernooi met veel dames elftallen enzo
Gewenning hoor, zou je hockeyen is dat vrij snel over (of je kan direct weer stoppen)quote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb redelijk sterke spieren, maar mijn rug kan niet constant gebogen zijn, dan gaat ie helemaal naar de klote. Hoewel ik bij breakdance soms ook de meest onmogelijk lijkende dingen voor elkaar krijg waarvan ik achteraf dacht: Had ik daarbij niet eigenlijk iets moeten breken?![]()
En over die bekkenbodemspieren, ik hoef die niet zo nodig te trainen. Als mijn toekomstige vriendin dat maar heeft, dan mag zij bovenop
![]()
die moet ook niet bol staan. maar rechtquote:Op maandag 16 januari 2006 12:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb redelijk sterke spieren, maar mijn rug kan niet constant gebogen zijn, dan gaat ie helemaal naar de klote. Hoewel ik bij breakdance soms ook de meest onmogelijk lijkende dingen voor elkaar krijg waarvan ik achteraf dacht: Had ik daarbij niet eigenlijk iets moeten breken?![]()
En over die bekkenbodemspieren, ik hoef die niet zo nodig te trainen. Als mijn toekomstige vriendin dat maar heeft, dan mag zij bovenop
![]()
Wrijf het er maar weer inquote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die moet ook niet bol staan. maar recht
en geloof me, tis voor jou ook heerlijk als jij die spieren weet toe te passen
maarjah daar heb jij nog geen weet van
quote:
En dat is slechts één van de vele overheerlijke mogelijkhedenquote:
geven mensen je eens tips, wijs jij ze afquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat is slechts één van de vele overheerlijke mogelijkheden.
Over dubbelzinnig gesproken...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je pijn in je rug krijgt van darten moet je beter leren mikken.
Een goede voorbereiding is idd het halve werk.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
geven mensen je eens tips, wijs jij ze af
vind je het gek dat het er dan ingewreven word
Ik heb er zelf een beeld vanquote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
geven mensen je eens tips, wijs jij ze af
vind je het gek dat het er dan ingewreven word
samen getraind zijn is natuurlijk nog lekkerderquote:Op maandag 16 januari 2006 12:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is idd het halve werk.
dubbelzinnigheid is zooo 2005quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat is slechts één van de vele overheerlijke mogelijkheden.
Het schijnt wel dat hockeydames veel neukenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
samen getraind zijn is natuurlijk nog lekkerder
Het nuttige met het aangename combineren is ook nog eens praktisch.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
samen getraind zijn is natuurlijk nog lekkerder
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat hockeydames veel neuken
*Jaloers is![]()
Alsof ik dan ineens rond ga neukenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
hockey is goeeeeed
waarom jaloers, word lid
dat zeg ik nietquote:Op maandag 16 januari 2006 12:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Alsof ik dan ineens rond ga neuken![]()
ja echt heel erg hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
maar je hebt wel meer kansom een relatie daar te vinden
nee ff normaal
t is gewoon ontzettend leuk
Die kans loop je wel hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Alsof ik dan ineens rond ga neuken![]()
Kom op zeg! Je kunt je eigen trends toch wel zetten?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
dubbelzinnigheid is zooo 2005toch? trendgoeroe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |