quote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah die bedoel ik
maarjah vind je het gek, heb je ooit op de Uni daar meiden gezien die er uitzien zoals die wat op die posters staan?
smakelijk okquote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
, er lopen best smakelijke dames rond. Al is het percentage vrouwen natuurlijk niet echt groot.
Dat valt ook wel mee hoor, ligt er maar aan welke hockeyster je neemtquote:
hahahahhahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor, ligt er maar aan welke hockeyster je neemt![]()
Speel nu bij berkel en rodenrijs, klein clubje, net als Fletiomare.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar speel je nu?
ben hier in Utrecht mee gaan trainen met Maarssen maar dat beviel me niet, nu een paar keer meegetraind met Fletiomare in Vleuten dat was wel gezellig.
en Kampong is niets voor mij
Zelfs in de dames elftallen is het percentage vrouwen geen 100%quote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
, er lopen best smakelijke dames rond. Al is het percentage vrouwen natuurlijk niet echt groot.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
smakelijk ok
maar zo geil als die posters
dacht t niet
de meiden waren wel gezelligquote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speel nu bij berkel en rodenrijs, klein clubje, net als Fletiomare.
En is het daar echt leuk? Heb er 2 keer gespeeld en 2 keer klappen gehad
Moet je ook maar niet zomaar de dameskleedkamer inlopen.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speel nu bij berkel en rodenrijs, klein clubje, net als Fletiomare.
En is het daar echt leuk? Heb er 2 keer gespeeld en 2 keer klappen gehad
Nee.. daar moet natuurlijk een spannend muziekje bij en een striptease-actquote:Op maandag 16 januari 2006 12:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet zomaar de dameskleedkamer inlopen.
Je hebt ze bewaard voor ons? Wat liefquote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik heb idd nog geen dames in hockey rokje en zonder topje zien rondlopen.
![]()
Tijd dat jij een keer op het 'oud Eindhoven' gaat kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik heb idd nog geen dames in hockey rokje en zonder topje zien rondlopen.
![]()
Ik kreeg pijn in mijn rug van het kijken naar de 1500m mannen EKquote:Op maandag 16 januari 2006 12:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hockey zou niks voor mij zijn eerlijk gezegd. Ik krijg al pijn in m'n rug als ik ernaar kijk.
Als je pijn in je rug krijgt van darten moet je beter leren mikken.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef nixxx het volgende:
Schaatsen is toch veel mooier dan darten
T is een jaar of 10 terug dat ik er was. Kan dus zomaar wel gezellig zijn nuquote:Op maandag 16 januari 2006 12:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
de meiden waren wel gezellig
alleen is er erg snel sprake van woordenwisselingen
ik vind t alleen lastig om een club te vinden waar ik me echt thuis voel
en bij mijn weten zijn er hier maar 4 in de buurt
dat zegt meer over jou en je spieren dan over hockeyquote:Op maandag 16 januari 2006 12:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hockey zou niks voor mij zijn eerlijk gezegd. Ik krijg al pijn in m'n rug als ik ernaar kijk.
Hoewel sommige hockeydames natuurlijk ergzijn
Ik heb ook iedere keer na een winterstop ofzo weer pijn in mijn rug hoor als ik ga hockeyen. De 1e 2 keer danquote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou en je spieren dan over hockey
Zo ben ik,quote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt ze bewaard voor ons? Wat lief.
en daarna geen last meerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook iedere keer na een winterstop ofzo weer pijn in mijn rug hoor als ik ga hockeyen. De 1e 2 keer dan
Oud Eindhoven? Ik weet niet of ik dat wel wil...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd dat jij een keer op het 'oud Eindhoven' gaat kijken
Vast wel, heel groot hockeytoernooi met veel dames elftallen enzoquote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oud Eindhoven? Ik weet niet of ik dat wel wil...![]()
Daarna probeer ik weer met een holle en niet een bolle rug te spelenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
en daarna geen last meer![]()
zie je een man die zijn bekkenbodemspieren weet toe te passen
Ik heb redelijk sterke spieren, maar mijn rug kan niet constant gebogen zijn, dan gaat ie helemaal naar de klote. Hoewel ik bij breakdance soms ook de meest onmogelijk lijkende dingen voor elkaar krijg waarvan ik achteraf dacht: Had ik daarbij niet eigenlijk iets moeten breken?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou en je spieren dan over hockey
wist je trouwens dat vrouwen die hockeyen (mannen ook hoor) juist heel goed gebruik weten te maken van hun bekkenbodemspieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |