De periode van twijfelen ben ik al lang gepasseerd.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er wordt gewoon van je verwacht dat je openstaat voor alternatieven. Je twijfelt tenslotte toch niet aan het kundig gezag van de mods?
Waar kan ik solliciteren?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er wordt gewoon van je verwacht dat je openstaat voor alternatieven. Je twijfelt tenslotte toch niet aan het kundig gezag van de mods?
Ergens kijk ik er ook wel naar uit. Het is een mooie mijlpaal, en natuurlijk ook wel heel fijn om eens fatsoenlijk geld te gaan verdienen i.p.v. op kosten van de staat te leven (stufi/lening in burger-taal).quote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik jaren gedaan en ik realiseer het me maar al te goed. Helaas komt het einde in zicht.![]()
Althans in dit opzicht helaas, in z'n geheel genomen is dezesmiley passender.
Wat is er mis met promoveren?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ergens kijk ik er ook wel naar uit. Het is een mooie mijlpaal, en natuurlijk ook wel heel fijn om eens fatsoenlijk geld te gaan verdienen i.p.v. op kosten van de staat te leven (stufi/lening in burger-taal).
Vooral financieel zou het voor mij een pure noodzaak zijn. Bovendien ben ik dan van het gezeik van m'n pa af. Of hij moet willen dat ik ook nog ga promoveren. Dan krijgt ie van mij toch echt 'de vinger' [afbeelding]
Ik weet het. Dat doe ik omdat ik denk dat mijn huisgenoot beter bezig is door van 8 tot 5 bezig te gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hou eens op met je schuldig voelen.![]()
Er is niks mis mee, ik kan het alleen niet aan om nog eens vier jaar door te studeren (financieel gezien). Ik zeg niet dat het slecht is. Ik wil het gewoon niet doen om hem een plezier te doen. Als ik het al ga doen is het voor mezelf. Maar van mezelf weet ik dat het niet lukt om het financieel rond te krijgenquote:
Mijn huisgenoten voeren gelukkig geen barst uit wat betreft hun studie.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik weet het. Dat doe ik omdat ik denk dat mijn huisgenoot beter bezig is door van 8 tot 5 bezig te gaan. Dat had ik met mijn vorige huisgenoot ook al die zo verburgerlijkte.
daar is niets mis mee zolang je het doen omdat je het zelf wilt en er achter staatquote:
Ik zou niet durven...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Promovendi worden betaald.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Er is niks mis mee, ik kan het alleen niet aan om nog eens vier jaar door te studeren (financieel gezien).
Dat zou inderdaad een heel foute reden zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar is niets mis mee zolang je het doen omdat je het zelf wilt en er achter staat
en niet om iemand anders te plezieren
Een flexibele instelling. Ik zie zo al dat je naadloos op de rest van het team zal aansluitenquote:
Als je er maar voor zorgt dat je niets zodanig beschadigd dat je er last van blijft houden.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moet niets
het is belangrijker dat ik geen last meer heb
hockeyen gaat met brace ook, maar zonder zou natuurlijk fijner zijn
Tweede elftallen zijn vaak beter dan het eerst hoorquote:ook dat gaat goed komen
lekker toch om in t eerste te spelen
hoewel ik er voorheen voor gekozen heb om in t tweede te spelen omdat ik het voor mijn lol en niet persee voor de prestatie deed
vooral leuk als t tweede dan gaat promoveren
en t eerste degraderen
en dus van klasse omruilt
Nee, idd, vorige week was het half 7.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen enkele zichzelf respecterende student staat om acht uut 's ochtends op.
ho stopquote:Op maandag 16 januari 2006 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je er maar voor zorgt dat je niets zodanig beschadigd dat je er last van blijft houden.
[..]
dat was bij ons juist niet, de 1e wilden persee in t eerste blijven spelen, nah veel plezierquote:Tweede elftallen zijn vaak beter dan het eerst hoorvooral als er een heel aantal oud eerst elftal spelers in spelen.
idd een goed doelsaldoquote:Ik heb dit jaar geweigerd om in het 2e te spelen. Het eerst was toch al niet echt een goede actie. Ben 2 seizoenen terug gedegradeerd met de heren. Toen was ik trainer coach. We hebben precies 0 punten gehaald met een doelsaldo van -160 ofzo![]()
Als ik ga wil ik minimaal res 1e of 2e standaard gaan spelen, moet dat alleen nog wel kunnen
Misschien ga ik wel weer trainen en coachen![]()
Dat is dan weer erg laat.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, idd, vorige week was het half 7.
Honnepon!quote:
nerdjequote:Op maandag 16 januari 2006 11:27 schreef PhaE het volgende:
[..]
Honnepon!
Levenslicht!
Schattebout!![]()
![]()
[sub]De snelheid van deze reactie is een goede maatstaaf voor mijn geestelijke staat vandaag..[/usb]
Blijf je wel uit de oude haven jaquote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef GF het volgende:
Zo![]()
Lessen ging goedIk zit straks tegen m'n praktijk aan volgens die gast. 8 lessen gehad
Maar eens beginnen met m'n theorie
En nu ga ik naar Rotterdam met een vriend. 'Shoppen'![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijf je wel uit de oude haven ja![]()
Dus gaan ze er wat aan doen in het ziekenhuis en heb jij straks geen last meerquote:Op maandag 16 januari 2006 11:21 schreef Ynske het volgende:
ho stop
dat kan al niet meer want het is al beschadigd en ik heb er continu last van
Zijn het nog steeds niet de beste speelsters in het 1e. Was bij ons ook, vandaar dat wij toen gedegradeerd zijn (was het jaar nadat het volledige 1e was opgestapt)quote:dat was bij ons juist niet, de 1e wilden persee in t eerste blijven spelen, nah veel plezier
Bijspringen in het 2e kan zo ook wel, blijf ik nog in de res 3e. Eerst maar eens zorgen dat ik fitter word en dan kijken. En als Eindhoven komt moet ik toch naar een nieuwe clubquote:idd een goed doelsaldo
maarjah het seizoen duurt niet meer zo heel lang
anders volgend seizoen weer in t 2e spelen?
of bijspringen in t 2e?
Sorry, trap ik niet inquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gosh... ik word er helemaal verlegen van...![]()
je gelooft het zelf hequote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus gaan ze er wat aan doen in het ziekenhuis en heb jij straks geen last meer
[..]
daar heb je gelijk inquote:Zijn het nog steeds niet de beste speelsters in het 1e. Was bij ons ook, vandaar dat wij toen gedegradeerd zijn (was het jaar nadat het volledige 1e was opgestapt)
[..]
eindhoven, Oranje-Zwart of EMHC?quote:Bijspringen in het 2e kan zo ook wel, blijf ik nog in de res 3e. Eerst maar eens zorgen dat ik fitter word en dan kijken. En als Eindhoven komt moet ik toch naar een nieuwe club
ja, en jij ook nog steeds hoorquote:
Altijd tochquote:daar heb je gelijk in
Eindhoven en OZ heb ik al gespeeld, dus zal nu wel EMHC worden. Of een club in de buurt van, misschien HOD wel ofzo.quote:eindhoven, Oranje-Zwart of EMHC?
aangezien Donquishoot voor studenten is
owquote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, en jij ook nog steeds hoor![]()
[..]
EMHC is gezellig, zelf veel tegen gespeeld.quote:Altijd toch![]()
[..]
Eindhoven en OZ heb ik al gespeeld, dus zal nu wel EMHC worden. Of een club in de buurt van, misschien HOD wel ofzo.
HOD is Valkenswaard. Eindhoven was ook altijd heel leuk (al heette het nog Racing toen ik er speelde).quote:Op maandag 16 januari 2006 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow
[..]
EMHC is gezellig, zelf veel tegen gespeeld.
HOD? ken ik niet
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
HOD is Valkenswaard. Eindhoven was ook altijd heel leuk (al heette het nog Racing toen ik er speelde).
Ik weet dan niet veel van hockey, maar smakelijke wervings posters hebben ze wel,quote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef Ynske het volgende:
aangezien Donquishoot voor studenten is
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik weet dan niet veel van hockey, maar smakelijke wervings posters hebben ze wel,.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]nog altijd met die vrouwenlijven erop?
de grap is dat dat geen leden zijn
* aanmeldingsformulier verscheurtquote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]nog altijd met die vrouwenlijven erop?
de grap is dat dat geen leden zijn
Leuke club ook wel, maar goed dat toch pas als ik in Eindhoven woon. Eerst dit seizoen maar eens afmaken en toernooien spelenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef Ynske het volgende:
[..]Valkensweerd
daar wonen mensen die ik ken
In onze poulle zaten meestal EMHC, O-Z, Donquishoot, Nuth, "iets in Roermond", "iets in Sittard", MHC, "iets in Cadier en Keer" en Sjinborn.
jah die bedoel ikquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
, mijn fantasie, wat doe je! Ik neem aan dat je de zelfde bedoelt ja; van achteren gefotografeerd.
waar speel je nu?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuke club ook wel, maar goed dat toch pas als ik in Eindhoven woon. Eerst dit seizoen maar eens afmaken en toernooien spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |