De steigers die de rest bij elkaar houden vermoedelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat blijft er over als die laag plamuur eraf is?
das idd een poging tot...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Res 5e klasse, echt te triest voor woorden. En dan ben ik niet fit genoeg om dat in mijn eentje te kunnen doen
Geen idee... Dat hoeft van mij ook niet overigens...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat blijft er over als die laag plamuur eraf is?
Eens, ze is gewoon niet vervelend om te zien (mits geluid uit).quote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee... Dat hoeft van mij ook niet overigens...
Ieder mens is op z'n eigen niveau heel waardevol.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
ik baal zo ontzettend dat ik niet eens kan gaan trainen laat staan wedstrijden spelen.
maar res 5e klasse zo diep ben ik nog nooit gezonken
Inderdaad behoorlijk ziek...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Of het is mijn zieke geest natuurlijk.
Nou ja zeg!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebbert
Je wil gewoon beide mannen voor jezelf hebben![]()
En dat terwijl AirwiN en ik juist zo bekend staan om onze gulheidquote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebbert
Beide mannen als in Litpho en ik? Trek maar een nummertje, dan ben je niet de enige!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebbert
Ik baal er mega van zelf. Alleen denk niet dat ik nog in staat ben om hoger te gaan komen fysiek gezien. Ik merk wel dat als ik iets beter in vorm ben ik zo goed als in mijn eentje de wedstrijd kan winnen en dan baal ik nog meer.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd een poging tot...
baal je daar niet van?
ik baal zo ontzettend dat ik niet eens kan gaan trainen laat staan wedstrijden spelen.
maar res 5e klasse zo diep ben ik nog nooit gezonken
Waarom moet ik een nummertje trekken?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beide mannen als in Litpho en ik? Trek maar een nummertje, dan ben je niet de enige!
Kwartetten is toch gewoon leuk!quote:
overstappen naar een andere club dus!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik baal er mega van zelf. Alleen denk niet dat ik nog in staat ben om hoger te gaan komen fysiek gezien. Ik merk wel dat als ik iets beter in vorm ben ik zo goed als in mijn eentje de wedstrijd kan winnen en dan baal ik nog meer.
Het wordt of tijd voor echt gaan hockeyen nog even en dus een andere club of stoppen.
Ik weet maar al te goed hoe je je moet voelen, dat je niet spelen kan. Is er al iets meer bekend over je pols?
van de categorie:quote:
je warme trui?quote:
Altijd beter dan de koude winterhandenquote:
Warme bruine trui waar Ynske om vraagt?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uit de sectie anaal straffen de dikke vette.....
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd beter dan de koude winterhanden.
Godtje toch! Foei!!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uit de sectie anaal straffen de dikke vette.....
De winter is nog geen vier weken oud.quote:
jah enquote:Op maandag 16 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De winter is nog geen vier weken oud.![]()
OK, ik zal je voorpret verder niet bederven.quote:
Op het gevaar af Godt's anale fixatie nog verder te voeden, hoop doet leven.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De winter is nog geen vier weken oud.![]()
Toen zat ik al op het werk! Dus dat valt wel weer mee dan toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen
Laat op vandaag. Beetje vaak moe 's ochtends nogIk trek het echt niet om om 8 uur op te staan
Geen enkele zichzelf respecterende student staat om acht uut 's ochtends op.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen
Laat op vandaag. Beetje vaak moe 's ochtends nogIk trek het echt niet om om 8 uur op te staan
Als modt ga je het toch niet over anaal straffen hebben! Jij dient hier het goede voorbeeld te geven!quote:
Ben ik weer een nep-student.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen enkele zichzelf respecterende student staat om acht uut 's ochtends op.
En wat is daar een verkeerd voorbeeld aan?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als modt ga je het toch niet over anaal straffen hebben! Jij dient hier het goede voorbeeld te geven!
Zeker waar. Om een of andere reden heb ik het 3 jaar wel redelijk vaak volgehouden (lang niet elke week, maar er waren echt wel weken waarin ik steeds om 8 uur opstond). Maar een van m'n huisgenoten is nu flink aan het ver'burgerlijk'en en staat zodoende om 8 uur op, is om 5 uur terug van de faculteit voor zijn bacheloropdracht. Vind het wel een bizar grote bacheloropdracht, als dat twee kwartielen al zo gaat. Nu moet ik eerlijk zeggen dat hij daar niet alléén maar bezig is. Een uur pauze nemen enzo tussendoor, en een boel lopen klooien. Dan sta ik liever twee uur later op en werk ik wat harder door de hele dagquote:Op maandag 16 januari 2006 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen enkele zichzelf respecterende student staat om acht uut 's ochtends op.
Nee, een echte student maar dan zonder zelfrespectquote:
Ik heb meestal dat ik in de lente/zomer/herfst aardig vroeg op kan staan, maar de drie wintermaanden december, januari, februari TREK ik het gewoon ECHT NIET om zo vroeg op te staan om één of andere redenquote:
Geen van beide echt lekker dus. En die MRI duurt te langquote:Op maandag 16 januari 2006 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
overstappen naar een andere club dus!
moet de 21e feb voor een mri scan
ze spreken nu over een scheur in de polsband of pees
wanneer t dat eerste is kunnen ze wat doen
bij dat tweede niet
maar ik ga hoe dan ook weer hockeyen hoor
wacht maar tot je moet werken, en op een bepaald tijdstip bij je baas moet verschijnenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb meestal dat ik in de lente/zomer/herfst aardig vroeg op kan staan, maar de drie wintermaanden december, januari, februari TREK ik het gewoon ECHT NIET om zo vroeg op te staan om één of andere reden![]()
En ja je bent een nepstudent. Studenten horen enigszins uit te slapen
![]()
Een straf van een mod verwacht ik in de vorm van een ban of zo'n note-ding.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En wat is daar een verkeerd voorbeeld aan?![]()
Ik heb het inderdaad ook met periodes en als het echt moet kan ik wel vroeg opstaan, maarals ik de keus heb lig ik zeker tot 9.30 uur in bed.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
En ja je bent een nepstudent. Studenten horen enigszins uit te slapen
![]()
ik moet nietsquote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen van beide echt lekker dus. En die MRI duurt te lang
Ze gaan er gewoon wat aan doen hoor, jij moet weer hockeyen blijkbaar
ook dat gaat goed komenquote:Een andere club is alleen een optie als ik fysiek ook nog wat zaken op orde krijg (dan zou ik ook bij mijn huidige in het eerste kunnen gaan spelen, al lijkt me dat gezien de vorige jaren niet echt een goed idee)
Dat heb ik jaren gedaan en ik realiseer het me maar al te goed. Helaas komt het einde in zicht.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht maar tot je moet werken, en op een bepaald tijdstip bij je baas moet verschijnen
dan realiseer je je pas hoe fijn het studentzijn was
Dat geloof ik graag. Maar zoals aangegeven: Ik KAN het wel maar alleen als het echt moet. Ik vind het veel fijner om een beetje uit te slapen...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht maar tot je moet werken, en op een bepaald tijdstip bij je baas moet verschijnen
dan realiseer je je pas hoe fijn het studentzijn was
Hou eens op met je schuldig voelen.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga maar eens ontbijten. Ik hoop niet dat ik me schuldig ga voelen dat ik zo laat opsta in de winter -
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, een echte student maar dan zonder zelfrespect.
tuurlijk is dat fijnerquote:Op maandag 16 januari 2006 11:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Maar zoals aangegeven: Ik KAN het wel maar alleen als het echt moet. Ik vind het veel fijner om een beetje uit te slapen...
Er wordt gewoon van je verwacht dat je openstaat voor alternatieven. Je twijfelt tenslotte toch niet aan het kundig gezag van de mods?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een straf van een mod verwacht ik in de vorm van een ban of zo'n note-ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |