De steigers die de rest bij elkaar houden vermoedelijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat blijft er over als die laag plamuur eraf is?
das idd een poging tot...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Res 5e klasse, echt te triest voor woorden. En dan ben ik niet fit genoeg om dat in mijn eentje te kunnen doen
Geen idee... Dat hoeft van mij ook niet overigens...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat blijft er over als die laag plamuur eraf is?
Eens, ze is gewoon niet vervelend om te zien (mits geluid uit).quote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee... Dat hoeft van mij ook niet overigens...
Ieder mens is op z'n eigen niveau heel waardevol.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
ik baal zo ontzettend dat ik niet eens kan gaan trainen laat staan wedstrijden spelen.
maar res 5e klasse zo diep ben ik nog nooit gezonken
Inderdaad behoorlijk ziek...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Of het is mijn zieke geest natuurlijk.
Nou ja zeg!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebbert
Je wil gewoon beide mannen voor jezelf hebben![]()
En dat terwijl AirwiN en ik juist zo bekend staan om onze gulheidquote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebbert
Beide mannen als in Litpho en ik? Trek maar een nummertje, dan ben je niet de enige!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebbert
Ik baal er mega van zelf. Alleen denk niet dat ik nog in staat ben om hoger te gaan komen fysiek gezien. Ik merk wel dat als ik iets beter in vorm ben ik zo goed als in mijn eentje de wedstrijd kan winnen en dan baal ik nog meer.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd een poging tot...
baal je daar niet van?
ik baal zo ontzettend dat ik niet eens kan gaan trainen laat staan wedstrijden spelen.
maar res 5e klasse zo diep ben ik nog nooit gezonken
Waarom moet ik een nummertje trekken?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beide mannen als in Litpho en ik? Trek maar een nummertje, dan ben je niet de enige!
Kwartetten is toch gewoon leuk!quote:
overstappen naar een andere club dus!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik baal er mega van zelf. Alleen denk niet dat ik nog in staat ben om hoger te gaan komen fysiek gezien. Ik merk wel dat als ik iets beter in vorm ben ik zo goed als in mijn eentje de wedstrijd kan winnen en dan baal ik nog meer.
Het wordt of tijd voor echt gaan hockeyen nog even en dus een andere club of stoppen.
Ik weet maar al te goed hoe je je moet voelen, dat je niet spelen kan. Is er al iets meer bekend over je pols?
van de categorie:quote:
je warme trui?quote:
Altijd beter dan de koude winterhandenquote:
Warme bruine trui waar Ynske om vraagt?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uit de sectie anaal straffen de dikke vette.....
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd beter dan de koude winterhanden.
Godtje toch! Foei!!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uit de sectie anaal straffen de dikke vette.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |