Goedemorgen Manu!quote:
Geen idee!quote:Op maandag 16 januari 2006 08:10 schreef Manu82 het volgende:
Viola en Cuall are sitting in a tree!
Wat gebeurd er?
Bedoel je in HBB?quote:Op maandag 16 januari 2006 08:14 schreef Manu82 het volgende:
Is trouwens dat liedje van Racoon populair daar?
Manu, wat heb je toch een hoop vragen op de vroege ochtend.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:16 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Palm trouwens zijn vriendin ten huwelijk gevraagd?
Ik ben overactief, weinig geslapen en een beetje heel erg veel nerveus voor werkenquote:Op maandag 16 januari 2006 08:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Manu, wat heb je toch een hoop vragen op de vroege ochtend.![]()
Zegt me niets.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, iets van laugh ofzo, bedoelde in NL
Eerste dag bij je nieuwe baan?quote:Op maandag 16 januari 2006 08:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben overactief, weinig geslapen en een beetje heel erg veel nerveus voor werken
In dit tempo zelfs voor de dag goed en wel begonnen is.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:21 schreef Manu82 het volgende:
dacht dat ik vandaag niet aan de 50 posts zou komen, maar waarschijnlijk ga ik erover heen
yeps en moet straks Nederlandse websites in het Engels verwerken en misschien daarna ook nog Duitse en eigenlijk weet ik niet goed wat ik er van moet verwachten.....quote:
Altijd spannend zo'n eerste dag, maar het gaat vast wel lukken, als je werkgever er geen vertrouwen in had, was je niet aangenomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
yeps en moet straks Nederlandse websites in het Engels verwerken en misschien daarna ook nog Duitse en eigenlijk weet ik niet goed wat ik er van moet verwachten.....
Ik vind dit ook beduidend minder, maar ik geef het nog een paar dagen en dan beslis ik of ik blijf kijken of ga stoppen.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:26 schreef Manu82 het volgende:
Vind het btw nog steeds jammer dat dit geen gewone BB is. Ik weet meer van de mensen uit CBB dan van deze 'bewoners'. De gesprekken zijn echt essentieel.... en die vinden dus meer plaats als ze geen andere mensen zien
Gert heeft volgens mij geen zender bij zich.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:29 schreef Manu82 het volgende:
Ik kan niet verstaan wat Gert zei
alleen dat Frank zei dat Monique ook slecht geslapen had
Als je de posts maar niet in drie verschillende talen neerkalkt (word zo onoverzichtelijk)quote:Op maandag 16 januari 2006 08:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
yeps en moet straks Nederlandse websites in het Engels verwerken en misschien daarna ook nog Duitse en eigenlijk weet ik niet goed wat ik er van moet verwachten.....
Goedemorgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:33 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als je de posts maar niet in drie verschillende talen neerkalkt (word zo onoverzichtelijk)
Mogguh trouwens![]()
Good Morning, Gute Morgen en Goede Morgenquote:Op maandag 16 januari 2006 08:33 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als je de posts maar niet in drie verschillende talen neerkalkt (word zo onoverzichtelijk)
Mogguh trouwens![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:38 schreef Manu82 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik blij dat ik geen streams kijk tijdens het werkquote:Op maandag 16 januari 2006 08:38 schreef Manu82 het volgende:
ik hoor Viola sorry
Hier zit ik op te wachten men eerste kop koffie net aan mijn lip zettendquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:50 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hier zit ik op te wachten men eerste kop koffie net aan mijn lip zettend![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:57 schreef Muerte het volgende:
Ik ga er vandoor, ga mezelf eens nuttig maken, tot later.![]()
mogguhquote:
dankje, ben er nu vandoor en waarschijnlijk over een uurtje of 1 weer online en dan ga ik al jullie uitspraken vertalenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi, suc6 (moderne spelling) vandaag![]()
Ja, was komisch iddquote:Op maandag 16 januari 2006 09:42 schreef Peter6000 het volgende:
Een meningsverschil over hoe de messen neergelegd moeten worden![]()
Ja, en de bediening eet gewoon meequote:Op maandag 16 januari 2006 09:56 schreef Inca het volgende:
Wat is dat nou voor een hotel ontbijten in de keuken![]()
Wat is je bron?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef Cherryman het volgende:
Zie net dat er al een bod is van 90.000 euro op twee stoelen voor het zaterdag diner.. Zou het een zekere John de M. zijn? ; -)
Hotelbigbrother.nlquote:
5Volgens mij hebben ze de komma verkeerd gezetquote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Hotelbigbrother.nl
Bij veilingen staat de hoogste teller op 90.000
Nu weet ik niet exact hoe het werkt, het kan ook een poging van de redactie zijn om een klapper binnen te halen.. maar ik denk dat het een bod is, want ze willen toch alle stoelen vol hebben op een zaterdag vanwege de exposure.
http://veiling.talpa.tv/detail.php?ID=
Bod van een zekere Michelle. (Dochter van Rob ??)
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb net onder de naam Frederik Kraagberg een bod van ¤ 105.000 gedaan
Maar ik moet het bevestigen, dus wacht op een mail
Webaankopen kun je binnen 9 dagen annuleren toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:31 schreef Peter6000 het volgende:
Geloof dat ze dit soort geintjes wel ingecalculeerd hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:37 schreef lillymoon het volgende:
Het gaat wel om een goed doel uiteindelijk, lijkt mij niet grappig om een nep bod uit te brengen.
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
Bonnie vindt dat iedereen erg gepikeerd is vanochtend, dat er zo raar gereageerd wordt.
Denk zelf dat de BN-ners niet zo gewend zijn te "moeten" werken onder leiding van een manager, en dat ook het slaapgebrek ze parten gaat spelen![]()
Hahahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 10:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben![]()
BN'ers werken in het algemeen toch met een manager? Dat slaapgebrek is iets wat ze zelf in de hand hebben. Ze doen alsof ze suikerklontjes in de regen zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
Bonnie vindt dat iedereen erg gepikeerd is vanochtend, dat er zo raar gereageerd wordt.
Denk zelf dat de BN-ners niet zo gewend zijn te "moeten" werken onder leiding van een manager, en dat ook het slaapgebrek ze parten gaat spelen![]()
Jawel, maar die manager betalen ze zelf, dus die werkt vóór hun !! Dat is wel even wat anders..quote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
BN'ers werken in het algemeen toch met een manager? Dat slaapgebrek is iets wat ze zelf in de hand hebben. Ze doen alsof ze suikerklontjes in de regen zijn![]()
Volgens mij hebben ze normaal gesproken meer inspraak in wat ze doen/ niet doenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef whitef0x het volgende:
BN'ers werken in het algemeen toch met een manager?
Dat is wel erg veel ja, ik zou dat ook niet zo snel doenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
De hotelkamer voor een overnachting blijft 1000 euro
Het feit dat er nog niemand geboekt heeft, zou ze toch op het idee kunnen brengen, de prijs te verlagen :}
Of het aan de hoogste bieder te geven
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
Dat is wel erg veel ja, ik zou dat ook niet zo snel doen
Oja, BEW natuurlijk aan iedereen![]()
Idd, daarna werd het wel weggedraaid maargoed deze keer dus te laatquote:Op maandag 16 januari 2006 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
0647324558![]()
Een ongecensureerd nummer op de streams, van Cor
De regie verslapt nu al
Durf het je haast niet te vragen heb je al gebeld?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
0647324558![]()
Een ongecensureerd nummer op de streams, van Cor
De regie verslapt nu al
Nee, anders krijg ik weer een opmerking dat het niet grappig is, omdat het om een goed doel gaatquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef whitef0x het volgende:
Durf het je haast niet te vragen heb je al gebeld?![]()
Ik dacht dat ze gestopt wasquote:Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef nachtzuster het volgende:
Bonnie nam even een slokkie,
[afbeelding]
Dacht ik ook, maar dit leek me geen spa blauwquote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gestopt was![]()
Niet dus
Mensen die geboden hebben, of die gevraagd zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef Bartoli het volgende:wie zijn die mensen egl aan tafel bij de bn'ers? ook bn'ers of mensen die daarvoor geboden hebben?
Het lijkt idd verdacht veel op een fles jongequote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar dit leek me geen spa blauw![]()
En nog stiekum in het voorraadhok ook, o o Bonnie, wat doe je nou. Je mag niet drinken in de baas z'n tijdquote:Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Viola je bent de zwakste schakel, optiefenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
Frank en Monique hadden last van de rook waarop Holt erg geirriteerd haar peuk uitknalt
Heeft iemand hier nog antwoord op of gaat de avond compleet in het water vallen net zoals de pannenkoekenmiddag.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef Bergie88 het volgende:
Goedenmorgen allemaal, het is hier erg rustig SC.
Weet iemand of er al gasten zijn die vanavond op de japanse avond komen??
Viel midden in een gesprek tussen Bonnie en Kelly, waarbij Bonnie zat te klagen.quote:
Heel onschuldig, hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar dit leek me geen spa blauw![]()
Hej lieve Pearl!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemiddag samen
![]()
Volgens mij drinkt Bonnie niet meer maar ook niet minder![]()
Ook een bijzondere goedemiddag White_Pearlquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemiddag samen
![]()
Hallo Whitef0xquote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ook een bijzondere goedemiddag White_Pearl![]()
Goedemiddag lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemiddag samen
![]()
FBquote:Op maandag 16 januari 2006 12:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goedemiddag lieverd![]()
![]()
Hallo allemaal BEW
Japanse avond hequote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef Peter6000 het volgende:
Vreemd ding heeft Viola daar haar haar gestoken
[afbeelding]
Hallo lieve schatquote:Op maandag 16 januari 2006 12:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goedemiddag lieverd![]()
![]()
Hallo allemaal BEW
Nog een beetje kunnen slapen... Is wel laat geworden he vannachtquote:
Zou ook aan de drank gaan met Viool naast mequote:Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Ja nog wel geslapen, maar wel erg kort, majaquote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen slapen... Is wel laat geworden he vannacht![]()
Maar was ook zo'n leuk gesprek tussen Bart en Micky vond ik. Die Bart die kan het wel vertellen vind ik.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja nog wel geslapen, maar wel erg kort, majahalen we wel weer in, Bart kan idd
lekker lullen, en jij? nog lekker geslapen, je lag wel erg te snurken hoor![]()
is wel logisch hé wij worden zelfs al geirriteerd van Vioolquote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef Foreverblue het volgende:
Frank raakt steeds geirriteerder
[afbeelding]
Ging vannacht over verschillende dingen. Bart vertelde Micky hoe het was in het bb1 huis en wat er gebeurde toen hij het huis net uit was als winnaar. Dat hij op schiphol herkend werd en er 1000 man achter hem aankwamen en zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Cherryman het volgende:
White Pearl, waarom staat dat niet in de streamverslagen? Dat gesprek?
Overigens: Goedemorgen !
Ach ja, ik dacht hij ligt zo lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Sorry... maar je zou me dan toch op m'n zij rollen, had je gezegd?
Mooi zo... ja ik ook lekker geslapen. Naast een Pareltje slaap ik altijd goed hè![]()
Hallo Cherrymanquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Cherryman het volgende:
White Pearl, waarom staat dat niet in de streamverslagen? Dat gesprek?
Overigens: Goedemorgen !
Merci!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ging vannacht over verschillende dingen. Bart vertelde Micky hoe het was in het bb1 huis en wat er gebeurde toen hij het huis net uit was als winnaar. Dat hij op schiphol herkend werd en er 1000 man achter hem aankwamen en zo.
heej! Bartoliquote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef Bartoli het volgende:
FB, Parel en iedereen die ik vergeten ben wekom back
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht hij ligt zo lekkeren dacht laat hem maar lekker liggen was zo lief
![]()
Mwah gaat wel vandaag (proces gaat een beetje te langzaamquote:Op maandag 16 januari 2006 12:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
heej! Bartoli![]()
hoe is het nu met je? weer wat beter?
Ja hé vervelend is dat,quote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mwah gaat wel vandaag (proces gaat een beetje te langzaam)
Ok, dat had ik dan even gemist.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heel onschuldig, hoor.
Kelly en Bonnie waren druk bezig met stikkeren ( Taakstraf volgens Bonnie) en hadden reuze dorst.
Ze wilden echter geen bubbels in hun water en hebben daarom wat flessen gevuld met gewoon water.
Heeeeeeej daar is ze gelukkig ook weerquote:
Aaaahhhhh gossie... zal je vast heel schattig staanquote:Op maandag 16 januari 2006 12:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
Krijg gewoon blosjes op mijn wangen zo op de vroege maandagmiddag![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaaahhhhh gossie... zal je vast heel schattig staan
Langzaam afkicken ivm Cold Turkeyquote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ok, dat had ik dan even gemist.
En dat kon alleen in flessen van jonge jenever?![]()
Hoi Snaptnix.quote:
Zeker wel, wat dacht jij danquote:Op maandag 16 januari 2006 12:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeej daar is ze gelukkig ook weer![]()
En? Heeft het geholpen dat je er voor jouw doen zo vroeg in lag vannacht?quote:
Hai pareltjequote:
ja hopelijk wel die verkoudheid dat duurt me al te langquote:Op maandag 16 januari 2006 12:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja hé vervelend is dat,
Tis te hopen dat het proces wat sneller op gang komt dan![]()
eet smakelijk FB, tot zo maar weerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot zo weer allemaal
Gelukkigquote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai pareltje![]()
Ja hoor alles prima, eindelijk weer eens een normale nacht geslapen.
Met jou ook alles goed?
Eetse! Blue tot straksquote:Op maandag 16 januari 2006 12:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot zo weer allemaal
Ah, dan werken ook die sub-adressen niet meer, alles word gewoon keihard gebounchedquote:Op maandag 16 januari 2006 12:31 schreef Foreverblue het volgende:
Micky zegt dat ze alleen mail binnen krijgen waar al mee gecorrosponeerd wordt. De rest wordt tegengehouden.
[afbeelding]
Ben je echt erg neusverkouden dus flink snotterig bedoel ik?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja hopelijk wel die verkoudheid dat duurt me al te lang. Idem voor de rugbehandeling
Had het me dan ook al vele avonden eerder voorgenomen hoor, komt er meestal idd niet van.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
GelukkigJa heb me voorgenomen omdat vanavond ook eens te doen,
maja meestal komt het er niet van, en hier is alles oké thx.
Ja dat is ook zo, dat heb ik ook altijd, maar het kan idd geen kwaadquote:Op maandag 16 januari 2006 12:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had het me dan ook al vele avonden eerder voorgenomen hoor, komt er meestal idd niet van.
Maar zat gisteren toch al niet helemaal lekker in m'n vel, dus dan wordt het iets makkelijker :![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Snaptnix het volgende:
Wat me nu toch overkomt, een mailtje van mei 2005. Vind nu z'n weg pas. Dat kan toch helemaal niet![]()
Echt? dat kan toch niet of welquote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Snaptnix het volgende:
Wat me nu toch overkomt, een mailtje van mei 2005. Vind nu z'n weg pas. Dat kan toch helemaal niet![]()
Denkt ze toch daar stiekum te kunnen drinkenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
Bonnie denkt dat er niet gefilmd word in het washok
'Eén op de vijftig mailtjes te laat bezorgd'quote:Op maandag 16 januari 2006 12:44 schreef Snaptnix het volgende:
Ja met de rug gaat nu wel weer is weleens veel erger geweest. En snotterig ben ik niet al heb ik wel een akelige hoest, een oor verstopt en een ietwat schorre keelquote:Op maandag 16 januari 2006 12:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ben je echt erg neusverkouden dus flink snotterig bedoel ik?
Zou je eens een zoutoplossing moeten maken helpt meestal goed echt waar![]()
En wat je rug betreft dat is erg vervelend, maar blijft dan toch meestal wel een
hekel punthoe zeggen ze dat >> daar moet je mee leren leven maar ja dat
is soms makkelijker gezegd dan gedaan![]()
Hai Bartoli, nog steeds aan het snotteren begrijp ik. Hoop dat het snel over isquote:
Mmmm.. zal wel dan, dacht da dat helemaal niet kon eigenlijk. Vraag me af waar dat mailtje dan al die tijd rond heeft gehangenquote:
Net als een "zwevend bestand" heb je ook zwevende mailtjesquote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mmmm.. zal wel dan, dacht da dat helemaal niet kon eigenlijk. Vraag me af waar dat mailtje dan al die tijd rond heeft gehangen![]()
Mailtje werd vastgehouden door de AIVDquote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mmmm.. zal wel dan, dacht da dat helemaal niet kon eigenlijk. Vraag me af waar dat mailtje dan al die tijd rond heeft gehangen![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Mailtje werd vastgehouden door de AIVD
Ow we hebben dus een schorre kip in ons middenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja met de rug gaat nu wel weer is weleens veel erger geweest. En snotterig ben ik niet al heb ik wel een akelige hoest, een oor verstopt en een ietwat schorre keel![]()
Eetsmakelijk en veel plezierquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow we hebben dus een schorre kip in ons midden![]()
Maar lieverdjesik ga er weer even vandoor even wat eten,
en de dagelijkse dingetjestot later allemaal
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk, veel succes met de dagelijkse dingetjes en tot later maar weerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow we hebben dus een schorre kip in ons midden![]()
Maar lieverdjesik ga er weer even vandoor even wat eten,
en de dagelijkse dingetjestot later allemaal
![]()
![]()
![]()
Die eerste foto is dat het spiegelbeeld van Bonnie ? Toen en nuquote:
Ik heb geen flauw idee of ze het al rond hebben, ben vandaag niet echt in de gelegenheid om het goed te volgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef Bergie88 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de Japanse avond gaat floppen, kan van die kippen echt geen hoogte krijgen of ze al mensen hebben uitgenodigd.
Hahaha ja ik vond de gelijkenis ook wel sprekend jaquote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die eerste foto is dat het spiegelbeeld van Bonnie ? Toen en nu![]()
Gehehehequote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Jij bent snel zeg. WB FBquote:
Druk druk druk in de capkelder hè. Had je de capkelder maar niet open moeten stellen voor bezoek voor het goede doelquote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of ze het al rond hebben, ben vandaag niet echt in de gelegenheid om het goed te volgen.
hahahahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Met eten bedoel je dan hoop ik Snappiequote:
zal wel lukkenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Bartoli, nog steeds aan het snotteren begrijp ik. Hoop dat het snel over is![]()
Worden ze straks allemaal ziek van bedorven sushiquote:Op maandag 16 januari 2006 13:06 schreef Mabelle het volgende:
Mocht de Japanse avond een flop worden ... hebben ze zelf wel een hoop Sushi te smikkelen![]()
![]()
Ben van plan mijn capkelder fors uit te breiden en ben al aan het rondkijken voor nieuwe spullen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Druk druk druk in de capkelder hè. Had je de capkelder maar niet open moeten stellen voor bezoek voor het goede doel
Ja met eten inderdaad, je was net weg en nu al klaar. Vind het verre van erg hoor, blij dat je terug bentquote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met eten bedoel je dan hoop ik Snappie![]()
![]()
Hahaha... wat een stelletje lieverds zitten er ook hier hèquote:Op maandag 16 januari 2006 13:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja met eten inderdaad, je was net weg en nu al klaar. Vind het verre van erg hoor, blij dat je terug bent![]()
Kogelvis sushiquote:Op maandag 16 januari 2006 13:09 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Worden ze straks allemaal ziek van bedorven sushi![]()
Eet smakelijk bartoliquote:
En waar denk je dan zoal aan?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ben van plan mijn capkelder fors uit te breiden en ben al aan het rondkijken voor nieuwe spullen.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:10 schreef Foreverblue het volgende:
Bart: we hebben een white board nodig.
Monique: White board??
Bart: Gewoon een wit bord, maar dan op zijn Engels
Dit is gewoon het liefste forum op FOK!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... wat een stelletje lieverds zitten er ook hier hè![]()
Dan zijn ze allemaal gelijk dood.quote:
Gisteren vertelde hij ook een verhaal aan tafel met Viola en Kelly...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bart moet op lager niveau gaan praten, de rest daar begrijpt nooit waar ie het over heeft![]()
Nieuwe pc met een tv kaart en waarschijnlijk ook weer dual screen tft.quote:
Zeker weten... en daarom voel ik me zo thuis hierquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dit is gewoon het liefste forum op FOK!![]()
Klinkt goed. Ik zei vannacht dat als ik weer eens goed in de slappe was zit, ik graag ook 2 19" TFT's in dual screen ga neerzetten hier. Maar dat is nog toekomst muziek... deze opstelling werkt ook nog prima, met een normale 19" monitor en een 17" TFT.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nieuwe pc met een tv kaart en waarschijnlijk ook weer dual screen tft.
Ik heb nu sinds een paar weken op 1 pc 2x 19" tft en het bevalt zo goed dat ik alle crt schermen die ik nog heb staan ga vervangen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik zei vannacht dat als ik weer eens goed in de slappe was zit, ik graag ook 2 19" TFT's in dual screen ga neerzetten hier. Maar dat is nog toekomst muziek... deze opstelling werkt ook nog prima, met een normale 19" monitor en een 17" TFT.
Ja dat weet ik... daar heb ik een foto van gezien van je. Ziet er echt lekker uitquote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds een paar weken op 1 pc 2x 19" tft en het bevalt zo goed dat ik alle crt schermen die ik nog heb staan ga vervangen.
Waarom zit jij zo in het wilde weg te posten op Fok?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:20 schreef Bergie88 het volgende:
Waarom zit Mickey zo in het wilde weg te schreeuwen heet ze aandacht tekort ofzo?
Lekkere baas is het, ik vond dat ze het in het begin wel goed deed, alleen viola probeerde haar taak over te nemen. Maar nu doet ze het echt steeds slechter.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarom zit jij zo in het wilde weg te posten op Fok?![]()
Grapje hoor... ja, is de baas hè... die mogen schreeuwen
eetsequote:Op maandag 16 januari 2006 13:26 schreef Muerte het volgende:
Lunch is binnen, ik ga weer iets nuttigs doen, tot later.![]()
Succes ermee... tot straks weerquote:Op maandag 16 januari 2006 13:26 schreef Muerte het volgende:
Lunch is binnen, ik ga weer iets nuttigs doen, tot later.![]()
Jawel ... ze heeft het inmiddels geleerd van Mickyquote:Op maandag 16 januari 2006 13:26 schreef Bergie88 het volgende:
Werken is Kelly niet echt gewend, ze kan niet eens een vaatwasser inruimen.
Troetellllllllllllllllllllllllllllllllllllbeerquote:
Nou inderdaad... moet je weten wat je nog meer kan doen voor 300 euroquote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef Bergie88 het volgende:
300 euro om aan te schuiven, zijn ze gek gewoorden ofzo
Dat is alleen het aanschuiven of mag je dan ook nog mee eten?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef Bergie88 het volgende:
300 euro om aan te schuiven, zijn ze gek gewoorden ofzo
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dat is alleen het aanschuiven of mag je dan ook nog mee eten?
Daaahaaag redactie van Big Brotherquote:Op maandag 16 januari 2006 13:36 schreef Cherryman het volgende:
Hey.... op de veilingsite is de verkochte plaats van 90.000 euro verdwenen... zijn plots de kamerprijzen omlaag gegaan.. En bubbelen met kelly plots weer goedkoper... (of al 1 x verkocht?)
Maar goed... die redactie leest zich suf op FOK.. en terecht overigens.. hier is een keiharde soms.. maar in ieder geval ongezouten verzamelplaats van meningen, en suggesties.
Volgens mij hebben ze hier meer aan als aan hun eigen redactie.
Ze hadden hem al 3 nachten verhuurd kunnen hebben voor 250 euro. Zo gaat idd echt niemand die kamer huren.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:37 schreef Mabelle het volgende:
Ik dacht dat je vanaf 250 euro mocht slapen maar nu zeggen ze vanaf 1000 euro??
Ik vind het hoog gegrepen... waarom zoveel en zo duur. Met lagere bedragen bereik je toch meer mensen??
Ze denken vast te veel vanuit hun eigen budget
ontbeid is meestal minder als een dineequote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Bergie88 het volgende:
Het is een beetje een erg groot verschil, 50 euro voor een ontbijtje en 300 euro om te eten
Ik heb 105.000 euro geboden, maar ik kreeg niet eens een bevestigingsmailquote:Op maandag 16 januari 2006 13:36 schreef Cherryman het volgende:
Hey.... op de veilingsite is de verkochte plaats van 90.000 euro verdwenen... zijn plots de kamerprijzen omlaag gegaan..
En ontbijt al helemaalquote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
ontbeid is meestal minder als een dinee![]()
Daar heb je wel gelijk in maar ik denk niet dat ze op deze manier vanavond de tafel vol krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oef... Mijn typekunst hapert ook weleens.. maar....quote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:31 schreef Peter6000 het volgende:
Eenschquote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Erg late reactie, maar was nu pas terug aan het lezen. Vind dit dus niet normaal. Kan er ook totaal niet om lachen![]()
Het gaat tenslotte wel om een goed doel, daar ga je niet op deze belachelijk makende manier me om. Bewoners afkaken moet kunnen, maar deze actie gaat veeeeeels te ver![]()
een 50 tot 100 ¤ per couvert is redelijk betaal ik hier gemiddeld ook in een restaurant laat ze er 50¤ op gooien voor het goede doel dan is het toch ook wel de maxquote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik denk niet dat ze op deze manier vanavond de tafel vol krijgen.
Tot later en succes met de studie Bergiequote:
Ik denk dat ze daar zeer binnekort toch wel achter zouden moeten komenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Mabelle het volgende:
Ik vraag me af hoeveel dagen ze nodig hebben ... om er achter te komen dat dit zo op deze manier niet gaat lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |