Goedemorgen Manu!quote:
Geen idee!quote:Op maandag 16 januari 2006 08:10 schreef Manu82 het volgende:
Viola en Cuall are sitting in a tree!
Wat gebeurd er?
Bedoel je in HBB?quote:Op maandag 16 januari 2006 08:14 schreef Manu82 het volgende:
Is trouwens dat liedje van Racoon populair daar?
Manu, wat heb je toch een hoop vragen op de vroege ochtend.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:16 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Palm trouwens zijn vriendin ten huwelijk gevraagd?
Ik ben overactief, weinig geslapen en een beetje heel erg veel nerveus voor werkenquote:Op maandag 16 januari 2006 08:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Manu, wat heb je toch een hoop vragen op de vroege ochtend.![]()
Zegt me niets.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, iets van laugh ofzo, bedoelde in NL
Eerste dag bij je nieuwe baan?quote:Op maandag 16 januari 2006 08:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben overactief, weinig geslapen en een beetje heel erg veel nerveus voor werken
In dit tempo zelfs voor de dag goed en wel begonnen is.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:21 schreef Manu82 het volgende:
dacht dat ik vandaag niet aan de 50 posts zou komen, maar waarschijnlijk ga ik erover heen
yeps en moet straks Nederlandse websites in het Engels verwerken en misschien daarna ook nog Duitse en eigenlijk weet ik niet goed wat ik er van moet verwachten.....quote:
Altijd spannend zo'n eerste dag, maar het gaat vast wel lukken, als je werkgever er geen vertrouwen in had, was je niet aangenomen.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
yeps en moet straks Nederlandse websites in het Engels verwerken en misschien daarna ook nog Duitse en eigenlijk weet ik niet goed wat ik er van moet verwachten.....
Ik vind dit ook beduidend minder, maar ik geef het nog een paar dagen en dan beslis ik of ik blijf kijken of ga stoppen.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:26 schreef Manu82 het volgende:
Vind het btw nog steeds jammer dat dit geen gewone BB is. Ik weet meer van de mensen uit CBB dan van deze 'bewoners'. De gesprekken zijn echt essentieel.... en die vinden dus meer plaats als ze geen andere mensen zien
Gert heeft volgens mij geen zender bij zich.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:29 schreef Manu82 het volgende:
Ik kan niet verstaan wat Gert zei
alleen dat Frank zei dat Monique ook slecht geslapen had
Als je de posts maar niet in drie verschillende talen neerkalkt (word zo onoverzichtelijk)quote:Op maandag 16 januari 2006 08:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
yeps en moet straks Nederlandse websites in het Engels verwerken en misschien daarna ook nog Duitse en eigenlijk weet ik niet goed wat ik er van moet verwachten.....
Goedemorgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:33 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als je de posts maar niet in drie verschillende talen neerkalkt (word zo onoverzichtelijk)
Mogguh trouwens![]()
Good Morning, Gute Morgen en Goede Morgenquote:Op maandag 16 januari 2006 08:33 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als je de posts maar niet in drie verschillende talen neerkalkt (word zo onoverzichtelijk)
Mogguh trouwens![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:38 schreef Manu82 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik blij dat ik geen streams kijk tijdens het werkquote:Op maandag 16 januari 2006 08:38 schreef Manu82 het volgende:
ik hoor Viola sorry
Hier zit ik op te wachten men eerste kop koffie net aan mijn lip zettendquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:50 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hier zit ik op te wachten men eerste kop koffie net aan mijn lip zettend![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 08:57 schreef Muerte het volgende:
Ik ga er vandoor, ga mezelf eens nuttig maken, tot later.![]()
mogguhquote:
dankje, ben er nu vandoor en waarschijnlijk over een uurtje of 1 weer online en dan ga ik al jullie uitspraken vertalenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi, suc6 (moderne spelling) vandaag![]()
Ja, was komisch iddquote:Op maandag 16 januari 2006 09:42 schreef Peter6000 het volgende:
Een meningsverschil over hoe de messen neergelegd moeten worden![]()
Ja, en de bediening eet gewoon meequote:Op maandag 16 januari 2006 09:56 schreef Inca het volgende:
Wat is dat nou voor een hotel ontbijten in de keuken![]()
Wat is je bron?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef Cherryman het volgende:
Zie net dat er al een bod is van 90.000 euro op twee stoelen voor het zaterdag diner.. Zou het een zekere John de M. zijn? ; -)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |