quote:Op maandag 16 januari 2006 08:57 schreef Muerte het volgende:
Ik ga er vandoor, ga mezelf eens nuttig maken, tot later.![]()
mogguhquote:
dankje, ben er nu vandoor en waarschijnlijk over een uurtje of 1 weer online en dan ga ik al jullie uitspraken vertalenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi, suc6 (moderne spelling) vandaag![]()
Ja, was komisch iddquote:Op maandag 16 januari 2006 09:42 schreef Peter6000 het volgende:
Een meningsverschil over hoe de messen neergelegd moeten worden![]()
Ja, en de bediening eet gewoon meequote:Op maandag 16 januari 2006 09:56 schreef Inca het volgende:
Wat is dat nou voor een hotel ontbijten in de keuken![]()
Wat is je bron?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:19 schreef Cherryman het volgende:
Zie net dat er al een bod is van 90.000 euro op twee stoelen voor het zaterdag diner.. Zou het een zekere John de M. zijn? ; -)
Hotelbigbrother.nlquote:
5Volgens mij hebben ze de komma verkeerd gezetquote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Hotelbigbrother.nl
Bij veilingen staat de hoogste teller op 90.000
Nu weet ik niet exact hoe het werkt, het kan ook een poging van de redactie zijn om een klapper binnen te halen.. maar ik denk dat het een bod is, want ze willen toch alle stoelen vol hebben op een zaterdag vanwege de exposure.
http://veiling.talpa.tv/detail.php?ID=
Bod van een zekere Michelle. (Dochter van Rob ??)
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb net onder de naam Frederik Kraagberg een bod van ¤ 105.000 gedaan
Maar ik moet het bevestigen, dus wacht op een mail
Webaankopen kun je binnen 9 dagen annuleren toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb net onder de naam Frederik Kraagberg een bod van ¤ 105.000 gedaan
Maar ik moet het bevestigen, dus wacht op een mail
Geloof dat ze dit soort geintjes wel ingecalculeerd hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:37 schreef lillymoon het volgende:
Het gaat wel om een goed doel uiteindelijk, lijkt mij niet grappig om een nep bod uit te brengen.
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
Bonnie vindt dat iedereen erg gepikeerd is vanochtend, dat er zo raar gereageerd wordt.
Denk zelf dat de BN-ners niet zo gewend zijn te "moeten" werken onder leiding van een manager, en dat ook het slaapgebrek ze parten gaat spelen![]()
Hahahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 10:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben![]()
BN'ers werken in het algemeen toch met een manager? Dat slaapgebrek is iets wat ze zelf in de hand hebben. Ze doen alsof ze suikerklontjes in de regen zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 10:54 schreef Peter6000 het volgende:
Bonnie vindt dat iedereen erg gepikeerd is vanochtend, dat er zo raar gereageerd wordt.
Denk zelf dat de BN-ners niet zo gewend zijn te "moeten" werken onder leiding van een manager, en dat ook het slaapgebrek ze parten gaat spelen![]()
Jawel, maar die manager betalen ze zelf, dus die werkt vóór hun !! Dat is wel even wat anders..quote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef whitef0x het volgende:
[..]
BN'ers werken in het algemeen toch met een manager? Dat slaapgebrek is iets wat ze zelf in de hand hebben. Ze doen alsof ze suikerklontjes in de regen zijn![]()
Volgens mij hebben ze normaal gesproken meer inspraak in wat ze doen/ niet doenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:01 schreef whitef0x het volgende:
BN'ers werken in het algemeen toch met een manager?
Dat is wel erg veel ja, ik zou dat ook niet zo snel doenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef Peter6000 het volgende:
De hotelkamer voor een overnachting blijft 1000 euro
Het feit dat er nog niemand geboekt heeft, zou ze toch op het idee kunnen brengen, de prijs te verlagen :}
Of het aan de hoogste bieder te geven
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
Dat is wel erg veel ja, ik zou dat ook niet zo snel doen
Oja, BEW natuurlijk aan iedereen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |