Mailtje werd vastgehouden door de AIVDquote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mmmm.. zal wel dan, dacht da dat helemaal niet kon eigenlijk. Vraag me af waar dat mailtje dan al die tijd rond heeft gehangen![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Mailtje werd vastgehouden door de AIVD
Ow we hebben dus een schorre kip in ons middenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja met de rug gaat nu wel weer is weleens veel erger geweest. En snotterig ben ik niet al heb ik wel een akelige hoest, een oor verstopt en een ietwat schorre keel![]()
Eetsmakelijk en veel plezierquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow we hebben dus een schorre kip in ons midden![]()
Maar lieverdjesik ga er weer even vandoor even wat eten,
en de dagelijkse dingetjestot later allemaal
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk, veel succes met de dagelijkse dingetjes en tot later maar weerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow we hebben dus een schorre kip in ons midden![]()
Maar lieverdjesik ga er weer even vandoor even wat eten,
en de dagelijkse dingetjestot later allemaal
![]()
![]()
![]()
Die eerste foto is dat het spiegelbeeld van Bonnie ? Toen en nuquote:
Ik heb geen flauw idee of ze het al rond hebben, ben vandaag niet echt in de gelegenheid om het goed te volgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef Bergie88 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de Japanse avond gaat floppen, kan van die kippen echt geen hoogte krijgen of ze al mensen hebben uitgenodigd.
Hahaha ja ik vond de gelijkenis ook wel sprekend jaquote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die eerste foto is dat het spiegelbeeld van Bonnie ? Toen en nu![]()
Gehehehequote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Jij bent snel zeg. WB FBquote:
Druk druk druk in de capkelder hè. Had je de capkelder maar niet open moeten stellen voor bezoek voor het goede doelquote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of ze het al rond hebben, ben vandaag niet echt in de gelegenheid om het goed te volgen.
hahahahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Met eten bedoel je dan hoop ik Snappiequote:
zal wel lukkenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Bartoli, nog steeds aan het snotteren begrijp ik. Hoop dat het snel over is![]()
Worden ze straks allemaal ziek van bedorven sushiquote:Op maandag 16 januari 2006 13:06 schreef Mabelle het volgende:
Mocht de Japanse avond een flop worden ... hebben ze zelf wel een hoop Sushi te smikkelen![]()
![]()
Ben van plan mijn capkelder fors uit te breiden en ben al aan het rondkijken voor nieuwe spullen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Druk druk druk in de capkelder hè. Had je de capkelder maar niet open moeten stellen voor bezoek voor het goede doel
Ja met eten inderdaad, je was net weg en nu al klaar. Vind het verre van erg hoor, blij dat je terug bentquote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met eten bedoel je dan hoop ik Snappie![]()
![]()
Hahaha... wat een stelletje lieverds zitten er ook hier hèquote:Op maandag 16 januari 2006 13:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja met eten inderdaad, je was net weg en nu al klaar. Vind het verre van erg hoor, blij dat je terug bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |