Mailtje werd vastgehouden door de AIVDquote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mmmm.. zal wel dan, dacht da dat helemaal niet kon eigenlijk. Vraag me af waar dat mailtje dan al die tijd rond heeft gehangen![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Mailtje werd vastgehouden door de AIVD
Ow we hebben dus een schorre kip in ons middenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja met de rug gaat nu wel weer is weleens veel erger geweest. En snotterig ben ik niet al heb ik wel een akelige hoest, een oor verstopt en een ietwat schorre keel![]()
Eetsmakelijk en veel plezierquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow we hebben dus een schorre kip in ons midden![]()
Maar lieverdjesik ga er weer even vandoor even wat eten,
en de dagelijkse dingetjestot later allemaal
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk, veel succes met de dagelijkse dingetjes en tot later maar weerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow we hebben dus een schorre kip in ons midden![]()
Maar lieverdjesik ga er weer even vandoor even wat eten,
en de dagelijkse dingetjestot later allemaal
![]()
![]()
![]()
Die eerste foto is dat het spiegelbeeld van Bonnie ? Toen en nuquote:
Ik heb geen flauw idee of ze het al rond hebben, ben vandaag niet echt in de gelegenheid om het goed te volgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:02 schreef Bergie88 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de Japanse avond gaat floppen, kan van die kippen echt geen hoogte krijgen of ze al mensen hebben uitgenodigd.
Hahaha ja ik vond de gelijkenis ook wel sprekend jaquote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die eerste foto is dat het spiegelbeeld van Bonnie ? Toen en nu![]()
Gehehehequote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Jij bent snel zeg. WB FBquote:
Druk druk druk in de capkelder hè. Had je de capkelder maar niet open moeten stellen voor bezoek voor het goede doelquote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of ze het al rond hebben, ben vandaag niet echt in de gelegenheid om het goed te volgen.
hahahahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 13:04 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Met eten bedoel je dan hoop ik Snappiequote:
zal wel lukkenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Bartoli, nog steeds aan het snotteren begrijp ik. Hoop dat het snel over is![]()
Worden ze straks allemaal ziek van bedorven sushiquote:Op maandag 16 januari 2006 13:06 schreef Mabelle het volgende:
Mocht de Japanse avond een flop worden ... hebben ze zelf wel een hoop Sushi te smikkelen![]()
![]()
Ben van plan mijn capkelder fors uit te breiden en ben al aan het rondkijken voor nieuwe spullen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Druk druk druk in de capkelder hè. Had je de capkelder maar niet open moeten stellen voor bezoek voor het goede doel
Ja met eten inderdaad, je was net weg en nu al klaar. Vind het verre van erg hoor, blij dat je terug bentquote:Op maandag 16 januari 2006 13:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met eten bedoel je dan hoop ik Snappie![]()
![]()
Hahaha... wat een stelletje lieverds zitten er ook hier hèquote:Op maandag 16 januari 2006 13:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja met eten inderdaad, je was net weg en nu al klaar. Vind het verre van erg hoor, blij dat je terug bent![]()
Kogelvis sushiquote:Op maandag 16 januari 2006 13:09 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Worden ze straks allemaal ziek van bedorven sushi![]()
Eet smakelijk bartoliquote:
En waar denk je dan zoal aan?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ben van plan mijn capkelder fors uit te breiden en ben al aan het rondkijken voor nieuwe spullen.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:10 schreef Foreverblue het volgende:
Bart: we hebben een white board nodig.
Monique: White board??
Bart: Gewoon een wit bord, maar dan op zijn Engels
Dit is gewoon het liefste forum op FOK!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... wat een stelletje lieverds zitten er ook hier hè![]()
Dan zijn ze allemaal gelijk dood.quote:
Gisteren vertelde hij ook een verhaal aan tafel met Viola en Kelly...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bart moet op lager niveau gaan praten, de rest daar begrijpt nooit waar ie het over heeft![]()
Nieuwe pc met een tv kaart en waarschijnlijk ook weer dual screen tft.quote:
Zeker weten... en daarom voel ik me zo thuis hierquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dit is gewoon het liefste forum op FOK!![]()
Klinkt goed. Ik zei vannacht dat als ik weer eens goed in de slappe was zit, ik graag ook 2 19" TFT's in dual screen ga neerzetten hier. Maar dat is nog toekomst muziek... deze opstelling werkt ook nog prima, met een normale 19" monitor en een 17" TFT.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nieuwe pc met een tv kaart en waarschijnlijk ook weer dual screen tft.
Ik heb nu sinds een paar weken op 1 pc 2x 19" tft en het bevalt zo goed dat ik alle crt schermen die ik nog heb staan ga vervangen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik zei vannacht dat als ik weer eens goed in de slappe was zit, ik graag ook 2 19" TFT's in dual screen ga neerzetten hier. Maar dat is nog toekomst muziek... deze opstelling werkt ook nog prima, met een normale 19" monitor en een 17" TFT.
Ja dat weet ik... daar heb ik een foto van gezien van je. Ziet er echt lekker uitquote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds een paar weken op 1 pc 2x 19" tft en het bevalt zo goed dat ik alle crt schermen die ik nog heb staan ga vervangen.
Waarom zit jij zo in het wilde weg te posten op Fok?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:20 schreef Bergie88 het volgende:
Waarom zit Mickey zo in het wilde weg te schreeuwen heet ze aandacht tekort ofzo?
Lekkere baas is het, ik vond dat ze het in het begin wel goed deed, alleen viola probeerde haar taak over te nemen. Maar nu doet ze het echt steeds slechter.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Waarom zit jij zo in het wilde weg te posten op Fok?![]()
Grapje hoor... ja, is de baas hè... die mogen schreeuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |