heej! Bartoliquote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef Bartoli het volgende:
FB, Parel en iedereen die ik vergeten ben wekom back
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ach ja, ik dacht hij ligt zo lekkeren dacht laat hem maar lekker liggen was zo lief
![]()
Mwah gaat wel vandaag (proces gaat een beetje te langzaamquote:Op maandag 16 januari 2006 12:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
heej! Bartoli![]()
hoe is het nu met je? weer wat beter?
Ja hé vervelend is dat,quote:Op maandag 16 januari 2006 12:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mwah gaat wel vandaag (proces gaat een beetje te langzaam)
Ok, dat had ik dan even gemist.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heel onschuldig, hoor.
Kelly en Bonnie waren druk bezig met stikkeren ( Taakstraf volgens Bonnie) en hadden reuze dorst.
Ze wilden echter geen bubbels in hun water en hebben daarom wat flessen gevuld met gewoon water.
Heeeeeeej daar is ze gelukkig ook weerquote:
Aaaahhhhh gossie... zal je vast heel schattig staanquote:Op maandag 16 januari 2006 12:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
Krijg gewoon blosjes op mijn wangen zo op de vroege maandagmiddag![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaaahhhhh gossie... zal je vast heel schattig staan
Langzaam afkicken ivm Cold Turkeyquote:Op maandag 16 januari 2006 12:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ok, dat had ik dan even gemist.
En dat kon alleen in flessen van jonge jenever?![]()
Hoi Snaptnix.quote:
Zeker wel, wat dacht jij danquote:Op maandag 16 januari 2006 12:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeej daar is ze gelukkig ook weer![]()
En? Heeft het geholpen dat je er voor jouw doen zo vroeg in lag vannacht?quote:
Hai pareltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |