Idd, daarna werd het wel weggedraaid maargoed deze keer dus te laatquote:Op maandag 16 januari 2006 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
0647324558![]()
Een ongecensureerd nummer op de streams, van Cor
De regie verslapt nu al
Durf het je haast niet te vragen heb je al gebeld?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
0647324558![]()
Een ongecensureerd nummer op de streams, van Cor
De regie verslapt nu al
Nee, anders krijg ik weer een opmerking dat het niet grappig is, omdat het om een goed doel gaatquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef whitef0x het volgende:
Durf het je haast niet te vragen heb je al gebeld?![]()
Ik dacht dat ze gestopt wasquote:Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef nachtzuster het volgende:
Bonnie nam even een slokkie,
[afbeelding]
Dacht ik ook, maar dit leek me geen spa blauwquote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gestopt was![]()
Niet dus
Mensen die geboden hebben, of die gevraagd zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef Bartoli het volgende:wie zijn die mensen egl aan tafel bij de bn'ers? ook bn'ers of mensen die daarvoor geboden hebben?
Het lijkt idd verdacht veel op een fles jongequote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar dit leek me geen spa blauw![]()
En nog stiekum in het voorraadhok ook, o o Bonnie, wat doe je nou. Je mag niet drinken in de baas z'n tijdquote:Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Viola je bent de zwakste schakel, optiefenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
Frank en Monique hadden last van de rook waarop Holt erg geirriteerd haar peuk uitknalt
Heeft iemand hier nog antwoord op of gaat de avond compleet in het water vallen net zoals de pannenkoekenmiddag.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef Bergie88 het volgende:
Goedenmorgen allemaal, het is hier erg rustig SC.
Weet iemand of er al gasten zijn die vanavond op de japanse avond komen??
Viel midden in een gesprek tussen Bonnie en Kelly, waarbij Bonnie zat te klagen.quote:
Heel onschuldig, hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar dit leek me geen spa blauw![]()
Hej lieve Pearl!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemiddag samen
![]()
Volgens mij drinkt Bonnie niet meer maar ook niet minder![]()
Ook een bijzondere goedemiddag White_Pearlquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemiddag samen
![]()
Hallo Whitef0xquote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ook een bijzondere goedemiddag White_Pearl![]()
Goedemiddag lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemiddag samen
![]()
FBquote:Op maandag 16 januari 2006 12:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goedemiddag lieverd![]()
![]()
Hallo allemaal BEW
Japanse avond hequote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef Peter6000 het volgende:
Vreemd ding heeft Viola daar haar haar gestoken
[afbeelding]
Hallo lieve schatquote:Op maandag 16 januari 2006 12:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Goedemiddag lieverd![]()
![]()
Hallo allemaal BEW
Nog een beetje kunnen slapen... Is wel laat geworden he vannachtquote:
Zou ook aan de drank gaan met Viool naast mequote:Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Ja nog wel geslapen, maar wel erg kort, majaquote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen slapen... Is wel laat geworden he vannacht![]()
Maar was ook zo'n leuk gesprek tussen Bart en Micky vond ik. Die Bart die kan het wel vertellen vind ik.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja nog wel geslapen, maar wel erg kort, majahalen we wel weer in, Bart kan idd
lekker lullen, en jij? nog lekker geslapen, je lag wel erg te snurken hoor![]()
is wel logisch hé wij worden zelfs al geirriteerd van Vioolquote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef Foreverblue het volgende:
Frank raakt steeds geirriteerder
[afbeelding]
Ging vannacht over verschillende dingen. Bart vertelde Micky hoe het was in het bb1 huis en wat er gebeurde toen hij het huis net uit was als winnaar. Dat hij op schiphol herkend werd en er 1000 man achter hem aankwamen en zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Cherryman het volgende:
White Pearl, waarom staat dat niet in de streamverslagen? Dat gesprek?
Overigens: Goedemorgen !
Ach ja, ik dacht hij ligt zo lekkerquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
![]()
Sorry... maar je zou me dan toch op m'n zij rollen, had je gezegd?
Mooi zo... ja ik ook lekker geslapen. Naast een Pareltje slaap ik altijd goed hè![]()
Hallo Cherrymanquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Cherryman het volgende:
White Pearl, waarom staat dat niet in de streamverslagen? Dat gesprek?
Overigens: Goedemorgen !
Merci!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ging vannacht over verschillende dingen. Bart vertelde Micky hoe het was in het bb1 huis en wat er gebeurde toen hij het huis net uit was als winnaar. Dat hij op schiphol herkend werd en er 1000 man achter hem aankwamen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |