eetsequote:Op maandag 16 januari 2006 13:26 schreef Muerte het volgende:
Lunch is binnen, ik ga weer iets nuttigs doen, tot later.![]()
Succes ermee... tot straks weerquote:Op maandag 16 januari 2006 13:26 schreef Muerte het volgende:
Lunch is binnen, ik ga weer iets nuttigs doen, tot later.![]()
Jawel ... ze heeft het inmiddels geleerd van Mickyquote:Op maandag 16 januari 2006 13:26 schreef Bergie88 het volgende:
Werken is Kelly niet echt gewend, ze kan niet eens een vaatwasser inruimen.
Troetellllllllllllllllllllllllllllllllllllbeerquote:
Nou inderdaad... moet je weten wat je nog meer kan doen voor 300 euroquote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef Bergie88 het volgende:
300 euro om aan te schuiven, zijn ze gek gewoorden ofzo
Dat is alleen het aanschuiven of mag je dan ook nog mee eten?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:30 schreef Bergie88 het volgende:
300 euro om aan te schuiven, zijn ze gek gewoorden ofzo
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dat is alleen het aanschuiven of mag je dan ook nog mee eten?
Daaahaaag redactie van Big Brotherquote:Op maandag 16 januari 2006 13:36 schreef Cherryman het volgende:
Hey.... op de veilingsite is de verkochte plaats van 90.000 euro verdwenen... zijn plots de kamerprijzen omlaag gegaan.. En bubbelen met kelly plots weer goedkoper... (of al 1 x verkocht?)
Maar goed... die redactie leest zich suf op FOK.. en terecht overigens.. hier is een keiharde soms.. maar in ieder geval ongezouten verzamelplaats van meningen, en suggesties.
Volgens mij hebben ze hier meer aan als aan hun eigen redactie.
Ze hadden hem al 3 nachten verhuurd kunnen hebben voor 250 euro. Zo gaat idd echt niemand die kamer huren.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:37 schreef Mabelle het volgende:
Ik dacht dat je vanaf 250 euro mocht slapen maar nu zeggen ze vanaf 1000 euro??
Ik vind het hoog gegrepen... waarom zoveel en zo duur. Met lagere bedragen bereik je toch meer mensen??
Ze denken vast te veel vanuit hun eigen budget
ontbeid is meestal minder als een dineequote:Op maandag 16 januari 2006 13:33 schreef Bergie88 het volgende:
Het is een beetje een erg groot verschil, 50 euro voor een ontbijtje en 300 euro om te eten
Ik heb 105.000 euro geboden, maar ik kreeg niet eens een bevestigingsmailquote:Op maandag 16 januari 2006 13:36 schreef Cherryman het volgende:
Hey.... op de veilingsite is de verkochte plaats van 90.000 euro verdwenen... zijn plots de kamerprijzen omlaag gegaan..
En ontbijt al helemaalquote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
ontbeid is meestal minder als een dinee![]()
Daar heb je wel gelijk in maar ik denk niet dat ze op deze manier vanavond de tafel vol krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Oef... Mijn typekunst hapert ook weleens.. maar....quote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb net onder de naam Frederik Kraagberg een bod van ¤ 105.000 gedaan
Maar ik moet het bevestigen, dus wacht op een mail
Eenschquote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Erg late reactie, maar was nu pas terug aan het lezen. Vind dit dus niet normaal. Kan er ook totaal niet om lachen![]()
Het gaat tenslotte wel om een goed doel, daar ga je niet op deze belachelijk makende manier me om. Bewoners afkaken moet kunnen, maar deze actie gaat veeeeeels te ver![]()
een 50 tot 100 ¤ per couvert is redelijk betaal ik hier gemiddeld ook in een restaurant laat ze er 50¤ op gooien voor het goede doel dan is het toch ook wel de maxquote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik denk niet dat ze op deze manier vanavond de tafel vol krijgen.
Tot later en succes met de studie Bergiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |