Och beetje gewoontjes hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 21:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij heeft zijn naam wel mee anders
![]()
die heeft een natte stringquote:Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
En Micky heeft een bijna origamische ervaring
quote:
Topdrukte natuurlijk, tis zondagavondquote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef regenworm het volgende:
Fok is weer erg traag
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef tanna het volgende:
Effe wat anders, wil Fioon echt nu al weg?
ssssttttt... dat mag niet meer van flugelquote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een nieuwtje
JELLE HEEFT GEWONNEN!!!!!!
Ik weet dat het off-topic is, maar wilde het toch even kwijt
geen flauw idee misschien de nieuwe Tanja.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef tanna het volgende:
Zal wel weer iemand op de verkeerde knoppen aan het drukken zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef regenworm het volgende:
Fok is weer erg traag
Geen idee, ik hoop het wel iig.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef tanna het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:37 schreef whitef0x het volgende:
alle dartsspanningen ff afgooien navond allen![]()
![]()
Goeie avondquote:Op zondag 15 januari 2006 21:37 schreef whitef0x het volgende:
![]()
[ Bericht 63% gewijzigd door flugeltje op 15-01-2006 21:36 (klotepoppetjes) ]quote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een nieuwtje
5 maal minimaal anders is het niet spannendquote:Op zondag 15 januari 2006 21:37 schreef cuall het volgende:
[..]
origami is wat anders dan een orgasme hoor
![]()
.......of vouw jij je graag drie keer dubbel![]()
lukt me niet ben een stijve harkquote:Op zondag 15 januari 2006 21:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al jaren origami in de meest uiteenlopende positiesquote:Op zondag 15 januari 2006 21:37 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij wil ze gewoon aandacht hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef tanna het volgende:
Hai pareltjequote:
![]()
![]()
quote:
iek wat heb jjij nou??quote:
Hoi hoi Snappiequote:Op zondag 15 januari 2006 21:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai pareltje![]()
<insert dansend poppetje 3x>
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
5 maal minimaal anders is het niet spannend![]()
ja tweede alinea pagina 97quote:
Wat dans jij lekkerquote:Op zondag 15 januari 2006 21:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze gewoon aandacht hebben![]()
Hi beertjequote:
Dan gaat ze helemaal gelijk naar huisquote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Kan iemand Viola een klap geven?
Ja hoor heel goedquote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi beertje![]()
Weer beetje bekomen van gisteravond?
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat dans jij lekkerop het hoofd van Viool
![]()
Dat is Viool toch?
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Ff mededeling....
De dansende smilies... Jullie kennen 'm allemaal
Ik vind het prima als die gebruikt wordt hoor. Maar om er nu meerdere in één bericht te zetten begint wat lastig te worden. Net hadden we hele pagina's vol met die krengen. En dan niet eens omdat Viola naar huis gaat ofzo
Maar goed, ze mógen dus wel. Maar met mate....
Heerlijk rustig.quote:
Whahahahaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja zeker en ik heb spikes onder mijn voeten
![]()
Geeft niks dat je me niet gezien hadquote:Op zondag 15 januari 2006 21:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow hi lieverdik had je niet gezien
ja hoor alles is goed met me,
met jou ook?
Nou ik doe al ernstig pogingen om haar gezicht te verquote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Kan iemand Viola een klap geven?
Heb je ook een cap van Ivankaquote:
Misschien mag je de pijltjes van Jelle wel lenen?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik doe al ernstig pogingen om haar gezicht te verbouwen met mijn spikes
klinkt idd wel als heel rustigquote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heerlijk rustig.
Lekker uitgeslapen en in de middag/avond lekker naar de mc
Dus niets gedaan ja 1 vervelend klusje maar moest maar
erger dan het nu is kan je het toch niet maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik doe al ernstig pogingen om haar gezicht te verbouwen met mijn spikes
Ik dacht al, wat heb ik fout gedaan,quote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Ff mededeling....
De dansende smilies... Jullie kennen 'm allemaal
Ik vind het prima als die gebruikt wordt hoor. Maar om er nu meerdere in één bericht te zetten begint wat lastig te worden. Net hadden we hele pagina's vol met die krengen. En dan niet eens omdat Viola naar huis gaat ofzo
Maar goed, ze mógen dus wel. Maar met mate....
Dat is nog zachtjes uitgedruktquote:Op zondag 15 januari 2006 21:49 schreef cuall het volgende:
Viola heeft kritiek over de teksten van het lied van Gert over MappaMundo. Hoe ze dat ook brengt, oh dat mens is echt een loeder![]()
Meerdere incl. die champignon op haar tong. Maar kan ik hier niet plaatsen, dat zou off-topic zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef tanna het volgende:
[..]
Heb je ook een cap van Ivanka![]()
Ben zo benieuwd!
Ik heb al foto's van die darters gezien hierquote:Op zondag 15 januari 2006 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Meerdere incl. die champignon op haar tong. Maar kan ik hier niet plaatsen, dat zou off-topic zijn.
Ow een hardnekkige verkoudheid dus, dat kan idd knap lastig zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 21:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Geeft niks dat je me niet gezien had![]()
ja gaat vandaag gelukkig weer wat beter dan de vorige dagen. Maar de verkoudheid wil maar niet echt weg
In de WC POT!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik ben er klaar mee. Is er nu niemand in dat huis die Viooltje wil opsluiten op de wc!!!!!!!!!!!
Kunnen ze haar beter in de jacuzzie mikken met de klep dicht en een groot slot eropquote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik ben er klaar mee. Is er nu niemand in dat huis die Viooltje wil opsluiten op de wc!!!!!!!!!!!
Wel haar microfoon weghalen anders echo t misschienquote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
duw haar maar de sauna in het zet dat ding op 100 graden.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
Dat werkt me dus echt op de zenuwen, geluid gaat weer uit zodra die stomme orgel aan gaat.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
Lekker krijgen we nu de muziek van Gert te horen.
Daar ramt ze dwars doorheenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kunnen ze haar beter in de jacuzzie mikken met de klep dicht en een groot slot erop![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef flugeltje het volgende:
LS... één Ivanka pic dan....
Maar daarna is het weer HBB wat de klok slaat....
zal wel lukken hopelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow een hardnekkige verkoudheid dus, dat kan idd knap lastig zijn![]()
maar gelukkig voel je, je niet zo k*t meer als de vorige dagen, heeft
even tijd nodig is lastig, maar komt wel weer goed sterkte![]()
nee, wil geen lieske caps meer.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef flugeltje het volgende:
Dank je wel Flugeltje, ik volg dat darten helemaal niet.........dus ik weet niet over wie het steeds gingquote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef flugeltje het volgende:
nee dan heeft ze water om zich te verfrissen op de wc nietquote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kunnen ze haar beter in de jacuzzie mikken met de klep dicht en een groot slot erop![]()
Ik heb nog een fake uit BB4 die ga ik denk ik nog aanpassenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:49 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Misschien mag je de pijltjes van Jelle wel lenen?![]()
Heb ik ook gemist en ook dat ze naar huis wilde,is dat waar.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:59 schreef Marrije het volgende:
Niet te geloven, heb ik weer gemist (kritiek van viool op gert zijn tekst), wat deugde er niet aan?
Was té goedkoop, niet intelligent genoegquote:Op zondag 15 januari 2006 21:59 schreef Marrije het volgende:
Niet te geloven, heb ik weer gemist (kritiek van viool op gert zijn tekst), wat deugde er niet aan?
Mbt naar huis gaan, ik hoorde het haar vragen, in de groep, of er regels voor waren als iemand meteen naar huis wil en of ze dus zo kon gaan als ze wilde... Niemand ging er echt serieus op in, en Viool maakte geen aanstalte te vertrekkenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook gemist en ook dat ze naar huis wilde,is dat waar.
Hoi Allemaal trouwens![]()
Hoi White_Pearl.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Volgens mij denkt ze poeh (afkeurende) blik wie zijn dat nou weer![]()
Hallo trouwens Muerte![]()
![]()
Heb je die avatar nou nog niet in ordequote:Op zondag 15 januari 2006 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even, toen ze net buiten zat.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Micky ziet eruit alsof ze ieder moment kan gaan janken....
Hoi hoi Rooiequote:Op zondag 15 januari 2006 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Was té goedkoop, niet intelligent genoeg![]()
Hoi cuall.quote:
Ben net weer bezig geweest,effe kijken of het nu is gelukt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je die avatar nou nog niet in ordeJe moet er wel wat voor/ aan doen hoor
![]()
Ze ziet er niet echt blij uitquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Micky ziet eruit alsof ze ieder moment kan gaan janken....
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Was té goedkoop, niet intelligent genoeg![]()
Zo te zien welquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Loopt Gert daar nou ook weer in z'n eentje te poetsen
De nieuwe Robquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Yes ...heel even Flugel.......quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben net weer bezig geweest,effe kijken of het nu is gelukt.
Ik krijg langzaamaan echt zwaar medelijden met die man hoor. Hij is verdorie 70 jaar en doet veruit het meeste daar. En hulp krijgen, vergeet het maarquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Ja, ben benieuwd hoe lang dat hij dat gaat trekken.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is geluktquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik bedoelde....quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik krijg langzaamaan echt zwaar medelijden met die man hoor. Hij is verdorie 70 jaar en doet veruit het meeste daar. En hulp krijgen, vergeet het maar![]()
vind ik niet raar met die huisgenotenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze schreeuwen, ik wou dat die week om was!!!![]()
Ik sta paf,nu maar hopen dat hij blijft staan.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Yes ...heel even Flugel.......![]()
![]()
Rooie het is je gelukt![]()
![]()
Ik weet niet wat de anderen doen, maar Viola, Kelly en Micky zitten in de tuin acties te bedenken... (iets wat erop lijkt dan).quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
mwah.. hij kiest er natuurlijk zelf voor....quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik krijg langzaamaan echt zwaar medelijden met die man hoor. Hij is verdorie 70 jaar en doet veruit het meeste daar. En hulp krijgen, vergeet het maar![]()
Nergens aankomen, dan moet het goed gaanquote:Op zondag 15 januari 2006 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik sta paf,nu maar hopen dat hij blijft staan.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef cuall het volgende:
Als je Viola moet geloven, dan kan ze alles, heeft ze alles gedaan en is ze overal goed in
![]()
Stelletje luie wijven, beetje slap ouwehoeren help die man in godsnaam effe,quote:Op zondag 15 januari 2006 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik bedoelde....
Zeikwijf is hetquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
We hebben weer iemand om een hekel aan te hebben
Gert zijn vrouw kennend heeft ie dat geleerd sinds ie met haar samen isquote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Of ze moeten hem daar weghalen,heb hem gewoon gepikt ergensquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Nergens aankomen, dan moet het goed gaan![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Snaptnix het volgende:
Barney komt dartlessen geven, zal ie dat nog wel willen nu. Ze kunnen toch beter Jelle vragen![]()
Ik had het even gemist, wat zei ze allemaal?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik krijg er een brok van in mijn keel.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Gert zijn vrouw kennend heeft ie dat geleerd sinds ie met haar samen is![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Muerte het volgende:
Zelfs de electronica heeft krijgt het moeilijk met Viola.![]()
[afbeelding]
Chips...ik zit me nu te bedenken dat je het niet kan gebruiken omdat ik het naar je andere adres heb verstuurd en daarmee zit je niet op msn...quote:
Ze heeft een wazige Auraquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Nou dan, zien we wel weer verderquote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Of ze moeten hem daar weghalen,heb hem gewoon gepikt ergens![]()
Het ging over de aanslag en dat ze daar haar kindje (een jongetje) bij verloren is. En dat ze nu altijd moet huilen als ze een kindje vasthoud enzo...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had het even gemist, wat zei ze allemaal?
Nee beetje lui wat het huishouden betreft nooit anders geweestquote:
Ah, dat verhaal.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging over de aanslag en dat ze daar haar kindje (een jongetje) bij verloren is. En dat ze nu altijd moet huilen als ze een kindje vasthoud enzo...
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Dat kindje was toch eerder en met die aanslag was ze net 7 weken zwanger ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging over de aanslag en dat ze daar haar kindje (een jongetje) bij verloren is. En dat ze nu altijd moet huilen als ze een kindje vasthoud enzo...
feng shui...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
Viola:"Ik ben heel goed met goudvissen, ik heb???gestudeerd"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee en klotequote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Bep het volgende:
Is er al iemand blijven slapen , en hoe gaat het verder met de acties?
Uhmm... even in vogelvlucht. Receptie gehad met een veiloing erbij, diner erachteraan gisteren. Verder weinig gebeurd. Vandaag pannekoeken gebakken en een goochelaar gezien. Nog steeds niemand gevonden die er wil slapen voor 1000 EUR.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Bep het volgende:
Kan iemand even 2 dagen updaten? Ik snap niks meer van dat programma
Nope, dat kindje was met de aanslag... En ze vertelde net dat het een jongetje was.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat kindje was toch eerder en met die aanslag was ze net 7 weken zwanger ofzo.
Gestudeerd in goudvissenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
Viola:"Ik ben heel goed met goudvissen, ik heb???gestudeerd"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toch wel heftig hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat kindje was met de aanslag... En ze vertelde net dat het een jongetje was.
- niemand geslapenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Bep het volgende:
Is er al iemand blijven slapen , en hoe gaat het verder met de acties?
Spijtigquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
een soort van ontopic: Dank je wel, CartWOman!
Ze vertelde over het boek wat ze heeft geschreven en hoe het voor haar is als er in haar vriendenkring een baby wordt geboren. Dat ze dan altijd moet huilen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had het even gemist, wat zei ze allemaal?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
Dat is geen leuk nieuwsquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
Beb, ik denk dat je de streamverslagen even moet lezen, want dat is niet zo eenvoudig te vertellen in 2 zinnen hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Bep het volgende:
Kan iemand even 2 dagen updaten? Ik snap niks meer van dat programma
Erg jammer, ik vond het echt een van de beste moderators hier maargoed helaas is ze wegquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
Het schijnt dat er inmiddels iemand is gevonden die erin wil voor 5000 euro, maar volgens mij is die boeking voor woensdag.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhmm... even in vogelvlucht. Receptie gehad met een veiloing erbij, diner erachteraan gisteren. Verder weinig gebeurd. Vandaag pannekoeken gebakken en een goochelaar gezien. Nog steeds niemand gevonden die er wil slapen voor 1000 EUR.
Verder eigenlijk weinig gebeurd.
Dank je , hebben ze al veel geld nu?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
- niemand geslapen
- pannekoek middag
- receptie gisteren avond
- schilderen verkocht
- 10 man gegeten
- ontbijtje
Checkquote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
psst bong wil je even online komen![]()
Ik las het net op teletekstquote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een nieuwtje
Het was een hele hele goede Mod, maar is vind Flugeltje is ook heel heel heel erg goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Erg jammer, ik vond het echt een van de beste moderators hier maargoed helaas is ze weg
Goh dat had ik niet gedacht, jammerquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
Ik hreb het even opgezocht,haar zoontje kwam dood ter wereld en bij de aanslag kreeg ze een miskraam.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat kindje was met de aanslag... En ze vertelde net dat het een jongetje was.
Oja, ik waardeer Flugel ook heel erg hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een hele hele goede Mod, maar is vind Flugeltje is ook heel heel heel erg goed.
Ik mis CW ook en vind het echt jammer dat ze is gestopt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, ik waardeer Flugel ook heel erg hoormaar mis CW best wel
Hmmz, dan liep dat gesprek niet helemaal gestructureerd dus....quote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hreb het even opgezocht,haar zoontje kwam dood ter wereld en bij de aanslag kreeg ze een miskraam.
http://www.home.zonnet.nl/jeroen.s/scans/gtst/micky/micky-tvz.htm
Denk door de vraag of ze er moeite meehad dat Rob wel kinderen nu had.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmmz, dan liep dat gesprek niet helemaal gestructureerd dus....
Och jee...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
Hij is verschrikkelijk fit voor een man van 70 jaar.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef Inca het volgende:
Goh lees net Gert wordt 70 jaar RESPECT voor die man![]()
Petje af voor Mickey hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hreb het even opgezocht,haar zoontje kwam dood ter wereld en bij de aanslag kreeg ze een miskraam.
http://www.home.zonnet.nl/jeroen.s/scans/gtst/micky/micky-tvz.htm
Heeft al veel meegemaaktquote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Petje af voor Mickey hoor![]()
Die vrouw heeft echt een hele sterke persoonlijkheidKlasse
En dat is aan haar reacties goed te merkenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef teamlead het volgende:
ah..viola wordt een beetje onder druk gezet...
Misschien houdt ze dan eens een minuutje haarquote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef teamlead het volgende:
ah..viola wordt een beetje onder druk gezet...
Ja, dat was het. Viola vroeg daar iets over, Mickey gaf toen aan dat ze wel moest huilen toen Rob een zoon kreeg, omdat ze zelf ook een zoon hebben gehad.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk door de vraag of ze er moeite meehad dat Rob wel kinderen nu had.
Ze is echt een kanjer hoe ze nu in het leven staat na alles.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Heeft al veel meegemaaktzou niet graag in haar schoenen willen staan,
we maken natuurlijk allemaal het één en ander in ons leven mee, maar dit is echt
verschrikkelijk.
vast nietquote:Op zondag 15 januari 2006 22:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Misschien houdt ze dan eens een minuutje haardicht
Ja, hulde hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij is verschrikkelijk fit voor een man van 70 jaar.
Zeker weten, om nu weer zo in het leven te staan klasse hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze is echt een kanjer hoe ze nu in het leven staat na alles.
Menigeen was afgezakt.
Pfff dan ben je echt bedorven met die drie karaktersquote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
vast nietDat mens is erger dan rob, chantal en dido samen....
Whahahahaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja ik heb echt respect voor haar hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze is echt een kanjer hoe ze nu in het leven staat na alles.
Menigeen was afgezakt.
Dacht het niet misschien gisteren een beetje aangeschoten.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef Bep het volgende:
Is Bonnie al lam geweest?
is ze ooit wel eens nuchter geweest danquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef Bep het volgende:
Drinkt niet meer.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef Bep het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Menno kreeg toen goed op zijn lazerquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef teamlead het volgende:
hmz.. hoelang duurt het voor Hummie iemand naar de DBK roept? Belspelletjes in twijfel trekken wordt niet erg door haar gewaardeerd
Ja zekerquote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is aan haar reacties goed te merken
quote:
Slaap zequote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef whitef0x het volgende:
ik ga men bedje maar eens opzoeken
![]()
slaap lekker strakkies voor iedereen![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef whitef0x het volgende:
![]()
Nee, ze drinkt nietquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef Bep het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef whitef0x het volgende:
![]()
Truste hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef whitef0x het volgende:
![]()
Ikquote:Op zondag 15 januari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
slaap lekker
Maar wie moet mij nou controleren dat ik op tijd naar bed ga.
Dat is nou Ivankaquote:
quote:
Ik snap niet dat er nou niemand in die club haar eens op haar nummer zet. Ze doet of ze Superwoman isquote:Op zondag 15 januari 2006 22:55 schreef teamlead het volgende:
Zucht.... Viola spreekt chinees.... wat is ze toch geweldig he?
weet nu dus wat t was mn hotmail probleemquote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
Frank loopt te zeuren over de rook van de sigaret
Mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
weet nu dus wat t was mn hotmail probleem
wil je geen gmail accountquote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
weet nu dus wat t was mn hotmail probleem
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
en frank zit te wippen op zijn stoel.
Dat ligt misschien aan je PCquote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb m dus doorgestuurd maar de download knop doet t nog niet lieverd![]()
dat is mooi anders had ik je een uitnodiging gestuurd.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die heb ik ook lieverd maar hierbij had je hotmail nodig![]()
je kan ook vragen wie moet er ook gmal hebben kunnen we de uitnodigingen vergevenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is mooi anders had ik je een uitnodiging gestuurd.
Nu snap ik tquote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ligt misschien aan je PC![]()
Anyway, ik moet de invite naar je hotmail sturen omdat dat je msn adres is en aangezien ik je Gmail had opgegeven is je MSN adres nog steeds gelocked als je die gebruikt
kan ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je kan ook vragen wie moet er ook gmal hebben kunnen we de uitnodigingen vergeven![]()
Wat lief van jequote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is mooi anders had ik je een uitnodiging gestuurd.
Ah...dat je dus alleen mail kan ontvangen van degene die in je lijst staanquote:Op zondag 15 januari 2006 23:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nu snap ik t![]()
Heb mn hotmail iig gefixt had met adressen lijst te maken![]()
Heb net de hele lijst staan maken iedereen erin gezetquote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah...dat je dus alleen mail kan ontvangen van degene die in je lijst staanhelemaal nog niet aan gedacht
Maargoed, die knop werkt dus niet in je mailtje als je erop klikt?
Als het goed is kom je na het klikken van die link op een pagina met een gebruikersovereenkomst, die moet je accepten en dan kom je op een pagina met wederom een download knop die moet het dan doenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb net de hele lijst staan maken iedereen erin gezet![]()
Nee komt waarschijnlijk omdat ik forward en t niet van t orgineel af komt.
En met de link zelf kan je niet downloaden
Nee sorry krijg wat anders alleen voor de mailquote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het goed is kom je na het klikken van die link op een pagina met een gebruikersovereenkomst, die moet je accepten en dan kom je op een pagina met wederom een download knop die moet het dan doen
Vaag?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee sorry krijg wat anders alleen voor de mail![]()
Gebruikers overeenkomst niet
Hier plaatsen?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vaag?
Kan je daarvan misschien een screenshotje maken?
Als je dat liever niet wil kan je hem ook op MSN sturen, zeg het maarquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vaag?
Kan je daarvan misschien een screenshotje maken?
Kom maar als je wildquote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je dat liever niet wil kan je hem ook op MSN sturen, zeg het maar
Ik had beertje een invite gegeven voor de nieuwste MSN, maar dat ging niet helemaal goed, en daar gaat het dus overquote:
geen probleem Beertje mag alles.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had beertje een invite gegeven voor de nieuwste MSN, maar dat ging niet helemaal goed, en daar gaat het dus overmaar we verhuizen zo wel naar MSN hoor
Ok, want ik ga me er aan storenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had beertje een invite gegeven voor de nieuwste MSN, maar dat ging niet helemaal goed, en daar gaat het dus overmaar we verhuizen zo wel naar MSN hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |