Hi beertjequote:
Dan gaat ze helemaal gelijk naar huisquote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Kan iemand Viola een klap geven?
Ja hoor heel goedquote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi beertje![]()
Weer beetje bekomen van gisteravond?
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat dans jij lekkerop het hoofd van Viool
![]()
Dat is Viool toch?
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Ff mededeling....
De dansende smilies... Jullie kennen 'm allemaal
Ik vind het prima als die gebruikt wordt hoor. Maar om er nu meerdere in één bericht te zetten begint wat lastig te worden. Net hadden we hele pagina's vol met die krengen. En dan niet eens omdat Viola naar huis gaat ofzo
Maar goed, ze mógen dus wel. Maar met mate....
Heerlijk rustig.quote:
Whahahahaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja zeker en ik heb spikes onder mijn voeten
![]()
Geeft niks dat je me niet gezien hadquote:Op zondag 15 januari 2006 21:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow hi lieverdik had je niet gezien
ja hoor alles is goed met me,
met jou ook?
Nou ik doe al ernstig pogingen om haar gezicht te verquote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Kan iemand Viola een klap geven?
Heb je ook een cap van Ivankaquote:
Misschien mag je de pijltjes van Jelle wel lenen?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik doe al ernstig pogingen om haar gezicht te verbouwen met mijn spikes
klinkt idd wel als heel rustigquote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heerlijk rustig.
Lekker uitgeslapen en in de middag/avond lekker naar de mc
Dus niets gedaan ja 1 vervelend klusje maar moest maar
erger dan het nu is kan je het toch niet maken.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik doe al ernstig pogingen om haar gezicht te verbouwen met mijn spikes
Ik dacht al, wat heb ik fout gedaan,quote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Ff mededeling....
De dansende smilies... Jullie kennen 'm allemaal
Ik vind het prima als die gebruikt wordt hoor. Maar om er nu meerdere in één bericht te zetten begint wat lastig te worden. Net hadden we hele pagina's vol met die krengen. En dan niet eens omdat Viola naar huis gaat ofzo
Maar goed, ze mógen dus wel. Maar met mate....
Dat is nog zachtjes uitgedruktquote:Op zondag 15 januari 2006 21:49 schreef cuall het volgende:
Viola heeft kritiek over de teksten van het lied van Gert over MappaMundo. Hoe ze dat ook brengt, oh dat mens is echt een loeder![]()
Meerdere incl. die champignon op haar tong. Maar kan ik hier niet plaatsen, dat zou off-topic zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef tanna het volgende:
[..]
Heb je ook een cap van Ivanka![]()
Ben zo benieuwd!
Ik heb al foto's van die darters gezien hierquote:Op zondag 15 januari 2006 21:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Meerdere incl. die champignon op haar tong. Maar kan ik hier niet plaatsen, dat zou off-topic zijn.
Ow een hardnekkige verkoudheid dus, dat kan idd knap lastig zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 21:47 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Geeft niks dat je me niet gezien had![]()
ja gaat vandaag gelukkig weer wat beter dan de vorige dagen. Maar de verkoudheid wil maar niet echt weg
In de WC POT!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik ben er klaar mee. Is er nu niemand in dat huis die Viooltje wil opsluiten op de wc!!!!!!!!!!!
Kunnen ze haar beter in de jacuzzie mikken met de klep dicht en een groot slot eropquote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik ben er klaar mee. Is er nu niemand in dat huis die Viooltje wil opsluiten op de wc!!!!!!!!!!!
Wel haar microfoon weghalen anders echo t misschienquote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
duw haar maar de sauna in het zet dat ding op 100 graden.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef Manu82 het volgende:
Dat werkt me dus echt op de zenuwen, geluid gaat weer uit zodra die stomme orgel aan gaat.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
Lekker krijgen we nu de muziek van Gert te horen.
Daar ramt ze dwars doorheenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kunnen ze haar beter in de jacuzzie mikken met de klep dicht en een groot slot erop![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef flugeltje het volgende:
LS... één Ivanka pic dan....
Maar daarna is het weer HBB wat de klok slaat....
zal wel lukken hopelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow een hardnekkige verkoudheid dus, dat kan idd knap lastig zijn![]()
maar gelukkig voel je, je niet zo k*t meer als de vorige dagen, heeft
even tijd nodig is lastig, maar komt wel weer goed sterkte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |