Hoi hoi Rooiequote:Op zondag 15 januari 2006 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook gemist en ook dat ze naar huis wilde,is dat waar.
Hoi Allemaal trouwens![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Was té goedkoop, niet intelligent genoeg![]()
Hoi cuall.quote:
Ben net weer bezig geweest,effe kijken of het nu is gelukt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je die avatar nou nog niet in ordeJe moet er wel wat voor/ aan doen hoor
![]()
Ze ziet er niet echt blij uitquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
Micky ziet eruit alsof ze ieder moment kan gaan janken....
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Was té goedkoop, niet intelligent genoeg![]()
Zo te zien welquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Loopt Gert daar nou ook weer in z'n eentje te poetsen
De nieuwe Robquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Yes ...heel even Flugel.......quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben net weer bezig geweest,effe kijken of het nu is gelukt.
Ik krijg langzaamaan echt zwaar medelijden met die man hoor. Hij is verdorie 70 jaar en doet veruit het meeste daar. En hulp krijgen, vergeet het maarquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Ja, ben benieuwd hoe lang dat hij dat gaat trekken.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is geluktquote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik bedoelde....quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik krijg langzaamaan echt zwaar medelijden met die man hoor. Hij is verdorie 70 jaar en doet veruit het meeste daar. En hulp krijgen, vergeet het maar![]()
vind ik niet raar met die huisgenotenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze schreeuwen, ik wou dat die week om was!!!![]()
Ik sta paf,nu maar hopen dat hij blijft staan.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Yes ...heel even Flugel.......![]()
![]()
Rooie het is je gelukt![]()
![]()
Ik weet niet wat de anderen doen, maar Viola, Kelly en Micky zitten in de tuin acties te bedenken... (iets wat erop lijkt dan).quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
mwah.. hij kiest er natuurlijk zelf voor....quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik krijg langzaamaan echt zwaar medelijden met die man hoor. Hij is verdorie 70 jaar en doet veruit het meeste daar. En hulp krijgen, vergeet het maar![]()
Nergens aankomen, dan moet het goed gaanquote:Op zondag 15 januari 2006 22:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik sta paf,nu maar hopen dat hij blijft staan.![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef cuall het volgende:
Als je Viola moet geloven, dan kan ze alles, heeft ze alles gedaan en is ze overal goed in
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |