Truste hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef whitef0x het volgende:
ik ga men bedje maar eens opzoeken
![]()
slaap lekker strakkies voor iedereen![]()
Ikquote:Op zondag 15 januari 2006 22:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
slaap lekker
Maar wie moet mij nou controleren dat ik op tijd naar bed ga.
Dat is nou Ivankaquote:
quote:
Ik snap niet dat er nou niemand in die club haar eens op haar nummer zet. Ze doet of ze Superwoman isquote:Op zondag 15 januari 2006 22:55 schreef teamlead het volgende:
Zucht.... Viola spreekt chinees.... wat is ze toch geweldig he?
weet nu dus wat t was mn hotmail probleemquote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
Frank loopt te zeuren over de rook van de sigaret
Mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
weet nu dus wat t was mn hotmail probleem
wil je geen gmail accountquote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
weet nu dus wat t was mn hotmail probleem
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
en frank zit te wippen op zijn stoel.
Dat ligt misschien aan je PCquote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb m dus doorgestuurd maar de download knop doet t nog niet lieverd![]()
dat is mooi anders had ik je een uitnodiging gestuurd.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die heb ik ook lieverd maar hierbij had je hotmail nodig![]()
je kan ook vragen wie moet er ook gmal hebben kunnen we de uitnodigingen vergevenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is mooi anders had ik je een uitnodiging gestuurd.
Nu snap ik tquote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ligt misschien aan je PC![]()
Anyway, ik moet de invite naar je hotmail sturen omdat dat je msn adres is en aangezien ik je Gmail had opgegeven is je MSN adres nog steeds gelocked als je die gebruikt
kan ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je kan ook vragen wie moet er ook gmal hebben kunnen we de uitnodigingen vergeven![]()
Wat lief van jequote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is mooi anders had ik je een uitnodiging gestuurd.
Ah...dat je dus alleen mail kan ontvangen van degene die in je lijst staanquote:Op zondag 15 januari 2006 23:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nu snap ik t![]()
Heb mn hotmail iig gefixt had met adressen lijst te maken![]()
Heb net de hele lijst staan maken iedereen erin gezetquote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah...dat je dus alleen mail kan ontvangen van degene die in je lijst staanhelemaal nog niet aan gedacht
Maargoed, die knop werkt dus niet in je mailtje als je erop klikt?
Als het goed is kom je na het klikken van die link op een pagina met een gebruikersovereenkomst, die moet je accepten en dan kom je op een pagina met wederom een download knop die moet het dan doenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb net de hele lijst staan maken iedereen erin gezet![]()
Nee komt waarschijnlijk omdat ik forward en t niet van t orgineel af komt.
En met de link zelf kan je niet downloaden
Nee sorry krijg wat anders alleen voor de mailquote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als het goed is kom je na het klikken van die link op een pagina met een gebruikersovereenkomst, die moet je accepten en dan kom je op een pagina met wederom een download knop die moet het dan doen
Vaag?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee sorry krijg wat anders alleen voor de mail![]()
Gebruikers overeenkomst niet
Hier plaatsen?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vaag?
Kan je daarvan misschien een screenshotje maken?
Als je dat liever niet wil kan je hem ook op MSN sturen, zeg het maarquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vaag?
Kan je daarvan misschien een screenshotje maken?
Kom maar als je wildquote:Op zondag 15 januari 2006 23:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je dat liever niet wil kan je hem ook op MSN sturen, zeg het maar
Ik had beertje een invite gegeven voor de nieuwste MSN, maar dat ging niet helemaal goed, en daar gaat het dus overquote:
geen probleem Beertje mag alles.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had beertje een invite gegeven voor de nieuwste MSN, maar dat ging niet helemaal goed, en daar gaat het dus overmaar we verhuizen zo wel naar MSN hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |