Goh dat had ik niet gedacht, jammerquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
een soort van ontopic: Dank je wel, CartWOman!
Ik hreb het even opgezocht,haar zoontje kwam dood ter wereld en bij de aanslag kreeg ze een miskraam.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat kindje was met de aanslag... En ze vertelde net dat het een jongetje was.
Oja, ik waardeer Flugel ook heel erg hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was een hele hele goede Mod, maar is vind Flugeltje is ook heel heel heel erg goed.
Ik mis CW ook en vind het echt jammer dat ze is gestopt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oja, ik waardeer Flugel ook heel erg hoormaar mis CW best wel
Hmmz, dan liep dat gesprek niet helemaal gestructureerd dus....quote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hreb het even opgezocht,haar zoontje kwam dood ter wereld en bij de aanslag kreeg ze een miskraam.
http://www.home.zonnet.nl/jeroen.s/scans/gtst/micky/micky-tvz.htm
Denk door de vraag of ze er moeite meehad dat Rob wel kinderen nu had.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmmz, dan liep dat gesprek niet helemaal gestructureerd dus....
Och jee...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
een soort van ontopic: Dank je wel, CartWOman!
Hij is verschrikkelijk fit voor een man van 70 jaar.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef Inca het volgende:
Goh lees net Gert wordt 70 jaar RESPECT voor die man![]()
Petje af voor Mickey hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hreb het even opgezocht,haar zoontje kwam dood ter wereld en bij de aanslag kreeg ze een miskraam.
http://www.home.zonnet.nl/jeroen.s/scans/gtst/micky/micky-tvz.htm
Heeft al veel meegemaaktquote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Petje af voor Mickey hoor![]()
Die vrouw heeft echt een hele sterke persoonlijkheidKlasse
En dat is aan haar reacties goed te merkenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef teamlead het volgende:
ah..viola wordt een beetje onder druk gezet...
Misschien houdt ze dan eens een minuutje haarquote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef teamlead het volgende:
ah..viola wordt een beetje onder druk gezet...
Ja, dat was het. Viola vroeg daar iets over, Mickey gaf toen aan dat ze wel moest huilen toen Rob een zoon kreeg, omdat ze zelf ook een zoon hebben gehad.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk door de vraag of ze er moeite meehad dat Rob wel kinderen nu had.
Ze is echt een kanjer hoe ze nu in het leven staat na alles.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Heeft al veel meegemaaktzou niet graag in haar schoenen willen staan,
we maken natuurlijk allemaal het één en ander in ons leven mee, maar dit is echt
verschrikkelijk.
vast nietquote:Op zondag 15 januari 2006 22:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Misschien houdt ze dan eens een minuutje haardicht
Ja, hulde hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij is verschrikkelijk fit voor een man van 70 jaar.
Zeker weten, om nu weer zo in het leven te staan klasse hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze is echt een kanjer hoe ze nu in het leven staat na alles.
Menigeen was afgezakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |