Dat kindje was toch eerder en met die aanslag was ze net 7 weken zwanger ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging over de aanslag en dat ze daar haar kindje (een jongetje) bij verloren is. En dat ze nu altijd moet huilen als ze een kindje vasthoud enzo...
feng shui...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
Viola:"Ik ben heel goed met goudvissen, ik heb???gestudeerd"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee en klotequote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Bep het volgende:
Is er al iemand blijven slapen , en hoe gaat het verder met de acties?
Uhmm... even in vogelvlucht. Receptie gehad met een veiloing erbij, diner erachteraan gisteren. Verder weinig gebeurd. Vandaag pannekoeken gebakken en een goochelaar gezien. Nog steeds niemand gevonden die er wil slapen voor 1000 EUR.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Bep het volgende:
Kan iemand even 2 dagen updaten? Ik snap niks meer van dat programma
Nope, dat kindje was met de aanslag... En ze vertelde net dat het een jongetje was.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat kindje was toch eerder en met die aanslag was ze net 7 weken zwanger ofzo.
Gestudeerd in goudvissenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
Viola:"Ik ben heel goed met goudvissen, ik heb???gestudeerd"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toch wel heftig hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat kindje was met de aanslag... En ze vertelde net dat het een jongetje was.
- niemand geslapenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Bep het volgende:
Is er al iemand blijven slapen , en hoe gaat het verder met de acties?
Spijtigquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
een soort van ontopic: Dank je wel, CartWOman!
Ze vertelde over het boek wat ze heeft geschreven en hoe het voor haar is als er in haar vriendenkring een baby wordt geboren. Dat ze dan altijd moet huilen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had het even gemist, wat zei ze allemaal?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
Dat is geen leuk nieuwsquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
Beb, ik denk dat je de streamverslagen even moet lezen, want dat is niet zo eenvoudig te vertellen in 2 zinnen hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Bep het volgende:
Kan iemand even 2 dagen updaten? Ik snap niks meer van dat programma
Erg jammer, ik vond het echt een van de beste moderators hier maargoed helaas is ze wegquote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
Het schijnt dat er inmiddels iemand is gevonden die erin wil voor 5000 euro, maar volgens mij is die boeking voor woensdag.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhmm... even in vogelvlucht. Receptie gehad met een veiloing erbij, diner erachteraan gisteren. Verder weinig gebeurd. Vandaag pannekoeken gebakken en een goochelaar gezien. Nog steeds niemand gevonden die er wil slapen voor 1000 EUR.
Verder eigenlijk weinig gebeurd.
Dank je , hebben ze al veel geld nu?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
- niemand geslapen
- pannekoek middag
- receptie gisteren avond
- schilderen verkocht
- 10 man gegeten
- ontbijtje
Checkquote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
psst bong wil je even online komen![]()
Ik las het net op teletekstquote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een nieuwtje
JELLE HEEFT GEWONNEN!!!!!!
Ik weet dat het off-topic is, maar wilde het toch even kwijt
Het was een hele hele goede Mod, maar is vind Flugeltje is ook heel heel heel erg goed.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Erg jammer, ik vond het echt een van de beste moderators hier maargoed helaas is ze weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |