Stelletje luie wijven, beetje slap ouwehoeren help die man in godsnaam effe,quote:Op zondag 15 januari 2006 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik bedoelde....
Zeikwijf is hetquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
We hebben weer iemand om een hekel aan te hebben
Gert zijn vrouw kennend heeft ie dat geleerd sinds ie met haar samen isquote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik krijg langzaamaan echt zwaar medelijden met die man hoor. Hij is verdorie 70 jaar en doet veruit het meeste daar. En hulp krijgen, vergeet het maar![]()
Of ze moeten hem daar weghalen,heb hem gewoon gepikt ergensquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Nergens aankomen, dan moet het goed gaan![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef Snaptnix het volgende:
Barney komt dartlessen geven, zal ie dat nog wel willen nu. Ze kunnen toch beter Jelle vragen![]()
Ik had het even gemist, wat zei ze allemaal?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik krijg er een brok van in mijn keel.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Gert zijn vrouw kennend heeft ie dat geleerd sinds ie met haar samen is![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Muerte het volgende:
Zelfs de electronica heeft krijgt het moeilijk met Viola.![]()
[afbeelding]
Chips...ik zit me nu te bedenken dat je het niet kan gebruiken omdat ik het naar je andere adres heb verstuurd en daarmee zit je niet op msn...quote:
Ze heeft een wazige Auraquote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
Nou dan, zien we wel weer verderquote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Of ze moeten hem daar weghalen,heb hem gewoon gepikt ergens![]()
Het ging over de aanslag en dat ze daar haar kindje (een jongetje) bij verloren is. En dat ze nu altijd moet huilen als ze een kindje vasthoud enzo...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had het even gemist, wat zei ze allemaal?
Nee beetje lui wat het huishouden betreft nooit anders geweestquote:
Ah, dat verhaal.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ging over de aanslag en dat ze daar haar kindje (een jongetje) bij verloren is. En dat ze nu altijd moet huilen als ze een kindje vasthoud enzo...
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef Muerte het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |