Schijt aan Peterquote:Op zondag 15 januari 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit mag niet van Peter hoor
geintje hoor P
Ik heb haar even gezien, maar zo bijzonder was ze toch ook weer nietquote:Op zondag 15 januari 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:
ja, ik wil ook foto's van Ivanka, honderden, duizenden, maak me gek
![]()
![]()
![]()
Hai Tannaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:11 schreef tanna het volgende:
[..]
Hoi allemaal, en nu wil ik wel eens een foto van die Ivanka zien
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Okay, genoeg van de Jelle en Ivanka posts nu...
Doe er wat aanquote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Er mag best over gesproken worden, maar ik heb ff genoeg dansende smilies gezien...
prima hard optreden Flugeltjequote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Die ookquote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
![]()
Owww maar ze dansen niet hoor!quote:
Er mag best over gesproken worden, maar ik heb ff genoeg dansende smilies gezien...
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
Barney
![]()
Flugel is jaloers op Ivankaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Viola wil ook feest vieren metquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
Viola vraagt of er regels voor zijn of dat ze er zo morgen uit kan, neeeeeeeeeee Viola, niet gaan!!!
Laat die Ivanka dan eens zien, dan word ik misschien ook wel jaloersquote:
Zusje van Lieske...quote:
Van mij mag ze gaan voor een leuke jonge meid.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
Viola vraagt of er regels voor zijn of dat ze er zo morgen uit kan, neeeeeeeeeee Viola, niet gaan!!!
Yes Viola wil vertrekken (sorry Flugel maar ik moet echt evenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
Ben je dan niet een beetje trots op je provinciegenootje, we zijn gewoon helemaal blij.quote:
Dat is dan ook volledig ontopicquote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Yes Viola wil vertrekken (sorry Flugel maar ik moet echt even)
![]()
![]()
![]()
Ja kan iemand aub Viola nu de weg naar de deur nog wijzenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Marrije het volgende:
Tuurlijk ben ik trots... En een dansend poppetje mag ook best.... Maar niet honderden op één paginaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben je dan niet een beetje trots op je provinciegenootje, we zijn gewoon helemaal blij.
Nog een heeeel kleintje dan voor Snelle Jelle, echt de allerlaatste, Jelle![]()
Ok nu ben ik ook weer klaar voo HBB![]()
Gewoon doorgaan al Flugeltje vraagt om er mee stopen is erg kinderlijk gedrag.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dan ook volledig ontopic
Nee, een topic verbaggeren met tig posts met allemaal smilies gaat gewoon te ver..
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dan ook volledig ontopic
Nee, een topic verbaggeren met tig posts met allemaal smilies gaat gewoon te ver..
Iemand die iets voor Viola voelt vind ik bij voorbaat al niet meer sympathiek, dat kan niet anders dan een loser zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
De man van Viola heet Peter.
Lijkt me erg symphatieke man, omdat hij kwetsbaarheid toonde (in de tv uitzending) door te huilen bij dat optreden van de Mexicaanse artiest
alles leuk en aardig, Lieske is leuk en aardig, maar Ivanke is lief en zeker geen Lieskequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Iemand die iets voor Viola voelt vind ik bij voorbaat al niet meer sympathiek, dat kan niet anders dan een loser zijn![]()
Prachtig gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2006 21:26 schreef cuall het volgende:
[..]
Pletten en hopelijk haar mond snoeren
![]()
Jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |