Wat heeft mijn post met Skepsis te maken ?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef Mudman het volgende:
[..]
Bah, de stem van Skepsis weer. Ik ken niet een iemand die in zulke zaken gelooft die niet vind dat Skepsis ermee op moet houden!
Skepsis doet goed werk, alleen er is op hun beweringen en onderzoeksmethoden ook veel aan te merken. Of mag je tegen Skepsis niet kritisch zijn?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:59 schreef Mudman het volgende:
[..]
Bah, de stem van Skepsis weer. Ik ken niet een iemand die in zulke zaken gelooft die niet vind dat Skepsis ermee op moet houden!
niets???quote:Op maandag 16 januari 2006 13:01 schreef pikki het volgende:
heb Nancy ook gezien, op een meer dan 2 uur durende conferentie, een eerlijke intelligente vrouw, die de spirituele boodschap ook echt goed begrijpt, en d'er valt niets op dat mens aan te merken .......![]()
En henb ook ff met haar gesproken ....
en het haardvuurtjequote:Op maandag 16 januari 2006 07:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nu dan bij jullie met deze "hype".
Schat, kom lekker bij me zitten....*steekt gezellig de kaarsjes aan*
Helemaal goed!quote:Even wachten... moet nog even een kaartje voor Robbert leggen.
En alweerquote:Daarna de ander: kom je naar bed?
even wachten......Ben dit dossier nog aan het uitwerken.
Nou, er gebeurt een heleboel, maar daar zit Robbert echt niet bij. Zo opwindend is hij nou ook weer nietquote:Eenmaal in bed ligt Robbert er nog tussen. Ipv wat mensen daar zoal doen worden de kanten van de zaak RvdB () nog es even goed belicht.
Sorry.... mijn fantasie slaat op hol. Tis maar goed dat ik niet alle beelden beschrijf die ik doorkrijg
Zucht, je moet ook alles uitleggen: vergelijk:quote:
Beetje opletten graagquote:[b]Op maandag 16 januari 2006 12:20
[..]
![]()
Ik hou van nuchter nadenken, maar Skepsis mag zo de lucht uit van mij. En niet alleen van mij. Ik ken niemand, werkelijk niemand, die zich actief met grenswetenschappelijk zaken bezighoudt en voorstander is van skepsis. Wat ze doen is extreem makkelijk. Een aspect belichten en vervolgens de rest op basis daarvan beoordelen. 't Is allemaal te ongenuanceerd, al jaren lang. Maar elk zijn mening daarover...
Zij denkt zeker niet zwart-wit zoals de skeppers, ....quote:Op maandag 16 januari 2006 13:05 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
niets???
met andere woorden, heilige maria in eigen persoon.![]()
Ik moet de eerste persoon nog tegen komen waar niets op aan te merken is.
zwart/wit denken is echt funest voor het vinden van waarheid.
natuurlijk wel behaagelijk voor je eigen referentie kader. maakt alles wel zo simpel
btw....Schtoppel, heb je mijn e-mail gekregen ? ...wist niet of het gelukt was ...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:20 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Precies, je snapt er geen snars van, heb ik al vaker gezegd![]()
En waarom dat vertrouwen in de pendel? Iedereen weet toch dat je nou juist dat instrument mega kan beinvloeden? Nee, ik heb het er niet over dat je dan rondjes gaat draaien met je hand, maar bij de minste gedachte gaat dat ding al tollen als een gek. Dus moet je gevoelsmatig en verstandelijk behoorlijk afstand kunnen nemen om in dit geval te kunnen pendelen. Als jij dus met de pendel aan de gang gaat en jij gelooft dat RvdB zo eerlijk is dan zal de uitkomst niet verrassend zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:14 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik wil toch graag dat je de pendel in je rechterhandje neemt en eens eerlijk vraagt aan je diepste zelf of je dit echt zo vindt of dat je ziel zegt van euhm nou , hij is wel eerlijk
Kun je van jou tarot, ook stellen ........quote:Op maandag 16 januari 2006 13:24 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
En waarom dat vertrouwen in de pendel? Iedereen weet toch dat je nou juist dat instrument mega kan beinvloeden? Nee, ik heb het er niet over dat je dan rondjes gaat draaien met je hand, maar bij de minste gedachte gaat dat ding al tollen als een gek. Dus moet je gevoelsmatig en verstandelijk behoorlijk afstand kunnen nemen om in dit geval te kunnen pendelen. Als jij dus met de pendel aan de gang gaat en jij gelooft dat RvdB zo eerlijk is dan zal de uitkomst niet verrassend zijn.![]()
En Moslims zien hun Imam vaak. Christelijken de pastoor. Anderen de dominee, kaplaan of voor mijn part de paus.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:17 schreef pikki het volgende:
Door dat ze Robbert vaak al ziet , weet zij maar best wat er allemaal van aan is ......
![]()
Zelf even opletten : wat had mijn post nou met Skepsis te maken ?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef Mudman het volgende:
[..]
Zucht, je moet ook alles uitleggen: vergelijk:
[..]
Beetje opletten graag![]()
Wat is zijn geboortetijd dan DonnaNonna? Ik heb de datum, maar plaats en tijd zijn nog onduidelijk. Ben benieuwd...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:51 schreef DonnaNonna het volgende:
De horoscoop van Robbert duidt op iemand die echt wel iets kan op paranormaal vlak...hij is dus zeker begaaft.
Maar ook heeft hij een enorme kracht in zichzelf waarmee hij bv zijn energie naar buiten kan projecteren!
Ik zal even kijken, bedankt.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:22 schreef pikki het volgende:
[..]
btw....Schtoppel, heb je mijn e-mail gekregen ? ...wist niet of het gelukt was ...![]()
ja dat zou kunnen bedankt trouwens voor de zwaaiquote:Op maandag 16 januari 2006 13:17 schreef pikki het volgende:
[..]
Zij denkt zeker niet zwart-wit zoals de skeppers, ....
En doet ook nog wetenschappelijk onderzoek, ...petje af voor zo iemand ......
Door dat ze Robbert vaak al ziet , weet zij maar best wat er allemaal van aan is ......
![]()
Goed dat deze hierboven nog even aangehaald werd, ik had deze post helemaal gemist.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:51 schreef DonnaNonna het volgende:
De horoscoop van Robbert duidt op iemand die echt wel iets kan op paranormaal vlak...hij is dus zeker begaaft.
Nu lukt het wel, dus stuur hem nog een keer graag.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:22 schreef pikki het volgende:
[..]
btw....Schtoppel, heb je mijn e-mail gekregen ? ...wist niet of het gelukt was ...![]()
De manier , hoe zij die lezing gaf, haar overtuigendheid, haar persoonlijkheid, zij is aards standvastig, en tevens openstaand voor zo'n fenomenen , die niet iedereen kan vatten ....ik voel dit ook zelf sterk aan bij mensen en heb onmiddelijk door of zij menen wat ze zeggen ....of bedriegen ...quote:Op maandag 16 januari 2006 13:29 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen bedankt trouwens voor de zwaai
Maar ik had het niet over het zwart/wit denken van haar, maar van jou.
hoe kan je zeggen dat er niets aan iemand aan te merken valt?
vreemd en onwaarschijnlijk vindt ik dat.
Ah, dus jij bepaalt of mensen de waarheid spreken door uhm... te kijken of je denkt dat ze de waarheid spreken.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:32 schreef pikki het volgende:
[..]
De manier , hoe zij die lezing gaf, haar overtuigendheid, haar persoonlijkheid, zij is aards standvastig, en tevens openstaand voor zo'n fenomenen , die niet iedereen kan vatten ....ik voel dit ook zelf sterk aan bij mensen en heb onmiddelijk door of zij menen wat ze zeggen ....of bedriegen ...![]()
die omschrijving zou ook voor mij van toepassing zijn, maar er valt toch zeker wel wat aan te merken op mij en op ieder en dus zeker ook op haar.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:32 schreef pikki het volgende:
[..]
De manier , hoe zij die lezing gaf, haar overtuigendheid, haar persoonlijkheid, zij is aards standvastig, en tevens openstaand voor zo'n fenomenen , die niet iedereen kan vatten ....ik voel dit ook zelf sterk aan bij mensen en heb onmiddelijk door of zij menen wat ze zeggen ....of bedriegen ...![]()
Zal jou lekker niet antwoorden, want bij jou " maken de kleren de man " ....zoals bij de meeste kortzichtigen van geest, die de logica "hemels" hoog prijzen .quote:Op maandag 16 januari 2006 13:34 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ah, dus jij bepaalt of mensen de waarheid spreken door uhm... te kijken of je denkt dat ze de waarheid spreken.
Right.
Pikki, uit pure interesse, wat voor opleiding(en) heb je / doe je ?
Oh, dat denk je alleen maar omdat je mij nog niet kentquote:Op maandag 16 januari 2006 13:36 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
die omschrijving zou ook voor mij van toepassing zijn, maar er valt toch zeker wel wat aan te merken op mij en op ieder en dus zeker ook op haar.
uitspraken van: er is niets op haar aan te merken, doet bij mij alle alarm bellen rinkelen, omdat niemand, niemand, volmaakt is en objectief is.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:37 schreef pikki het volgende:
[..]
Zal jou lekker niet antwoorden, want bij jou " maken de kleren de man " ....zoals bij de meeste kortzichtigen van geest, die de logica "hemels" hoog prijzen .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |