quote:Op zondag 15 januari 2006 11:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet dat ik het weerik wil ze anders wel even op mijn website plaatsen hoor voor jou
dan maak ik er gewoon even een aparte pagina
Goeiemorgen
Niet nodig.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet dat ik het weerik wil ze anders wel even op mijn website plaatsen hoor voor jou
dan maak ik er gewoon even een aparte pagina
Goeiemorgen
Ik ben snelquote:Op zondag 15 januari 2006 11:58 schreef Mauro het volgende:
Da's snel!
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet nodig.
Ik ga me vandaag maar eens bezig houden met het bouwen van een servertje, ff dns verwijzing van mijn domein veranderen en dan kan ik ze hier thuis hosten
Huh?? Waar heb jij het overquote:
Goeiemiddagquote:Op zondag 15 januari 2006 12:15 schreef super-muffin het volgende:
Goede morgen.
Owquote:Op zondag 15 januari 2006 12:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Huh?? Waar heb jij het overik weet van niks
[..]
Goeiemiddag
Hij is morgen gewoon jarig!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:20 schreef Esto het volgende:
[..]
OwMijn fout zeker...... Dit zag ik
:
'Geboortedatum: 1984-01-16 '
Jeujjjjjjjjquote:Op zondag 15 januari 2006 12:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hij is morgen gewoon jarig!
Tenminste, dat zei hij afgelopen vrijdag nog tegen mij
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:20 schreef Esto het volgende:
[..]
OwMijn fout zeker...... Dit zag ik
:
'Geboortedatum: 1984-01-16 '
Kom eens uit bed jij, of ik zal je helpenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef super-muffin het volgende:
Oh shit, het is al zo laat
En ik lig nog in bed te stinken
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hij is morgen gewoon jarig!
Tenminste, dat zei hij afgelopen vrijdag nog tegen mij
Kom je ook?quote:
Als je dichterbij had gewoond misschien welquote:Op zondag 15 januari 2006 13:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]dan is het morgen al?
[..]
Kom eens uit bed jij, of ik zal je helpen
[..]oja??
![]()
ik weet van niks
[..]
Kom je ook?![]()
Noh samen met modquote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef Esto het volgende:
[..]
Als je dichterbij had gewoond misschien wel
Moooooooooooooooooooodquote:Op zondag 15 januari 2006 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Noh samen met modiedereen is welkom, als je komt zeg het dan dan kan ik effe taart halen
![]()
En als je komt, neem dan jullie camera effe meequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:23 schreef -Marjo- het volgende:
Middag!!
[..]
Succes!!! Enne PdeHoog ook natuurlijk...
Aha okequote:Op zondag 15 januari 2006 13:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hoi!!
Niet echt. Beetje photoshoppen alleen en wat afdrukken...
Wel grappig alleen dat bovenste stoort mij een beetje eerlijk gezegt.quote:
Dat wel.quote:
EN wat moet dat voorstellen?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef blackbully het volgende:
aangezien ik nogal voor veel foto's iets door de knieen ga zat ik er aan te denken om iets in de trant van dit aan te schaffen. is het wat? of kun je er eigenlijk niks op zien?
[afbeelding]
ik heb geen flauw idee hoe hij werkt maar kan me voorstellen dat het wel prettig is
Een zigview...quote:
Hmmz oke, hoe duur kost zo'n ding? lijkt mij ook erg handig en zal voor mij ook erg handig zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Een zigview...
http://www.intro2020.co.uk/pages/zigview.htm
Staat ook nog op mijn verlanglijstje...
http://www.fotokonijnenbe(...)php?id_product=12668quote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz oke, hoe duur kost zo'n ding? lijkt mij ook erg handig en zal voor mij ook erg handig zijn
Dat is dus schieten en hopen op een prachtresultaat.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:11 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat hebben niet alle camera's. Ik heb helemaal geen previewschermpje...
Geen geld, ik had iets van 300 euro verwachtquote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://www.fotokonijnenbe(...)php?id_product=12668
¤115 dus ongeveer...
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is dus schieten en hopen op een prachtresultaat.
Ja en dat moet je elke keer weer mee slepenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef RubberDuckey het volgende:
Dat ding maakt z`n beeld van je zoeker, daardoor zou het niet nauwkeurig zijn om mee scherp te stellen of het scherpstelpunt te checken. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar het werd me door iemand verteld.
Een stukje zacht spul of karton om met je knieën op te gaan zitten is goedkoper
Weet ik datquote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Geen enkele DSLR heeft een preview-schermpje.
![]()
Nu welquote:
Ingelijksquote:
-4 gradenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:29 schreef HMaster-II het volgende:
Wat was het weer lekker warm vanmorgen![]()
Eerst het 2evoor ik verder ga...
Daar hebben we thuis een garage voor..quote:Op maandag 16 januari 2006 09:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
-4 graden![]()
Flink krassen op de voorruit, maar de goede kachel maakt het dan weer snel goed.
Op naar de vierde
Eyquote:
Ik bied het aan hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 11:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, had ik maar taart.
Ik ben net terug van het maken van foto's.
Thnx kerelquote:
Ow, doe maar dan. Ben je jarig dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik bied het aan hoor![]()
denk even goed na (TIP zie post mauro
)
Tsjeequote:Op maandag 16 januari 2006 12:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow, doe maar dan. Ben je jarig dan?
gefeliquote:
Je kan alleen maar aan dingen denken hè ;0quote:Op maandag 16 januari 2006 12:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tsjee![]()
tamron af 18-200mm f/3,5-6.3xr di2 ld aspherical(if) macro
Geef maar
Thnxquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
gefeli![]()
* HM-II schraapt keel en zingt uit vollen borst "Oh wat zijn we blij, oh wat zijn we blij! Niet omdat ie jarig is, maar om de vreterij!"![]()
![]()
![]()
Dankje Marjoquote:
Ja tuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 12:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je kan alleen maar aan dingen denken hè ;0
Wrom krijg ik geen taart?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thnx![]()
![]()
alleen voor jou geen taart
![]()
[..]
Dankje Marjo![]()
![]()
Dank Uquote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef Schanulleke het volgende:
Gefeliciteerd Speedy
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja tuurlijkzo duur issie niet hoor -o- ¤ 349,-
Krijg je van mij toch een stukje!!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wrom krijg ik geen taart?Speedy haat mij
![]()
Thnx jongenquote:
Jij bent niet blij omdat ik jarig ben, nou dan krijg je ook niksquote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wrom krijg ik geen taart?Speedy haat mij
![]()
Heb ik dat gezegt?quote:
Jij krijgt ook taart hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb je gefeliciteerd, maarja.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef Mauro het volgende:
Whehehe...
Remote desktop aan de praat
Ik zit nu op mijn werk maar ik plaats dit bericht met de server die ik thuis heb staan
En je merkt er weinig vanquote:
Je kan verdomme gewoon z'n haren tellen op een poot.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
tamron af 18-200mm f/3,5-6.3xr di2 ld aspherical(if) macro
Deze dus
En dan issie nog maar 578X506!quote:Op maandag 16 januari 2006 13:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je kan verdomme gewoon z'n haren tellen op een poot.
Kon dat ding maar op mijn cameraquote:Op maandag 16 januari 2006 13:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan issie nog maar 578X506!![]()
[afbeelding] Fijn ding
Tja jongequote:Op maandag 16 januari 2006 13:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kon dat ding maar op mijn camera
Ja echt niet. Eerst mijn solli gesprek, dan kijken we verder.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja jongemoet je ook spiegel reflex aanschaffen
Ik zou daarmee uitkijken. Niet ieder bedrijf is er happig op om zo zijn eigen netwerk / internetverbinding te laten misbruiken.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef Mauro het volgende:
Whehehe...
Remote desktop aan de praat
Ik zit nu op mijn werk maar ik plaats dit bericht met de server die ik thuis heb staan
Was in de pauze.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou daarmee uitkijken. Niet ieder bedrijf is er happig op om zo zijn eigen netwerk / internetverbinding te laten misbruiken.
HEhehehequote:Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja echt niet. Eerst mijn solli gesprek, dan kijken we verder.
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Esto het volgende:
Speeeeeeeddddddddddddyyyyyyyyyyyyyy !!!!!!
Gefeliciteerd![]()
Goede middag PDJ!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:51 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemiddag aan degene die pech hebben en zich thuis behelpen moet achter de pc en degene die dat op het werk moeten doen.:-):-)
Weinig denk ik zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Mauroff spieken hiero, kijken of er wat te beleven is ...
ja, zo lijkt het wel ...allemaal saaie mensen aanwezig dus .....quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Weinig denk ik zo.
Heel het forum is vandaag wat saai. Althans, dat vind ik![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
ja, zo lijkt het wel ...allemaal saaie mensen aanwezig dus .....![]()
Pie stookt ff![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Esto .... voel jij je aangesproken?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm... laat ik nu net denken dat jij niet saai bent , maar hem me dan zeker vergist.![]()
![]()
Pie pakt een stuk taart ...snijdt een hap er uit, smijt het richting Esto die het ...midden in haar gezicht krijgt. Pie maakt eerst een foto van haar en biedt dan zijn excuses aan.quote:
*Esto in de lach schiet en de taart van d'r gezicht af haalt en opliktquote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pie pakt een stuk taart ...snijdt een hap er uit, smijt het richting Esto die het ...midden in haar gezicht krijgt. Pie maakt eerst een foto van haar en biedt dan zijn excuses aan.
Pie is er op bedacht ...pakt zijn camera en gaat ff een blokkie om, wacht tot de wraakachtige gevoelens van Esto gezakt zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Esto het volgende:
[..]
*Esto in de lach schiet en de taart van d'r gezicht af haalt en oplikt
*Esto pakt Pie nog wel terug!![]()
Lolquote:Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pie is er op bedacht ...pakt zijn camera en gaat ff een blokkie om, wacht tot de wraakachtige gevoelens van Esto gezakt zijn.![]()
Dank je Esto ... maar blijkt dat ik niet weg kan. Jammer, had graag nog ff een frisse neus gehaald.quote:
Aan jullie? Tering zeg ... ik dacht dat jullie fotografierenthousiastelingen (hoe krijg ik het uit mijn strot) creatieviteit genoeg in huis hadden om het hier minder saai te maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Aan ons.Mijn cardreader is dood, nu maar met USB verder
Yup, duurt zeker langquote:Op maandag 16 januari 2006 18:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Aan jullie? Tering zeg ... ik dacht dat jullie fotografierenthousiastelingen (hoe krijg ik het uit mijn strot) creatieviteit genoeg in huis hadden om het hier minder saai te maken.![]()
Cardreader stuk is minder leuk, via usb naar de pc duurt ff wat langer ...denk ik.![]()
Ik heb die van mij dit keer ook maar weer meegenomen naar Rotjeknor, maar moet er niet aan denken dat die stuk zou gaan. Heb wel vaak overwogen om ooit eens een interne voor de pc te nemen, minder kabels.quote:
Ooh, geeft niet johquote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Aan ons.Mijn cardreader is dood, nu maar met USB verder
Buiten of binnen Xil?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef Xilantof het volgende:
gistermiddag heb ik iig wel wat mooie foto's geschoten...
Zien!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef Xilantof het volgende:
gistermiddag heb ik iig wel wat mooie foto's geschoten...
Meejompeldquote:
't is een programma waarmee ik foto voor foto de RAW instellingen kan bewerken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef Schanulleke het volgende:
Xilantof, bedoel je daarmee dat je ze 1 op 1 onbewerkt overzet naar TIFF? En welk progje gebruik je voor een dergelijke batchopdracht? Ik heb gisteren voor het eerst iets dergelijks gedaan, maar dan naar JPEG. Waarom kies je voor TIFF? Okay, het is lossless, maar alleen drukkers gebruiken dat nog toch?
Wel weer leuk om te doen dus en ook beter met dit weer om binnen te zitten. Ben benieuwd wat je gemaakt hebt aan moois.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef Xilantof het volgende:
Binnen, portretshoot met Toeps en Christine, bij Pdehoog thuis.
Heb 't thema niet helemaal gehaald![]()
maar de foto's zijn wel mooi.
't progje is nog even bezig met ze uit RAW te halen, en dan misschien (let op! misschien!) later vanavond een foto.
eerst even overleggen met de rest
edit:
en gezien 't naar TIFF gaat, en mijn pc kuren lijkt te hebben duurt 't zeker nog een aantal uren voordat ze uit RAW zijn
Welke?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef Re het volgende:
tips zijn goed
zo nieuwe computer werkt min of meer, alleen paar drivers die ik nergens kan vinden
neuh, voor een simpel webcammetje is het, maar bedankt iigquote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef Mauro het volgende:
Kun je hier niks mee dan?
http://www.logitech.com/i(...)1811,contentid=10757
Iddquote:Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dus is het stemtopic op de goede tijd open.
Niet mooi dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
O My God, waarschijndelijk deze week ook nog vrij
Stemtopic is al geopend.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tot de inzendingen gaat sluiten
Nope, je krijgt zo snel mogelijk mail daarover.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg Sub, heb je al een tijd en lokatie voor de meet?
Mooi!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Om eerlijk te zijn: Ik vind deze erg mooi
[afbeelding]
Topquote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef Subhuman het volgende:
Nope, je krijgt zo snel mogelijk mail daarover.
Ooh modellenmeet bedoel je?quote:
eg niequote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef Re het volgende:
[..]
ja ook een goeie avond... is het al bedtijd![]()
quote:
doet deze t wel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom doet ie het niet bij mij ?
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Wat flitstestjes van afgelopen zondag
[afbeelding]
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:40 schreef N.icka het volgende:
Lekker verantwoordelijkheids gevoel heb je dan
Ach....shit happensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.
Schaam me ook diep. Heb meteen naar mijn baas gebeld en die stond me door de telefoon breeduit uit te lachen. Kut.....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:31 schreef Mauro het volgende:
Slechte morgen
Om 8 uur moet ik op mijn werk zijn. Normaalgesproken.
Wordt ik om 3 voor 8, 100 km verwijderd van mijn werk, wakker.
Had ik de telefoon die ik als wekker gebruik nog op de stille stand staan
lang leve de flexibele werktijdenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:31 schreef Mauro het volgende:
Slechte morgen
Om 8 uur moet ik op mijn werk zijn. Normaalgesproken.
Wordt ik om 3 voor 8, 100 km verwijderd van mijn werk, wakker.
Had ik de telefoon die ik als wekker gebruik nog op de stille stand staan
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
@ _mod_: Waarom is mijn post op FP weg![]()
Over die bouwlamp in een caravan!
deze: Kortsluiting oorzaak woonwagenbrand Zaandamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik ga even kijken
. Welke titel?
Hij is terecht gemodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
deze: Kortsluiting oorzaak woonwagenbrand Zaandam
Ik had de tweede post.
Iets verderop is ie een keer gequote. Moet je maar eens lezen.
Och, ik zeik niet. Vond het wel grappig dat mijn post weggehaald is en dat de quote is blijven staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Hij is terecht gemod. En hij staat er hoor. Anders ga je maar zeiken in: [FP] Centraal topic voor moderaties
GELE KAARTquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Och, ik zeik niet. Vond het wel grappig dat mijn post weggehaald is en dat de quote is blijven staan
Heb ik nu strafpunten
Eenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Och, ik zeik niet. Vond het wel grappig dat mijn post weggehaald is en dat de quote is blijven staan
Heb ik nu strafpunten
Werdt tijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Ik post ook eens een keer iets op FP
Nee hoor, helemaal niet bijzonderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:17 schreef HMaster-II het volgende:
2 uur lang jullie stil houden op de SC is wel heel bijzonder![]()
Doe ik maar een postje..
"POST"![]()
Jaja was al bezig gekquote:
Mijn zoon heeft jou nog bij zn top 8 staan , dus wie weetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Schanulleke het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb mijn eerste puntjes binnen!![]()
Ik ook van jouquote:
Ja, en ik heb er 0. Geen 1 kwam in het topic te staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Schanulleke het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb mijn eerste puntjes binnen!![]()
Welke had je dan opgestuurd?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er 0. Geen 1 kwam in het topic te staan
Oequote:
En verdiend, deze foto heb ik nog nooit gemaakt,gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar mod![]()
1: SpeedyGJ
You Give Me 5 Points![]()
Ik ben de orginele helaas kwijtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En verdiend, deze foto heb ik nog nooit gemaakt,gezien
Ik heb alles op mijn PC staan. en de gefotosoepte in een andere mapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben de orginele helaas kwijtvoor de zoveelste keer zucht. Zit te denken om een aparte pc ervoor te gaan kopen
Als of dat helptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb alles op mijn PC staan. en de gefotosoepte in een andere map*hint*
Ach jaquote:
Wat weer fout?quote:
Daar heb ik ook wel eens last van, gewoon kalm blijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef Esto het volgende:
Als ik mijn bericht aan wil passen dan Quote ik em perongeluk![]()
Nou al de zoveelste keer in 1 week tijd ...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van, gewoon kalm blijven
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Esto het volgende:
[..]
Sorry ja*Esto blijft kalm.. Is helemaal niet opgefokt ofzo
Whehe
ZEG RUSTIGquote:
Mijn tweede cardreader in 3 maanden tijd die dood isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
ZEG RUSTIGwat is er aan de hand?
Stroquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:15 schreef -Marjo- het volgende:
Hooooi
Ik heb eindelijk weer internet...
En een webhostingpakketje!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:15 schreef -Marjo- het volgende:
Hooooi
Ik heb eindelijk weer internet...
Intern? Extern?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn tweede cardreader in 3 maanden tijd die dood is
duurt wel heel lang dat "effe" hoorquote:
Oke en 2 binnen 3 maanden kadukquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Intern, extern zijn voor watjes
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Cardreaders zijn voor watjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Paar nachtjes slapen nogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
duurt wel heel lang dat "effe" hoor![]()
Ik wil dat het zaterdag is.. Foto's maken tijdens festival. En ondertussen portretjes schieten.![]()
Dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Cardreaders zijn voor watjes.
Gewoon u-esbeejen met je camera! Voor de echte bikkels![]()
Zo doe ik het ook altijd. En anders via de cardreader van mijn printertje...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach, Apacers koop ik nooit meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke en 2 binnen 3 maanden kadukdat is dan 1.5M per cardreader, ik zou het niet weten
Dat doe ik nu, ben er wel tevreden mee. Maar ik kan nu niets meer met m'n PSPquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, Apacers koop ik nooit meer.
Kut merkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]die heb ik ook, tot nu toe nog geen last van gehad
Kijk maar!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:33 schreef -Marjo- het volgende:
Ehhh, hoe dat zo?
Het heeft dus een dag geduurd voor -Marjo- dit door had... En wij haar gisteren al feliciteren enzo..quote:
Jamaar, ik zat zonder internetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het heeft dus een dag geduurd voor -Marjo- dit door had... En wij haar gisteren al feliciteren enzo..Heeft ze het niet door
![]()
Ja sorry!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaalga jij nog wat doen vandaag?
Sorry, ik ga al offlinequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Esto het volgende:
[..]
Ja sorry!
Ehm... wat ik ga doen vandaag? Zometeen even naar de kapper... Dan effe ergens naar toe en vanavond hoop ik EINDELIJK een folder te ontwerpen..![]()
*Esto haat jongetjes die op het laatste moment achter de pc moeten.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! Jij nietquote:
Niet huilen hoor, kan ik niet tegenquote:
Aha okequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Esto het volgende:
[..]
Ja sorry!
Ehm... wat ik ga doen vandaag? Zometeen even naar de kapper... Dan effe ergens naar toe en vanavond hoop ik EINDELIJK een folder te ontwerpen..![]()
*Esto haat jongetjes die op het laatste moment achter de pc moeten.
Ow. Je broertje?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:10 schreef Esto het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! Jij niet![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niet huilen hoor, kan ik niet tegen![]()
Wie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:15 schreef HMaster-II het volgende:
Getsie er zitten hier een stel Tortelduiven 1e klas![]()
quote:
quote:
Sorryquote:
Is dat niet moeilijk, zo op de tast al die gaatjes in dat rolletje maken om het dan vervolgens op te rollen in een hulsje, geschikt voor je camera?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:13 schreef PoseidonVS het volgende:
Whoei, zelf fotorolletjes maken is leuk!
nu maar hopen dat ik het goed doe
Dat lijkt me idd een heel hoop werkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is dat niet moeilijk, zo op de tast al die gaatjes in dat rolletje maken om het dan vervolgens op te rollen in een hulsje, geschikt voor je camera?
grapjas!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is dat niet moeilijk, zo op de tast al die gaatjes in dat rolletje maken om het dan vervolgens op te rollen in een hulsje, geschikt voor je camera?
Oh ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
grapjas!
Voor het maken van die gaatjes heb je natuurlijk een speciale gaatjes tang.
Ik wist niet eens dat dat kon. Zelf je rolletjes vullen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Ja, ik heb sinds een week of wat een kleur en zwart/wit doka. Maar die heb je niet nodig om zelf rolletjes te vullen.
Je hebt een een laadapparaat nodig waar 30 meter film in gaat en rolletjes die je kunt hervullen en dan kun je dat gewoon bij daglicht doen.
Ik heb via marktplaats die lader met 30 meter film gekocht voor 10 euro, ik denk dat dat genoeg is voor zo'n 5 rolletjes en verder heb ik nog een andere rol zwart/wit film liggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon. Zelf je rolletjes vullen.
Lijkt me wel makkelijk.
Is dat nou ook goedkoper dan?
Laatst 5 rolletjes 36 opnamen iso 200 van fuji gekocht voor ¤ 10,-.
Hoi Tortelduif part-aquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |