't is een programma waarmee ik foto voor foto de RAW instellingen kan bewerken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef Schanulleke het volgende:
Xilantof, bedoel je daarmee dat je ze 1 op 1 onbewerkt overzet naar TIFF? En welk progje gebruik je voor een dergelijke batchopdracht? Ik heb gisteren voor het eerst iets dergelijks gedaan, maar dan naar JPEG. Waarom kies je voor TIFF? Okay, het is lossless, maar alleen drukkers gebruiken dat nog toch?
Wel weer leuk om te doen dus en ook beter met dit weer om binnen te zitten. Ben benieuwd wat je gemaakt hebt aan moois.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef Xilantof het volgende:
Binnen, portretshoot met Toeps en Christine, bij Pdehoog thuis.
Heb 't thema niet helemaal gehaald![]()
maar de foto's zijn wel mooi.
't progje is nog even bezig met ze uit RAW te halen, en dan misschien (let op! misschien!) later vanavond een foto.
eerst even overleggen met de rest
edit:
en gezien 't naar TIFF gaat, en mijn pc kuren lijkt te hebben duurt 't zeker nog een aantal uren voordat ze uit RAW zijn
Welke?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef Re het volgende:
tips zijn goed
zo nieuwe computer werkt min of meer, alleen paar drivers die ik nergens kan vinden
neuh, voor een simpel webcammetje is het, maar bedankt iigquote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef Mauro het volgende:
Kun je hier niks mee dan?
http://www.logitech.com/i(...)1811,contentid=10757
Iddquote:Op maandag 16 januari 2006 23:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dus is het stemtopic op de goede tijd open.
Niet mooi dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
O My God, waarschijndelijk deze week ook nog vrij
Stemtopic is al geopend.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tot de inzendingen gaat sluiten
Nope, je krijgt zo snel mogelijk mail daarover.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeg Sub, heb je al een tijd en lokatie voor de meet?
Mooi!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Om eerlijk te zijn: Ik vind deze erg mooi
[afbeelding]
Topquote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef Subhuman het volgende:
Nope, je krijgt zo snel mogelijk mail daarover.
Ooh modellenmeet bedoel je?quote:
eg niequote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef Re het volgende:
[..]
ja ook een goeie avond... is het al bedtijd![]()
quote:
doet deze t wel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom doet ie het niet bij mij ?
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Wat flitstestjes van afgelopen zondag
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |