Was in de pauze.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou daarmee uitkijken. Niet ieder bedrijf is er happig op om zo zijn eigen netwerk / internetverbinding te laten misbruiken.
HEhehehequote:Op maandag 16 januari 2006 13:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja echt niet. Eerst mijn solli gesprek, dan kijken we verder.
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef Esto het volgende:
Speeeeeeeddddddddddddyyyyyyyyyyyyyy !!!!!!
Gefeliciteerd![]()
Goede middag PDJ!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:51 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemiddag aan degene die pech hebben en zich thuis behelpen moet achter de pc en degene die dat op het werk moeten doen.:-):-)
Weinig denk ik zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Mauroff spieken hiero, kijken of er wat te beleven is ...
ja, zo lijkt het wel ...allemaal saaie mensen aanwezig dus .....quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Weinig denk ik zo.
Heel het forum is vandaag wat saai. Althans, dat vind ik![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
ja, zo lijkt het wel ...allemaal saaie mensen aanwezig dus .....![]()
Pie stookt ff![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:20 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Esto .... voel jij je aangesproken?![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:24 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hmmm... laat ik nu net denken dat jij niet saai bent , maar hem me dan zeker vergist.![]()
![]()
Pie pakt een stuk taart ...snijdt een hap er uit, smijt het richting Esto die het ...midden in haar gezicht krijgt. Pie maakt eerst een foto van haar en biedt dan zijn excuses aan.quote:
*Esto in de lach schiet en de taart van d'r gezicht af haalt en opliktquote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pie pakt een stuk taart ...snijdt een hap er uit, smijt het richting Esto die het ...midden in haar gezicht krijgt. Pie maakt eerst een foto van haar en biedt dan zijn excuses aan.
Pie is er op bedacht ...pakt zijn camera en gaat ff een blokkie om, wacht tot de wraakachtige gevoelens van Esto gezakt zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Esto het volgende:
[..]
*Esto in de lach schiet en de taart van d'r gezicht af haalt en oplikt
*Esto pakt Pie nog wel terug!![]()
Lolquote:Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Pie is er op bedacht ...pakt zijn camera en gaat ff een blokkie om, wacht tot de wraakachtige gevoelens van Esto gezakt zijn.![]()
Dank je Esto ... maar blijkt dat ik niet weg kan. Jammer, had graag nog ff een frisse neus gehaald.quote:
Aan jullie? Tering zeg ... ik dacht dat jullie fotografierenthousiastelingen (hoe krijg ik het uit mijn strot) creatieviteit genoeg in huis hadden om het hier minder saai te maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Aan ons.Mijn cardreader is dood, nu maar met USB verder
Yup, duurt zeker langquote:Op maandag 16 januari 2006 18:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Aan jullie? Tering zeg ... ik dacht dat jullie fotografierenthousiastelingen (hoe krijg ik het uit mijn strot) creatieviteit genoeg in huis hadden om het hier minder saai te maken.![]()
Cardreader stuk is minder leuk, via usb naar de pc duurt ff wat langer ...denk ik.![]()
Ik heb die van mij dit keer ook maar weer meegenomen naar Rotjeknor, maar moet er niet aan denken dat die stuk zou gaan. Heb wel vaak overwogen om ooit eens een interne voor de pc te nemen, minder kabels.quote:
Ooh, geeft niet johquote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Aan ons.Mijn cardreader is dood, nu maar met USB verder
Buiten of binnen Xil?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef Xilantof het volgende:
gistermiddag heb ik iig wel wat mooie foto's geschoten...
Zien!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef Xilantof het volgende:
gistermiddag heb ik iig wel wat mooie foto's geschoten...
Meejompeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |