Aan jullie? Tering zeg ... ik dacht dat jullie fotografierenthousiastelingen (hoe krijg ik het uit mijn strot) creatieviteit genoeg in huis hadden om het hier minder saai te maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Aan ons.Mijn cardreader is dood, nu maar met USB verder
Yup, duurt zeker langquote:Op maandag 16 januari 2006 18:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Aan jullie? Tering zeg ... ik dacht dat jullie fotografierenthousiastelingen (hoe krijg ik het uit mijn strot) creatieviteit genoeg in huis hadden om het hier minder saai te maken.![]()
Cardreader stuk is minder leuk, via usb naar de pc duurt ff wat langer ...denk ik.![]()
Ik heb die van mij dit keer ook maar weer meegenomen naar Rotjeknor, maar moet er niet aan denken dat die stuk zou gaan. Heb wel vaak overwogen om ooit eens een interne voor de pc te nemen, minder kabels.quote:
Ooh, geeft niet johquote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef _moder8or_ het volgende:
Aan ons.Mijn cardreader is dood, nu maar met USB verder
Buiten of binnen Xil?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef Xilantof het volgende:
gistermiddag heb ik iig wel wat mooie foto's geschoten...
Zien!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef Xilantof het volgende:
gistermiddag heb ik iig wel wat mooie foto's geschoten...
Meejompeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |