Mijn zoon heeft jou nog bij zn top 8 staan , dus wie weetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Schanulleke het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb mijn eerste puntjes binnen!![]()
Ik ook van jouquote:
Ja, en ik heb er 0. Geen 1 kwam in het topic te staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Schanulleke het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb mijn eerste puntjes binnen!![]()
Welke had je dan opgestuurd?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er 0. Geen 1 kwam in het topic te staan
Oequote:
En verdiend, deze foto heb ik nog nooit gemaakt,gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar mod![]()
1: SpeedyGJ
You Give Me 5 Points![]()
Ik ben de orginele helaas kwijtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En verdiend, deze foto heb ik nog nooit gemaakt,gezien
Ik heb alles op mijn PC staan. en de gefotosoepte in een andere mapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben de orginele helaas kwijtvoor de zoveelste keer zucht. Zit te denken om een aparte pc ervoor te gaan kopen
Als of dat helptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb alles op mijn PC staan. en de gefotosoepte in een andere map*hint*
Ach jaquote:
Wat weer fout?quote:
Daar heb ik ook wel eens last van, gewoon kalm blijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef Esto het volgende:
Als ik mijn bericht aan wil passen dan Quote ik em perongeluk![]()
Nou al de zoveelste keer in 1 week tijd ...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van, gewoon kalm blijven
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Esto het volgende:
[..]
Sorry ja*Esto blijft kalm.. Is helemaal niet opgefokt ofzo
Whehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |