Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:40 schreef N.icka het volgende:
Lekker verantwoordelijkheids gevoel heb je dan
Ach....shit happensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.
Schaam me ook diep. Heb meteen naar mijn baas gebeld en die stond me door de telefoon breeduit uit te lachen. Kut.....
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:31 schreef Mauro het volgende:
Slechte morgen
Om 8 uur moet ik op mijn werk zijn. Normaalgesproken.
Wordt ik om 3 voor 8, 100 km verwijderd van mijn werk, wakker.
Had ik de telefoon die ik als wekker gebruik nog op de stille stand staan
lang leve de flexibele werktijdenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:31 schreef Mauro het volgende:
Slechte morgen
Om 8 uur moet ik op mijn werk zijn. Normaalgesproken.
Wordt ik om 3 voor 8, 100 km verwijderd van mijn werk, wakker.
Had ik de telefoon die ik als wekker gebruik nog op de stille stand staan
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
@ _mod_: Waarom is mijn post op FP weg![]()
Over die bouwlamp in een caravan!
deze: Kortsluiting oorzaak woonwagenbrand Zaandamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik ga even kijken
. Welke titel?
Hij is terecht gemodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
deze: Kortsluiting oorzaak woonwagenbrand Zaandam
Ik had de tweede post.
Iets verderop is ie een keer gequote. Moet je maar eens lezen.
Och, ik zeik niet. Vond het wel grappig dat mijn post weggehaald is en dat de quote is blijven staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Hij is terecht gemod. En hij staat er hoor. Anders ga je maar zeiken in: [FP] Centraal topic voor moderaties
GELE KAARTquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Och, ik zeik niet. Vond het wel grappig dat mijn post weggehaald is en dat de quote is blijven staan
Heb ik nu strafpunten
Eenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Och, ik zeik niet. Vond het wel grappig dat mijn post weggehaald is en dat de quote is blijven staan
Heb ik nu strafpunten
Werdt tijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Ik post ook eens een keer iets op FP
Nee hoor, helemaal niet bijzonderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:17 schreef HMaster-II het volgende:
2 uur lang jullie stil houden op de SC is wel heel bijzonder![]()
Doe ik maar een postje..
"POST"![]()
Jaja was al bezig gekquote:
Mijn zoon heeft jou nog bij zn top 8 staan , dus wie weetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Schanulleke het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb mijn eerste puntjes binnen!![]()
Ik ook van jouquote:
Ja, en ik heb er 0. Geen 1 kwam in het topic te staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:45 schreef Schanulleke het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb mijn eerste puntjes binnen!![]()
Welke had je dan opgestuurd?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er 0. Geen 1 kwam in het topic te staan
Oequote:
En verdiend, deze foto heb ik nog nooit gemaakt,gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar mod![]()
1: SpeedyGJ
You Give Me 5 Points![]()
Ik ben de orginele helaas kwijtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En verdiend, deze foto heb ik nog nooit gemaakt,gezien
Ik heb alles op mijn PC staan. en de gefotosoepte in een andere mapquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben de orginele helaas kwijtvoor de zoveelste keer zucht. Zit te denken om een aparte pc ervoor te gaan kopen
Als of dat helptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb alles op mijn PC staan. en de gefotosoepte in een andere map*hint*
Ach jaquote:
Wat weer fout?quote:
Daar heb ik ook wel eens last van, gewoon kalm blijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef Esto het volgende:
Als ik mijn bericht aan wil passen dan Quote ik em perongeluk![]()
Nou al de zoveelste keer in 1 week tijd ...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van, gewoon kalm blijven
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Esto het volgende:
[..]
Sorry ja*Esto blijft kalm.. Is helemaal niet opgefokt ofzo
Whehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |