Jamaar, ik zat zonder internetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het heeft dus een dag geduurd voor -Marjo- dit door had... En wij haar gisteren al feliciteren enzo..Heeft ze het niet door
![]()
Ja sorry!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaalga jij nog wat doen vandaag?
Sorry, ik ga al offlinequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Esto het volgende:
[..]
Ja sorry!
Ehm... wat ik ga doen vandaag? Zometeen even naar de kapper... Dan effe ergens naar toe en vanavond hoop ik EINDELIJK een folder te ontwerpen..![]()
*Esto haat jongetjes die op het laatste moment achter de pc moeten.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! Jij nietquote:
Niet huilen hoor, kan ik niet tegenquote:
Aha okequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Esto het volgende:
[..]
Ja sorry!
Ehm... wat ik ga doen vandaag? Zometeen even naar de kapper... Dan effe ergens naar toe en vanavond hoop ik EINDELIJK een folder te ontwerpen..![]()
*Esto haat jongetjes die op het laatste moment achter de pc moeten.
Ow. Je broertje?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:10 schreef Esto het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! Jij niet![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niet huilen hoor, kan ik niet tegen![]()
Wie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:15 schreef HMaster-II het volgende:
Getsie er zitten hier een stel Tortelduiven 1e klas![]()
quote:
quote:
Sorryquote:
Is dat niet moeilijk, zo op de tast al die gaatjes in dat rolletje maken om het dan vervolgens op te rollen in een hulsje, geschikt voor je camera?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:13 schreef PoseidonVS het volgende:
Whoei, zelf fotorolletjes maken is leuk!
nu maar hopen dat ik het goed doe
Dat lijkt me idd een heel hoop werkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is dat niet moeilijk, zo op de tast al die gaatjes in dat rolletje maken om het dan vervolgens op te rollen in een hulsje, geschikt voor je camera?
grapjas!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is dat niet moeilijk, zo op de tast al die gaatjes in dat rolletje maken om het dan vervolgens op te rollen in een hulsje, geschikt voor je camera?
Oh ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
grapjas!
Voor het maken van die gaatjes heb je natuurlijk een speciale gaatjes tang.
Ik wist niet eens dat dat kon. Zelf je rolletjes vullen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Ja, ik heb sinds een week of wat een kleur en zwart/wit doka. Maar die heb je niet nodig om zelf rolletjes te vullen.
Je hebt een een laadapparaat nodig waar 30 meter film in gaat en rolletjes die je kunt hervullen en dan kun je dat gewoon bij daglicht doen.
Ik heb via marktplaats die lader met 30 meter film gekocht voor 10 euro, ik denk dat dat genoeg is voor zo'n 5 rolletjes en verder heb ik nog een andere rol zwart/wit film liggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon. Zelf je rolletjes vullen.
Lijkt me wel makkelijk.
Is dat nou ook goedkoper dan?
Laatst 5 rolletjes 36 opnamen iso 200 van fuji gekocht voor ¤ 10,-.
Hoi Tortelduif part-aquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |