Blijf maar gewoon knus op onze kamer hoor Pareltjequote:
Weet je het zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon knus op onze kamer hoor Pareltje![]()
![]()
De gastenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:59 schreef D.Rose het volgende:
wie zijn die mannen die in dewoonkamer staan te praten?
Pareltje kom maar bij mij op de kamer is veel gezelliger.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon knus op onze kamer hoor Pareltje![]()
![]()
Haiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Manu82 het volgende:, ben zo weer weg, moet nog even naar supermarkt
Ik wil gewoon een lekker wijf erin om naar te kijkenquote:
Die komen zo optreden, dietango- trekzak man van Maximaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:59 schreef D.Rose het volgende:
wie zijn die mannen die in dewoonkamer staan te praten?
Ik zag d'r in de uitzending ja, daarom kwam ik erop dat ik haar erin wilquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is vanavond al geweest
[afbeelding]
En net had je het nog over Sabinequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lekker wijf erin om naar te kijken
Zeker weten... zo'n lieve Parel wil ik zeker niet kwijtquote:
Ik bedoelde niet Carel Kraayenhof, die herkende ik welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is de maximatrekker hij speelde tijdens het huwelijk van Maxima
Vindicatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pareltje kom maar bij mij op de kamer is veel gezelliger.
Heb de gehele studentenvereniging over de vloer.
KIJK dan naar KELLY is gewoon een lekker ding.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja en? wat wil je daarmee zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pareltje kom maar bij mij op de kamer is veel gezelliger.
Heb de gehele studentenvereniging over de vloer.
Ziet er niet slecht uit neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
KIJK dan naar KELLY is gewoon een lekker ding.
O die rarequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is de maximatrekker hij speelde tijdens het huwelijk van Maxima
Niemand anders wilquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bekende van de BBers ze moeten toch wat![]()
Ik wil maxima in het huisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Die komen zo optreden, dietango- trekzak man van Maxima
Eeeh, ken je Bonnie een beetje te goed? groepsgenoot?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
KIJK dan naar KELLY is gewoon een lekker ding.
Ach die heb toch niets te vertellen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil maxima in het huisMaar wel zonder die bolle kaaskop ajb
![]()
"Nu dat jij er bent" van Trijntje Oosterhuis en Carel Kraaijenhof was anders wel heel mooiquote:
Gewoon dat er op mijn kamer een leuk feestje aan de gang is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja en? wat wil je daarmee zeggenverklaar je nader wormpje
![]()
Jadas waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
"Nu dat jij er bent" van Trijntje Oosterhuis en Carel Kraaijenhof was anders wel heel mooi![]()
Wat is het leven soms oneerlijk hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
fuck CBB begint weer en ik moet nog naar supermarkt
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil maxima in het huisMaar wel zonder die bolle kaaskop ajb
![]()
Zet die foto van FB voor je neus dan kan je de hele avond kijken,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Party on dude...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon dat er op mijn kamer een leuk feestje aan de gang is.
Sorry maar Bonnie vind ik niks alleen die kale doosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eeeh, ken je Bonnie een beetje te goed? groepsgenoot?
Winkels zijn al dicht tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ja en dan zegt ze over Viola: "Ze was een beetje dom"
![]()
Welke zender is dat eigenlijk ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
nope nog 40 minuten en wilde niet eerder gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Winkels zijn al dicht toch
Enne had je dan ni eerder kunen gaan
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zet die foto van FB voor je neus dan kan je de hele avond kijken,
en als je er genoeg van hebt stop je ze in de la![]()
Ik bedoel wel de foto van Sabine die Fb net geplaatst heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Alweer dat uitstelgedrag van je wat je nekt jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope nog 40 minuten en wilde niet eerder gaan
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Sorry maar Bonnie vind ik niks alleen die kale doos
Uitstellen is nooit goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope nog 40 minuten en wilde niet eerder gaan
Niet letterlijk mijn foto nemen.... want ik ben alles behalve een lekker wijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
jij vrouw maak dat de poes wijsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet letterlijk mijn foto nemen.... want ik ben alles behalve een lekker wijf
Lekker ding ben je ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik bedoel wel de foto van Sabine die Fb net geplaatst heeftsowwy
![]()
Ik zeg toch ook dat ik dat niet ben?quote:
Doe alles ook liever later hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lieverd, mijn hele leven is een uitstelpatroon
ach ja je moet wat héquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:12 schreef DaMook het volgende:
[..]Ja kan ook natuurlijk
Maar dat is anders
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik dat niet ben?![]()
![]()
De wijn heeft al toegeslagen bij ons Beertje merk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
ni ben ik t kwijt gooi maar weg die macaroni
![]()
Later kan wel eens te laat zijn, beter alles gelijk oppakken wat je op moet pakken. En al helemaal wat je allemaal mee wil makenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De wijn heeft al toegeslagen bij ons Beertje merk ik![]()
Er zijn er genoeg hier die er om staan te springen om ze op te vangenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Die tieten van Monique vallen er weer bijna uit.
Geef mezelf daarom ook vaak on schop onder mn beren holquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Later kan wel eens te laat zijn, beter alles gelijk oppakken wat je op moet pakken. En al helemaal wat je allemaal mee wil maken![]()
Wat heeft die macaroni ermee te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
ni ben ik t kwijt gooi maar weg die macaroni
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Die Bert visscher stuk in mn hoofdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat heeft die macaroni ermee te maken![]()
Ja, je moet echt alles doen wat je graag wilt doen in het leven hoor. Anders krijg je een midlife crisisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Later kan wel eens te laat zijn, beter alles gelijk oppakken wat je op moet pakken. En al helemaal wat je allemaal mee wil maken![]()
Beetje onhandig soms, of zeg dan iets verkeerd, majaquote:
Dalijk eens kijken of ik die met upc digital aankan. Volgens mij nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
channel 4
www.channel4.co.uk/bigbrother
Wat lief parelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Beetje onhandig soms, of zeg dan iets verkeerd, majamijn hart is groot daar
kan iedereen in wonen, beetje blue ook soms![]()
![]()
Bij haar past het wel enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Soms? Ik had gehoopt toch wel een groter plekje in je hart verovert te hebben ondertussenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Beetje onhandig soms, of zeg dan iets verkeerd, majamijn hart is groot daar
kan iedereen in wonen, beetje blue ook soms![]()
![]()
Ik was net te laat ja... maar gelukkig is er Muerte... he saves the dayquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef Bijna35 het volgende:
Geen oud bewoners dus, als ik het goed heb begrepen.
Jammer
Past niet dusquote:
Ik kan me erger voorstellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Je snapt me niet lieverd, jij heb een heel groot plek in mijn hart veroverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Soms? Ik had gehoopt toch wel een groter plekje in je hart verovert te hebben ondertussen![]()
![]()
als het mijn vrouw was was ik het met je eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
Ik vind dat decolleté van Monique echt veel te laag, ben ik nou te preuts of![]()
MMMMMMMMM dan is het goed... gelukkig maar. Jij ook bij mij lieve schatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je snapt me niet lieverd, jij heb een heel groot plek in mijn hart veroverd![]()
![]()
choco is lekker hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef cuall het volgende:
Oh Kelly ziet er niet uit al chocolade ei![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef Snaptnix het volgende:
Viola: De man die maxima liet huilen op haar begrafenis
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola door de bocht: de man die Maxima heeft laten huilen op haar begrafenis
![]()
![]()
![]()
Dat is een leuke... wie is dat en op welke stream zag je die? Ik heb alleen Viola hierquote:
Jep... begin van de avond waren er nog veel meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef melke het volgende:
Wie zijn al die vreemde mensen? Gasten?
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef melke het volgende:
Wie zijn al die vreemde mensen? Gasten?
Hoi White_Pearl.quote:
4quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is een leuke... wie is dat en op welke stream zag je die? Ik heb alleen Viola hier![]()
Wie is datquote:
melkequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie nou tot nu toe van HBB?
Moah... toen het zo heel erg druk was net niet leuk. Dat ben je niet gewend van een Big Brother. En dat de streams er een uur uitlagen was ook niet echt bevoordelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef melke het volgende:
We dachten toch allemaal dat ze met "10 gasten die ons erg bekend voor zullen komen" de bewoners van BB5 bedoelden? Dat is dus blijkbaar verkeerd gedacht van onsquote:
Het kan ermee door, maar ik zie liever een gewone BB en het liefst met alleen maar jonge mensenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef melke het volgende:
Ze zaten niet eens in de kickoff op tvquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
We dachten toch allemaal dat ze met "10 gasten die ons erg bekend voor zullen komen" de bewoners van BB5 bedoelden? Dat is dus blijkbaar verkeerd gedacht van ons
Oh.. vandaar. Was wel leuker geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
We dachten toch allemaal dat ze met "10 gasten die ons erg bekend voor zullen komen" de bewoners van BB5 bedoelden? Dat is dus blijkbaar verkeerd gedacht van ons
Dodelijk saai.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef melke het volgende:
Aahhhhhh kom maar hier....quote:
Helemaal toppie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja alles Okidoki met mijmet jou ook?
Nou milka vind kelly grappig die andere en bartje leuk maar de rest blegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef melke het volgende:
Nou gewoon hoofd leeg en maar gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan vannacht vast niet meer slapen na dat close-up shot van bonnie
Bonnie denkt zeker dat Kel een kersenbonbon is, vandaar die ongecontroleerde drang om zuigbewegingen te maken...quote:
Wat vind je er zelf van Melke?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef melke het volgende:
Viola bedoel je?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan vannacht vast niet meer slapen na dat close-up shot van bonnie
Waar sta je danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, het is idd wel een leeghoofd ja, maar ik ga nog niet hoor![]()
Het is hier pas middag
Oeps, ik dacht dat jij Snaptnix wasquote:
Volgens miij nog niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef Marrije het volgende:
Is die kamer nou eigenlijk verhuurd voor a.s. nacht?
Milka?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou milka vind kelly grappig die andere en bartje leuk maar de rest bleg
Ze zit weer aan de wijn ons beertje. Neem het haar niet al te kwalijkquote:
O moet kunnequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon in Bloemendaol waar ik woon
Alleen waren we wat laat uit bed
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze zit weer aan de wijn ons beertje. Neem het haar niet al te kwalijk![]()
jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik begon al te denken dat het aan mijn whisky lagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat laatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon in Bloemendaol waar ik woon
Alleen waren we wat laat uit bed
Ik snap dat jij niet snap dat ik t niet snap.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik het niet snap?
Aangeschoten beertjes zijn liefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aangeschoten beertjes zijn lief(en anders ook)
Ziet er gewoon slechter uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef melke het volgende:
Kelly ziet er trouwens ook niet echt smakelijk uit of ligt dat aan mij?
* schent bluezz wijtje inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Ow schenk mij ook ff een wijntje in dan?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaalSchenkt wijntje in voor Bleuzz en SuperMOM
Iedereen genoten van de kick-off?
Hi SuperMamquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaalSchenkt wijntje in voor Bleuzz en SuperMOM
OH, wat vind je zo tegenvallen dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:41 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik tenminste niet de enige...
Doen ze t goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:46 schreef melke het volgende:
De regie zuigt ook weer eens...
Nou, de herhalingen van MASH lijken ineens een stuk leuker geworden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef SuperMOM het volgende:
wijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef Muerte het volgende:
Koffie is op, de vraag is nu neem ik appelsap of ga ik vanavond voor een fles wijn?
snift nog even doorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhhh kom maar hier....
* Foreverblue biedt schouder aan
Ik noemde haar al een soort paasei en ik vind het ook niet echt smakelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef melke het volgende:
Kelly ziet er trouwens ook niet echt smakelijk uit of ligt dat aan mij?
wijn natuurlijk. It's saturday nightquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef Muerte het volgende:
Koffie is op, de vraag is nu neem ik appelsap of ga ik vanavond voor een fles wijn?
Wijn uiteraardquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef Muerte het volgende:
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wijn natuurlijk. It's saturday night![]()
![]()
![]()
ik kom echt niet meer bijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola door de bocht: de man die Maxima heeft laten huilen op haar begrafenis
![]()
![]()
![]()
Het is een heel ander programma dan de BB die ik ken, dat valt me wat tegen. Ik vind een stel vreemde mensen bij elkaar en de groepsveranderingen juist leuk om te zien. Dat heb je in HBB niet, dat is gewoon een werkplek die gefilmd word. Dat vind ik niet zo leuk. Daarbij vind ik de BN'ers ook niet zo geweldig, maar goed, dat is persoonlijke smaak hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
OH, wat vind je zo tegenvallen dan?
Vind haar normaal minder mannelijk dan nu. Je ziet het nu toch wel, zeker van achterenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik noemde haar al een soort paasei en ik vind het ook niet echt smakelijk![]()
Waarom vind je bnners ni leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef melke het volgende:
[..]
Het is een heel ander programma dan de BB die ik ken, dat valt me wat tegen. Ik vind een stel vreemde mensen bij elkaar en de groepsveranderingen juist leuk om te zien. Dat heb je in HBB niet, dat is gewoon een werkplek die gefilmd word. Dat vind ik niet zo leuk. Daarbij vind ik de BN'ers ook niet zo geweldig, maar goed, dat is persoonlijke smaak he
dikke knuffel voor het sniffende Pareltjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
snift nog even door![]()
![]()
En geeft FB een dikke knuffel![]()
Oke, proost!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wijn natuurlijk. It's saturday night![]()
![]()
![]()
Zodra de muziek stoptquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
Wanneer start dat hoerenfeest vanavond.
Ach het is maar voor het goede doel Melke, dat is tenslotte het belangrijkste,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef melke het volgende:
[..]
Het is een heel ander programma dan de BB die ik ken, dat valt me wat tegen. Ik vind een stel vreemde mensen bij elkaar en de groepsveranderingen juist leuk om te zien. Dat heb je in HBB niet, dat is gewoon een werkplek die gefilmd word. Dat vind ik niet zo leuk. Daarbij vind ik de BN'ers ook niet zo geweldig, maar goed, dat is persoonlijke smaak he
Bonnie is al begonnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
Bonnie in d'r string op het aanrecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
Ja het concept is zeker anders, maar de groepsprocessen zullen hetzelfde zijn hoor. Als ze wat langer in het huis zitten komen de karakters van iedereen echt wel naar boven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ik stoor me te veel aan die mensen. Het zijn in mijn ogen geen 'gewone' mensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waarom vind je bnners ni leuk
misschien als er 1 uitzichzef oprot komt er een nieuwe maar is ook voor goed doel
ze draagt geen ondergoedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bonnie in d'r string op het aanrecht.
24 uur camera's nou vanavond ging de streams een tijdje op zwart.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef D.Rose het volgende:
Ik denk niet dat we deze BB moeten vergelijken met de 'gewone' BB's
Enige overeenkomst is dat er 24 uur per dag camera's zijn, en dat wij om de mensen kunnen lachen (of huilen)
Een rituele slachting!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bonnie in d'r string op het aanrecht.
Stop dan maar met de muziek roept Lieske tegen mij.quote:
Hmn ik weet het niet. Denk dat ze vooral bezig zijn met de drukte van het organiseren, het goede doel en met hun imago.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja het concept is zeker anders, maar de groepsprocessen zullen hetzelfde zijn hoor. Als ze wat langer in het huis zitten komen de karakters van iedereen echt wel naar boven.
Denk jij niet dan?
Hallo A-en-Mquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef A-en-M het volgende:
Ieeeeksssssssss, wie heeft er zoveel gegeten??
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
dat wilde ik net op een 'andere' manier gaan vragenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef A-en-M het volgende:
[afbeelding]
eejjjjjjjquote:Hallo allemaal![]()
Whahahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Stop dan maar met de muziek roept Lieske tegen mij.
Ze heeft Linda aan de lijn die klaagt dat ze al een tijdje niks meer in haar handen heeft gehad.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef melke het volgende:
[..]
Ik stoor me te veel aan die mensen. Het zijn in mijn ogen geen 'gewone' mensen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef A-en-M het volgende:
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef A-en-M het volgende:
ieeeeksssssssss, wie heeft er zoveel gegeten??
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
Hallo A en Mquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef Foreverblue het volgende:
Nou ben ik niet het type dat gauw van iemand zegt dat ze lelijk of dik is... maar naast die ene met die bril in het midden wil ik niet wakker worden![]()
[afbeelding]
het zijn gewone mensen met veel geld zie ik zo op tvquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef melke het volgende:
[..]
Ik stoor me te veel aan die mensen. Het zijn in mijn ogen geen 'gewone' mensen.
Het is ook een gewone BB natuurlijk, toch vind ik dit op zich ook wel boeiend om te zien. Je ziet toch andere kanten van de mensen en de BNérs ach, als er 1 uitgaat komen er nieuwe voor in de plaats. Misschien zijn die wel leuker.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ze is idd wel erg aanwezig, als ze hier zo achterlijk gaat doen als daar,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vond het wel leuk om te zien, je voelt gewoon dat er irritaties gaan ontstaan (vooral aan Viool zoals ook in Bobo's in the Bush) gaat hier ook nog gebeuren hoor, geloof me
Bart aan Viool, Bart aan Bonnie, Bart aan Kelly etc etc
![]()
Die zullen wel wat komen, maar véél beperkter. Ze zien om de haverklap vreemde mensen, itt de reguliere BB waar mensen geen nauwlijks contact met mensen buiten het huis hebben en dus alleen op elkaar zijn aangewezen. Verder hebben ze niet zo'n hoofdprijs te winnen, dus tactisch nomineren/stemmen gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef cuall het volgende:
Ja het concept is zeker anders, maar de groepsprocessen zullen hetzelfde zijn hoor. Als ze wat langer in het huis zitten komen de karakters van iedereen echt wel naar boven.
Denk jij niet dan?
Ik denk dat vooral Viola druk bezig is met haarzelf in tegenstelling met haar imago (die toch al naar de knoppen is)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef melke het volgende:
[..]
Hmn ik weet het niet. Denk dat ze vooral bezig zijn met de drukte van het organiseren, het goede doel en met hun imago.
Noem je mij nou gevoelloos of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
het zijn gewone mensen met veel geld zie ik zo op tv
maar ook mensen met gevoel jij niet dan
Oohhhhh is wel een lekker dingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
A-en-M
Ze is van de schoonmaakdienst en eet alle restjes op.
inderdaad zijn die van de schoonmaakploeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef MissHobje het volgende:
Huh wie zijn die mensen in het blauw op die foto![]()
Schoonmaak ploeg ofzo ?
Tss en wij maar denken dat ze alles alleen moesten doen, zoals verteld wordt steedsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad zijn die van de schoonmaakploeg.
je begrijp verkeerd jij zei is geen gewone mensenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef melke het volgende:
[..]
Noem je mij nou gevoelloos of begrijp ik je verkeerd?![]()
Ohh welke ???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er lekker uit die cote du rode wijn
Maar ik ga jullie weer even verlaten, thriller op de belg kijken... doeg![]()
Whehe ik sta op de achtergrondquote:
Staan ze hier al vrijwillig bij mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef regenworm het volgende:
streams zullen zo wel weer op zwart gaan.
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tss en wij maar denken dat ze alles alleen moesten doen, zoals verteld wordt steeds![]()
kijkshop cdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een bagger geluid........
je begrijpt het verkeerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef melke het volgende:
[..]
Noem je mij nou gevoelloos of begrijp ik je verkeerd?![]()
Ja maar ik geloof niet dat ze alleen maar mee doen voor het goede doel, zeker weten ook voor hun eigen imago/bekendheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
je begrijp verkeerd jij zei is geen gewone mensen
ik zei is gewoon mensen met gevoel alleen rijker
WAT ??? Volg jij het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Staan ze hier al vrijwillig bij mij
Zal ik morgen weer een lijstje voor je maken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef lovebear het volgende:
je begrijp verkeerd jij zei is geen gewone mensen
ik zei is gewoon mensen met gevoel alleen rijker
Ben je niet doodsbang dat je iets mist?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef MissHobje het volgende:
Staan ze hier al vrijwillig bij mij
Tot later lieverd veel plezierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff tv kijken... tot later allemaal
Lijsjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik morgen weer een lijstje voor je maken?
Dan kan je weer even teruglezen wat er allemaal misging.
Hai A-en-Mquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef A-en-M het volgende:
ieeeeksssssssss, wie heeft er zoveel gegeten??
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Vinden jullie me een kamper als ik zeg dat ik dit een leuk liedje vind?
Dat 'morgen weer een dag' is toch een BB tune? Of ben ik nu in de war?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Tot later lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff tv kijken... tot later allemaal
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Nee, is ook een BB-tune...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat 'morgen weer een dag' is toch een BB tune? Of ben ik nu in de war?
wel nee smaken verschillen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Dat is toch niet noodzakelijk iets slechtsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Muerte het volgende:
OMG!! Ik denk dat de hele fles leeg gaat vanavond.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef flugeltje het volgende:
Hoi iedereen die ik nog niet gezien had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |