inderdaad zijn die van de schoonmaakploeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef MissHobje het volgende:
Huh wie zijn die mensen in het blauw op die foto![]()
Schoonmaak ploeg ofzo ?
Tss en wij maar denken dat ze alles alleen moesten doen, zoals verteld wordt steedsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad zijn die van de schoonmaakploeg.
je begrijp verkeerd jij zei is geen gewone mensenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef melke het volgende:
[..]
Noem je mij nou gevoelloos of begrijp ik je verkeerd?![]()
Ohh welke ???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er lekker uit die cote du rode wijn
Maar ik ga jullie weer even verlaten, thriller op de belg kijken... doeg![]()
Whehe ik sta op de achtergrondquote:
Staan ze hier al vrijwillig bij mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef regenworm het volgende:
streams zullen zo wel weer op zwart gaan.
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tss en wij maar denken dat ze alles alleen moesten doen, zoals verteld wordt steeds![]()
kijkshop cdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een bagger geluid........
je begrijpt het verkeerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef melke het volgende:
[..]
Noem je mij nou gevoelloos of begrijp ik je verkeerd?![]()
Ja maar ik geloof niet dat ze alleen maar mee doen voor het goede doel, zeker weten ook voor hun eigen imago/bekendheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
je begrijp verkeerd jij zei is geen gewone mensen
ik zei is gewoon mensen met gevoel alleen rijker
WAT ??? Volg jij het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Staan ze hier al vrijwillig bij mij
Zal ik morgen weer een lijstje voor je maken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef lovebear het volgende:
je begrijp verkeerd jij zei is geen gewone mensen
ik zei is gewoon mensen met gevoel alleen rijker
Ben je niet doodsbang dat je iets mist?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef MissHobje het volgende:
Staan ze hier al vrijwillig bij mij
Tot later lieverd veel plezierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff tv kijken... tot later allemaal
Lijsjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik morgen weer een lijstje voor je maken?
Dan kan je weer even teruglezen wat er allemaal misging.
Hai A-en-Mquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef A-en-M het volgende:
ieeeeksssssssss, wie heeft er zoveel gegeten??
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Vinden jullie me een kamper als ik zeg dat ik dit een leuk liedje vind?
Dat 'morgen weer een dag' is toch een BB tune? Of ben ik nu in de war?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Tot later lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff tv kijken... tot later allemaal
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Nee, is ook een BB-tune...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat 'morgen weer een dag' is toch een BB tune? Of ben ik nu in de war?
wel nee smaken verschillen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Dat is toch niet noodzakelijk iets slechtsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Muerte het volgende:
OMG!! Ik denk dat de hele fles leeg gaat vanavond.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |