snift nog even doorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aahhhhhh kom maar hier....
* Foreverblue biedt schouder aan
Ik noemde haar al een soort paasei en ik vind het ook niet echt smakelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef melke het volgende:
Kelly ziet er trouwens ook niet echt smakelijk uit of ligt dat aan mij?
wijn natuurlijk. It's saturday nightquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef Muerte het volgende:
Koffie is op, de vraag is nu neem ik appelsap of ga ik vanavond voor een fles wijn?
Wijn uiteraardquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef Muerte het volgende:
Koffie is op, de vraag is nu neem ik appelsap of ga ik vanavond voor een fles wijn?
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wijn natuurlijk. It's saturday night![]()
![]()
![]()
ik kom echt niet meer bijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola door de bocht: de man die Maxima heeft laten huilen op haar begrafenis
![]()
![]()
![]()
Het is een heel ander programma dan de BB die ik ken, dat valt me wat tegen. Ik vind een stel vreemde mensen bij elkaar en de groepsveranderingen juist leuk om te zien. Dat heb je in HBB niet, dat is gewoon een werkplek die gefilmd word. Dat vind ik niet zo leuk. Daarbij vind ik de BN'ers ook niet zo geweldig, maar goed, dat is persoonlijke smaak hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
OH, wat vind je zo tegenvallen dan?
Vind haar normaal minder mannelijk dan nu. Je ziet het nu toch wel, zeker van achterenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik noemde haar al een soort paasei en ik vind het ook niet echt smakelijk![]()
Waarom vind je bnners ni leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef melke het volgende:
[..]
Het is een heel ander programma dan de BB die ik ken, dat valt me wat tegen. Ik vind een stel vreemde mensen bij elkaar en de groepsveranderingen juist leuk om te zien. Dat heb je in HBB niet, dat is gewoon een werkplek die gefilmd word. Dat vind ik niet zo leuk. Daarbij vind ik de BN'ers ook niet zo geweldig, maar goed, dat is persoonlijke smaak he
dikke knuffel voor het sniffende Pareltjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
snift nog even door![]()
![]()
En geeft FB een dikke knuffel![]()
Oke, proost!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wijn natuurlijk. It's saturday night![]()
![]()
![]()
Zodra de muziek stoptquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
Wanneer start dat hoerenfeest vanavond.
Ach het is maar voor het goede doel Melke, dat is tenslotte het belangrijkste,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef melke het volgende:
[..]
Het is een heel ander programma dan de BB die ik ken, dat valt me wat tegen. Ik vind een stel vreemde mensen bij elkaar en de groepsveranderingen juist leuk om te zien. Dat heb je in HBB niet, dat is gewoon een werkplek die gefilmd word. Dat vind ik niet zo leuk. Daarbij vind ik de BN'ers ook niet zo geweldig, maar goed, dat is persoonlijke smaak he
Bonnie is al begonnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
Bonnie in d'r string op het aanrecht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef regenworm het volgende:
Ja het concept is zeker anders, maar de groepsprocessen zullen hetzelfde zijn hoor. Als ze wat langer in het huis zitten komen de karakters van iedereen echt wel naar boven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ik stoor me te veel aan die mensen. Het zijn in mijn ogen geen 'gewone' mensen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waarom vind je bnners ni leuk
misschien als er 1 uitzichzef oprot komt er een nieuwe maar is ook voor goed doel
ze draagt geen ondergoedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bonnie in d'r string op het aanrecht.
24 uur camera's nou vanavond ging de streams een tijdje op zwart.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:54 schreef D.Rose het volgende:
Ik denk niet dat we deze BB moeten vergelijken met de 'gewone' BB's
Enige overeenkomst is dat er 24 uur per dag camera's zijn, en dat wij om de mensen kunnen lachen (of huilen)
Een rituele slachting!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bonnie in d'r string op het aanrecht.
Stop dan maar met de muziek roept Lieske tegen mij.quote:
Hmn ik weet het niet. Denk dat ze vooral bezig zijn met de drukte van het organiseren, het goede doel en met hun imago.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja het concept is zeker anders, maar de groepsprocessen zullen hetzelfde zijn hoor. Als ze wat langer in het huis zitten komen de karakters van iedereen echt wel naar boven.
Denk jij niet dan?
Hallo A-en-Mquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef A-en-M het volgende:
Ieeeeksssssssss, wie heeft er zoveel gegeten??
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
dat wilde ik net op een 'andere' manier gaan vragenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef A-en-M het volgende:
[afbeelding]
eejjjjjjjquote:Hallo allemaal![]()
Whahahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Stop dan maar met de muziek roept Lieske tegen mij.
Ze heeft Linda aan de lijn die klaagt dat ze al een tijdje niks meer in haar handen heeft gehad.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef melke het volgende:
[..]
Ik stoor me te veel aan die mensen. Het zijn in mijn ogen geen 'gewone' mensen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef A-en-M het volgende:
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef A-en-M het volgende:
ieeeeksssssssss, wie heeft er zoveel gegeten??
[afbeelding]
Hallo allemaal![]()
Hallo A en Mquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:25 schreef Foreverblue het volgende:
Nou ben ik niet het type dat gauw van iemand zegt dat ze lelijk of dik is... maar naast die ene met die bril in het midden wil ik niet wakker worden![]()
[afbeelding]
het zijn gewone mensen met veel geld zie ik zo op tvquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef melke het volgende:
[..]
Ik stoor me te veel aan die mensen. Het zijn in mijn ogen geen 'gewone' mensen.
Het is ook een gewone BB natuurlijk, toch vind ik dit op zich ook wel boeiend om te zien. Je ziet toch andere kanten van de mensen en de BNérs ach, als er 1 uitgaat komen er nieuwe voor in de plaats. Misschien zijn die wel leuker.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ze is idd wel erg aanwezig, als ze hier zo achterlijk gaat doen als daar,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vond het wel leuk om te zien, je voelt gewoon dat er irritaties gaan ontstaan (vooral aan Viool zoals ook in Bobo's in the Bush) gaat hier ook nog gebeuren hoor, geloof me
Bart aan Viool, Bart aan Bonnie, Bart aan Kelly etc etc
![]()
Die zullen wel wat komen, maar véél beperkter. Ze zien om de haverklap vreemde mensen, itt de reguliere BB waar mensen geen nauwlijks contact met mensen buiten het huis hebben en dus alleen op elkaar zijn aangewezen. Verder hebben ze niet zo'n hoofdprijs te winnen, dus tactisch nomineren/stemmen gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:56 schreef cuall het volgende:
Ja het concept is zeker anders, maar de groepsprocessen zullen hetzelfde zijn hoor. Als ze wat langer in het huis zitten komen de karakters van iedereen echt wel naar boven.
Denk jij niet dan?
Ik denk dat vooral Viola druk bezig is met haarzelf in tegenstelling met haar imago (die toch al naar de knoppen is)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:59 schreef melke het volgende:
[..]
Hmn ik weet het niet. Denk dat ze vooral bezig zijn met de drukte van het organiseren, het goede doel en met hun imago.
Noem je mij nou gevoelloos of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
het zijn gewone mensen met veel geld zie ik zo op tv
maar ook mensen met gevoel jij niet dan
Oohhhhh is wel een lekker dingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
A-en-M
Ze is van de schoonmaakdienst en eet alle restjes op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |