Ik was net te laat ja... maar gelukkig is er Muerte... he saves the dayquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef Bijna35 het volgende:
Geen oud bewoners dus, als ik het goed heb begrepen.
Jammer
Past niet dusquote:
Ik kan me erger voorstellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Die tieten van Monique vallen er weer bijna uit.
Je snapt me niet lieverd, jij heb een heel groot plek in mijn hart veroverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Soms? Ik had gehoopt toch wel een groter plekje in je hart verovert te hebben ondertussen![]()
![]()
als het mijn vrouw was was ik het met je eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef cuall het volgende:
Ik vind dat decolleté van Monique echt veel te laag, ben ik nou te preuts of![]()
MMMMMMMMM dan is het goed... gelukkig maar. Jij ook bij mij lieve schatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je snapt me niet lieverd, jij heb een heel groot plek in mijn hart veroverd![]()
![]()
choco is lekker hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef cuall het volgende:
Oh Kelly ziet er niet uit al chocolade ei![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef Snaptnix het volgende:
Viola: De man die maxima liet huilen op haar begrafenis
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola door de bocht: de man die Maxima heeft laten huilen op haar begrafenis
![]()
![]()
![]()
Dat is een leuke... wie is dat en op welke stream zag je die? Ik heb alleen Viola hierquote:
Jep... begin van de avond waren er nog veel meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef melke het volgende:
Wie zijn al die vreemde mensen? Gasten?
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef melke het volgende:
Wie zijn al die vreemde mensen? Gasten?
Hoi White_Pearl.quote:
4quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is een leuke... wie is dat en op welke stream zag je die? Ik heb alleen Viola hier![]()
Wie is datquote:
melkequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie nou tot nu toe van HBB?
Moah... toen het zo heel erg druk was net niet leuk. Dat ben je niet gewend van een Big Brother. En dat de streams er een uur uitlagen was ook niet echt bevoordelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef melke het volgende:
We dachten toch allemaal dat ze met "10 gasten die ons erg bekend voor zullen komen" de bewoners van BB5 bedoelden? Dat is dus blijkbaar verkeerd gedacht van onsquote:
Het kan ermee door, maar ik zie liever een gewone BB en het liefst met alleen maar jonge mensenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef melke het volgende:
Ze zaten niet eens in de kickoff op tvquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
We dachten toch allemaal dat ze met "10 gasten die ons erg bekend voor zullen komen" de bewoners van BB5 bedoelden? Dat is dus blijkbaar verkeerd gedacht van ons
Oh.. vandaar. Was wel leuker geweest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
We dachten toch allemaal dat ze met "10 gasten die ons erg bekend voor zullen komen" de bewoners van BB5 bedoelden? Dat is dus blijkbaar verkeerd gedacht van ons
Dodelijk saai.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef melke het volgende:
Aahhhhhh kom maar hier....quote:
Helemaal toppie!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:31 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja alles Okidoki met mijmet jou ook?
Nou milka vind kelly grappig die andere en bartje leuk maar de rest blegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef melke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |