Later kan wel eens te laat zijn, beter alles gelijk oppakken wat je op moet pakken. En al helemaal wat je allemaal mee wil makenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De wijn heeft al toegeslagen bij ons Beertje merk ik![]()
Er zijn er genoeg hier die er om staan te springen om ze op te vangenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Die tieten van Monique vallen er weer bijna uit.
Geef mezelf daarom ook vaak on schop onder mn beren holquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Later kan wel eens te laat zijn, beter alles gelijk oppakken wat je op moet pakken. En al helemaal wat je allemaal mee wil maken![]()
Wat heeft die macaroni ermee te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
ni ben ik t kwijt gooi maar weg die macaroni
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Die Bert visscher stuk in mn hoofdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat heeft die macaroni ermee te maken![]()
Ja, je moet echt alles doen wat je graag wilt doen in het leven hoor. Anders krijg je een midlife crisisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Later kan wel eens te laat zijn, beter alles gelijk oppakken wat je op moet pakken. En al helemaal wat je allemaal mee wil maken![]()
Beetje onhandig soms, of zeg dan iets verkeerd, majaquote:
Dalijk eens kijken of ik die met upc digital aankan. Volgens mij nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
channel 4
www.channel4.co.uk/bigbrother
Wat lief parelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Beetje onhandig soms, of zeg dan iets verkeerd, majamijn hart is groot daar
kan iedereen in wonen, beetje blue ook soms![]()
![]()
Bij haar past het wel enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
Soms? Ik had gehoopt toch wel een groter plekje in je hart verovert te hebben ondertussenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:20 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Beetje onhandig soms, of zeg dan iets verkeerd, majamijn hart is groot daar
kan iedereen in wonen, beetje blue ook soms![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |