Blijf maar gewoon knus op onze kamer hoor Pareltjequote:
Weet je het zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon knus op onze kamer hoor Pareltje![]()
![]()
De gastenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:59 schreef D.Rose het volgende:
wie zijn die mannen die in dewoonkamer staan te praten?
Pareltje kom maar bij mij op de kamer is veel gezelliger.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Blijf maar gewoon knus op onze kamer hoor Pareltje![]()
![]()
Haiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Manu82 het volgende:, ben zo weer weg, moet nog even naar supermarkt
Ik wil gewoon een lekker wijf erin om naar te kijkenquote:
Die komen zo optreden, dietango- trekzak man van Maximaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:59 schreef D.Rose het volgende:
wie zijn die mannen die in dewoonkamer staan te praten?
Ik zag d'r in de uitzending ja, daarom kwam ik erop dat ik haar erin wilquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is vanavond al geweest
[afbeelding]
En net had je het nog over Sabinequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een lekker wijf erin om naar te kijken
Zeker weten... zo'n lieve Parel wil ik zeker niet kwijtquote:
Ik bedoelde niet Carel Kraayenhof, die herkende ik welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is de maximatrekker hij speelde tijdens het huwelijk van Maxima
Vindicatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pareltje kom maar bij mij op de kamer is veel gezelliger.
Heb de gehele studentenvereniging over de vloer.
KIJK dan naar KELLY is gewoon een lekker ding.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja en? wat wil je daarmee zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Pareltje kom maar bij mij op de kamer is veel gezelliger.
Heb de gehele studentenvereniging over de vloer.
Ziet er niet slecht uit neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
KIJK dan naar KELLY is gewoon een lekker ding.
O die rarequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is de maximatrekker hij speelde tijdens het huwelijk van Maxima
Niemand anders wilquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bekende van de BBers ze moeten toch wat![]()
Ik wil maxima in het huisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Die komen zo optreden, dietango- trekzak man van Maxima
Eeeh, ken je Bonnie een beetje te goed? groepsgenoot?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
KIJK dan naar KELLY is gewoon een lekker ding.
Ach die heb toch niets te vertellen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil maxima in het huisMaar wel zonder die bolle kaaskop ajb
![]()
"Nu dat jij er bent" van Trijntje Oosterhuis en Carel Kraaijenhof was anders wel heel mooiquote:
Gewoon dat er op mijn kamer een leuk feestje aan de gang is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja en? wat wil je daarmee zeggenverklaar je nader wormpje
![]()
Jadas waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
"Nu dat jij er bent" van Trijntje Oosterhuis en Carel Kraaijenhof was anders wel heel mooi![]()
Wat is het leven soms oneerlijk hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
fuck CBB begint weer en ik moet nog naar supermarkt
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wil maxima in het huisMaar wel zonder die bolle kaaskop ajb
![]()
Zet die foto van FB voor je neus dan kan je de hele avond kijken,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Party on dude...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gewoon dat er op mijn kamer een leuk feestje aan de gang is.
Sorry maar Bonnie vind ik niks alleen die kale doosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eeeh, ken je Bonnie een beetje te goed? groepsgenoot?
Winkels zijn al dicht tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ja en dan zegt ze over Viola: "Ze was een beetje dom"
![]()
Welke zender is dat eigenlijk ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:09 schreef Manu82 het volgende:
nope nog 40 minuten en wilde niet eerder gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Winkels zijn al dicht toch
Enne had je dan ni eerder kunen gaan
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zet die foto van FB voor je neus dan kan je de hele avond kijken,
en als je er genoeg van hebt stop je ze in de la![]()
Ik bedoel wel de foto van Sabine die Fb net geplaatst heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Alweer dat uitstelgedrag van je wat je nekt jongenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope nog 40 minuten en wilde niet eerder gaan
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Sorry maar Bonnie vind ik niks alleen die kale doos
Uitstellen is nooit goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope nog 40 minuten en wilde niet eerder gaan
Niet letterlijk mijn foto nemen.... want ik ben alles behalve een lekker wijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:10 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
jij vrouw maak dat de poes wijsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet letterlijk mijn foto nemen.... want ik ben alles behalve een lekker wijf
Lekker ding ben je ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik bedoel wel de foto van Sabine die Fb net geplaatst heeftsowwy
![]()
Ik zeg toch ook dat ik dat niet ben?quote:
Doe alles ook liever later hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lieverd, mijn hele leven is een uitstelpatroon
ach ja je moet wat héquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:12 schreef DaMook het volgende:
[..]Ja kan ook natuurlijk
Maar dat is anders
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik dat niet ben?![]()
![]()
De wijn heeft al toegeslagen bij ons Beertje merk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
ni ben ik t kwijt gooi maar weg die macaroni
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |