Ja echt jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze maar een weekje blijft![]()
Ech niequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze heeft een knappe kop maar ik vind er wel arrogant.
Dat is wel zo maar volgens mij is thuis ook zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat wel... maar moet wel hè... ze is niet voor niks The Big Boss
Luilakquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet?
ik ga ook niet teruglezen hoor
na Moniquequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker de leukst uitziende van dat hele zootje daar![]()
Nou ik vind haar niet echt arrogant, maar ze weet wel wat ze wil en soms komt ze wat bitchy over, maar ik hou daar wel van. Geef mij maar sterke persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze heeft een knappe kop maar ik vind er wel arrogant.
Gelukkig verschillen smaken... anders had iedereen met Pareltje op de kamer willen zittenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind haar niet echt arrogant, maar ze weet wel wat ze wil en soms komt ze wat bitchy over, maar ik hou daar wel van. Geef mij maar sterke persoonlijkheden![]()
Ik heb ook heel veel respect voor haar maar uitstraling is arrogant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ech nie![]()
Ze doet het perfect, Viooltje de mond snoeren en voortouw nemen. Daarvoor is ze daar als Big Boss.
Dan daarbij door een aanslag je ongeboren kind verliezen en dan zo je leven weer opgepakt hebben. Niets dan respect voor deze vouw![]()
Ja maar die heeft niet zoveel klasse als Mickey.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou Monique vind ik ook niet lelijk.
Dan krijg je een ouderwets duell om dr hand lief tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken... anders had iedereen met Pareltje op de kamer willen zitten![]()
Ik ben geen type voor duelsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan krijg je een ouderwets duell om dr hand lief toch![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen smaken... anders had iedereen met Pareltje op de kamer willen zitten![]()
Is het dan erg als iedereen dat wil?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk en nu staat jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben niet lui, ik heb er gewoon geen zin in
Dat kan niet, Bonnie drinkt helemaal nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
Bonnie heeft een borreltje te veel op,
Hahaha dat vind ik wel jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het dan erg als iedereen dat wil?
What else is newquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
alleen d'r hand is niet genoeg, een hand heb ik zelf ook welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan krijg je een ouderwets duell om dr hand lief toch![]()
Nee ze drinkt niet nee ze zuiptquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat kan niet, Bonnie drinkt helemaal niet![]()
shit je hebt gelijk ze zuipt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat kan niet, Bonnie drinkt helemaal niet![]()
O je doet t om lang haar te hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen d'r hand is niet genoeg, een hand heb ik zelf ook wel
Och ja de stress..........quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
Als ik Bonnie zie kan ik ook gewoon niets anders denken als, Drank maakt duidelijk meer kapot dan je lief is.quote:
Het is alleen de vraag of zij dat wel wil hé Rose maja geen man overboord toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het dan erg als iedereen dat wil?
heeft ze lang haar dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
O je doet t om lang haar te hebben![]()
Zeker niet normaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ik Bonnie zie kan ik ook gewoon niets anders denken als, Drank maakt duidelijk meer kapot dan je lief is.
uiteraard heb jij ook inspraakquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of zij dat wel wil
Ja ik schrok ook toen ik er achter kwam dat ze maar 7 jaar ouder is. Man als ik er over 7 jaar zo uit ziequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ik Bonnie zie kan ik ook gewoon niets anders denken als, Drank maakt duidelijk meer kapot dan je lief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |