Dat kan ook natuurlijk en nu staat jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben niet lui, ik heb er gewoon geen zin in
Dat kan niet, Bonnie drinkt helemaal nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
Bonnie heeft een borreltje te veel op,
Hahaha dat vind ik wel jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het dan erg als iedereen dat wil?
What else is newquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
alleen d'r hand is niet genoeg, een hand heb ik zelf ook welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan krijg je een ouderwets duell om dr hand lief toch![]()
Nee ze drinkt niet nee ze zuiptquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat kan niet, Bonnie drinkt helemaal niet![]()
shit je hebt gelijk ze zuipt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat kan niet, Bonnie drinkt helemaal niet![]()
O je doet t om lang haar te hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen d'r hand is niet genoeg, een hand heb ik zelf ook wel
Och ja de stress..........quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef regenworm het volgende:
Als ik Bonnie zie kan ik ook gewoon niets anders denken als, Drank maakt duidelijk meer kapot dan je lief is.quote:
Het is alleen de vraag of zij dat wel wil hé Rose maja geen man overboord toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het dan erg als iedereen dat wil?
heeft ze lang haar dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
O je doet t om lang haar te hebben![]()
Zeker niet normaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ik Bonnie zie kan ik ook gewoon niets anders denken als, Drank maakt duidelijk meer kapot dan je lief is.
uiteraard heb jij ook inspraakquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of zij dat wel wil
Ja ik schrok ook toen ik er achter kwam dat ze maar 7 jaar ouder is. Man als ik er over 7 jaar zo uit ziequote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als ik Bonnie zie kan ik ook gewoon niets anders denken als, Drank maakt duidelijk meer kapot dan je lief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |