Bonnie is terecht nu kelly nog.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef regenworm het volgende:
Mis Bonnie en Kelly
Zeker, ik vind het echt een heel mooie vrouwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
Micky is lief als ze lacht![]()
[afbeelding]
Nou... dat zit zo... gisteren kwam ik op de hotelkamer... maar nergens een Pareltje te vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat vind ik nou liefvan je
, der staat Normaal met Pareltje
ik dacht normaal??en met wie dan Abnormaal
owww ik
weet het al die ik gebeld heb natuurlijk van de foto![]()
Bij BB5 keek ik alleen de donderdag was wel spanned wie er vertrok.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daarom... en voor de dbk opnamen hoef je ook niet te kijken
Micky is gewoon een topwijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
Micky is lief als ze lacht![]()
[afbeelding]
Ik had dat bij BB op een gegeven moment ook, de manier waarop alles geregisseerd was, vond ik zo ergerlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook niet is toch niet interessant.
een uur?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeej Rose... nee, hoor... naast een uur een B op het scherm niet
Zou het niet wetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:40 schreef Foreverblue het volgende:
Hebben ze nu eigelijk al een gek gevonden die voor 1000 euro een nacht wil slapen daar?
Zeker de leukst uitziende van dat hele zootje daarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Zeker, ik vind het echt een heel mooie vrouw![]()
Ik zit maar te pesten joh, ik was er eerst toen even nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou... dat zit zo... gisteren kwam ik op de hotelkamer... maar nergens een Pareltje te vindenPas ver in de nacht dook je op... vandaar normaal met Pareltje op de kamer
Zal het weer weghalen lieverd![]()
Jaaaaaaaaaaa... gelukkig welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zit maar te pesten joh, ik was er eerst toen even nieten toen dook
ik ineens
weer op![]()
Nou Monique vind ik ook niet lelijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker de leukst uitziende van dat hele zootje daar![]()
Jammer alleen dat ze maar een weekje blijftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker de leukst uitziende van dat hele zootje daar![]()
Dat wel... maar moet wel hè... ze is niet voor niks The Big Bossquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze heeft een knappe kop maar ik vind er wel arrogant.
Zeker weten... dat vind ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze maar een weekje blijft![]()
niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo Rose, ja je hebt een heleboel gemist, maar ik ga dat niet allemaal vertellen hoor![]()
Niet lelijk... maar ook niet uitermate knap... ze heeft niet de natuurlijke uitstraling die Micky wel heeft vind ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou Monique vind ik ook niet lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |