Ik zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je haar eruit kan stemmen, ga je dan bellen?
Jwel doe esquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Deze sla ik ff over als je het niet erg vind![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha jij hebt ECHT het beste met me voor merk ik al![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik had haar net gebeld, en gezegd dat je haar helemaal zag zitten![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
[..]
oh, zo heb ik het nog nooit genoemd, AB![]()
Ik heb dat ding zelden in mijn handen en als dat dan het geval is dan doet de tv gelijk heel vreemd, dan wordt soms iedereen helemaal groen of blauw, of het beeld wordt heel smal. Dan wordt hij (AB dus) gelijk weer uit mijn hander gerukt, voor ik in de gaten heb hoe hij werkt
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef cuall het volgende:
[..]
oh, zo heb ik het nog nooit genoemd, AB![]()
Ik heb dat ding zelden in mijn handen en als dat dan het geval is dan doet de tv gelijk heel vreemd, dan wordt soms iedereen helemaal groen of blauw, of het beeld wordt heel smal. Dan wordt hij (AB dus) gelijk weer uit mijn hander gerukt, voor ik in de gaten heb hoe hij werkt
![]()
Gelukkig heb ik Pareltje al een beetje voor me... in ieder geval op mijn hotelkamerquote:
Nee,ik bel nooit. Daarbij, ik wil niet dat ze er uit gaat, ik erger me veel te graagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je haar eruit kan stemmen, ga je dan bellen?
Jammer Lama's is leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kijk trouwens geen TV meer... kan niet alles tegelijk
Die neem ik op... ga ik straks kijken...quote:
Ik ook niet is toch niet interessant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:35 schreef Foreverblue het volgende:
Ik kijk trouwens geen TV meer... kan niet alles tegelijk
Heeeeeej Rose... nee, hoor... naast een uur een B op het scherm nietquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die neem ik op... ga ik straks kijken...
Och eigenlijk kan die tv mij helemaal niet boeien en als ik echt wil kijken, dan kom ik wel achter de werking van mijn AB hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gewoon een keer stiekem alleen uitvogelen hoe het werkt![]()
Daarom... en voor de dbk opnamen hoef je ook niet te kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ook niet is toch niet interessant.
Dat vind ik nou liefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Pareltje al een beetje voor me... in ieder geval op mijn hotelkamer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |