inderdaad zijn die van de schoonmaakploeg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:02 schreef MissHobje het volgende:
Huh wie zijn die mensen in het blauw op die foto![]()
Schoonmaak ploeg ofzo ?
Tss en wij maar denken dat ze alles alleen moesten doen, zoals verteld wordt steedsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad zijn die van de schoonmaakploeg.
je begrijp verkeerd jij zei is geen gewone mensenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef melke het volgende:
[..]
Noem je mij nou gevoelloos of begrijp ik je verkeerd?![]()
Ohh welke ???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er lekker uit die cote du rode wijn
Maar ik ga jullie weer even verlaten, thriller op de belg kijken... doeg![]()
Whehe ik sta op de achtergrondquote:
Staan ze hier al vrijwillig bij mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef regenworm het volgende:
streams zullen zo wel weer op zwart gaan.
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tss en wij maar denken dat ze alles alleen moesten doen, zoals verteld wordt steeds![]()
kijkshop cdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een bagger geluid........
je begrijpt het verkeerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:03 schreef melke het volgende:
[..]
Noem je mij nou gevoelloos of begrijp ik je verkeerd?![]()
Ja maar ik geloof niet dat ze alleen maar mee doen voor het goede doel, zeker weten ook voor hun eigen imago/bekendheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
je begrijp verkeerd jij zei is geen gewone mensen
ik zei is gewoon mensen met gevoel alleen rijker
WAT ??? Volg jij het nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Staan ze hier al vrijwillig bij mij
Zal ik morgen weer een lijstje voor je maken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:04 schreef lovebear het volgende:
je begrijp verkeerd jij zei is geen gewone mensen
ik zei is gewoon mensen met gevoel alleen rijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |