Dan moet je nieuwe reserves aanborenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Straks raak ik ook nog Dr Sjoerd kwijt aan Beav en dan heb ik geen reserves meer
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef petre86 het volgende:
paul naar Kug, die gibralteriaan weer terug naar huis, Dr. S naar beav?
En jij vrijwilligt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan moet je nieuwe reserves aanboren
PORTUGEES!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:51 schreef petre86 het volgende:
paul naar Kug, die gibralteriaan weer terug naar huis, Dr. S naar beav?
Then become Devilish...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PORTUGEES!!!!!!!
I've lost my angelic touch....
Zie de topictitelquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij vrijwilligt?Kweenie of Stroekie dat wel zo leuk vindt...
*mep*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt..
Ga je nou nog stappen vanavond?
dat zeg ik, najaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
PORTUGEES!!!!!!!
I've lost my angelic touch....
*slijpt nagels* Wacht maar ....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat zeg ik, naja
Iberiaans bedoelde ik
It's a free world you knowquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij vrijwilligt?Kweenie of Stroekie dat wel zo leuk vindt...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]Nu ja, ik verwacht toch wel dat Stroekie een moderne insteek heeft
*LOL* o ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Ik zie net dat iemands usericon in de H de hele tijd tegen mijn hoofd loopt aan te trappen, heel irritant![]()
Ze kleuren vanzelf rood door het bloedquote:
Verdomme.. te laatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef wonderer het volgende:
CDP op tv!!
*proest*quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Ik zie net dat iemands usericon in de H de hele tijd tegen mijn hoofd loopt aan te trappen, heel irritant![]()
Voel je nu niets van, want die meneer zit op dit moment nog op een berg in de Alpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Moet ik jullie omruilen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:00 schreef LuQas het volgende:
Ga het geheel nou niet zo dramatiseren want je maakt er meer van dan 't isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
mijn god wat ben ik me aan het inhouden op dit moment
wat nou?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
Ga je uitleven op gaychat ofzo.. echt, als je hier nou eens net zo normaal zou kunnen doen als in het echt dan zou het een stuk fijner zijn...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:03 schreef Cairon het volgende:
Hij zei dat ie gitaar wilde leren spelen. Jaaa jaaa...quote:
Denk eerder dat dat klokkenspel moet zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij zei dat ie gitaar wilde leren spelen. Jaaa jaaa...
Ja, doe maar. Als ik dan morgen een kater heb weet ik het zeker dat het door de alchol komt.quote:
Have funquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, doe maar. Als ik dan morgen een kater heb weet ik het zeker dat het door de alchol komt.
Ik ga de stad in, daaag!![]()
Bah, mensen zijn altijd veels te negatiefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:04 schreef Stroekie het volgende:
Vanitas
ben heel vereerd met je punten, maar je mag toch maar echt 1 maal 2 pluspunten en 2 keer 2 minpunten uitdelen hoor![]()
voel je niet aangesproken jerruh, jij hebt me geen -2 punten gegeven.quote:
i knowquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
voel je niet aangesproken jerrug, jij hebt me geen -2 punten gegeven.
Maar anders komt CDP straks weer thuis en dan ziet hij dat er in zijn afwezigheid niet iedereen netjes de spelregels heeft toegepast. En de Modjes hebben ons al een einddatum doorgegeven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bah, mensen zijn altijd veels te negatief![]()
Je zult het wel verdiend hebben..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
[..]
voel je niet aangesproken jerrug, jij hebt me geen -2 punten gegeven.
Jezus, ik dacht dat Burner soms zwaar tilde aan niet serieus bedoelde dingen, maar jij bent echt nog veel erger! Doe effe normaal zeg. Waarom doe je op internet altijd zo zielig? Je wilt altijd aandacht hebben door onwijs te janken over hoe triest mensen zijn..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:11 schreef Cairon het volgende:
dat hele topic is niets meer dan een flame-topic. Verkapt als spelletje.
"spuw hier vuil over een ander en werk het weg als zijnde een onschuldig spelletje"
hey weet je wat. Ik kraak iemand helemaal af, pak iemand op ieder persoonlijk vlak dat ik ken, en zet er dan -2 achter en op de een of andere manier is het dan allemaal weer koek en ei en zijn we allemaal weer vriendjes en vriendinnetjes.
Je vergeet man-stealing-socio-nerd!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Cairon het volgende:
yep that's me, sad lonely little fucker. je hebt helemaal gelijk.
Nu, stop daar eens mee, en drink een glaasje wijn meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:14 schreef Cairon het volgende:
yep that's me, sad lonely little fucker. je hebt helemaal gelijk.
Yost zou je een pluisje noemenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben aan het oppassen bij mijn nichtjes.. en ik moet limonade drinken, de bier staat in de Kelder en de laatste keer dat ik daar was viel de deur dicht en het licht uit toen ik helemaal beneden was dus durf er niet nog een keer in
Een Zuid-Afrikaanse chardonnay uit 2005quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:21 schreef Sunjammer het volgende:
wavvoorwijnissut?
Zuid-Afrikaanse wijnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een Zuid-Afrikaanse chardonnay uit 2005
Een nichtje of zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef Sunjammer het volgende:
Dan leg je iets ertussen zodat ie niet dichtvalt?
Witte uit Zuid Africaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:21 schreef Sunjammer het volgende:
wavvoorwijnissut?
Kep vandaag andere hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een Zuid-Afrikaanse chardonnay uit 2005
Alcohol brandt. Lijkt me niet dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Is dat goed tegen keelpijn?
Alle alcoholische dranken zijn goed tegen keelpijn; maar groc is nog het beste daarvoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Probeer het?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Maar met griep en zo, zou iets met alcohol en zoet aanradenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Neen, ik heb een Vreugh'Volquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kep vandaag andere hoor
Jij zit nog met die van Boschendal, dat was inderdaad Chardonnay
dit is een Sauvignon Blanc![]()
Groc is heet, zoet en bevat alcohol, niets werkt beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar met griep en zo, zou iets met alcohol en zoet aanraden
Heb je geen port staan ?
Maar in Gorc stop je toch heet water en Cognac, maar die is toch niet zoetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Groc is heet, zoet en bevat alcohol, niets werkt beter
Enquote:
Ik heb een fles dropshot staanquote:
Neuh, Groc zoals ik 't ken is hete citroenlimonade met een goeie scheut beerenburger, wat verse citroensap, klein beetje kaneel en een schepje basterdsuiker.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar in Gorc stop je toch heet water en Cognac, maar die is toch niet zoet![]()
en die neem je toch op de rand van je bed
Je slaat hem achterover en gaat dan direct onder de wol
"Noteert dit onder het kopje Groc uit Groningen"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neuh, Groc zoals ik 't ken is hete citroenlimonade met een goeie scheut beerenburger, wat verse citroensap, klein beetje kaneel en een schepje basterdsuiker, behoorlijk zoet, en erg lekker als je verkouden bent
Wijn helpt overal tegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil OOK wijn
Ik ken 'm met vers geperste sinasappelsap, rum, kaneel en basterdsuiker en kokend water.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neuh, Groc zoals ik 't ken is hete citroenlimonade met een goeie scheut beerenburger, wat verse citroensap, klein beetje kaneel en een schepje basterdsuiker.
Behoorlijk zoet, en erg lekker als je verkouden bent
En hoe kom ik aan verse jus?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij koorts en keelpijn is veel drinken zo wie zo goed hoor![]()
al is het maar verse jus
staat dat bij jouw supermarkt niet in dezelfde koelvitrine als de koksroomquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan verse jus?
Kom je ff persen dan?
Ah, traditioneel over-je-nek-ga + kater spulquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
En dat was 1 ....
Ook nog echt in zo'n glaasje
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Overigens is sinasappelsap enzo juist niet goed als je al verkouden bent, omdat het zuur je slijmvliezen dan juist extra irriteert. Fruit is gezond als je er iedere dag braaf twee stuks van eet. Als je verkouden bent help je jezelf niet door er opeens veel van te eten of drinken.
Veel drinken (water, thee) is wel goed. En rode wijn schijnt verzachtend te werken bij keelpijn, net als honing.
Wistjedatjes van G_Equote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
Overigens is sinasappelsap enzo juist niet goed als je al verkouden bent, omdat het zuur je slijmvliezen dan juist extra irriteert. Fruit is gezond als je er iedere dag braaf twee stuks van eet. Als je verkouden bent help je jezelf niet door er opeens veel van te eten of drinken.
Veel drinken (water, thee) is wel goed. En rode wijn schijnt verzachtend te werken bij keelpijn, net als honing.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wistjedatjes van G_E
lijkt wel een dagelijkse rubriek van G_Equote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wistjedatjes van G_E
hebt ie levensmiddelentechnologie gestudeert?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lijkt wel een dagelijkse rubriek van G_E
gisteren al over de rijstbacterie
vandaag over invloed van fruit en zuur bij verkoudheid
waar zou hij morgenavond mee komen???
Meeeer...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wistjedatjes van G_E
Wil je deze niet in een eigen topic op een dagelijkse basis gaan publiceren ???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
open een weblogquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wil je deze niet in een eigen topic op een dagelijkse basis gaan publiceren ???
'k vindt Assen al ver zatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef wonderer het volgende:
Is iemand bekend in Tiel?
Nee niet specifiek voor Cul, maar zo van huis, tuin en keukenweetjesquote:
Of huishouduniversiteit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef petre86 het volgende:
hebt ie levensmiddelentechnologie gestudeert?
Oeh, jij bent bekend in Assen? Even onthoudenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k vind Assen al ver zat
doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Laatst nog, ik gebruik ctrl + muiswiel om even snel in en uit te kunnen zoomen in word, excel, acrobat, et cetera. Blijkt dat ook zoiets te zijn wat niemand weet..
Werkt overal zo'n beetjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Laatst nog, ik gebruik ctrl + muiswiel om even snel in en uit te kunnen zoomen in word, excel, acrobat, et cetera. Blijkt dat ook zoiets te zijn wat niemand weet..
dat wist ik dan weer welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Bekend genoeg om daar eens 5 uur lang compleet verdwaald te zijn in de nieuwbouwwijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh, jij bent bekend in Assen? Even onthouden
Dan moet je ze toch bijna allemaal gehad hebben want zo groot is Assen toch niet ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bekend genoeg om daar eens 5 uur lang compleet verdwaald te zijn in de nieuwbouwwijken
(nu ja, 'k was ook te voet)
Wat schattig dat je nu bijzondere weetjes gaat optrommelen en na ieder weetje zegt "dat weet toch iedereen" zodat andere fokkers zich gaan schamen dat ze dat niet weten en zich dom gaan voelen en daardoor rot, omdat ze toch al niet hip zijn want ze zitten hier op zaterdagavond. WAT ONTZETTEND SCHATTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar goed, dat heb ik dus ook met ehm... Nou bijvoorbeeld dat je eieren met de punt naar beneden in de koelkast moet bewaren, omdat aan de bolle kant een luchtkamertje in het ei zit. Bewaar je 'm met de bolle kant naar beneden, dan ligt de dooier op het luchtkamertje en droogt-ie uit..
Dat wéét toch iedereen..
och, sommige straten wel twintig keer ofzo, tsja, als er geen stratennamen zijn enzo :-Squote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan moet je ze toch bijna allemaal gehad hebben want zo groot is Assen toch niet ?
Gele_Doekjes Les met G_Equote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r is al een keer zoiets geweest, iets met gele doekjes..
Wellicht kan hij daar eens een hoorcollege over verzorgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat schattig dat je nu bijzondere weetjes gaat optrommelen en na ieder weetje zegt "dat weet toch iedereen" zodat andere fokkers zich gaan schamen dat ze dat niet weten en zich dom gaan voelen en daardoor rot, omdat ze toch al niet hip zijn want ze zitten hier op zaterdagavond. WAT ONTZETTEND SCHATTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*ahum*
Goh? is dat zo? Wist ik nietWat ben je slim
Het is 23:12quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:11 schreef Stroekie het volgende:
Oh het is twaalf uur geweest
we mogen dus weer gaan stemmen
wie gaat er TRS achterna en vliegt de poll uit
Doe es effe normaal. Ik reageer slechts op wat anderen posten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Goh? is dat zo? Wist ik nietWat ben je slim
Nou niet gelijk op de kast gaan hoor, was maar een geintjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe es effe normaal. Ik reageer slechts op wat anderen posten.
Oh, geeft niet, ik ben niet geinteresseerd in de nieuwbouwwijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bekend genoeg om daar eens 5 uur lang compleet verdwaald te zijn in de nieuwbouwwijken
(nu ja, 'k was ook te voet)
Ik normaal gezien ook niet, maar ik was daar om een zeldzaam stukje hardware op te halen die ik via marktplaats gekocht had.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, geeft niet, ik ben niet geinteresseerd in de nieuwbouwwijken
was gewoon ongeduldigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Ang3l het volgende:
Stroekie.... je hebt je klok nog niet verzet
Nope :-/quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
maar ja nu hebben jullie mijn stemming dus al gezien![]()
Inderdaad! Je bent jaloers he... dat Ang3l en ik zo leuk met elkaar om gaan zoals die moeder en dochter uit de Linera reclame?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was gewoon ongeduldig
maar ja nu hebben jullie mijn stemming dus al gezien![]()
en jij beheerst het lobby gedrag tot in de finesse en hoopt mij zo te kunnen beinvloedenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
Inderdaad! Je bent jaloers he... dat Ang3l en ik zo leuk met elkaar om gaan zoals die moeder en dochter uit de Linera reclame?
Ik vind jou lief, jij mij ook?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik weet al wie ik straks -5 punten ga geven
O shit, ik laat me niet neuken... hij gaat me -5 gevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Alleen als je gewillig bent....
Stroekie en ik gaan ook altijd met elkaar om zoals die moeder en dochter uit de Linera reclamequote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
Inderdaad! Je bent jaloers he... dat Ang3l en ik zo leuk met elkaar om gaan zoals die moeder en dochter uit de Linera reclame?
... ik wil niet geassocieerd worden met boter, vet, calorieen o.i.d.!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:28 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zoals elke rechtgeaarde homo betaamt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... ik wil niet geassocieerd worden met boter, vet, calorieen o.i.d.!
Vraag je Parleur dan nog wel om even voor 0.00 uur zijn +2 en -2 punten uit te delenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... ik wil niet geassocieerd worden met boter, vet, calorieen o.i.d.!
en die arme Creno die kan het nu helemaal niet meer volgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stroekie en ik gaan ook altijd met elkaar om zoals die moeder en dochter uit de Linera reclame [afbeelding]
Heeft ie al gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vraag je Parleur dan nog wel om even voor 0.00 uur zijn +2 en -2 punten uit te delen![]()
Onder dwang ja! En er gaat nu een mailtje naar Amnesty weg.quote:
Ik ga zonnebankenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:49 schreef Parleur het volgende:
![]()
[..]
Onder dwang ja! En er gaat nu een mailtje naar Amnesty weg.
Stroekie.....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die arme Creno die kan het nu helemaal niet meer volgen![]()
Niet anders dan de vorige keer hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Stroekie.....
moet je me wat vertellen?![]()
Doegquote:Op zondag 15 januari 2006 00:01 schreef Weemz het volgende:
Wat we gaan we weer snel! Anyways, 't nieuwjaarsconcert was leuk, en nu ga ik lekker slapen...
Sweet Dreams Weemzquote:Op zondag 15 januari 2006 00:01 schreef Weemz het volgende:
Wat we gaan we weer snel! Anyways, 't nieuwjaarsconcert was leuk, en nu ga ik lekker slapen...
Hm... Met miserabel zijn?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:14 schreef BB_Koning het volgende:
'Walgelijk' heeft te maken met walgen.
'Verachtelijk' heeft te maken met verachten.
Waar heeft 'belachelijk' mee te maken?
be·la·che·lijk (bn.)
1 zo vreemd, dat men er om moet lachen => grotesk, lachwekkend, onmogelijk, ridicuul
Ook weer verklaard, maar hoe zit het dan met 'misselijk'?![]()
![]()
Nope.quote:
Hoe was je feestje?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
hallo
borrelen met ballen is altijd saaiquote:
*LOL* Awwwquote:Op zondag 15 januari 2006 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
borrelen met ballen is altijd saai
Nu je 't zegt, ik heb wel zin in 'n portie bitterballenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
borrelen met ballen is altijd saai
Zijn gemaakt van paardenvlees, wist je datquote:Op zondag 15 januari 2006 00:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, ik heb wel zin in 'n portie bitterballen
Point being?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zijn gemaakt van paardenvlees, wist je dat![]()
black beauty smaakt bijna net zo goed als bambi....quote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zijn gemaakt van paardenvlees, wist je dat![]()
bambi's maaginhoudquote:
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:49 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ter kennisgeving![]()
Wist je niet, he? Nu wel![]()
Princess Sparkle!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, idd, lijkt me sterk dat hiervan kroketten worden gemaakt:
[afbeelding]
En hoe betrouwbaar is die bron?quote:
http://www2.rnw.nl/rnw/nl(...)1.html?view=Standardquote:Op zondag 15 januari 2006 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hoe betrouwbaar is die bron?
Ik heb me wel altijd afgevraagd waarom er speciaal rundvleeskroket op het bord staat, want wat zit er dan in de standaardkroket?
Nee paardenvlees is juist erg goedkoopquote:Op zondag 15 januari 2006 01:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, paardenvlees lijkt mij wel aan een nogal dure kant, lijkt mij dat er gewoon varkensvlees in de gemiddelde kroket zit.
Sweet Dreams Vanitasquote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, genoeg over de lusten des vlezes, ik ga naar bed, truste elkeen
Stroekie is er altijd om uitkomst te biedenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee paardenvlees is juist erg goedkoop
Nee deze keer weet ik dat namelijk uit 1e handquote:Op zondag 15 januari 2006 01:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stroekie is er altijd om uitkomst te bieden![]()
Zoals ik zei: uitkomstquote:Op zondag 15 januari 2006 01:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee deze keer weet ik dat namelijk uit 1e hand
mijn broer heeft een boerderij met melkkoeien
en daarnaast heeft mijn vader daar 5 van de belgische trekpaarden lopen, dus ik weet wat die opbrengen als die aan de paardenslager verkocht worden.
Had jij nu vandaag al je eerste werkdag gehad, of was je d'r allleen nog maar op gesprek geweest ?quote:
Ik krijg volgende week te horen of ik de nieuwe verkoper benquote:Op zondag 15 januari 2006 01:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had jij nu vandaag al je eerste werkdag gehad, of was je d'r allleen nog maar op gesprek geweest ?![]()
Hier!quote:
Hm. Ben ik eigenlijk wel blij om, paardenvlees is toch minder vet? Kroketje van vanavond was in ieder geval goed te etenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef tech het volgende:
Ik moet (helaas?) bevestigen dat een standaardkroket van paardenvlees gemaakt wordt.
Ik heb 1x een groentenburger van de mac op en die viel best mee.quote:
Die krengen vallen uit elkaar na de eerste hap, je knijpt ze fijn... zelfde met kalfs- of van dobben of kwekkeboom... rare korstjes. Geef mij die dingen maar met zo'n grijze smurrie en taaie korstquote:
Zo en het verloren geitje is d'r ook weerquote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Just-Dennis het volgende:
Oh ja Fok! is er ook nog
Ik vind die Valess dingen best wel lekker als alternatief voor vleesquote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1x een groentenburger van de mac op en die viel best mee.
Maar geef mij dan maar die vegetarische kaasburgerachtige dingen
Verloren geitjequote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo en het verloren geitje is d'r ook weer
Halloow![]()
en die jij hier eens stemmen
Het [HOMO]topic User-Tournament #1
10quote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben je ongeveer 10 topics gemist![]()
beaf, we hebben gelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Verloren geitje![]()
Was ik kwijt?
Oh ja dat linkje kreeg ik al op msn van iemand, kep het even doorgelezen.....
Ik doe daar niet aan mee, ik zag dat ik al op 5 sta omdat 1 iemand geen hoogte van mij krijgt en een ander vindt dat ik niet goed rel ofzo...
Nou ja ze doen maar
Maar verder alles goed hoor![]()
Hoooi hoooi meneer de theaterdingesquote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Waxxer het volgende:
Zooo terug uit Hoorn!![]()
En ik heb hónger
Ik leef al de hele dag op zes kipnuggets + friet enzo van de Mac, is het stom (want: niks in huis en dát is stom ja) als ik nu iets haal?
Euhm en je quote mij omdat?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beaf, we hebben gelijk.
en waarom ik het doe, weet ik het.
ik zal straks vast ook nog kelderen
Vandaar dat je geen "worst" lust!quote:
Omdat jij geil bent om te quotenquote:
Als je vegetarische producten eet, dan krijg je ook minder vet binnenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1x een groentenburger van de mac op en die viel best mee.
Maar geef mij dan maar die vegetarische kaasburgerachtige dingen
Oooh ja, jij gaf mij -5 omdat je geen hoogte van mij krijgt toch?quote:
Maar je bouwt wel een vitamine-B tekort op.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je vegetarische producten eet, dan krijg je ook minder vet binnen(Dus nog strakker
)
Ja sorry, ik ijl. Kheb koortsquote:
er stond ook nog iets anders bijquote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oooh ja, jij gaf mij -5 omdat je geen hoogte van mij krijgt toch?
Nee, want al die producten zijn hoogwaardig. Die producten bevatten dezelfde bouwstoffen als vlees. Soja/tofoe is een perfecte 'vleesvervanger'.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je bouwt wel een vitamine-B tekort op.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n meet ding in je poepert gedaan?
Haha ik rellen bij Bartquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er stond ook nog iets anders bij
en met hoogte bedoelde ik dus dat ik niet weet wanneer je nou iets serieus bedoelde, je wilde rellen etc, vooral afgelopen keer bij bart. magoed... begin er nu al spijt van te krijgen.
Hij lust alleen Drs Worstquote:
Vind je het vervelend? Dan hou ik op.quote:
Haai pandjesbaas!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hoooi hoooi meneer de theaterdinges![]()
jaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:35 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Haha ik rellen bij BartVolgens mij waren Bart en ik toen alle twee chagerijnig ofzo
Oh dan moet je nu Caroline Tensen ofzo bellen![]()
Maar eet je dan wel Valess dat b.v. melkeiwitten bevat?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, want al die producten zijn hoogwaardig. Die producten bevatten dezelfde bouwstoffen als vlees. Soja/tofoe is een perfecte 'vleesvervanger'.![]()
Nee joh, je bent scherp, das leukquote:Op zondag 15 januari 2006 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind je het vervelend? Dan hou ik op.
Haha ik weet niet wat wel en niet mag met dat stemgedoequote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja.
kan ik het nog recallen? dan geef ik niemand -5...
kut CDP met zijn kut bloody sunday!
Waxje!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Waxxer het volgende:
Zooo terug uit Hoorn!![]()
En ik heb hónger
Ik leef al de hele dag op zes kipnuggets + friet enzo van de Mac, is het stom (want: niks in huis en dát is stom ja) als ik nu iets haal?
Neequote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik was alweer in Zwolle, maar ja
jij dus niet
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee joh, je bent scherp, das leuk![]()
ik kap ermee, niet leuk meer...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Haha ik weet niet wat wel en niet mag met dat stemgedoe![]()
Een titel maakt een man wel sexier, maar of dat ertoe kan leiden dat ik me met bepaalde activiteiten bezig ga houden......quote:
Join the club.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beaf, we hebben gelijk.
en waarom ik het doe, weet ik het.
ik zal straks vast ook nog kelderen
De organisator zal zich toch wel binnen nu en een uur meldenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Haha ik weet niet wat wel en niet mag met dat stemgedoe![]()
Nee moest met de trein, en in Zwolle hebben ze zo'n sporen verzamelplaatsquote:Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee
Wát een wegen zeg, door de polderVlak en leeg enz
Maar ik was niet in Zwolle nee
Wat heb je vandáág dan weer gekocht?
Beav!quote:
Jou ontgaat niks, ik moet misschien mn naam toch maar in Hoho veranderen om jou te verwarrenquote:
Hebt jij intercity's lopen spotten dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee moest met de trein, en in Zwolle hebben ze zo'n sporen verzamelplaats
ook wel, station![]()
Zeg nooit Hans Worst in mijn bijzijn, dat lijkt op Hans Dorst en da's mijn vervelendste exquote:
Hep een kar johhhquote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hebt jij intercity's lopen spotten dan?Je had toch een kar joh Den?
Je 2e pas?!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Beav!
Ja goed!
Dit was mijn tweede wedstrijd, als enige tussen ervaren spelers
Was echt wel leuk!Hoop weer vaker een wedstrijd te doen!
Of wéér, ik bedoel nog vaker
Wedstrijd watte?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Beav!
Ja goed!
Dit was mijn tweede wedstrijd, als enige tussen ervaren spelers
Was echt wel leuk!Hoop weer vaker een wedstrijd te doen!
Of wéér, ik bedoel nog vaker
Kweet nietquote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met jou kappen?
are we started yet?.
Je moest es weten hoeveel ik vergeetquote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jou ontgaat niks, ik moet misschien mn naam toch maar in Hoho veranderen om jou te verwarren![]()
dat had je niet gemistquote:Op zondag 15 januari 2006 01:43 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kweet niet![]()
Ik mis wel vaker iets![]()
Ja kom zeg dat kan ik toch niet wetenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg nooit Hans Worst in mijn bijzijn, dat lijkt op Hans Dorst en da's mijn vervelendste ex
Ja maar eerst leren hoe het moet hequote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je 2e pas?!.
Je doet het toch al een tijdje?
Gaaf dat het zo leuk was!.
Rubenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Theatersporthersengymnastiek
Zeg maar zoals De Lama's
![]()
De volgende meet ben ik er bij als het goed is (mits ik een slaapplaats vind) en de volgende friso ben ik als het goed is ookquote:Op zondag 15 januari 2006 01:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja kom zeg dat kan ik toch niet weten
hoe kan ik nou die achtergronden van jou weten als ik je steeds mis loop
Je kwam niet eten bij de meet
jje was niet op Friso
zo komt die info exchange never nooit goed van de grond![]()
Heb jij een paar jaar terug "De vloer op" gevolgd?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Theatersporthersengymnastiek
Zeg maar zoals De Lama's
![]()
Jeuhjquote:Op zondag 15 januari 2006 01:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar eerst leren hoe het moet heen wedstrijden zijn niet wekelijks
En ja, als we naar Maastricht gaan of naar het Valkenburghs Theatersportfestival dan kom je maar kijken
dat wordt dan toch nog even geduld hebben want Friso van jan kan ik niet want moet dan naar trouwerij van collega in Hellimundquote:Op zondag 15 januari 2006 01:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De volgende meet ben ik er bij als het goed is (mits ik een slaapplaats vind) en de volgende friso ben ik als het goed is ook
Trustenquote:
Ik dacht juist dat die jongens bij jouw alles behalve boring waren ?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
another boring saturdaynight with the boys
*gaat voor de verandering eens niet met Arthur spammenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
another boring saturdaynight with the boys
xman is een marokkaan en Wizarddragon heeft ook een kleurtje, indonesisch of zo, geloof ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
Zijn er ook allochtone homo's/bi's?
Ja, elk volk heeft de nodige gays, maar de vraag had betrekkin op fok!-gays![]()
Ja hoor en die posten ook gewoon hierquote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef BB_Koning het volgende:
Zijn er ook allochtone homo's/bi's?
Ja, elk volk heeft de nodige gays, maar de vraag had betrekkin op fok!-gays![]()
maar dat moeten dus kloothommels uit de buurt geweest zijn. die wisten dat die kabel zo aan de oppervlakte ligt ?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l pissed.
Onze tv-kabel loopt zegmaar buiten langs het huis, weliswaar onder de kiezels door, maar goed. Ik hoorde net iets bewegen, de lamellen. Ik dacht: Tis Fuzz. Maar toen keek ik en ik zag de kabel bewegen. Dus ik roep. Tim blijft gezellig liggen. Ik zeg: Hallo er zit iemand aan de kabel te sjorren. I.p.v. dat hij dan ff gaat kijken aangezien ik met koorts in m'n pyjama zit en hij aangekleed is... nee kan IK naar buiten toe rennen om die kutjochies van de kabel weg te jagen ...... met als resultaat dat het te laat is en de kabel nu stukgetrokken is en we dus gen tv-ontvngst meer hebben. Hij's fijn.
GADVERDAMME wat heb ik toch een lakse luie wussige ex zeg
Neuh niet echt, want je ziet dat kabeltje vanuit de vensterbank langs de muur naar onder gaan. maar dat is al 2 jaar zoquote:Op zondag 15 januari 2006 02:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat moeten dus kloothommels uit de buurt geweest zijn. die wisten dat die kabel zo aan de oppervlakte ligt ?
Ik wist van Wizard al dat hij niet (helemaal) autochtoon was, dat verklappen zn foto's, zn foto's verklappen ook dat hij niet precies weet hoe hij een stropdas om moet doenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
xman is een marokkaan en Wizarddragon heeft ook een kleurtje, indonesisch of zo, geloof ik.
Dat klopt natuurlijk van geen kant, daar laat hij zich wel van een hele lakse kant zienquote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh niet echt, want je ziet dat kabeltje vanuit de vensterbank langs de muur naar onder gaan. maar dat is al 2 jaar zoZat er ooit aan te komen en op zich stoor ik me daar niet zo aan. Meer aan het feit dat ik met m'n koortskop in m'n pyjama naar buiten kan gaan om te kijken en meneer aangekleed en gezond en wel op de bank blijft liggen.
Daarom is het ook je EX?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh niet echt, want je ziet dat kabeltje vanuit de vensterbank langs de muur naar onder gaan. maar dat is al 2 jaar zoZat er ooit aan te komen en op zich stoor ik me daar niet zo aan. Meer aan het feit dat ik met m'n koortskop in m'n pyjama naar buiten kan gaan om te kijken en meneer aangekleed en gezond en wel op de bank blijft liggen.
o jaquote:
We hadden ooit een marokkaan slimshady maar die heeft zich bekeerd tot het heteroisme.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:11 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wist van Wizard al dat hij niet (helemaal) autochtoon was, dat verklappen zn foto's, zn foto's verklappen ook dat hij niet precies weet hoe hij een stopdas om moet doen
Dat zijn er slechts 2, ik heb het idee dat het grootste gedeelte autochtoon is, althans de reguliere posters en de mensen die bij de meets waren![]()
laten we het hopen dat daar morgen niet nog steeds gedoe over isquote:Op zondag 15 januari 2006 02:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou hem er gewoon voor dumpen, zeg maar.quote:
Tis alweer met plakband gefixedquote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
laten we het hopen dat daar morgen niet nog steeds gedoe over is
dat zeg ik toch niet of welquote:Op zondag 15 januari 2006 02:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis alweer met plakband gefixed
En hij hou m'n mond wel weer verder. Laissz-fair
Denk niet dat ik ze hier heel de maand rustig kan houden met m'n choco taartquote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stroekie, je mag die jongens van hier wel eens een maandje op proef...
Aha, de gebruikelijke Marocs die als gay-4-pay rondhangen in gaybars maar na uitgeleefd te zijn door menig veertiger met wat extra geld zich weer distantieren van die slechte (haram zeggen ze zelf) homo'squote:Op zondag 15 januari 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hadden ooit een marokkaan slimshady maar die heeft zich bekeerd tot het heteroisme.
Ik bedoel morgenquote:
Stond in gay 2001 of 2002 een tof artikel over de perceptie van seks en relaties in die culturen.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, de gebruikelijke Marocs die als gay-4-pay rondhangen in gaybars maar na uitgeleefd te zijn door menig veertiger met wat extra geld zich weer distantieren van die slechte (haram zeggen ze zelf) homo's
Ik generaliseer enigszins en heb ook geen idee of Slim Shady tot dat tuig behoorde, maar mn verhaaltje klinkt best grappig, toegegeven![]()
dan plan je zondag toch een balansdagquote:Op zondag 15 januari 2006 02:22 schreef Waxxer het volgende:
Zo
Ik heb gegeten
Heeeeeeeeellll goed voor mijn lijf
Weer een verhuispluspunt
Morgen een casdagjequote:Op zondag 15 januari 2006 02:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan plan je zondag toch een balansdag
want dat moet tegenwoordig van www.voedingscentrum.nl
Ik hou echt niet van de hypocriete manier van denken die vaak karakteristiek is voor dat soort culturenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stond in gay 2001 of 2002 een tof artikel over de perceptie van seks en relaties in die culturen.
Mja ik zeg maar zo, dat zeg ik, BB_Koning.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van de hypocriete manier van denken die vaak karakteristiek is voor dat soort culturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |