10quote:Op zondag 15 januari 2006 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben je ongeveer 10 topics gemist![]()
beaf, we hebben gelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Verloren geitje![]()
Was ik kwijt?
Oh ja dat linkje kreeg ik al op msn van iemand, kep het even doorgelezen.....
Ik doe daar niet aan mee, ik zag dat ik al op 5 sta omdat 1 iemand geen hoogte van mij krijgt en een ander vindt dat ik niet goed rel ofzo...
Nou ja ze doen maar
Maar verder alles goed hoor![]()
Hoooi hoooi meneer de theaterdingesquote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Waxxer het volgende:
Zooo terug uit Hoorn!![]()
En ik heb hónger
Ik leef al de hele dag op zes kipnuggets + friet enzo van de Mac, is het stom (want: niks in huis en dát is stom ja) als ik nu iets haal?
Euhm en je quote mij omdat?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beaf, we hebben gelijk.
en waarom ik het doe, weet ik het.
ik zal straks vast ook nog kelderen
Vandaar dat je geen "worst" lust!quote:
Omdat jij geil bent om te quotenquote:
Als je vegetarische producten eet, dan krijg je ook minder vet binnenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1x een groentenburger van de mac op en die viel best mee.
Maar geef mij dan maar die vegetarische kaasburgerachtige dingen
Oooh ja, jij gaf mij -5 omdat je geen hoogte van mij krijgt toch?quote:
Maar je bouwt wel een vitamine-B tekort op.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je vegetarische producten eet, dan krijg je ook minder vet binnen(Dus nog strakker
)
Ja sorry, ik ijl. Kheb koortsquote:
er stond ook nog iets anders bijquote:Op zondag 15 januari 2006 01:31 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Oooh ja, jij gaf mij -5 omdat je geen hoogte van mij krijgt toch?
Nee, want al die producten zijn hoogwaardig. Die producten bevatten dezelfde bouwstoffen als vlees. Soja/tofoe is een perfecte 'vleesvervanger'.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je bouwt wel een vitamine-B tekort op.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:32 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n meet ding in je poepert gedaan?
Haha ik rellen bij Bartquote:Op zondag 15 januari 2006 01:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er stond ook nog iets anders bij
en met hoogte bedoelde ik dus dat ik niet weet wanneer je nou iets serieus bedoelde, je wilde rellen etc, vooral afgelopen keer bij bart. magoed... begin er nu al spijt van te krijgen.
Hij lust alleen Drs Worstquote:
Vind je het vervelend? Dan hou ik op.quote:
Haai pandjesbaas!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Hoooi hoooi meneer de theaterdinges![]()
jaquote:Op zondag 15 januari 2006 01:35 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Haha ik rellen bij BartVolgens mij waren Bart en ik toen alle twee chagerijnig ofzo
Oh dan moet je nu Caroline Tensen ofzo bellen![]()
Maar eet je dan wel Valess dat b.v. melkeiwitten bevat?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, want al die producten zijn hoogwaardig. Die producten bevatten dezelfde bouwstoffen als vlees. Soja/tofoe is een perfecte 'vleesvervanger'.![]()
Nee joh, je bent scherp, das leukquote:Op zondag 15 januari 2006 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vind je het vervelend? Dan hou ik op.
Haha ik weet niet wat wel en niet mag met dat stemgedoequote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja.
kan ik het nog recallen? dan geef ik niemand -5...
kut CDP met zijn kut bloody sunday!
Waxje!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Waxxer het volgende:
Zooo terug uit Hoorn!![]()
En ik heb hónger
Ik leef al de hele dag op zes kipnuggets + friet enzo van de Mac, is het stom (want: niks in huis en dát is stom ja) als ik nu iets haal?
Neequote:Op zondag 15 januari 2006 01:36 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik was alweer in Zwolle, maar ja
jij dus niet
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee joh, je bent scherp, das leuk![]()
ik kap ermee, niet leuk meer...quote:Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Haha ik weet niet wat wel en niet mag met dat stemgedoe![]()
Een titel maakt een man wel sexier, maar of dat ertoe kan leiden dat ik me met bepaalde activiteiten bezig ga houden......quote:
Join the club.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beaf, we hebben gelijk.
en waarom ik het doe, weet ik het.
ik zal straks vast ook nog kelderen
De organisator zal zich toch wel binnen nu en een uur meldenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Haha ik weet niet wat wel en niet mag met dat stemgedoe![]()
Nee moest met de trein, en in Zwolle hebben ze zo'n sporen verzamelplaatsquote:Op zondag 15 januari 2006 01:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee
Wát een wegen zeg, door de polderVlak en leeg enz
Maar ik was niet in Zwolle nee
Wat heb je vandáág dan weer gekocht?
Beav!quote:
Jou ontgaat niks, ik moet misschien mn naam toch maar in Hoho veranderen om jou te verwarrenquote:
Hebt jij intercity's lopen spotten dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nee moest met de trein, en in Zwolle hebben ze zo'n sporen verzamelplaats
ook wel, station![]()
Zeg nooit Hans Worst in mijn bijzijn, dat lijkt op Hans Dorst en da's mijn vervelendste exquote:
Hep een kar johhhquote:Op zondag 15 januari 2006 01:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hebt jij intercity's lopen spotten dan?Je had toch een kar joh Den?
Je 2e pas?!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Beav!
Ja goed!
Dit was mijn tweede wedstrijd, als enige tussen ervaren spelers
Was echt wel leuk!Hoop weer vaker een wedstrijd te doen!
Of wéér, ik bedoel nog vaker
Wedstrijd watte?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Beav!
Ja goed!
Dit was mijn tweede wedstrijd, als enige tussen ervaren spelers
Was echt wel leuk!Hoop weer vaker een wedstrijd te doen!
Of wéér, ik bedoel nog vaker
Kweet nietquote:Op zondag 15 januari 2006 01:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met jou kappen?
are we started yet?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |